Spadochrony w drodze…
Panowie odpowiedzialni za Darkest Hour nie próżnują. Następny patch w drodze. Według zapowiedzi, po kolejnym patchu, który ma się ukazać za kilka tygodni zostanie wcielona jedna z ciekawszych funkcji zapowiadana jeszcze przed premierą modu. Mowa o możliwości skakania na spadochronie w wybrane miejsce. Trwają prace… A tymczasem porcja screenów.
W patchu ma się ukazać nowa mapa – Chateau Bellenau – dobra do tego typu skoków.
Beta DH 1.1 wydana
Nowa wersja Darkest Hour: Normandy 44 została wydana. Po wydaniu nowej wersji nastąpiła zmiana numeru wersji. Od teraz przyjdzie nam grać w Darkest Hour: Normandy 44 Beta 1.1.
W skład nowej bety wchodzą 3 nowe mapy. A są nimi:
– Saint Fromond
– Le Fosse
– Merville Manor
Mapy te to najnowsze bety i okazać się może, że posiadają błędy, ponieważ w testowaniu ich nie brało udziału zbyt wielu testerów.
ZMIANY DOTYCZĄCE BRONI I FUNKCJI
Główne zmiany
– Dwójnog w Brenie, BARze i FG42 będzie rozstawiany/składany za pomocą przycisku na klawiaturze. Ma to zapobiec przypadkowego rozstawienia podczas walki
– Zwiększono dokładność Bazooki/Panzerschrecka/PIATa
– Od teraz, gdy zmienisz broń z Bazooki/Panzerschrecka to wszelkie naładowane pociski “wrócą” do plecaka. Po ponownym wyborze w/w broni trzeba będzie naładować ją ponownie
– Od teraz na start dostajesz tylko jeden pocisk do Bazooki/Panzerschrecka
– Nowe odgłosy brona dla Garanda M1, Colta M1911 oraz dla wszystkich alianckich pojazdów
– Nowe celowniki dla następujących broni:
*Panzerschreck
*Bazooka
*PIAT
*M1 Garand
*M1 Carbine
*Enfield No. 4
*Enfield No. 2
*Sten SMG
*Thompson SMG
*M3 Greasegun
*FG42
Dodatkowe zmiany
– Przeładowywanie BARa/Brena/DG42 może zostać przerwane poprzez wciśnięcie przycisku odpowiedzialnego za złożenie dwójnogu (opcja ta działa tylko gdy rozstawka jest rozłożona)
– Gracze mogą doładować żołnierza z BARem/Brenem tak samo jak jak wojaka z MG
– Celowanie bez przybliżania będzie utrudnione ze względu na zmniejszenie dokładności w n/w broniach:
*No. 4 Enfield
*M1 Garand
*M1 Carbine
– Zmniejszono rozrzut kamery gdy MG jest rozstawiony
– Springfield od teraz posiada wyraźny celownik optyczny
– Cząstkowo zmniejszono odrzut FG42 gdy jest rozstawiony
– Bazooka/Panzerschreck/PIAT posiada mniejszy promień rażenia
– Celownik Bazooki posiada trzy opcje odległości wypuszczenia pocisku. Do wyboru są odległości 100/200/3000 jardów. Zmieniono odpowiednio szybkość pocisku przy wyborze każdej z opcji
– Celownik Panzerchrecka posiada trzy opcje odległości wypuszczenia pocisku. Do wyboru są odległości 100/150/200 metrów. Zmieniono odpowiednio szybkość pocisku przy wyborze każdej z opcji
– Celownik PIATa posiada trzy opcje odległości wypuszczenia pocisku. Do wyboru są odległości 70/100/13 jardów. Zmieniono odpowiednio szybkość pocisku przy wyborze każdej z opcji
– Gracze mogą doładować AT tylko raz
– Zmniejszono obroty łodzi Higginsa
– Łódź Higginsa została dopracowana pod względem szybkości aby żołnierze znajdujące się na niej mogli zostać łatwiej trafieni
– W menu wyświetla się numer wersji gry
Naprawione błędy
– 8 pozycja w łodzi Higginsa posiada inny widok niż pozycja 7
– Gracze nie spadają pod pokład podczas wychodzenia z łodzi
– Naprawiono funkcję wychodzenia z łodzi podczas ruchu
– Gracze, opuszczający łódź od teraz umieszczani są w poprawnych lokacjach, a nie jak to było przedtem na pojedyńczym punkcji za statkiej pod podłogą
– Gracze wychodzący z łodzi od teraz nie będą sie znajdować gdzieś z tyłu tylko zawsze z przodu
– Pozycja żołnierza (wysokość) jest teraz odpowiednia gdy ten rozłorzy swojego BARa/Brena/FG42
