Google+ RedOrchestra.pl | Oficjalna fanowska strona gier serii RedOrchestra | Strona 100

Tripwire tuż za twórcami Counter-Strike’a

23 marca 2010 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Serwis Gamingbolt.com stworzył listę 15 modyfikacji, bez których nie można się obyć na platformie PC. Nie dziwi fakt, że Tripwire Interactive wraz z Red Orchestrą i Killing Floorem znalazło się na tej liście. Zaskakuje wiadomość, że TWI znalazło się na 3cim pucharowym miejscu tuż za bijącymi popularność modami Garry’s Mod oraz Counter-Strike!

Z artykułu możemy wyczytać, że Red Orchestra jest przykładem jak mod może się różnić od podstawowej gry [przypominamy, że RO 1.0 zostało stworzone na silniku kosmicznej strzelanki Unreal Tournament 2003]. Wymienione zostały również wszystkie zalety Red Orchestry: realizm, fizyka pocisków oraz zminimalizowany HUD. W podsumowaniu Gamingbolt pisze, ze Red Orchestrę pokochało wielu, a fani przedkładają 4 letnią grę nad najnowsze produkcje.

Dla studia Tripwire należą się gratulacje!

FranzKaiser zaprasza na kwietniowy turniej

19 marca 2010 Wiadomość z RO.pl Mecze, Turnieje oraz Ligi

Niemiecki klan FranzKaiser zaprasza wszystkich na kwietniowy turniej, który rozgrywany będzie na mapie RO-Moscow_beta1.
W turnieju udział brać może 8 teamów w ośmioosobowych (lub większych) składach, więc aby zagrać należy zebrać przynajmniej 8 osób do składu.
Aby wziąć udział w turnieju należy zarejestrować swoją drużynę na www.luftwaffe-franzkaiser.de.

Drużyny podzielone będą na dwie grupy. Z każdej grupy do finałowego etapu przejdą dwie najlepsze drużyny, które walczyły będą o podium.
Również bardzo istotne jest to, że podczas pojedynków nie będą wyświetlane statystyki graczy, komunikaty o zgonach i zabójstwach oraz przejęciach flagi.

Zbieramy do składu MINIMUM 8 osób;
Rozgrywamy tylko i wyłącznie mapę: RO-Moscow_beta1;

Wiadomości z targów Game Developers Conference

16 marca 2010 Wiadomość z RO.pl RO 2: Heroes of Stalingrad

Po zakończonych już targach Game Developers Conference mamy nowe screeny oraz informacje o Heroes of Stalingrad.
Dalej niestety nie znamy dokładnej daty premiery gry, ale na pewno już niedługo poznamy tę jakże oczekiwaną datę.

>> Galeria Aposa z nowymi screenami <<

Tutaj mamy pełną treść oficjalnego newsa z GDC 2010.

Tłumaczenie najistotniejszych informacji:
Tak jak zapowiadaliśmy Tripwire Interactive udostępniło więcej informacji na temat zbliżającego się sequela Red Orchestry.
Nie jest co prawda to czego się spodziewaliśmy najbardziej – ingame video, ale jak samo studio stwierdziło że tym razem mają
czas na wydanie nowej gry bez kompromisów. Mowa tu o Killing Floor, który przez rok od premiery musiał być rozbudowywany
oraz dorobił się wielu nowych broni czy map. Odbiło się to oczywiście na niskich początkowych ocenach tytułu, ale czas pokazał,
że wysiłki TWI nie poszły na marne. Killing Floor w 2009 zdobył miano gry oraz rozszerzenia roku w/g głosowania na VoodooExtreme.

Heroes Of Stalingrad ma być majstersztykiem i nie trudno się temu dziwić. Dla fanów RO i nie tylko szykuje się niemała rewolucja.
Po pierwsze szczegóły i dbałość o detale. Na potrzeby mapy Grain Elevator, która została przestawiona na GDC, TWI odwiedziło w 2007 roku Rosję.
Jak deklarują, byli jednymi z pierwszych osób zza zachodniej granicy, którzy wkroczyli na teren tej historycznej budowli,
po opuszczeniu go przez wojska niemieckie 60 lat temu.

