MareNostrumOpenBeta1.2 (full install)
Pełna instalka moda Mare Nostrum Open Beta w wersji 1.2
Instalacja:
– uruchamiamy plik MareNostrumOpenBeta1.2.exe
– jeśli instalator nie znajdzie właściwego katalogu, w którym jest katalog red orchestra (domyślnie: c:\Program Files\Steam\steamapps\common) to pomagamy mu ręcznie znaleźć katalog common
– instalator wypakuje wszystkie pliki do docelowego katalogu i powtórnie uruchomi Steama
– na koniec instalacji domyślnie mamy ustawioną opcję uruchomienia gry Mare Nostrum
Teraz należy posługiwać się oficjalnym instalatorem.
Moździerze – częśc druga
Zgodnie z zapowiedziami, po niedługim oczekiwaniu został wydany kolejny filmik instruktażowy. Na tym krótkim klipie przedstawiona jest osoba obserwatora artylerysjkiego, który jest ważnym ogniwem udanego ataku artyleryjskiego.
[center][player=datas/movies/flv/Carpathian_Crosses_Spotter_Instructions.flv&image=datas/users/65/icon.jpg][/center]
Czołgiem!
MareNostrumOB1.2_ClientPatch [EXE]
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– uruchom Instalator
– po zakończonym procesie instalacji zrestartuj Steama
MareNostrumOB1.2_ClientPatch [RAR]
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania podmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj Steama
MareNostrumOB1.2_ServerPatch
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania podmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj grę
Mare Nostrum Patch 1.2
Wczoraj wyszedł niezapowiadany wcześniej patch do Mare Nostrum z numerkiem 1.2.
Lista zmian:
– mod jest kompatybilny z patchem nr 1076 (najnowszy) Red Orchestry
– obsługa AT jest teraz narażona na pociski z mniejszych broni i wybuchy, a także na ciosy z kolby bądź bagnetu
– naprawiono nie odtwarzaną muzykę w menu
– zaktualizowano intro, od teraz w pełni przenosi gracza do menu (nie ma czarnego tła)
Znane, ale nie wprowadzone:
– wyszukiwarka Steama nie łączy z serverami dodatku
Instrukcja instalacji łaty dla graczy i na serverze:
– przed podmianą plików na aktualne musi być zainstalowana poprzednia wersja dodatku (1.1a)
– usuń plik MareNostrum.ini, który znajduje się w folderze systemowym dodatku (plik zostanie zaktualizowany przy ponownym uruchomieniu MN)
Jedyną zmianą przy instalacji na serverze jest to, że trzeba ponownie ustawić właściwości servera.
Instalator dla graczy (6.5MB) – w pełni automatycznie usuwa plik .ini i umieszcza pliki łaty we właściwych miejscach
[f]pl[/f] Nasz serwis
Pliki dla graczy (7.2MB)
[f]pl[/f] Nasz serwis
[f]us[/f] Masterblaster
Pliki serverowe (3.4MB)
[f]pl[/f] Nasz serwis
[f]us[/f] Masterblaster
Smacznego jajka!
ArmoredBeasts 2.08!
Na Święta Zajączek dla Graczy RO przynosi ArmoredBeasts 2.08!
Nie ma to jak dobre wyczucie czasu, kolejna odsłona tego mutatora akurat jako prezent ;)
Amizaur dokonał kilku poprawek widocznych “gołym okiem”, a także kilku, których bez przeczytania poniższego “changelog’a” mało kto byłby świadomy ;)
Pozwoliłem sobie na skróty, bo całość jak na newsa nieco przydługa (do przeczytania dla zainteresowanych w pliku 2.08 Czytajto.txt)
Amizaur
Zmiany w wersji 2.08 w stosunku do nieoficjalnej 2.07– celowniki wszystkich czołgów wreszcie skalibrowane poprawnie przynajmniej do 3-4 tys. metrów (2.07 tylko do 1200m). Jedynym sierotą pozostał na razie T-60 gdyż jest z nim za dużo roboty.
– zmieniony sposób działania celowników peryskopowych (Su-76, StugIII) i celowników dział AT – przy zmianie nastawień odległości zachowują się jak ich realne odpowiedniki. Sposób działania celowników teleskopowych (czołgowych) wciąż bez zmian (nieruchome znaki celownicze) ale praca w toku.