– Wyeliminowano błąd kiedy gracz, który się czołga może rozłorzyć podstawkę pod broń, a gry wstanie dalej ma ją rozstawioną
– Dodatkowy pistolet od teraz nie cofa się od tyłu po każdym oddanych z niego strzale
– Zmiana trybu ognia w BARze podczas celowania jest wyświetlana prawidłowo
– Poprawiono dźwięki BARa podczas gdy ten jest pusty, a później zostanie naładowany (nie pyka)
– Ikony Panzerschrecka/Bazooki/PIATa są wyświetlane prawidłowo na ekranie (nie rozciągają się)
– Naprawiono glitch PIATa, który umożliwiał oddanie dwóch strzałów
– Pocisk PIATa od teraz poprawnie się pojawia podczas ładowania
– Gracze mogą doładować kolegę z MG tylko raz
– Naprawiono numery sprzeczne z uzupełnieniem amunicji Bazooki/Panzerschrecka
– Początkowa faza animacji wypuszczania dymnego granatu po stronie sprzymierzonych jest wyświetlana prawidłowo
– Naprawiono okno wyboru mapy. Lista głosów i chat box odpowiednio się wyświetlają
– Naprawiono obszar chatu w grze
– Po rozłączeniu z server w menu ujrzysz przeglądarkę serverów DH, a nie RO jak to było przedtem
ZMIANY MAP
Omaha Beach Dog Green Sector
– Przeniesiono koncetrację wojsk na wschodnią część mapy
– Zmniejszono układ bunkrów wokół głownej plaży aby umożliwić lepszy ostrzał z AT
– Dodano okienka w głownych bunkrze na plaży
– Cele są od teraz bardziej liniowe:
1. Seawall Centre -> 2. WestBeachead -> 3. Crossroads -> 4. Church
– Zachodni wał jest od teraz celem opcjonalnym
– Skrzyżowanie jest możliwe do odzyskania
– Spawn Niemców na zachodniej plaży przeniesiono. Teraz spawn Axisów znajduje się w podziemnym bunkrze na tylnym wyjściu, które zostało powiększone
– Wzniesziono działa AT dla lepszego efektu ogniowego
Cagny
– Przerobione zostały spawny Aliantów oraz dodano pole minowe dle lepszej ochrony odradzania
– Dodano punkty z amunicją
Merville Battery
– Dodano drzwi do Horsy zapobiegające przeskakiwaniu
– Dodano ochronę dla wszystkich spawnów
Brecourt
– Przerobiono spawny Niemców
Wacht Am Rhein
– Poprawiono kwestię drzew – od teraz można strzelać przez nie i kryć się za nimi
Benouville Bridge
– Zlikwidowano klasę Anti-tanka.
– Dodano jednego snajpera u Aliantów
Uaktualniony dodatek można ściągnąć stąd lub naszego serwisu.
Fall Barbarossa – Forum Otwarte!
Projekt Fall Barbarossa doczekał się swojego miejsca w internecie. Tym samym zapraszam zainteresowanych do rejestracji oraz zapisów!
Pod koniec obecnego tygodnia dowódcy armii rozpoczną wydawanie mundurów oraz broni dla poborowych. Pozostaje pytanie kiedy rozpoczną się bitwy – dużo zależy od Custom Cup oraz przebiegu zapisów. Z moich informacji wiadomo, że każdemu z klanów uczestniczących w ostatniej fazie CC zależy na jak najszybszym doprowadzeniu ligi do finału i startu Barbarossy. Możliwe, że nastąpi to już w przyszłym tygodniu.
Informuję również, iż pomimo równego podziału między klanami na dwie walczące strony może nastąpić dysproporcja liczebna w dniu startu. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, to przed właściwym startem kampanii odbędzie się wyrównanie składów armii. Nikt nie chciałby, by np. stronie Allies przez całą kampanię brakowało żołnierzy, a Axis mieliby takowych w nadmiarze.
Zmiany zmiany….
Kilka osób kapnęło się, że serwis nie działał dzisiaj, albo innym nadal nie działa.
Związane jest to ze zmianą serwera na którym hostujemy serwis oraz kilka jemu bliźniaczych – jak dods.steampowered.pl, insurgency.pl, hlds.pl. Wiąże się to ze zmiana adresów serwerów – trochę minie zanim nazwy będą odpowiadać aktualnym ustawieniom.