Po drugie w nowym RO nie powinniśmy się nudzić. Countdown (Odliczanie) ma być połączeniem pełnej akcji trybu gry z realizmem,
czyli tym z czego Tripwire słynie. Naszym zadaniem będzie m.in. zdobywanie terenów wroga, wysadzanie celów taktycznych
oraz zajmowanie i utrzymywanie ważnych miejsc w określonym czasie. I to wszystko na jednej mapie! Co najciekawsze, na każde z zadań
będziemy mieli do dyspozycji tylko jedno życie (ah, ten realizm). Możemy tu powiedzieć o rozbudowanym gameplay’u z Counter-Strike’a
gdzie po śmierci trzeba było czekać do końca rundy i wszystko zaczynało się od nowa. W Countdown po śmierci członków drużyny
atakującej gracze zamieniają się stronami. Jeżeli agresor wygra, wybijając team broniący lub wykona zadania,
akcja toczy się dalej na innej części mapy gdzie otrzymujemy nowe zadania. Przypomina to progresję map z Team Fortress 2.

Kolejnym nowym trybem rozgrywki i chyba najbardziej interesującym jest Multiplayer Campaign (Kampania Multiplayer).
MC ma przypominać gigantyczną mapę podzieloną na pola, po której będą znaczone ruchy wojsk jak w grze planszowej
Risk tłumaczy TWI (moim zdaniem nazwy Fall Barbarossa albo Iron Crescendo powinny być odpowiedniejszymi).
Każdy sektor będzie przedstawiać kolor armii do której należy. Po wygranej kolor sektora ma zmieniać się na kolor armii zwycięskiej.
My czyli gracze, będziemy decydować do której armii wstąpimy oraz jak przebiegnie rozgrywka. Brzmi znajomo?

Weteranów Red Orchestry nie spotka rozczarowanie. Po fali krytyki studia przez fanów na temat radaru,
trybu relaxed realism oraz innych wspomagaczy – Tripwire uspokaja i używa delikatniejszych stwierdzeń.
Musi leżeć gdzieś balans pomiędzy realistycznym do bólu symulatorem pola walki, a pełnym akcji shooterem.
TWI nie ma zamiaru pójść za panującym trendem i uprościć grę, dlatego że wtedy ta gra nie byłaby Red Orchestrą,
a kolejnym Modern Warfare. W nowym RO będą pojawiać się dodatkowe informacje dla początkujących graczy,
które mogą zostać wyłączone w każdym momencie. Ma to zapobiec szybkiej rezygnacji większości zainteresowanych grą.
Tripwire w tym punkcie wspomina premierę jedynki, kiedy to znaczna część osób nie potrafiąca rozgryźć sterowania oraz zasad gry
i zrezygnowała z niej. Osoby, które przełamały pierwsze lody i zaprzyjaźniły się z Red Orchestrą, w pełni doceniły wszystkie jej zalety.
Ma to pomóc w przeciągnięciu na ciemną stronę mocy zagubionych owieczek, które teraz pałętają się po tych wszystkich ‘Polach Bitew’.
Tripwire stwierdziło też, że HoS nie potrzebuje radaru/minimapy tylko mądrze i realistycznie przedstawionego systemu HUD.
Ma on przypominać system ze starych symulatorów lotów, gdzie byliśmy informowani o rzeczach o których wiemy, możemy je wyczuć, ale nie widzimy ich aktualnie.

Tytułowi Bohaterowie… bo bez nich ten art nie może się obyć. Czym mają być? Pozostaje to jeszcze tajemnicą, ale TWI zapewnia już dziś,
że nie będzie to miało związku z gigantycznym nabijaniem EXP’a, robieniem durnych wyzwań oraz nadprzyrodzonymi zdolnościami Chucka Norrisa.
Mowa tu raczej o rozwoju żołnierza oraz wyróżnianiu najlepszych. To właśnie dla najlepszych z nich ma być zarezerwowany tytuł Bohatera.
Nasz Heros ma być pełen blizn, otarć na wypłowiałym mundurze, gołym okiem ma odróżniać się od rekruta. Jego broń będą zdobić rysy wojny.
Brzmi interesująco! Dociekliwi powinni obejrzeć Cross Of Iron. Ponoć Steiner, postać z filmu jest prototypem HoS’owego bohatera.

