MareNostrumOB1.1a_ClientPatch [EXE]
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– uruchom Instalator
Następna łatka…
Nie trzeba było długo czekać aby wyszedł nowy patch z numerkiem 1.1a. W sumie poprawka patcha z zeszłego wieczora. A to wszystko dlatego, że ludzie z MN pomylili się w pakowaniu plików do udostępnienia. Przypadkowo załadowali nie te co trzeba wersje map Akaba oraz Tobruk Central. No cóż… Każdemu się może zdarzyć. Tyle dobrego, że nowe pliki ważą mało i są do wykorzystania przez graczy i administratorów.
Download (10MB)
[f]fr[/f] Vossey
[f]us[/f] Masterblaster
Pliki należy podmienić do folderu z zainstalowanym modem.
W naszym serwisie dostępne są do pobrania:
[f]pl[/f] MareNostrumOB1.1a_ClientPatch (instalka)
[f]pl[/f] MareNostrumOB1.1a_Client(Server)Patch (RAR)
MareNostrumOB1.1_ServerPatch
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania podmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj grę
(zawiera właściwe wersje map!)
MareNostrumOB1.1_ClientPatch [RAR]
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania podmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj Steama
(zawiera właściwe wersje map!)
MareNostrumOB1.1_ClientPatch [EXE]
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– uruchom Instalator
– po zakończonym procesie instalacji zrestartuj Steama
(zawiera właściwe wersje map!)
Mare Nostrum Patch 1.1
Wczoraj wieczorem miała swoją premierę pierwsza łatka do Mare Nostrum. Zmotywowani wieloma sugestiami oraz pomocą ze strony Tripwire, postanowili nie kazać długo na siebie czekać i wzięli się do roboty.
A oto co się zmienia oprócz cyferek:
Zmiany generalne
– zmieniono ikony komunikatów, od teraz nie będzie widać ruskiej, czerwonej gwiazdy oraz żelaznego krzyża
– udoskonalono górne ikony drużyn, teraz są bardziej widoczne i charakterystyczne
– zwiększono kołysanie się SMLE (Enfield) i Thompsona, obecnie będzie bardziej przypominać to z podstawki
– wprowadzono korektę błysku ognia z lufy Enfielda
– naprawiono tzn. bug Flinstone`a (błędna animacja podczas jazdy Carrierem)
– naprawiono teksturę głowy alianckiego żołnierza
– od teraz australijscy żołnierze wydają komendy w swym rodowitym języku
Akaba
– dodano optymalizujące elementy. Nie będzie już gwałtownych spadków FPSów
– wprowadzono korektę kilku możliwych explitów związanych z oszukiwaniem po stronie niemieckiego respawnu
– usunięto dwa składy amunicji w rejonie “Ammo Dump” i “Apartamenst”
– Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
– ulepszono limity ról
– zamieniono żołnierzy Brytyjskich na Australijskich
Bardia
– poprawiono lokację spawnu dla graczy obu stron, teraz okopy są do wzięcia
– dodano tunel pozwalający niemcom na nieco łatwiejszą drogę posiłków do okopów
– wprowadzono kilka drobnych optymalizacji wysiłków
– wprowadzono trochę zmian kosmetycznych
– NOTKA: ta mapa jest w ciągłym tworzeniu, lecz nadal można raportować o bugach
Tobruk Central
– dodano zabezpieczenie na berlińskiej (Berliner Strasse)
– dodano granaty dymne dla niemieckiego Squad Leadera
– Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
– ulepszono limity ról
– ulepszono posiłki
– od teraz “Observation Post” po zdobyciu jest nie do odbicia
– ulepszono rejony i protekcję spawnu
– naprawiono rozmaite bugi
– od teraz obroną zajmą się Australijczycy (do zmiany nadal pozostają komendy głosowe tych żołnierzy na południowo-afrykański akcent)
Fallen Empire
– NOTKA: ta mapa odbędzie znaczną przebudowę, tak aby była bardziej optymalna dla gry z +32 żołnierzami
Znane bugi lub niepoprawione błędy
– ranienie obsługi Pak38
– 3-osobowa animacja Brena (widoczny Degtyarev DP/DT)
– błysk z wylotu lufy Thompsona widziany z 3 osoby
Pliki dla graczy (60MB)
Torrent
Download
Inne źródła
[f]pl[/f] Nasz serwis RAR instalka (zawiera właściwe wersje map!)
[f]us[/f] ModDB
[f]au[/f] Ausgamers
[f]au[/f] Internode
[f]fr[/f] Vossey
Pliki serverowe (57MB)
[f]pl[/f] Nasz serwis (zawiera właściwe wersje map!)