Chciałbym zaznaczyć, że w związku z tym zmieni się także prędkość serwisu – maszyna ma więcej zasobów ale z powodu ilości odwiedzin musieliśmy ustawić limity transferu na użytkowników – dzięki temu pliki będą się np ściągać maksymalnie z prędkością niecałe 200 KB/s (1.5MBit). Dotyczy to głównie mapowiska oraz filmików, które w sposób skuteczny potrafią zarąbać transfer na serwerze uniemożliwiając niektórym odwiedzanie innych serwisów.
Dodatkowo został przeniesiony serwis TeamSpeak 2 – znajduje się na adresie red.orchestra.pl:8767 wraz ze starymi ustawieniami praw dostępu i hasłami – wystarczy tylko zmienić adres hosta serwera – hasła i prawa są takie same i są przeniesione ze starego serwera.
Dla osób zainteresowanych wypróbowaniem nowego komunikatora głosowego zapraszamy na serwer Mumble pod adresem hlds.pl:64738, oferującym znacznie szybsze i wyraźniejsze doznania rozmów głosowych niż Teamspeak albo Ventrilo razem wzięte!
Wszelkie niedociągnięcia zgłaszać mnie, trawiatorowi albo Goralowi na priv na forum albo na ircu, na kanale #RedOrchestra.pl – patrz link w belce menu na górze.
Mądre głowy pilnie poszukiwane!
Twórcy pierwszego wydanego modu do Red Orchestry postanowili się przebudzić z zimowego snu. Na pierwszy rzut idzie strona internetowa. Mimo wszystko to właśnie tą kwestie biorą na początek… Chcą przerobić własną stronę aby była bardziej elegancka i funkcjonalna. Mają w zamiarach zrobienie portalu, który by dotyczył wszystkich odsłon ich dzieł. Zamiary zamiarami, ale potrzeba rąk do roboty. Właśnie dlatego poszukują ludzi z umiejętnościami w (x)HTMLu, XMLu i w CSSie, a także jakiegoś grafika.
Gdy uporają się ze stroną biorą się dalej do pracy. Myślą o nowej odsłonie wersji Defence Alliance. Od wydania ostatniej łaty ich dodatku do Red Orchestry minęło trochę czasu. Przypomnijmy, patch 1.6 miał swoję premierę w listopadnie 2006 roku. To trochę dawno…
Od tego czasu zostały wydane 3 mody, które i tak podzieliły małą już scenę Red Orchestry. Jak będzie z DA2 nie wiadomo. Choć mimo wszystko wydaje się, że klimaty rodem z UT nie są mile widziane na światku Red Orchestry.
Patch opóźniony
Planowany patch na ten tydzień zostanie wydany w następnym tygodniu.
Opróczy typowych zmian ulepszających grę oraz nawigację, zostanie dodany jeden czołg. Poniżej zdjęcia tego cuda.
Co nowego w mapach?
Wszystkie mapy zostały poprawione pod względem grywalności. Zostały zmienione obszary przejmowania celu, spawny oraz wprowadzono inne zmiany. Dla przykładu, mapa Brecourt została bardziej zbalansowana.
A bronie?
– Nowe celowniki
– Nowe odgłosy broni
– Nowe tekstury lunet dla niektórych broni
– Naprawiona Bazooka i Panzershrek
– Zostanie wdrożony nowy sysytem dla lekkich karabinów
O wydzielaczach spalin nie dużo
– Łódź Higginsa będzie miała mniejsze obroty
Co będzie zmienione w hudzie i nie tylko?
– Naprawione menu głosowań
– Naprawione menu chatu
– Gdy za tydzień rozłączysz się z serverem DH to od treraz powrócisz do przeglądarki serverów DH, a nie RO jak to było wcześniej
– Ikony broni nie będą rozciągać się na ekranie
– Dodany numer wersji gry w menu
– Komunikaty w grze pokazywać będą białą gwiazdę zamiast czerwonej
Z wizytą na sznapsa i setkę…
do FALL BARBAROSSA z wybranymi generałami obu stron
Apos: Witam, jesteś znany na polskiej scenie bardzo dobrze, ale gdybyś musiał się komuś przedstawić jak by to wyglądało?
Heniu:
New_Player was sniped by [german.army]Heniu’s Kar98K scoped.
New_Player was sniped by [german.army]Heniu’s Kar98K scoped.
New_Player was sniped by [german.army]Heniu’s Kar98K scoped.