Wspomniano również o kampanii dla jednego gracza, ale w obecnej fazie dla Tripwire najbardziej liczy się złożenie tych wszystkich elementów
układanki do kupy i stworzenie realistycznego i pełnego akcji multiplayera. Nie potwierdzono natomiast kwietniowej daty premiery HoS’a ani żadnej innej.
Na razie nie dostaliśmy też żadnej informacji dot. pojazdów w grze, a każda informacja na ten temat jest dementowana. Potwierdza to, że chłopaki mają jeszcze wiele przed sobą.

Nam pozostaje czekać na… betę! Tak, TWI przygotowuje dużą kampanię marketingową, wiele nowych informacji, materiałów video oraz beta testy Red Orchestry o których oczywiście będziemy informować.

Tłumaczył: Apos.

Studio Tripwire na targach Game Developers Conference

9 marca 2010 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Studio Tripwire Interactive zawita na tegorocznych targach producentów gier komputerowych i wideo w San Francisco odbywających się od 9 do 13 marca.
Spotkanie producentów odbywa się za “zamkniętymi drzwiami” ale według obietnicy prezesa TWI Ramm-Jaegera po targach podane zostaną nowe informacje dotyczące HoS.
Miejmy nadzieję, że nowe informacje zaspokoją nasz głód oraz, że RO2 będzie super-mega-zajefajną gierką. :)

Oficjalna strona targów.

Wywiad ze studiem TWI w programie Allegra

4 marca 2010 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

W sobotę (06.03.2010) o godzinie 13:30 na kanale TV4 wyemitowany zostanie kolejny odcinek programu “Allegra”,
w którym między innymi będzie wywiad ze studiem Tripwire Interactive odnośnie nowej Red Orchestry.
Miejmy nadzieję, że w końcu zdradzą nam jakieś informacje, potwierdzą lub sprostują plotki i dowiemy się czegoś więcej o Heroes of Stalingrad.

Podsumowanie na RO.pl – luty 2010

26 lutego 2010 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Wywołań strony w minionym miesiącu: 172517

Nowości na stronie z ostatniego miesiąca:

MAPPACKI:
– brak

MAPY:
DH-Putot-En-Bessin b3b
RO-BattleInGarden b2
RO-BattleInGarden b3
RO-BattleInGarden b4
RO-BattleInGarden b5
RO-BattleInHouse Christmas
RO-SocomArena b1
RO-SocomArena b2
RO-SocomArena b3
RO-SocomArena b4
RO-SocomArena b5

RECENZJE MAP:
Arad-ReconWars
BattleInHouse_Christmas
Dzerzhinsky1942
Fence
LyesKrovy
Warsaw1945

PLIKI DO POBRANIA:
– brak

Nowy wygląd Steam – beta

26 lutego 2010 Wiadomość z RO.pl Steam

Dostępna już jest pierwsza beta nowej wersji Steama.

W nowej wersji, Steam odbiega od klasycznego wyglądu okien i od teraz będziemy mieli nowoczesny infejs oraz kilka nowych i ciekawych funkcji.
Między innymi w zakładce SKLEP i BIBLIOTEKA (czyli gry, media, narzędzia, elementy pobrane) dodanych zostało kilka łatwo dostępnych nowych opcji,
oraz możliwość zmiany widoku naszych gier.

Dodana została zakładka WIADOMOŚCI, więc od teraz łatwiej, wygodniej i szybciej będziemy mogli przeglądać nowości dostępne na platformie

oraz całkowitą nowością jest dział Elementy pobrane, znajdujący się w zakładce BIBLIOTEKA,
w każdej chwili w łatwy i wygodny sposób będziemy mogli śledzić postęp w pobieraniu plików.

Każdy może przetestować betę nowej wersji Steam, wystarczy wybrać udział w testach betach na “UI Update”.

Lista osiągnięć Mare Nostrum

26 lutego 2010 Wiadomość z RO.pl Artykuły

Victoria Cross
Wygraj 10 meczów jako wojska brytyjskie lub australijskie.

Cavaliere di Gran Croce
Wygraj 10 meczów jako wojska włoskie.

Knight’s Cross
Wygraj 10 meczów jako wojska niemieckie.

Virtuti Militari
Wygraj 10 meczów jako wojska polskie.

Africa Star
Wygraj na każdej oficjalnej mapie jako żołnierz sił Aliantów.

