Losowanie drużyn do WCIII na żywo
Zapisy do tegorocznego Winter Cupa już się zakończyły, więc pora na rozlosowanie drużyn. Jak zwykle losowanie odbywać będzie się na żywo, a wyniki będą od razu podawane na IRCu ROLaddera. Wszystkie klany będą podzielone na 2 główne grupy – te “lepsze” i te troche “gorsze”. Przy losowaniu będą wymieszane 2 drużyny z każdej grupy. Losowanie odbędzie się w najbliższą niedzielę (02.10) o 21.00 na kanale #roladder@quakenet. Więcej info o samym turnieju i zasadach podadzą wkrótce.
Zmiana nazwy domeny
Strona została przeniesiona na nowy adres. Za 30 sekund zostaniesz przekierowany na właściwą stronę.
Jeśli nie chcesz czekać możesz kliknąć tutaj: http://RO.SteamPowered.pl
Jednocześnie informujemy iż od dnia 1 marca 2008 obecna domena przestanie działać. Dostęp do serwisu będzie możliwy tylko i wyłącznie przy wykorzystaniu nowego adresu.
Prosimy o zmianę adresu w zakładkach/ulubionych.
Wersja beta Mare Nostrum już niedługo!
Mare Nostrum… Mod o którym było najmniej mówione z powodu małej ilości wieści na jego temat. Twórcy tego dodatku nie raczyli nas informować o różnorakich nowościach, które powstają i zbliżają do premiery ich dzieła. Jak widać, słowa z pewnej piosenki “Cicha woda brzegi rwie” mają to coś i właśnie ten mod będzie prawdopodobnie wydany jako pierwszy z tych ogromnych dodatków tworzonych do Red Orchestry.
Dzisiejszy, oficjalny news na stronie modu Mare Nostrum informuje wszystkich o tym, że za niecały miesiąc, bo już 1 marca będziemy mieli przyjemność grać na różnych lokacjach wokół morza śródziemnego. Będzie to wersja beta, więc na odsłonę finalną będziemy jeszcze musieli poczekać, ale to się wydaje mało ważne. Ważne jest to, że nareszcie będzie można zaznać jakiegoś urozmaicenia w naszej Red Orchestrze.
Dodatkowo twórcy gry zapraszają do czytania ich nowej odsłony gazetki Tunis Telegraph, która będzie informowała na bierząco nie tylko o ich dziele. Twórcą tego prototypu jest niejaki Putz.
Wyniki ModDB
Po mięsiącu czekania mamy już wyniki na konkursu na najlepszy mod roku. Spośród setki najlepszych wybrano w sumie 20 modów, po 5 w każdej z czterech kategorii.
Nota co to jest gra “indie” – gra zrobiona niezależnie od wielkich producentów gier, tworzona za darmo bądź niskobudżetowymi nakładami, wydawana za darmo.
Pierwsza kategoria – A – Niewydany mod
Druga kategoria – B – Wydana gra “indie”
Trzecia kategoria – C – Wydany mod
Kategoria A
5. Operation Black Mesa (Half-Life: Opposing Force)
4. MechWarrior: Living Legends (Crysis)
3. Barney’s Tales (Half-Life 2)
2. Jurassic Park (Crysis)
1. Zombie Panic: Source (Half-Life 2)
Kategoria B
5. Tremulous (Quake 3)
4. World od Padman (Qake 3)
3. Warsow (Quake)
2. Red Alert: A Path Beyond (Command & Conquer: Red Alert)
1. BSG: Beyond the Red Line (Freespace 2)
Kategoria C
5. Minerva (Half-Life 2)
4. Forgotten Hope 2 (Battlefield 2)
3. Empires (Half-Life 2)
2. Project Reality (Battlefield 2)
1. Insurgency (Half-Life 2)
Obydwa mody do Red Orchesty znalazły się poza top5 kategorii A.
Testy i testy…
Sobotnie testy!
W sobotę wieczorem o 20.00 odbędą się wielkie testy modu Carpathian Crosses na serverze NA Test Server. Jest to skierowane do wszystkich testerów oraz tych, którzy są zainteresowani tą robotą, bowiem ekipa CC poszukuje ludzi na to stanowisko. Wszyscy chętni muszą się udać na ich forum. Podczas testów będą szukane różnorakie bugi i anomalie.
Z każdym dniem premiera moda staje się bliższa. Ludzie z CC uzupełniają ostateczną zawartość (prawdopodobnie coś w stylu changelogów, plików readme oraz różne informacje jak instalować moda) oraz poprawiają błędy. Ostatnimi czasy nadchodziły pytania do ekipy CC, czy są wolne miejsca na maperów. Otóż teraz odpowiadają – TAK! Jak pisze worluk, są oni gotowi (raczej zmuszeni :)) do pójścia o ten krok do przodu i są w trakcie poszukiwań twórców map.
Oczekiwania wobec kandydatów:
– napisanie podania na na ich forum bądź prywatnej wiadomości do worluka
– podpisanie z nimi NDA (umowa o poufności danych)
Oferta w zamian za współpracę:
– prawa do tworzenia modu Carpathian Crosses
– pomoc całego zespołu nad rozwiązaniem problemu bądź wymaga małych zmian
– pomoc beta-testerów na twojej mapie
Oczywiście, można też wysłać do nich swoje poprzednie prace w formie screenshotów, które ukazują pracę oraz wkład w nią włożony. Tak więc jeśli czujecie się na siłach wziąć udział w tworzeniu map korzystając z materiałów jakie dotychczas przedstawili, zajrzyjcie na ich forum i zostawcie wiadomość.
Mieliśmy tutaj u siebie paru mapperów – może ktoś z Was spróbuje swoich sił? :)
A na koniec coś bardziej formalnego niż interesującego dla nas, Polaków.