– zmodyfikowane tekstury celowników prawie wszystkich czołgów tak by były bardziej podobne do rzeczywistych – znanych ze zdjęć lub schematów. Nowe celowniki (poskładane z elementów oryginalnych tekstur, nie mam czasu robić nowej grafiki) dostały wszystkie czołgi niemieckie, zunifikowany został wygląd celowników T-34/85 i IS-2 […], KV-1S otrzymał ten sam celownik co T-34/76. Su-76 otrzymał nową teksturę celownika PG-1. Poprawiony wygląd celownika SflZF1a StugaIII.
– Nowe realistyczne tekstury lornetek – niemieckiej i rosyjskiej, z w pełni funkcjonalną i skalibrowana skalą do szacowania odległości.
– Wiele celowników ma zrekonfigurowane skale odległości, można teraz ustawiać odległość co 100m aż do 2-3km, niektóre celowniki dostały dłuższy zasięg (np. PzIVF2 i PzIVH do 2.5 i 3km) tak jak w rzeczywistości. Pozostałe zostaną poprawione później.
– czołgowe km-y otrzymały nowe efekty smugaczy, zaadoptowane (za zgodą autora) z EH-MH_Mod by EvilHobo – thanks !
[…]
– zastosowano tymczasowy środek zaradczy na nękającą graczy plagę błędnych detekcji kolizji pocisków z czołgami na bliskich odległościach. […] Co prawda bug ten jest obecny już w zwykłym RO, ale w AB zdarza się jednak częściej. Przyczyna tego jest wciąż dla mnie nieznana ale na razie dodałem kilka linijek kodu który wykrywa błędnie rozpoznane kolizje i mimo bugu poprawnie je obsługuje.[…]
Oczywiście od razu jako pierwszy zostaje zupdatowany serwer Aster #2, dla posiadaczy zainstalowanej wcześniejszej wersji AB nowa instalka tutaj (exe), a w Mapowisku-Mutators dodatkowo paczki 7z i zip. Przed instalacją zaleca się usunięcie plików zawierających w nazwie “ArmoredBeasts2_”xxx lub “AB_”xxx z folderów Sounds, StaticMeshes, Textures i System.
RO_Aster2_Update_MapPack_1
Pierwsza paczka z dodatkowymi mapkami na Astera #2 do pobrania tutaj i w Mappacks, map jest mało jak na stworzenie odrębnej dla nich paczki, bo tylko pięć, ale za to trzy z nich sporo “ważą” i w ten sposób unikamy dosyć długiego czekania jeżeli wcześniej nie pobraliśmy ich z Mapowiska.
Co do zawartości to jak widać po prawej stronie :)
BeachAssaultII – prosiliście o dodanie, była ankieta – wygrała wersja podstawowa
FestungKurland – bardzo wysoko oceniana na www.redorchestragame.com przez społeczność graczy
FriendlyFire – mapka określana jako “For Fun”, a takie ostatnio bardzo grywane na naszym serwerze
StalingadT34Attack – mapa – przerywnik do rozgrywki w małym gronie ;)
PzDF-Arad1941 – wersja finałowa zastępująca wycofaną z serwera betę
Friendly Fire
Ciekawe podejście do mapki FF, otóż autor wymyślił sobie akcję dywersyjną Niemców na bazę rosyjską. Szpiedzy pozyskali rosyjskie mundury i broń, ba nawet odzywają się do siebie w tym języku ;)
Ich celem jest destrukcja wyznaczonych obiektów na terenie bazy i ucieczka pociągiem (czytaj zajęcie punktu na dworcu). Aby dostać się na stację muszą albo zniszczyć bramę blokującą przejście, albo karkołomnymi akrobacjami ;) przejść po rurze nad płotem między dwoma zbiornikami.
Z racji że obie strony nie różnią się od siebie, tytuł mapki jest jak najbardziej adekwatny :)…. a ile to będzie TK i opuszczania serwera “z automatu”! :D
Jako dodatek autor poleca stosowanie mutatora MutROHudPackage, który to ma za zadanie wyeliminowanie pojawiania się nicków graczy (swojej drużyny) nad ich postaciami, co na pewno zwiększy grywalność ;)
RedOrchestra.pl