New_Player was sniped by [german.army]Heniu’s Kar98K scoped.
oraz :-)
Highwayman: Hmm. Jeśli chodzi o zdolności przywódcze jestem takim trochę połączeniem Marszałka Żukowa z Winstonem Churchillem. Pod względem osobistym najbliżej mi do Doktora Zoidberga z Futuramy :D
Apos: Zgłaszając się na dowódcę naczelnego jednej ze stron konfliktu Barbarossy o czym myślałeś? Sława, medale, zdobycze wojenne, kobiety czy coś innego?
Heniu: Zabawa i udział w projekcie żeby się nie posypało z powodu braku dowodzenia.
Highwayman: Można powiedzieć, że przeważyła jedna rzecz a mianowicie Wódka… a raczej Vodka i jej (jego) brak.
Apos: Czego oczekujesz po Fall Barbarossa? Jest to nowatorski projekt dla polskiej sceny Red Orchestra, sądzisz że wypali?
Heniu: Oczekuje czegoś innego niż młócenie na publikach które i tak się zwykle do tego samego sprowadza (patrz odpowiedz na pytanie 1.).
Jako ze klanowa gra praktycznie zamarła, a innej gry na razie nie ma- Barbarossa to zloty środek na zapobieżenie zanudzeniem się publikami i bieganiem bez ładu i składu.
Projekt wypali, o ile nie opadnie entuzjazm uczestników. IC zachodnie działa dobrze od 2 lat, ludzie wala drzwiami i oknami, że miejsca tam brakuje – a jako że to nasze jest na nim wzorowane, to nie widzę powodów żeby się miało nie udać.
Highwayman: Wydaje mi się, że wypali. Pod warunkiem, że wszyscy na raz nie wyjadą na wakacje. Swojego czasu na scenie DoD’a 1 rzuciłem pomysł podobnej inicjatywy, który nie wypalił, ale już widzę, że przy Barbarrosie nie popełniono błędów, jakie popełnili ludzie organizujący “Inwazję na Sycylię” i to napawa mnie optymizmem.
Apos: W obu armiach będą grać osoby z różnych klanów oraz freeplay’a – czy według Ciebie da się z tego wyrzeźbić dobry team?
Heniu: Oczywiście. 16 czy trochę więcej na team to ledwo 2x więcej niż na normalnym meczu klanowym. Zupełnie do ogarnięcia.
Highwayman: Jak najbardziej! Na scenie jest wielu dobrych graczy. Zawsze ubolewałem, że spora część osób nie chce grać w klanach, zasłaniając się brakiem czasu. Gdyby kilku zatwardziałych freeplayowców spróbowało sił w klanach nasza scena klanowa mogła by być jeszcze mocniejsza. Nie wątpię, że sobie poradzą w Barbarrosie.
Apos: Jakie są główne założenia taktyczne albo cele? Są już jakieś pomysły na zwycięstwo, czy dobra zabawa “uber alles”?
Heniu: Alleluja i do przodu !
Z założeń podstawowych- przede wszystkim specjalizacja. Jeżeli ktoś jest dobry w danej klasie broni, to na pewno nie będzie zmuszany do brania innej. Jednocześnie dobre osiągi będą premiowane.
Ktoś się sprawdzi jako MG – może liczyć na nie następnym razem. Oczywiście wszystko w ramach ograniczeń punktami na zapasy.
Highwayman: Założenie jest jedno. “Attero Dominatus”. Naszym celem jest Berlin!
Apos: Gdybyś miał okazję przeprowadzić kampanię reklamową Twojej armii – jakie hasła oraz obietnice znalazły by się na szyldach?
Heniu: Zapraszamy wszystkich którym drogie jest łojenie wroga pod doświadczonym dowodzeniem i z wyposażeniem w najlepszy sprzęt Made in Germany.
Highwayman:
“Żadna kobieta, nie da Ci tego co Ona
Silna, Niezwyciężona, Najlepsza
Wirtualna Armia Czerwona”
na wieczorku poezji by mnie wyśmiali, ale na hasło reklamowe się nada.
Apos: Dziękuję za ten krótki wywiad, jeżeli chcesz coś dodać od siebie możesz to zrobić teraz.
Highwayman: Chciałem tylko powiedzieć, do tych którzy już dołączyli do strony Allies, że jestem pewien, że damy rady pokonać naszych przeciwników i zdobyć Berlin.
Zaś niezdecydowanych zapraszam do nas, bo u nas jest naprawdę fajna paczka :) .
