Google+ RedOrchestra.pl | Oficjalna fanowska strona gier serii RedOrchestra | Strona 108

Usprawiedliwione opóźnienie patcha DH…

29 stycznia 2009 Wiadomość z RO.pl Darkest Hour

Developerzy przyznali oficjalnie na swojej stronie, że niestety nie dadzą rady dotrzymać daty wypuszczenia następnego patcha do modu Darkest Hour, gdyż ogrom prac których sami się jednocześnie podjęli po prostu uniemożliwił im to. Na razie termin został przesunięty o miesiąc “albo coś koło tego”, ale jak sądzę większość graczy im to wybaczy gdyż zapowiedzi tego co ma zostać teraz zrobione wywoła uśmiech na niejednej twarzy.

Termin wypuszczenia poprawki zostanie podany na około tydzień przed premierą.

Poprawka ma włączyć nowe standardowe mapy, wiele poprawek błędów i zmian w funkcjonowaniu a także nowych właściwości broni.
Sami zobaczcie na oficjalnej stronie co na nas czeka…
Autorzy zobowiązali się do tygodniowych raportów z wykonanych prac.

Nowe Serwery ‘Public”

23 stycznia 2009 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Bez zbędnych i rozległych wstępów oficjalnie informujemy o oddaniu do użytku czterech nowych serwerów RO (standardowy / CC / MN / DH) ze “stajni” RO.PL.
Dotychczasowe testy “na żywym organizmie” nie przyniosły ustabilizowanych wyników a wręcz przeciwnie – nie wiadomo jak dany serwer “zachowa się” wobec gracza jeżeli chodzi o pingi (60-150) – w tym przypadku winna jest już sieć a nie serwer, no ale cóż… Zapraszamy na poniższe serwery (dodano je również do podglądu polskich serwerów na stronie):










Informujemy również o innym publicznym serwerze “czystego” RO który został uruchomiony dzięki staraniom Wawera i Aposa:

Stałe spotkania CC i DH

2 stycznia 2009 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Przy chwilowej stagnacji rozwoju modów do gry nie należy zapominać, że organizowane są cykliczne spotkanie “fightnight” na serwerach niemieckich dla międzynarodowej społeczności. Dla przypomnienia tylko ich postery tutaj:

Z reguły imprezy rozkręcają się od godziny 20-stej naszego czasu (chyba że gospodarze poinformują o zmianach wcześniej), tak więc około 21 już można nieźle powalczyć (frekwencja).

WSZYSCY mile widziani!

Jeszcze więcej hardcore`u

22 grudnia 2008 Wiadomość z RO.pl Red Orchestra

Dawno nic nie było o Red Ochestrze, więc skrobnąłem coś o małym mutatorze, który wyszedł wczoraj rano. Mutator zwie się Realism Match i waży 12KB. Działa zarówno w Red Orchestrze jak i dodatku Darkest Hour.

W całym tym mutatorze chodzi o to aby jeszcze bardziej dobić gracza gdy zginie. Poczuje wtedy niesamowite uczucie towarzyszące mu gdy posiłki są wyczerpane, a on ginie i wie, że już nie pomoże swoim kompanom. Czyli… Gdy zginiecie musicie czekać aż Wasza drużyna cała się wykrawi albo zrobi to drużyna przeciwna.

Lipa? Nie do końca. Admin serwera może zmieniać liczbę posiłków dla każdej z drużyn. Do zmiany możliwe są m.in. limity rund rozgrywanych i tych, potrzebnych do zwycięstwa oraz balans drużyn. W skład dodatku wchodzi znany mutator pt. TeamReady.

Informacje techniczne poniżej.

Instalacja
Wszystkie pliki należy wrzucić do folderu systemowego na serwerze (\redorchestra\System\), a następnie zrestartować go. Mutator można odpalić na dwa sposoby: poprzez WebAdmninkę albo wpisując do konsoli ?Mutator=MutRealismMatch.MutRealismMatch

Aktywacja/dezaktywacja
Gdy pliki znajdują się już na dysku serwera, mutator można odpalić będąc zalogowanym jako administrator na serwerze. Aby to zrobić należy wklepać mutate enablematch. Polecenie mutate disablematch dezaktywuje mutator.

Jak to jest w boju?
Jeżeli drużyna jest gotowa, naczelny wypisuje na czacie /ready i jazda. Gdy obie drużyny ogłoszą swoją gotowość, walka rozpocznie się. Od tego momentu wszystko będzie inne niż podczas przerwy. Mianowicie nie będzie można walić do swoich bo to grozi wiadomo czym… Jeśli drużyna jest niegotowa to na czacie należy wpisać /notready. Admin, jako osoba “nadrzędna” może sama rozpocząć mecz wpisując w konsoli mutate matchlive.

