Google+ RedOrchestra.pl | Oficjalna fanowska strona gier serii RedOrchestra | Strona 121

MareNostrumOB1.1a_ClientPatch [EXE]

9 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Bez kategorii

Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– uruchom Instalator

Następna łatka…

9 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Bez kategorii

Nie trzeba było długo czekać aby wyszedł nowy patch z numerkiem 1.1a. W sumie poprawka patcha z zeszłego wieczora. A to wszystko dlatego, że ludzie z MN pomylili się w pakowaniu plików do udostępnienia. Przypadkowo załadowali nie te co trzeba wersje map Akaba oraz Tobruk Central. No cóż… Każdemu się może zdarzyć. Tyle dobrego, że nowe pliki ważą mało i są do wykorzystania przez graczy i administratorów.
 
Download (10MB)
[f]fr[/f] Vossey
[f]us[/f] Masterblaster
 
Pliki należy podmienić do folderu z zainstalowanym modem.
 
W naszym serwisie dostępne są do pobrania:
[f]pl[/f] MareNostrumOB1.1a_ClientPatch (instalka)
[f]pl[/f] MareNostrumOB1.1a_Client(Server)Patch (RAR)

MareNostrumOB1.1_ServerPatch

9 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Bez kategorii

Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania podmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj grę
 
(zawiera właściwe wersje map!)

MareNostrumOB1.1_ClientPatch [RAR]

9 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Bez kategorii

Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania podmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj Steama
 
(zawiera właściwe wersje map!)

MareNostrumOB1.1_ClientPatch [EXE]

9 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Bez kategorii

Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– uruchom Instalator
– po zakończonym procesie instalacji zrestartuj Steama
 
(zawiera właściwe wersje map!)

Mare Nostrum Patch 1.1

9 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Bez kategorii

Wczoraj wieczorem miała swoją premierę pierwsza łatka do Mare Nostrum. Zmotywowani wieloma sugestiami oraz pomocą ze strony Tripwire, postanowili nie kazać długo na siebie czekać i wzięli się do roboty.

A oto co się zmienia oprócz cyferek:

Zmiany generalne
– zmieniono ikony komunikatów, od teraz nie będzie widać ruskiej, czerwonej gwiazdy oraz żelaznego krzyża
– udoskonalono górne ikony drużyn, teraz są bardziej widoczne i charakterystyczne
– zwiększono kołysanie się SMLE (Enfield) i Thompsona, obecnie będzie bardziej przypominać to z podstawki
– wprowadzono korektę błysku ognia z lufy Enfielda
– naprawiono tzn. bug Flinstone`a (błędna animacja podczas jazdy Carrierem)
– naprawiono teksturę głowy alianckiego żołnierza
– od teraz australijscy żołnierze wydają komendy w swym rodowitym języku

Akaba
– dodano optymalizujące elementy. Nie będzie już gwałtownych spadków FPSów
– wprowadzono korektę kilku możliwych explitów związanych z oszukiwaniem po stronie niemieckiego respawnu
– usunięto dwa składy amunicji w rejonie “Ammo Dump” i “Apartamenst”
– Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
– ulepszono limity ról
– zamieniono żołnierzy Brytyjskich na Australijskich

Bardia
– poprawiono lokację spawnu dla graczy obu stron, teraz okopy są do wzięcia
– dodano tunel pozwalający niemcom na nieco łatwiejszą drogę posiłków do okopów
– wprowadzono kilka drobnych optymalizacji wysiłków
– wprowadzono trochę zmian kosmetycznych
– NOTKA: ta mapa jest w ciągłym tworzeniu, lecz nadal można raportować o bugach

Tobruk Central
– dodano zabezpieczenie na berlińskiej (Berliner Strasse)
– dodano granaty dymne dla niemieckiego Squad Leadera
– Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
– ulepszono limity ról
– ulepszono posiłki
– od teraz “Observation Post” po zdobyciu jest nie do odbicia
– ulepszono rejony i protekcję spawnu
– naprawiono rozmaite bugi
– od teraz obroną zajmą się Australijczycy (do zmiany nadal pozostają komendy głosowe tych żołnierzy na południowo-afrykański akcent)

Fallen Empire
– NOTKA: ta mapa odbędzie znaczną przebudowę, tak aby była bardziej optymalna dla gry z +32 żołnierzami

Znane bugi lub niepoprawione błędy
– ranienie obsługi Pak38
– 3-osobowa animacja Brena (widoczny Degtyarev DP/DT)
– błysk z wylotu lufy Thompsona widziany z 3 osoby

Pliki dla graczy (60MB)

Torrent
Download

Inne źródła

[f]pl[/f] Nasz serwis RAR instalka (zawiera właściwe wersje map!)
[f]us[/f] ModDB
[f]au[/f] Ausgamers
[f]au[/f] Internode
[f]fr[/f] Vossey

Pliki serverowe (57MB)

[f]pl[/f] Nasz serwis (zawiera właściwe wersje map!)
[f]us[/f] ModDB
[f]au[/f] Ausgamers
[f]au[/f] Internode
[f]fr[/f] Vossey

Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego systemowego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania nadmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj Steama

…jednej mroźnej zimowej nocy…

8 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Bez kategorii

Galeria rozpoznawcza ;)

Wyróżniki stron konfliktu:
Atakujący: Rosjanie
– do dyspozycji T60, inżynierowie z ładunkami wybuchowymi
Broniący: Niemcy
– tylko jeden żołnierz przeciwczołgowy