Italo-German Campaign Medal
Wygraj na każdej oficjalnej mapie jako żołnierz sił Osi.

The Medal for Military Valour
Przejmij 75 celów jako żołnierz włoski.

Infantry Assault Badge
Przejmij 75 celów jako żołnierz niemiecki.

Conspicuous Gallantry Medal
Przejmij 75 celów jako żołnierz aliancki.

Panzer Badge
Zniszcz 100 wrogich pojazdów jako żołnierz niemiecki.

Italian Tank Regiment Badge
Zniszcz 100 wrogich pojazdów jako żołnierz włoski.

Distinguished Service Medal
Zniszcz 100 wrogich pojazdów jako żołnierz aliancki.

Well Travelled
Wygraj mecz w każdej armii.

Sunbather
Zagraj 25 meczy.

Sunburn
Zagraj 100 meczy.

Sunstroke
Zagraj 250 meczy.

Waltzing Matilda
Zniszcz czołg Matilda za pomocą Elefantino 47/32 ATG.

Queen of the Desert
Zniszcz 10 czołgów grając czołgiem Matilda.

Rat of Tobruk
Wygraj mecz na mapie Tobruk Central Aliantami 15 razy.

Recon Rampage
Zabij 100 żołnierzy sił Osi grając Aliantami lekkim czołgiem Vickers.

Vickers Victimisation
Zniszcz czołg Vickers za pomocą LG40.

Stuka Saviour
Zniszcz 15 dział przeciwlotniczych Bofors.

Heartbreaker
Zniszcz 10 czołów Valentine za pomocą Geballte Ladung.

An Outing With The Boys
Zniszcz 20 czołgów za pomocą działa przeciwpancernego Boys.

Boys Own Adventure
Zniszcz 10 czołgów za pomocą zdobycznego działa przeciwpancernego Boys.

Motorbroke
Zniszcz 10 jadących motocykli.

Nowe maszyny wraz z nową aktualizacją

25 lutego 2010 Wiadomość z RO.pl Darkest Hour

Wraz z nową aktualizacją dojdą dwa nowe czołgi oraz kilka poprawek i ulepszeń walk pancernych
Alianci otrzymają M36 Jackson znanego jako “Slugger”, natomiast wojska niemieckie Panzer III Ausf. N.
Na temat tych pojazdów nie będę się rozpisywał, zatem jeżeli kogoś bardziej one interesują zapraszam tu.

Nie została jeszcze określona konkretna data wydania patcha. Twórcy DH nie ukrywają,
że miał on się już pojawić kilka tygodni temu, ale z powodu problemów technicznych nastąpił poślizg.

*ULEPSZONE MODELE ZNISZCZEŃ:
– punkty trafień zostały lepiej zdefiniowane;
– pociski trafiające w przód oraz tył wozu mogą doprowadzić do uszkodzenia gąsienic;

*DODATKOWE ULEPSZENIA:
– trafienie w wieżyczkę może uniemożliwić jej obracanie;
– trafienie w wieżę czołgu może doprowadzić do eksplozji/uszkodzenia pocisku znajdującego się wewnątrz komory;
– trafienie w miejsce kierowcy może doprowadzić do unieruchomienia czołgu;

*ULEPSZONY MODEL ZNISZCZEŃ ZAŁOGI:
– członek załogi może zginąć od ognia szalejącego w maszynie;
– członek załogi strzelający z karabinu może być zabity przez pocisk penetrujący;

*DODANE POZYCJE DESANTOWE DLA NASTĘPUJĄCYCH CZOŁGÓW:
– Sherman M4A1 75mm;
– Sherman M4A1 76mm;
– Sherman Firefly;
– Panzer III series;
– Panzer IV series;

*NOWE IKONY AMUNICJI DLA CZOŁGÓW ALIANCKICH

ZMIANY/ULEPSZENIA i POPRAWIONE BŁĘDY[f]uk[/f]:

Jak to było kiedyś…

24 lutego 2010 Wiadomość z RO.pl Red Orchestra

W oczekiwaniu na nowe “RO”, myślę że warto sobie przypomnieć jak to wszystko się zaczęło. I nie mam tu na myśli premiery Ostfronta, ale czasy gdy Tripwire Interactive nie było jeszcze studiem, a grupką modderów, fanów Drugiej Wojny Światowej.