Respy
Jeśli któryś z graczy chce zdradzić swój team albo poprostu chce narobić pakoty u przeciwnika musi wpisać w konsoli mutate respawn. Wtedy możliwa będzie zmiana teamu albo roli. Bez wpisania tej komendy zmiania nie będzie możliwa bo przysługuje tylko jedno życie na rundę.

Realizm gry
Czyli co zmieniają te 3 pliki:
– Alianci i Niemcy mają ustawione posiłki na 1
– Limit zwycięst i rund ustawiowny jest na 999
– Różnica pomiędzy drużynami jest ustawiona na 50 (gracze mogą znajdować się w tym samym teamie podczas zamiany graczy, itp.)
– Friendly Fire jest wyłączony gdy nie rozgrywka nie jest “live”. Gra na żywo rozpocznie się po wpisaniu /ready.

Gry mutator jest wyłączony wszystkie zmiany zostaną przywrócone na te sprzed jego włączenia.

Trwanie rund
Zmiana czasu trawania rund jest możliwa poprzez WebAdmina. Po wprowdzeniu odpowiedniej zmiany, mapa restartuje.

Mutator do ściągnięcia z mapowiska.

Przepraszam za ew. błędy.

Mutator Realism Match

22 grudnia 2008 Wiadomość z RO.pl Artykuły

Instalacja
Wszystkie pliki należy wrzucić do folderu systemowego na serwerze (\redorchestra\System\), a następnie zrestartować go. Mutator można odpalić na dwa sposoby: poprzez WebAdmninkę albo wpisując do konsoli ?Mutator=MutRealismMatch.MutRealismMatch

Aktywacja/dezaktywacja
Gdy pliki znajdują się już na dysku serwera, mutator można odpalić będąc zalogowanym jako administrator na serwerze. Aby to zrobić należy wklepać mutate enablematch. Polecenie mutate disablematch dezaktywuje mutator.

Jak to jest w boju?
Jeżeli drużyna jest gotowa, naczelny wypisuje na czacie /ready i jazda. Gdy obie drużyny ogłoszą swoją gotowość, walka rozpocznie się. Od tego momentu wszystko będzie inne niż podczas przerwy. Mianowicie nie będzie można walić do swoich bo to grozi wiadomo czym… Jeśli drużyna jest niegotowa to na czacie należy wpisać /notready. Admin, jako osoba “nadrzędna” może sama rozpocząć mecz wpisując w konsoli mutate matchlive.

Respy
Jeśli któryś z graczy chce zdradzić swój team albo poprostu chce narobić pakoty u przeciwnika musi wpisać w konsoli mutate respawn. Wtedy możliwa będzie zmiana teamu albo roli. Bez wpisania tej komendy zmiania nie będzie możliwa bo przysługuje tylko jedno życie na rundę.

Realizm gry
Czyli co zmieniają te 3 pliki:
– Alianci i Niemcy mają ustawione posiłki na 1
– Limit zwycięst i rund ustawiowny jest na 999
– Różnica pomiędzy drużynami jest ustawiona na 50 (gracze mogą znajdować się w tym samym teamie podczas zmieniany graczy, itp.)
– Friendly Fire jest wyłączony gdy nie jest włączony “Live”. Gra na żywo rozpocznie się po wpisaniu /ready.

Gry mutator jest wyłączony wszystkie zmienione przez niego zmiany zostają zamienione na te co miał serwer przed jego włączeniem.

Trwanie rund
Zmiana czasu trawania rund jest możliwa poprzez WebAdmina

FINAŁ ESL Nation Cup 2008 Day of Defeat 1.3

20 grudnia 2008 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Korzystając z uprzejmości administratorów tego serwisu zwracam się do graczy którzy wcześniej mieli kontakt z Day of Defeat 1.3
Otóż reprezentanci naszego kraju stają do finału ESL Nation Cup 2008

Można powiedzieć, że pozostała formalność do załatwienia. “Formalność” w tym przypadku
oznacza walkę z reprezentacją Niemiec. Smaczkiem tego spotkania jest to, że w fazie grupowej wygraliśmy z Niemcami na mapie dod_donner. Tym razem spotkanie odbędzie się na dod_anzio.
Czy powtórzy się wynik z poprzedniego meczu? To trzeba zobaczyć !!

poniedziałek, 22-12-2008, godz. 21.00
relacja – HeadShot TV

edit: Polska pokonała Niemcy 457:376

Zainteresowanych historią potyczek naszej reprezentacji DoD 1.3 w tegorocznym ESL Nation Cup
odsyłam do strony tyczącej tematyki Day of Defeat

Patch przewidziany na 31 stycznia!