Obie strony posiadają po 3 strzelców wyborowych, co przy narzuconym przez ukształtowanie mapy sposobie gry jest jak najbardziej akuratne przy 30 i więcej graczy:)

Rozgrywka w ciekawym terenie z szerszymi polanami i węższymi przejściami, przedzielona ogrodzeniami w których najsłabsze punkty (bramy) ulegają destrukcji po podłożeniu ładunków wybuchowych przez atakujących. Broniący się Niemcy mogą zajmować dogodne pozycje obronne, między innymi w bunkrach i wieżach strażniczych, na których dodatkowo zainstalowane są reflektory-szperacze (niestety przesuwają snop świetlny w sposób automatyczny a nie kierowany a to byłby na prawdę duży plus urozmaicający rozgrywkę, dodatkowo mogąc oślepić całkowicie np. snajpera który jest na wieży i usiłuje powstrzymywać atak).
Przy metodzie ataku “na ruska” czyli uraaa do przodu często ofensywa zatrzymuje się po przejęciu pierwszego punktu i dalej następuje tylko wybijanie posiłków “czerwonych”, dlatego wybitnie mocno zaakcentowano tutaj współpracę piechoty z czołgiem, gdzie jego pomoc jest niezbędna w dotarciu inżyniera pod bramę i jej zdetonowania, tak samo jak ochrona snajperów dla czołgu przed (na całe szczęście) jednym żołnierzem który może mu czymś zagrozić. Prawidłowa komunikacja czołg-piechota w miarę myślących graczy powoduje dosyć mozolne posuwanie się ataku naprzód. Postacią bardzo ważną u Rosjan jest na tej mapce także dowódca (głównie z powodu zadymiania, co przy tej ilości snajperów jest rzeczą podstawową, ale także w następujących punktach na mapie wzywa artylerię).

Filmik instruktażowy Carpathian Crosses

8 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Carpathian Crosses

To była długa droga od czasu gdy powstawały pierwsze rozmowy nad tym, jak dodać moździerze do Red Orchestry – głosi pierwsze zdanie w newsie. Po ponad 2 latach pracy nad modem, twórcy są gotowi na ukazanie nam tego co jest jednym z najciekawszych sprzętów w tym modzie. Krótki film przedstawia pracę moździerza, a dodatkowo lektor wszystko ładnie wyjaśnia. Moździerz, o którym mowa to model M39 50mm. Jest to pierwszy film ukazujący tą broń, następny będzie ukazywał zabezpieczenie obserwatora artyleryjskiego. A to już w najbliższej przyszłości.


RapidShare

tonygillham.com

YouTube

Instalacja mutatora AntiBS v0.02

7 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Artykuły

AntiBS Mutator v0.02

1. Pliki
– AntiBS.u
– AntiBS.ucl
– AntiBS.int
– libHttp4.u

2. Instalacja

Wypakuj wszystkie pliki do systemowego folderu na serverze.

3. Konfiguracja

Aby wszystko działało jak należy, trzeba zmienić co nieco w pliku RedOrchestra.ini.
Znajdź werset [Engine.GameEngine] i dodaj do niego 3 wiersze (obojętnie czy na końcu, czy na początku):

ServerPackages=AntiBS
ServerPackages=LibHTTP4
ServerActors=AntiBS.ROSecureServerActor

Na samym dole pliku dodaj tą “zwrotkę”:

[AntiBS.ROChecker]
Checks=(FName=”AntiBS.u”,MD5=”92072963087c39f1a34b7b4ea60bc7a7″,MD5Type=2,GUID=”103F303948B1AF89C3D87C9C89B06FC2″,MaxGenerations=1)
WhatToDo=0
TimeoutSeconds=60
bKickOnTimeout=false
bCheckSets=false
bUseCustomLog=false
LogFileName=AntiBS

Pamiętaj! Przed zmianami na FTP zatrzymaj pracę servera!

Po tych wszystkich zmianach zrestartuj server.

Nowy AntyCheat

7 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Ostatnio głośno było w sprawie graczy jadących na różnych wspomagaczach. Różnego rodzaju programy, których działania są nam dobrze znane, rozpowszechniły się nieco w Red Orchestrze. Kilku zostało przyłapanych i wywalonych skąd trzeba. Ale to nic, bo wykrycie cheatera nie jest takie proste, a VAC nie spełnia swojej roli. Zresztą to było do przewidzenia…

I właśnie dlatego powstał mutator, który ma zapobiec tego typu sytuacjom. Gracze przyłapani na graniu na wspomagaczach przez ten mutator zostaną natychmiastowo zbanowani, a mecz zostanie unieważniony.

Ten mały plik o nazwie AntyBS będzie wymagany na serwerach klanowych od 14 marca. Warto też dodać go na publiczne serwery, na których najczęściej jesteśmy narażeni na oszustów. Można będzie zmieniać w opcjach administracyjnych czy cheater ma zostać kicknięty, zbanowany na sesję, a może (najodpowiedniejsza opcja) wydalony na zawsze z serwera. Mutator oprócz zapisywania w logach o obecności nierzetelnych graczy, będzie informował o graczach, którzy grają na 16bitach.

AntyCheat do ściągnięcia stąd. Instrukcja po angielski w środku, a po polsku tutaj.

Twórcą tego mutatora jest niejaki worluk. W razie jakichkolwiek problemów z działaniem mutatora, należy zgłaszać się właśnie do niego.

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »

Powered by WordPress and NatureFox.