[f]us[/f] ModDB
[f]au[/f] Ausgamers
[f]au[/f] Internode
[f]fr[/f] Vossey
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego systemowego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania nadmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj Steama
…jednej mroźnej zimowej nocy…
Wyróżniki stron konfliktu:
Atakujący: Rosjanie
– do dyspozycji T60, inżynierowie z ładunkami wybuchowymi
Broniący: Niemcy
– tylko jeden żołnierz przeciwczołgowy
Obie strony posiadają po 3 strzelców wyborowych, co przy narzuconym przez ukształtowanie mapy sposobie gry jest jak najbardziej akuratne przy 30 i więcej graczy:)
Rozgrywka w ciekawym terenie z szerszymi polanami i węższymi przejściami, przedzielona ogrodzeniami w których najsłabsze punkty (bramy) ulegają destrukcji po podłożeniu ładunków wybuchowych przez atakujących. Broniący się Niemcy mogą zajmować dogodne pozycje obronne, między innymi w bunkrach i wieżach strażniczych, na których dodatkowo zainstalowane są reflektory-szperacze (niestety przesuwają snop świetlny w sposób automatyczny a nie kierowany a to byłby na prawdę duży plus urozmaicający rozgrywkę, dodatkowo mogąc oślepić całkowicie np. snajpera który jest na wieży i usiłuje powstrzymywać atak).
Przy metodzie ataku “na ruska” czyli uraaa do przodu często ofensywa zatrzymuje się po przejęciu pierwszego punktu i dalej następuje tylko wybijanie posiłków “czerwonych”, dlatego wybitnie mocno zaakcentowano tutaj współpracę piechoty z czołgiem, gdzie jego pomoc jest niezbędna w dotarciu inżyniera pod bramę i jej zdetonowania, tak samo jak ochrona snajperów dla czołgu przed (na całe szczęście) jednym żołnierzem który może mu czymś zagrozić. Prawidłowa komunikacja czołg-piechota w miarę myślących graczy powoduje dosyć mozolne posuwanie się ataku naprzód. Postacią bardzo ważną u Rosjan jest na tej mapce także dowódca (głównie z powodu zadymiania, co przy tej ilości snajperów jest rzeczą podstawową, ale także w następujących punktach na mapie wzywa artylerię).
Filmik instruktażowy Carpathian Crosses
To była długa droga od czasu gdy powstawały pierwsze rozmowy nad tym, jak dodać moździerze do Red Orchestry – głosi pierwsze zdanie w newsie. Po ponad 2 latach pracy nad modem, twórcy są gotowi na ukazanie nam tego co jest jednym z najciekawszych sprzętów w tym modzie. Krótki film przedstawia pracę moździerza, a dodatkowo lektor wszystko ładnie wyjaśnia. Moździerz, o którym mowa to model M39 50mm. Jest to pierwszy film ukazujący tą broń, następny będzie ukazywał zabezpieczenie obserwatora artyleryjskiego. A to już w najbliższej przyszłości.
Instalacja mutatora AntiBS v0.02
AntiBS Mutator v0.02
1. Pliki
– AntiBS.u
– AntiBS.ucl
– AntiBS.int
– libHttp4.u
2. Instalacja
Wypakuj wszystkie pliki do systemowego folderu na serverze.
3. Konfiguracja
Aby wszystko działało jak należy, trzeba zmienić co nieco w pliku RedOrchestra.ini.
Znajdź werset [Engine.GameEngine] i dodaj do niego 3 wiersze (obojętnie czy na końcu, czy na początku):
ServerPackages=AntiBS
ServerPackages=LibHTTP4
ServerActors=AntiBS.ROSecureServerActor
Na samym dole pliku dodaj tą “zwrotkę”:
[AntiBS.ROChecker]
Checks=(FName=”AntiBS.u”,MD5=”92072963087c39f1a34b7b4ea60bc7a7″,MD5Type=2,GUID=”103F303948B1AF89C3D87C9C89B06FC2″,MaxGenerations=1)
WhatToDo=0
TimeoutSeconds=60
bKickOnTimeout=false
bCheckSets=false
bUseCustomLog=false
LogFileName=AntiBS
Pamiętaj! Przed zmianami na FTP zatrzymaj pracę servera!
Po tych wszystkich zmianach zrestartuj server.
Nowy AntyCheat
Ostatnio głośno było w sprawie graczy jadących na różnych wspomagaczach. Różnego rodzaju programy, których działania są nam dobrze znane, rozpowszechniły się nieco w Red Orchestrze. Kilku zostało przyłapanych i wywalonych skąd trzeba. Ale to nic, bo wykrycie cheatera nie jest takie proste, a VAC nie spełnia swojej roli. Zresztą to było do przewidzenia…
I właśnie dlatego powstał mutator, który ma zapobiec tego typu sytuacjom. Gracze przyłapani na graniu na wspomagaczach przez ten mutator zostaną natychmiastowo zbanowani, a mecz zostanie unieważniony.
Ten mały plik o nazwie AntyBS będzie wymagany na serwerach klanowych od 14 marca. Warto też dodać go na publiczne serwery, na których najczęściej jesteśmy narażeni na oszustów. Można będzie zmieniać w opcjach administracyjnych czy cheater ma zostać kicknięty, zbanowany na sesję, a może (najodpowiedniejsza opcja) wydalony na zawsze z serwera. Mutator oprócz zapisywania w logach o obecności nierzetelnych graczy, będzie informował o graczach, którzy grają na 16bitach.
AntyCheat do ściągnięcia stąd. Instrukcja po angielski w środku, a po polsku tutaj.
Twórcą tego mutatora jest niejaki worluk. W razie jakichkolwiek problemów z działaniem mutatora, należy zgłaszać się właśnie do niego.
RedOrchestra.pl