Jeden z trailerów Red Orchestra 3.1

Trochę historii:
10 września 2003, wtedy to światło dzienne ujrzała modyfikacja do gry Unreal Tournament 2003 – Red Orchestra 1.0.
16 maja 2004, zostaje wydana wersja 2.0 na silniki Unreal Tournament 2004
30 październik 2004, opublikowano listę zmian oraz nowości wersji 3.0
skrócona lista:

Level Design

– stunning scale recreations of actual World War II Eastern Front settings
– historically accurate combat scenarios
– rich, detailed environmental effects including rain, fog, and snow
– rich level design Foley

Player Models

– over 54 stunning very high-detail player models uniform combination
– hundreds of original rich, realistic and subtle player animations
– player facial animation system
– high detail ‘to the button & thread authentic uniforms
– detailed player equipment and insignia
– original unique Unit and character feature
– very high detail player models with authentic uniforms and equipment
– detailed facial animations
– subtle secondary animation and 3rd person weapon animation

Weapons & Munitions

– massive arsenal of weapons and munitions
– the richest & most detailed to the screw weapon models in FPS gaming
– the most detailed and realistic scale ironsights system in FPS realism
– scale player/weapon vection effects
– state of the art scale FPP scope optics system
– massive armory of over 20 weapons & 12 munitions
– end to end scale weapon design
– high resolution projectile code ballistics
– HD scale model based ironsights system (the best you’ll find anywhere)
– bayonet attachment
– bashing & stabbing close quarter melee combat
– realistic machine gun deployment & support system
– weapon heating and barrel change system
– highly detailed scale weapon specific features
– scale weapon performance
– detailed scale weapon attachment features for bayonets
– butting & pistol whipping, and bayonet stabbing
– detailed reloading, and weapon handing control and animation
– machine gun barrel changing
– subtle, easy and intuitive weapon handing interface
– stunning weapon sample sounds

Combat Vehicles

– scale combat vehicle system with high resolution physics
– multiple action station combat vehicles
– rich vehicle Foley system
– scale animated tracks, guns, hatches, cupolas, turrets etc.
– multiple munition types, along with true ballistics
– precision location specific damage system
– precision vehicle operator hit system

Player Interface Design

– light-weight HUD design with subtle, intuitive analog interface elements
– scale intuitive weapon handling interface and control system
– elegant and intuitive player movement interface

Sound Design

– hundreds of original sounds sampled from real weapons and vehicles
– scale surface calculated environmental reverberaton
– rich Foley system
– all original voice acting in English, German, and Russian

Game Play

– rich voice bind system in English, German, and Russian
– original multi-player tactical mission objective based game design
– rich player specialty system

Technology

– precision player LSD (Location Specific Damage) system for players
– precision vehicle LSD system
– Rag doll physics for chillingly realistic death animations
– hundreds of original textures high resolution textures
– HRPC&񗡒 high resolution projectile code ballistics system

24 stycznia 2005, Red Orchestra zdobywa pierwszą nagrodę w konkursie na najlepszy mod Make Something Unreal. Studio Epic wręcza założycielom Tripwire czek na 1mln $ oraz licencję na stworzenie komercyjnej gry na ich silniku Enreal Engine 2.x.
Maj 2005, Tripwire już oficjalnie. Początek rekrutacji nowych członków załogi.
14 Marzec 2006, Red Orchestra: Ostfront wydana na platformie Steam, 3 miesiące później dostępna w Polsce.

Red Orchestra pomimo sędziwego już wieku trzyma się dobrze. Wiele rozwiązań zastosowanych w Ostfroncie nie zostało jeszcze przez żadne inne studio przegonione. Do dziś nie ma gry multiplayer FPS, w której możemy uczestniczyć jednocześnie w pojedynkach pancernych oraz piechotnych, a wszystko to na najwyższym poziomie realizmu i z wykorzystaniem zaawansowanej detekcji uszkodzeń pojazdów.
Warto też wspomnieć o modach, które nie zawsze docenione wniosły dużo do RO i pozwoliły cieszyć się grą znacznie dłużej – tutaj mam na myśli m.in. Darkest Hour, Carpathian Crosses, Mare Nostrum.

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »

Powered by WordPress and NatureFox.