Liga rządzi, liga radzi, liga nigdy Cię nie zdradzi !!!!

I tak oto po 2 miesiącach doczekaliśmy się meczów finałowych Polish Cup 2008. W walce o pierwsze miejsce zmierzą się:
[f]pl[/f]enclave vs [f]pl[/f] [JC]
W walce o trzecie i czwarte miejsce bić się będą :
[f]pl[/f][1stCav]1st vs [f]pl[/f] E’sS
Co tam na roladzie ?? Oprócz trwania turnieju Winter Cup, Polish Cup, nasze klany biją się o wyższe miejsca na roladzie.
Enclave wciąż w formie (czym ich tam szprycują ?? :P) zajmują obecnie 2 pozycję na roladzie. Zapewne powalczą też w WC. Nic tylko życzyć powodzenia w rozgrywkach.
1. [f]pl[/f] enclave 4:4 [f]eu[/f] Core
2. [f]pl[/f] enclave 4:4 [f]fi[/f] dfn
3. [f]pl[/f] enclave 4:4 [f]eu[/f] Krutus
4. [f]pl[/f] enclave 6:2 [f]pl[/f] bse — WC
5. [f]pl[/f] enclave 6:2 [f]es[/f] 501 —-WC
Epidemia rolady się nie boi. Wręcz przeciwnie, pełno tej epidemii na roladzie. Obecnie zajmują 4 miejsce.
6.[f]pl[/f] bse 2:6 [f]pl[/f] enclave —-WC
7.[f]pl[/f] bse 4:4 [f]es[/f] 501 —WC
8.[f]pl[/f] bse 8:0 [f]es[/f] Toro
9.[f]pl[/f] bse 8:0 [f]de[/f] WWL
Czerwoni z jarzębiny mocno się sprężyli i są tegoroczną niespodzianką PC2008. Pomimo z góry ustalonych miejsc w tegorocznych rozgrywkach (za mało jednak piwa musiało się przelać) postanowili pójść pod prąd i zagrać jednak w finałach. No nic się zrobić nie da !!!! Powodzenia.
10.[f]pl[/f] [JC] 2:6 [f]fi[/f] Suomi
11.[f]pl[/f] [JC] 2:6 [f]fr[/f] NW —-WC
12.[f]pl[/f] [JC] 2:6 [f]de[/f] Insom —WC
13.[f]pl[/f] [JC] 4:4 [f]pl[/f] [1stCav]1st — WC
Rozczłonkowani kawalerzyści budzą się z zimowego letargu. Napoją tylko rumaki i znów będą machać szabelką na roladzie.
14.[f]pl[/f] [1stCav]5th 0:8 [f]fi[/f] dfn
15.[f]pl[/f] [1stCav]5th 6:2 [f]pl[/f] E^G
16.[f]pl[/f] [1stCav]5th 0:8 [f]es[/f] Toro —WC
17.[f]pl[/f] [1stCav]5th 0:8 [f]ru[/f] F.Korps —WC
Nad nowo powstałym tworem wciąż wisi jakaś klątwa. Nie załamujcie się początki bywają trudne.
18.[f]pl[/f] E^G 0:8 [f]pl[/f] E’sS
19.[f]pl[/f] E^G 2:6 [f]pl[/f] [1stCav]5th
20.[f]pl[/f] E^G 0:8 [f]fr[/f] Zora
21.[f]pl[/f] E^G 0:8 [f]ru[/f] +IC+
O tych nie będę nic pisał, lekarz zalecił się nie denerwować :)
22.[f]pl[/f] [1stCav]1st 2:6 [f]de[/f] insom —WC
23.[f]pl[/f] [1stCav]1st 2:6 [f]fr[/f] NW —WC
24.[f]pl[/f] [1stCav]1st 4:4 [f]pl[/f] [JC —WC
Esesi dzielnie tłuką się po bezdrożach rolady. Obecnie są na 14 miejscu.