CC Night on Aster #1
Hej kto żywy na bagnety…eee czy jakoś tak :)
09.07.2008 20:00 CET proponujemy rozgrywki na Asterze #1 w “Krzyże Karpat”, zapraszamy wszystkich chętnych spróbowania sił w tym teatrze działań dla jeszcze nieposiadających tego moda zapraszam do pobrania tutaj, dla innych mikrofon podpiąć, na TS ze stronki wejść i dobrze się bawić :)
Nowa giera się tworzy
Jak podał Yoshiro na forum Red Orchestry, studio TWI jest w trakcie tworzenia nowej gry.
Według doniesień gra ma być pierwszoosobowym shooterem. Podobno ma dorównywać realizmem swojej poprzedniczce. Silnik wykorzystany do następnej gry to UE3. Gra będzie głównie tworzona pod pecety, prawdopodobnie będzie dostępna na konsole. Więcej na temat nowej gry nie wiadomo. TWI jest, jak sądzę, na początkowym etapie tworzenia gry, a więc nawet nazwa jest niewiadomą, a co dopiero przybliżona data premiery.
Miejmy tylko nadzieję, że będzie to dobry kawał roboty, bez zbędnej komerchy, lecz dobrze rozreklamowany.
Fall Barbarossa c.d….
Towarzysze, ojczyzna informuje Was, iż zbliżająca się wojna jest nieunikniona. Data kiedy to nastąpi nie jest jeszcze znana, ale na pewno nie będą to długie tygodnie oczekiwań. Nasz wywiad zdobył również garść informacji n.t. nadchodzącej kampanii:
– obejmuje lata 41-45
– trwa 16 tygodni lub do zdobycia jednej ze stolic (Berlin lub Moskwa)
– w jednym tygodniu będą rozgrywane cztery bitwy, których wynik będzie miał wpływ na kolejny tydzień walk
– bitwa będzie rozgrywana na jednej mapie (która przypada atakowanemu sektorowi na mapie strategicznej) określoną liczbę rund
– mapa strategiczna, będzie odzwierciedlać aktualny stan wojny
– mapy (standardowe oraz customowe), które zostaną użyte w kampanii będą przygotowywane pod aktualny tydzień walk
– sztab będzie za każdym razem decydował, jaką broń i pojazdy zakupuje na bitwę, lecz idea map pozostanie nienaruszona (mapy typu infantry pozostaną mapami bez pojazdów etc.)
– od sztabu również będzie zależeć, gdzie będą następować kolejne ruchy wojsk (bitwy)
– lista dostępnych czołgów oraz pojazdów będzie znacznie bogatsza niż w podstawowej wersji RO
– hierarchia wojskowa, podział na dywizje oraz nagrody dla najlepszych żołnierzy w postaci medali
– porządku będzie pilnować powołany Sąd Wojenny
Początek walk niedoświadczonych i niezgranych żołnierzy zawsze powodował kłopoty, aby temu zapobiec na pierwszą edycję kampanii zostaje powołanych dwóch generałów, doświadczonych dowódców oraz wprawionych w wielu bojach klanowych:
po stronie Allies, General-Major Highwayman
po stronie Axis, GeneralMajor Heniu
Miejmy nadzieję, że pod ich rządami, doczekamy się wspaniałych żołnierzy, sprytnych podoficerów oraz przebiegłych oficerów.
Więcej informacji na forum.
Przed chwilą został przetestowany server, test zakończył się pomyślnie. Miło było zobaczyć, że na próbnym alarmie nocnym stawiło się aż tylu chętnych. Udało się rozegrać już próbny mecz i zapewne każdy grający miał przedsmak zapowiadającej się dobrej zabawy. Dziękujemy Fsq za udostępnienie servera teamspeaka.
Ponieważ rozgrywki Custom Cup kończą się prosi się klany, aby sporządziły listę chętnych i podzielili się na Axis i Allies. Należy mieć jednak na uwadze fakt, aby teamy były równe. W przypadku nierównych teamów bileciki zostaną rozdane losowo. Termin do końca tego tygodnia czyli 06.07.2008.
Listy należy przesyłać do : Aposa bądź Wawera.
Nieklanowiczów prosimy o cierpliwość, zapisy rozpoczną się gdy tylko ruszymy z forum.
Z mapowiska można już zassysssać przygotowany na tą okazję mutator : http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=maps&mtype=&fl=&sch=&page=1&part=mutator
Nazwa mutatora : fallbarbarossa_vehicle_pack
RedOrchestra.pl





