5 grudnia 2008 Wiadomość z RO.pl Darkest Hour

Zespół Darkest Hour ma przyjemność zakomunikowania daty następnego wydania poprawki – jest to 31 styczeń 2009. Metoda “patchowania” zostanie podana w późniejszym czasie. Wydawanie kolejnych poprawek/usprawnień planowane jest w następujących po w/w dacie interwałach 3-miesięcznych.

   

UWAGA!!
Pilna potrzeba graczy testujących!!

Czy uważasz że DH mógłby wyglądać lepiej, gdyby… no właśnie, czemu nie weźmiesz sam spraw w swoje ręce i przy okazji nie przysłużysz się całej Społeczności Graczy? Zostań testerem! To dosyć proste :)
Po pierwsze zarejestruj się na Oficjalnym Forum DH pod tym adresem, po drugie zgłoś swoją chęć zostania testerem w następujący sposób:
– wyślij e-maila pod adres dhtester@tonygillham.com zawierającego Twój nick z Forum DH, a także wypełniony (wydrukowany/wypełniony/zeskanowany) ten formularz
– Zarejestruj się na specjalnie do tego celu powstałej stronie tutaj: http://www.tonygillham.com/mantis

W nagrodę Twórcy zobowiązali się do umieszczenia “Easter Eggs” – czyli w tym wypadku zdjęcia, bądź nicka testera na ulubionej jego mapie! Tylko twórca mapy i sam zainteresowany będą wiedzieć gdzie takowe “jajeczko” jest umieszczone :)

Testowanie zaczyna się w tą niedzielę (7.12)

ZAPRASZAMY!!!

Teamspeak do piachu, przjdzcie na Mumble

5 grudnia 2008 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Co tu dużo gadać, Mumble oferuje lepszą jakość dźwięku i przed wszystkim czas reakcji.
Mumble jest znacznie lepszy niz TeamSpeak oraz jest lepszy niż Ventrilo, jedynie VoiceChatter może zagrozić (ale ma straszne szumy). Od wersji 2008.12.02 Mumble supportuje positional audio w grach COD4 i COD5 i Wolf:ET.

Wktórtce serwer teamspeaka na adresie hlds.pl:8767 zniknie, przenieście się na Mumble pod adresem hlds.pl:64738

Rejestracja na mumble.hlds.pl – daje możliwość dania praw na kanałach oraz przy ponownym połączeniu wrzuca na kanał na jakim się było ostatnio.

Decyzja tym bardziej słuszna, gdyż widzę na grafach słownie jedną osobę dziennie na TS, a na Mumble dobija do 30….

Pomoc przy rozwoju DH

10 listopada 2008 Wiadomość z RO.pl Darkest Hour

Chcesz pomóc Twórcom tego moda przy rozwoju i znasz przynajmniej podstawy angielskiego?
Teraz możesz – zostając testerem bugów wszelakich występujących na mapach. Wyślij na oficjalne forum PM ExoCet-owi – jednemu z głównych deweloperów tego projektu. W Twojej wiadomości oprócz zadeklarowanej samej chęci udziału powinien znaleźć się adres e-mail i Twój nick na dh-forum, co pozwoli na dodanie Cię jako bug-testera tego projektu do przewidzianej do tego celu strony internetowej. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane odpowiednim do zaistniałej sytuacji ludziom z ich drużyny w celu uporania się z problemem.

Nasze walki o Berlin…

5 listopada 2008 Wiadomość z RO.pl Red Orchestra

Powstała inicjatywa aby rozegrać sobie dwa spotkania na mapce Kriegstadt autorstwa EvilHobo.

Założenie jest takie, że pierwszego dnia wszyscy chętni do gry mogą się na nią załapać, natomiast drugiego dnia inicjatorzy życzą sobie widzieć tylko “polską scenę RO”, tak więc Was!

Hasło serwerowe na drugi dzień zmagań brzmi: firin

Rozgrywki w oba dni rozpoczynamy od godziny 20:00 do… ostatniego gracza ;)

Wszystkie potrzebne pliki znajdują się bądź w sekcji Mutatory, bądź w paczce samej mapy – dostępne w Mapowisku linki tutaj:

Mapa:   Dodatek:

ZAPRASZAMY!

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »

Powered by WordPress and NatureFox.