25.[f]pl[/f] E’sS 4:4 [f]de[/f] PzDF
26.[f]pl[/f] E’sS 8:0 [f]pl[/f] E^G
27.[f]pl[/f] E’sS 0:8 [f]ru[/f] RL
28.[f]pl[/f] E’sS 6:2 [f]de[/f] WWL
29.[f]pl[/f] E’sS 2:6 [f]eu[/f] Krutus
30.[f]pl[/f] E’sS 2:6 [f]eu[/f] Core
31.[f]pl[/f] E’sS 4:4 [f]es[/f] 501
A jednak umknął mi ich tag wśród uczestników Winter Cup. Miło mi więc ogłosić, że 8 polski klan rozpoczyna rozruch. Są szanse, że chłopaki wyjdą z grupy. Trzymajcie za nich kciuki !!!!
p.s. Mam nadzieję, że Lipa spełnił obietnice i kupił chłopakom sprzęt :D
32.[f]pl[/f] Fsq 2:6 [f]de[/f] mb —WC
33.[f]pl[/f] Fsq 6:2 [f]de[/f] DoR —WC
Nowości z zaplecza Mare Nostrum
Dzisiaj nad ranem pojawił się nius na stronie Mare Nostrum. W pierwszych słowach bardzo dziękują za liczne pozytywne opinie o dodatku, za udostępnienie przez TWI 50-slotowego serwera oraz za liczne oferowanie różnych źródeł ściągania moda przez różne portale.
Następnie jest mowa o błędach podczas instalacji dodatku. W następnej wersji zostanie użyty inny instalator, ponieważ obecny ma różne ograniczenia i wywołuje błędy u niektórych graczy. Jeżeli dalej ktoś z Was ma problemy z zainstalowaniem Mare Nostrum, niech uda się na forum moda.
Twórców dodatku bardzo cieszy tak szeroki odzew w sprawie ulepszenia dodatku w postaci różnorakich sugestii oraz opinii.
A oto najczęściej powtarzające się propozycje:
– ulepszenie obrony na wszystkich mapach
– polepszenie balansu map
– zwiększenie posiłków
– wyeliminowanie małych i częstych błędów map
– poprawienie modelu i tekstury SMLE (Enfield)
– skorygowanie nieprawidłowej lokacji błysku z wylotu lufy
– wyeliminowanie bugu z teksturą głowy alianckiego żołnierza
– naprawienie animacji alianckiej broni
– dodanie zewnętrznego modelu Brena (obecnie widać “talerzówkę”)
– poprawienie animacji Brena z widoku pasażera
– naprawienie PaKa
– skorygowanie ikon z zawiadomieniem o wykonanym/niewykonanym zadaniu
– nowe kolory ikon drużyn
Według zapewnień trwają prace nad powyższą listą. Mają nadzieję, że zdołają poprawić wszystkie te błędy na czas. A dokładnie do weekendu, bo właśnie w te wolne dni ma wyjść pierwszy patch do dodatku. Lecz na pierwszym miejscu stawiają poprawienie map, także możemy siz spodziewać nowej wersji każdej z nich.
Dodatkowo, twórcy rozpoczęli “konkurs” na ikonkę modu w Steamie i na pulpicie. Czas nasyłania prac do weekendu. Zwycięskie prace znajdą się w przyszłym patchu. Więcej informacji tutaj.
Mutator dla graczy jadących na 16 bitach
Wczoraj został wydany mutator dla administratorów serwerów, który uniemożliwia granie graczom w głębi kolorów 16 bitowej. Ograniczyć to ma wykorzystanie błędów i niedociągnięć w silniku gry na 16 bitach – np widzenie przez niektóre tekstury. Trzeba mieć nadzwyczaj starą kartę graficzną aby rzeczywiście gry działały w 16 bitach lepiej, ponieważ od Geforce 3 wszystkie procesory nVidii oraz od kart 7500 ATI są optymalizowane tak aby obraz działał na lepiej na 32 bitach.
Powstał on ze względu na liczne prośby szczególnie od strony grających klanów w różnego rodzaju ladderach i turniejach, i jest kierowany do adminów serwerów przeznaczonych do rozgrywek klanowych. Gracz grający na 16 bitach zostanie wykopany z serwera, a jego imię i SteamId zostaje zapisane w logach. Jest to produkt całkowicie niezależny od twórców gry czy jej dystrybutorów.
Do ściągnięcia stąd. Instrukcja w środku.
Mare Nostrum już jest!
