Walki pancerne u Węgrów!
SerpaSG poinformował mnie że mają zamiar rozkręcać swój 50 slotowy pancerny serwer i zapraszają nas (jak to dawniej bywało) do wspólnej zabawy
Data: 2009.05.24 (niedziela) godz. EDIT: 19:00
Serwer: **[OGC.hu][RedOrchestra][Tanksmapsonly*24/7]**50-slot-test!
IP: 78.24.190.104:7757
Mapy:
– Debrecen
– Debrecen36
– Krivoirog
– Maslova_1943_Version_G
– Maslova_1943_Version_G1
– Orel, Orel-88vs76
– Orel-88vs76_Redux
– Orel-Day1V2, Orel-Day2V2, Orel-Day3V2
– Orel-Enhanced-V4
– Pripet_Marsh1944_B2
– Road_to_Orel_BETA_2
RO2 – Red Orchestra: Heroes Of Stalingrad
Na Oficjalnym Forum RO pojawił się zarówno wątek jak i całe sub-forum dotyczące następnej części gry. Jak można wyczytać Autorzy są “zaskoczeni” przeciekiem/wyciekiem informacji na temat swoich działań w PC Gamerze (albo to kolejny chwyt PR), gdyż najpierw chcieli trochę popromować swój konkurencyjny do L4D tytuł Killing Floor, a tu taki zonk.
Jak było już wiadomo wcześniej gra pojedzie na silniku UT3…
No i to by było na tyle z informacji, gdyż wszelkie komentowanie czy reprodukcje w/w artykułu na forum zostały zabronione pod groźbami i takie tam.
Tak więc czekamy na kolejny ruch Bogów Marketingu z TWI, możliwe że kolejne wycieki już niedługo ;)
*®FK®* vs *®FK®* & alle nette GÄSTE
Spotkanie wielonarodowe na niemieckim serwerze ;)
Grane będą 2 mapy – RO-Moscow_beta1 i RO-BlackDayJuly
Serwer:
LUFTWAFFE GERMANY -ClanKampf-EVENT *FranzKaiser®*
IP: 78.143.25.150:6656
Czas: 25.04.2009 (sobota) Godzina: 21:00
Na serwerze będzie ustawione hasło, chętni są proszeni o wysłanie e-maila na adres: luftwaffevsr at aol.com celem jego pozyskania
Oficjalny start kampanii FB2
Oficjalny start kampanii przewidziany jest na 14.04.09.
Pierwsze bitwy:
wtorek 14.04.09 godz.20:30
Mapy:
– Barashka
– Elnya
środa 15.04.09 godz. 20:30
Mapy:
– Klin
– Leningrad
Dla weteranów pierwszej kampanii do dodatkowego ściągnięcia z naszego Mapowiska przewidziana jest zupdate’owana paczka mutatorów:

fallbarbarossa2_mod_expansion_updated
Dla rekrutów (bądź osób po reinstallu) oczywiście poprzednia paczka z pierwszej kampanii:
W dalszym ciągu otwarta jest rekrutacja nowych żołnierzy zarówno przed jak i w trakcie kampanii, oczywiście im prędzej się zapiszecie tym lepiej (dla Was).
Red Orchestra 2 – nowe informacje
Doskonale znana nam firma Tripware Interactive poinformowała o postępie prac nad nową Red Orchestra. Twórcy poinformowali także o zmianach względem poprzedniczki. Co prawda na razie nie ujawniono wielu szczegółów, jednak zapewne z czasem pojawi się coraz więcej informacji. Nowości to:
– Zwiększenie map, autorzy chcą postawić nacisk na oddanie &realizmu działań taktycznych na froncie wschodnim&, co kryje się pod tym enigmatycznym stwierdzeniem? Tego na razie nie wiadomo.
– Dodanie większej ilości sprzętu ciężkiego takiego jak działa ppanc., pojazdy inżynieryjne(!?) czy pojazdy i działa artyleryjskie.
– Stworzenie systemu niszczenia otoczenia, czyżby koniec żmudnego zdobywania budynków?
– Stworzenie zupełnie nowego systemu opancerzenia, czyli zapewne koniec nieustannie odbijających się pocisków.
Ponadto twórcy zapowiedzieli wydanie gry w pierwszym kwartale 2010 roku. Nie pozostaje nam nic innego jak czekać.
Źródło: EDIT:
Jak w innych portalach tak i tutaj należy się sprostowanie – tak to był żart Prima Aprilisowy (niestety)
…ciekawe kto się dał Guzowi wkręcić :)
Zapisy do nowej edycji Fall Barbarossa wystartowały!
Zapisy do nowej edycji Fall Barbarossa wystartowały!
Stań po jednej ze stron konfliktu, zdobywaj medale i bierz udział w epickich starciach na froncie wschodnim.
Wszystkich chętnych zapraszamy na forum kampanii: http://www.fallb.net/
Fall Barbarossa ma na celu wykorzystanie w pełni potencjału RO, włącznie z komunikacją i stosowaniem taktyki w rozgrywce, co raczej kuleje na publikach.
Jednocześnie jest to wspaniała zabawa i możliwość integracji polskich graczy Red Orchestra.