Ekipa z Mare Nostrum poszukuje ludzi z australijskim oraz południowo afrykańskim akcentem. Chętni mogą się zgłaszać na ich forum. Już widzę tłumy Polaków z Australii :)
Roladkę zapakować czy na miejscu?
Zapisy do tegorocznego Winter Cupa kończą się 31 stycznia. Klany, które jeszcze tego nie zrobiły, a chcą wziąć w nim udział muszą się skontaktować z adminem ROLa, aby potwierdził Wasz udział. W turnieju jest miejsce dla 32 drużyn, dotychczas zapisało się 26, w tym 5 polskich klanów.
Klany, które zgłosiły swoją gotowość to:
- insom
pT
WWL
{CoreNA}
{Core}
cc// NA
SUOMI
TK
[CM]
AnR
Team Enclave
Nw
1stCav 1st Div
1stCav 5th Reg
BSE
cc// EU
-dfn-
=LAF=
{RL}
501
LVF-ETI
/KRUTUS/
[TORO]
NTK
[JC]
ICM
Noo… Czekamy aż reszta polskich klanów zapisze się do turnieju i da popalić innym! :)
Dodatkowo zmienił się wygląd panelu kontrolnego klanu, autorem jest Pongo.
MinionWorkz January2008 Vehicles Admin
Pakiet pojazdów MinionWorkz January 2008, dla adminów serwerów RO. Pakiet plików .uz2 – do szybkiego pobierania z serwera z gry wykorzystując funckję fast download.
MinionWorkz January 2008 Vehicle pack for server admins of RO game, pack of .uz2 files, for uploading it to http server in order to use fast download feature in game.
AHZ_ROVehicles_Two.u.uz2
Ahz_Sounds2.uax.uz2
allies_ahz_45mm_anm_B.ukx.uz2
allies_ahz_destroyed_vehicles_tex2.utx.uz2
allies_ahz_guns_stc.usx.uz2
allies_ahz_kv_anm.ukx.uz2
allies_ahz_pillbox_anm.ukx.uz2
allies_ahz_vehicles_tex2.utx.uz2
allies_ahz_vehicles_two_stc.usx.uz2
allies_ahz_zis3_anm.ukx.uz2
allies_ahz_zis5v_anm.ukx.uz2
axis_ahz_destroyed_gun_tex.utx.uz2
axis_ahz_destroyed_vehicles_tex.utx.uz2
axis_ahz_guns_stc.usx.uz2
axis_ahz_guns_tex.utx.uz2
axis_ahz_pak40_anm.ukx.uz2
axis_ahz_Pak43_anm.ukx.uz2
axis_ahz_Sdkfz251_22_anm.ukx.uz2
axis_ahz_stug3_B_anm.ukx.uz2
axis_ahz_vehicles_stc.usx.uz2
axis_ahz_vehicles_tex.utx.uz2
InterfaceArt2_ahz_tex.utx.uz2
InterfaceArt_ahz_tex_B.utx.uz2
MinionWorkz January2008 Maps Admin
Pakiet map MinionWorkz January 2008 dla administratorów serwerów RO. Pak plików .uz2 do wrzucenia na serwer WWW aby szybko w grze pobierać pliki korzystając z funkcji fast download.
MinionWorkz January2008 Maps Pack for admins owning their server of RO. Pack of .uz2 files to upload it to WWW server, in order to use builtin game feature of fast download.
RO-Barashka_S&D.rom.uz2
RO-Basovka_S&D.rom.uz2
RO-Berezina_1941.rom.uz2
RO-Elnya_beta2.rom.uz2
RO-Klin_OuterRing_beta1.rom.uz2
RO-LyesKrovy_S&D.rom.uz2
RO-Roadblock_beta1.rom.uz2
RO-Roadblock_S&D.rom.uz2
RO-TractorWorks.rom.uz2
MinionWorkz MinionWorkz January2008 Maps
Zestaw map Minionworks January 2008
RO-Barashka_S&D.rom
RO-Basovka_S&D.rom
RO-Berezina_1941.rom
RO-Elnya_beta2.rom
RO-Klin_OuterRing_beta1.rom
RO-LyesKrovy_S&D.rom
RO-Roadblock_beta1.rom
RO-Roadblock_S&D.rom
RO-TractorWorks_Final.rom
MinionWorkz Ahz_Two_Vehicles_Beta1
Pakiet pojazdów.
Vehicle Pack.
|
+---Animations
| allies_ahz_45mm_anm_B.ukx
| allies_ahz_kv_anm.ukx
| allies_ahz_pillbox_anm.ukx
| allies_ahz_zis3_anm.ukx
| allies_ahz_zis5v_anm.ukx
| axis_ahz_pak40_anm.ukx
| axis_ahz_Pak43_anm.ukx
| axis_ahz_Sdkfz251_22_anm.ukx
| axis_ahz_stug3_B_anm.ukx
|
+---Sounds
| Ahz_Sounds2.uax
|
+---StaticMeshes
| allies_ahz_guns_stc.usx
| allies_ahz_vehicles_two_stc.usx
| axis_ahz_guns_stc.usx
| axis_ahz_vehicles_stc.usx
|
+---System
| AHZ_ROVehicles_Two.u
|
\---Textures
allies_ahz_destroyed_vehicles_tex2.utx
allies_ahz_vehicles_tex2.utx
axis_ahz_destroyed_gun_tex.utx
axis_ahz_destroyed_vehicles_tex.utx
axis_ahz_guns_tex.utx
axis_ahz_vehicles_tex.utx
InterfaceArt2_ahz_tex.utx
InterfaceArt_ahz_tex_B.utx
RedOrchestra.pl