No i o ponad godzinę wcześniej można ściągać pliki modu. W zasadzie to już od wczoraj był MN na torrencie, ale nikt nie miał pewności czy to to. Ale teraz, gdy ukazało się info na oficjalnej stronie modu nie mam najmniejszych wątpliwości.
Pliki modu (369MB)
Torrent
Download
Inne źródła
[f]pl[/f] Nasz serwis
[f]us[/f] FileFront
[f]us[/f] MasterBlaster
[f]us[/f] Dputz.net
[f]us[/f] ModDB
[f]fr[/f] Vossey
[f]ru[/f] RedOrchestra.ru
[f]de[/f] RedOrchestra.de
Pliki serverowe (181MB)
[f]pl[/f] Nasz serwis
[f]us[/f] ModDB
[f]fr[/f] Vossey
[f]de[/f] RedOrchestra.de
[f]au[/f] Internode
Jak zainstalować mod?
– po ściągnięciu odpal instalator
– w oknie lokalizacji wybierz folder gdzie masz zainstalowaną Red Orchestrę. Zazwyczaj jest to C:\Program Files\Steam\steamapps\common\red orchestra\
– gdy instalator zakończy swoją pracę, zrestartuj Steama. Powinieneś ujrzeć w zakładce Gry ikonę zainstalowanego dodatku Mare Nostrum
Zapraszam do dyskusji na forum na temat tego dodatku.
Galeria
Galeria z podglądu map tutaj.
Miłej gry i do zobaczenia w ciepłych krajach!
Maikop – mapa Carpathian Crosses
Dzisiaj została przedstawiona jedna z kilku map, w które będzie okazja grać w Carpathian Crosses. Mowa o Maikop. Pracował na nią Greenhell. Jest to konwersja jednej z map Red Orchestry, która znajdzie się w CC.
A tak się ona prezentuje:
Doba przed premierą…
Z chwilą gdy pisze te słowa pozostało dokładnie 23 godziny i 30 minut do wydania jednego z najbardziej oczekiwanych modów – Mare Nostrum. A teraz kilka słów co by się zbytnio nie rozczarować.
Mod ten, a właściwie pierwsza otwarta wersja beta to produkt:
– który nie jest ukończony w pełni
– pozbawiony zawartości, która była w planach
– w którym nie wszystko gwarantuje stabilną i bezbłędną pracę
– który odzwierciedla atmosferę oraz daje wgląd do tego co przyniesie Mare Nostrum (wersja finalna)
Także nie zdziwcie się jeżeli nie wszystko będzie tak piękne i kolorowe.
To co się ukaże w pierwszej odsłonie modu to:
– brytyjska armia z nowymi modelami twarzy i odgłosami
– nowa mapa oraz muzyka z wygranego/przegranego punktu i misji
– nowe menu i muzyka
– przerobiony model niemieckiego żołnierza
Bronie:
– Lee Enfield No.1 MKIII
– Thompson 1928-A1
– Bren MKII
– Granat No.36 “Mills Bomb”
Mapy:
– Tobruk Central
– Bardia
– Akaba
– Fallen Empire
Działa:
– Pak 38
Wiele rzeczy, które były prezentowane na screenach nie ukaże się w pierwszej open becie.
I tak oto, lista pojazdów/modeli etc., która znajduje się poniżej jest w trakcie tworzenia. Wszystkie z nich mają być stopniowo dodawane w następnych aktualizacjach:
– australijskie komendy głosowe
– brytyjskie modele czołgistów
– lepka bomba (przypuszczam, że chodzi o Hafthohllandung)
– czołg PanzerII
– Vickers MKIVB
– Vickers .303
– tłuczek przeciwpancerny
– działo przeciwpancerne DA 47/32 “Elefantio”
Przedostatnia relacja Darkest Hour: Normandy 44
Doczekaliśmy się zapowiadanej porcji nowinek z nadchodzącego modu, którego daty premiery nie znamy. No tak… Mówią, że stale i ciężko pracują nad dodatkiem i mają nadzieję, że będzie to fantastyczny teatr działań w północnej Francji podczas drugiej wojny światowej. Tak, ja też mam taką nadzieję, ale to się okaże po premierze :) Ludzie z DH serdecznie gratulują obydwu twórcom modów (MN oraz CC) za zbliżający się dzień próby ich dzieł. To tyle jeżeli chodzi o mniej istotne sprawy, a raczej formalne.