Jeśli grasz w Red Orchestre od niedawna, nie masz klanu, ani nie udzielasz sie na forum red.orchestra.pl , NIE MIEJ ŻADNYCH OPORÓW przed braniem czynnego udziału w tej zabawie. JESTEŚMY OTWARCI NA NOWYCH GRACZY
Fall Barbarossa 2
6ty tydzień prac-finisz już blisko….
W tym anonsie Autorzy informują Mapperów o konieczności działań z już wypuszczonymi mapami, gdyż po wyjściu tej poprawki niestety dotychczasowe mapy customowe działać NIE BĘDĄ, tak więc teraz należy przedsięwziąć kroki przygotowawcze i stworzyć wersje na których będzie możliwa dalsza praca rozwojowa w zupdatowanym SDK.
W skrócie co przedstawiono w tej odsłonie:
System “przygwożdżenia ogniem” – urealniono zjawiska fizyczne odczuwane przez gracza znajdującego się pod ostrzałem przeciwnika zarówno jeżeli chodzi o zjawiska akustyczne przelatujących pocisków (zależne od ich prędkości), uderzających pocisków w pobliżu gracza i odgłosów trafianych żołnierzy – co ma według Autorów wzmóc efekt psychologiczny; jeżeli chodzi o wizję – podczas ostrzału dopracowano zjawisko chwilowego rozmycia obrazu a także zaburzenia celności broni własnej, co ma uniemożliwić precyzyjne “polowanie na piksele” – czyli prawdopodobnego “winowajcę” całego zdarzenia jakim może być znacznie oddalony wrogi strzelec RKM-u. Gracze posiadający rozłożoną swoją broń na dwójnogu nie doświadczą dziwnych ruchów swojej broni, ale w zamian tego cały obraz będzie chwilowo ‘roztrzęsiony’.
Nowe smugacze – ponownie dodane do wszystkich KM’ów ale teraz nie są tak jasne, za to cieńsze i mniejsze, co przy systemie przygwożdżenia ogniem dodatkowo nie ułatwi wytropienia po nich źródła.
Dodatkowo zmiany dotyczą broni pokładowej pojazdów i dodatkowej amunicji dla czołgów M5 które zamiast HE będą posiadały amunicję przypominającą śrut do strzelb, tylko w makroskali – oryginalnie nazwano to ‘canister shot’ – bardzo skuteczna broń przeciwko piechocie na bardzo bliski dystans (np. wrogi inżynier z ładunkiem wybuchowym).
Znacznie wzbogacono i urealniono system odwzorowywania uszkodzeń pojazdów jak również urealniono zranienia załogi podczas penetracji pancerza (znane już z moda CC)
Jak zwykle naprawiono kilka błędów i dokonano jeszcze kilku pomniejszych zmian, dla zainteresowanych oryginalna treść tutaj.
Serwery, grupy Steam…
Zamieściłem tę informację na Forum w dziale serwera OF, ale tutaj będzie bardziej widoczna – czyli teoretycznie dotrze do większej ilości naszych graczy :)
Ponieważ ograniczenia nałożone po ostatnim patchu na serwery są dosyć znaczne i tylko ściśle przestrzegające narzuconych zasad mają prawo uzyskać “złotą gwiazdę” – czyli możliwość przyznawania graczom ‘osiągnięć’ – zdezaktywowałem całkiem NIESZKODLIWY i NIEMODYFIKUJĄCY rozgrywkę (czego się TWI ‘bało’ jeżeli chodzi o mutatory-stąd ponoć te restrykcje) mutator odpowiedzialny za barwną nazwę w przeglądarce serwerów w grze. Tak dalece posunięta cenzura jest śmieszna i została już wytknięta jej autorom na forum RO, ponoć mają rozszerzyć dozwoloną ‘Białą Listę’ mutatorów również o kilka innych, a my zostaniemy wtedy o tym powiadomieni (kolejny update) – czyli każdy nowy mutator który mógłby powstać po uruchomieniu na serwerze spowoduje jego degradację o tą gwiazdkę, autor musiałby prosić szanowną TWI ‘komisję’ o dodanie go do listy…i kolejny update serwerów o ile oczywiście by się im chciało…no cóż doczekaliśmy się RO na cenzurowanym i już tak chyba do końca zostanie…
Druga wiadomość to nowa ‘niszowa’ grupa na Steamie dla graczy Carpathian Crosses – mamy serwer, czemu ma stać pusty a tak łatwiej się będzie skrzyknąć.
<= klik (Chętni dołączenia do grupy za pomocą swojej przeglądarki muszą się wpierw nią zalogować na Steamie)
Używając przeglądarki Steam’a wyszukajcie grupy Carpathian Crosses – Polska
Patch wydany!
Obiecany patch ujrzał światło dzienne. Po odpaleniu Steama patch, jak zwykle, samoistnie się pobierze. Oprócz 44 “achievementsów” patch zawiera nową mapę – Fallen Heroes. Dodatkowo naprawiono exploit na Zhitomirze związany z spawn protection oraz na BlackDayJuly błąd z radiem, a na Hedgehogu naprawiono bug z artylerią na spawnie. Od teraz wyniki graczy będą widoczne w przeglądarce serwerów Steama.
Jako, że za 2 dni rocznica premiery Red Orchestry, cena gry została obniżona do $4,99. Promocja potrwa do 16 marca.
RedOrchestra.pl