To co widzicie powyżej to piękny Lee Enfield No.4 MkI. Karabin powtarzalny, zasilany nabojem 7.62mm, bardzo popularny w armii brytyjskiej był rezultatem 17 lat prób i wcześniejszych wersji tego karabinu tworzonych przez małe królewskie fabryki wojskowe (RSAF). Na początku (przed wersjami Mk istniały wcześniej jeszcze inne oczywiście ;) powstała wersja oznaczona numerem 1 i symbolem MkV. Później, w 1926 roku po wielu zmianach, bazując na projekcie wcześniejszych wersji (Short Magazine Lee-Enfield) powstał Enfield MkVI z numerem 1. A 8 lat przed wybuchem dwś, z niewieloma zmianami MKVI został przeistoczony w wersję próbną z numerkiem 4. Broń ta była używana jeszcze przez wiele lat po wojnie. Za projekt modelu tej broni odpowiedzialni są Garriadon i Tman, a tekstury wykonał Aeneas2020. W następnej relacji ma być ukazany w akcji.
Czas na wojaków. Powstały nowe modele żołnierzy brytyjskich. Są to żołnierze z 6 Dywizji powietrzno-desantowej. Ci dzielni ludzie brali udział w operacji Overlord, lądując na flankach plaży Omaha w tym słynnym dniu. Modele tych żołnierzy tworzone były przez Nights`a 2006, Tman`a oraz Adrei`a 313, który był odpowiedzialny za detale ciała. Tekstury są pracą Aeneas`a 2020.
Ostatnie screeny przedstawiają biegnących żołnierzy z armii brytyjskiej oraz amerykański pojazd M3A1. Marzec okaże się ostatnim miesiącem, gdzie będziemy mieli okazję podziwiać nowe screeny itp. W następnym miesiącu będzie ostatnia relacja przed premierą, której daty jeszcze nie mogą podać bo nie są jeszcze w takim stopniu gotowi. Tak więc może do tego czasu powstać coś nowego, które zostanie dopisane do poniższej listy.
W pierwszej odsłonie modu Darkest Hour zobaczymy:
2 nowe armie walczące po stronie Aliantów:
-wojska Stanów Zjednoczonych
-wojska brytyjskie
6 nowych modeli żołnierzy:
-piechota USA
-wojska powietrzne USA
-pancerne dywizje USA
-brytyjska piechota
-brytyjscy spadochroniarze
-czołgiści brytyjscy
6 nowych alianckich pojazdów
-M4 Sherman
-M3 Halftrack
-Sherman miotający ogniem
-M5 Stuart (motyw brytyjski i amerykański)
-M10 Wolverine i Achilles
-okręt desantowy Higginsa
17 nowych broni:
-BAR
-M1 Carbine
-M1 Garand
-Thompson M1A1
-M3 Grease Gun
-Colt.45
-Bazooka
-karabin snajperski Springfield
-karabin maszynowy Browning (30 cali)
-różnorodne ładunki wybuchowe sił sprzymierzonych
-Lee Enfield No.4
-Bren
-Sten
-PIAT
-Browning 1935
-Rewolwer No.2
-FG 42
3 nowe działa przeciwpancerne:
-Pak 43
-amerykańska oraz brytyjska 57`ka
-działo 88mm
15 nowych map:
-Brecourt
-Carentan Causeway
-Benouville Bridge
-Dog Green Sector (Omaha)
-Saite Mere Eglise (wersja dzienna i nocna)
-Villers Bocage
-Le Mesnil Patry
-Cagny
-Possibles
-St. Fromond
-CarmesPont
-La ville Ruinne
-Port en Bessin
-Saintenny
-St. Lo
MN nadchodzi wielkimi krokami
Premiera modu Mare Nostrum zbliża się. Licznik cały czas bije. Do pierwszej open bety pozostało 5 dni z hakiem.
Powoli powstają przygotowania do tego aby ta premiera była udana i abyśmy wszyscy mogli zaznać tego śródziemnego klimatu. Na początek zostały przygotowane poradniki Jak stworzyć mapę Mare Nostrum? oraz Jak uruchomić server z MN?
Przetłumaczona wersja poradnika “Jak stworzyć mapę Mare Nostrum?”
Przetłumaczona wersja poradnika “Jak uruchomić server z MN?”
Dla rozluźnienia dwa screeny, które okazały się w trakcie ostatnich tygodni na stronie dodatku MN.
Uruchomienie dodatku MN na własnym serverze
1. Aby server działa tak jak powinien należy zmienić komendę startową servera na MN-Akaba.rom?game=MNEngine.MNTeamGame -mod=MareNostrum ini=MareNostrum.ini
2. Zrestartuj server i ciesz się życiem!
W razie jakichkolwiek pytań czy problemów proszę się kierować na forum Mare Nostrum bądź kanał IRC #marenostrum na serverze irc.gamesurge.net.
Jak stworzyć mapę Mare Nostrum?
-Skopiuj ikonę RO SDK lub stwórz nową na pulpicie kopiując z interfacu Steama
-PPM na ikonę -> Właściwości
-w oknie Element docelowy dodaj końcówkę -mod=MareNostrum
-W zakładce “Ogólne” zmień nazwę z “RedOrchestra SDK Beta” na “MareNostrum SDK Beta”.
Już możesz spokojnie uruchomić SDK klikając w odpowiednio zmodyfikowaną ikonkę. Teraz będzie coś bardziej specjalistycznego :) – dla twórców map.
1. Kiedy nazwiesz swoją mapę będziesz potrzebował użyć prefixu MN- zamiast RO. Tak to ma wyglądać: MN-Map.rom, a tak nie ma wyglądać RO-Map.rom.
2. Powinieneś używać poziom informacji MN (MNLevelInfo) zamiast poziomu informacji RO (ROLevelInfo).
Znajdziesz go pod ścieżką Info->ROLevelInfo->MNLevelInfo.
3. Kiedy ustawisz już role, teraz będziesz mógł uzyć pecyficzne role modu.
-Możesc znaleźć rolę Brytyjskich wojsk w Afryce Północnej pod ścieżką RORoleInfo -> BSBCRole.
-Możesz znaleźć rolę Niemieckich wojsk w Afryce Połnocnej pod ścieżką RORoleInfo -> BSGERole.
4. Kiedy już ustalisz zadania na swojej mapie, to powinieneś również skorzystać z zadań MN.
-Paczuszka wybuchowa (Satchel): NavigationPoint->JumpDest->JumpSpot->GameObjective->ROObjective->ROObjSatchel->MNObjSatchel.
-Terytorium: NavigationPoint->JumpDest->JumpSpot->GameObjective->ROObjective->ROObjTerritory->MNObjTerritory.
5. Są również specyfikacje pojazdów oraz lokacji.
-Pak32 Anti-Tank Gun pod ścieżką: SVehicleFactory -> ROVehicleFactory -> ATCannonFactoryBase -> MNPak38Factory.
-Pustynne wersje pojazdów istniejące w podstwawce RO znajdziesz pod ścieżką: SVehicleFactory->ROVehicleFactory->ROsdkfz251Factory->Sdkfz251Factory_desert.
6. Ustawienia SDK zmienią się na Twoje standardowe ustawienia RO kiedy otworzysz lub zapiszesz zestaw plików. Pamiętaj o przeglądaniu pecyfikacji MN kiedy otworzyz lub zapiszesz swój poziom i inne zestawy plików. Jeżeli zauważysz jakiekolwiek dziwne zachowanie się twoich plików, cofnij swóje niezapisane ustawienia standardowego RO. Jeżeli nie ma żadnego pliki w folderze RO, SDK raczej użyje te z MN.
W razie jakichkolwiek pytań czy problemów proszę się kierować na forum Mare Nostrum bądź kanał IRC #marenostrum na serverze irc.gamesurge.net.
W zasadzie to nie wiem za bardzo o czym ja pisałem bo nie siedzę w tym, także może się okazać, że są błędy. Jakby co to poprawcie mnie w komentarzach.
RedOrchestra.pl












