Author Topic: czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?  (Read 14045 times)

Infulat

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #15 on: 25 February 2007, 14:51:10 »
serwerów jest kilka, ja znałazłem 7, ale faktycznie są na nich pustki. Dołączył do nich serwer ICP :D. Natomiast widzę w opisach różnice w nazwach moda i nie wiem czy to jest to wynikiem różnych wersji czy też to tylko nazwa.

Wrona

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #16 on: 25 February 2007, 18:21:31 »
No i Aster [+custom maps only]!!!

Infulat

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #17 on: 25 February 2007, 18:43:27 »
Aster jest policzony w tych siedmiu, niestety żadko kto tam gra ostatnio, a teraz jak są nowe mapy na drugim asterze to już wogóle nikt tam nie przyjdzie

Wrona

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #18 on: 27 February 2007, 11:29:48 »
Tak jest, to odstrasza, bo praktycznie co mapka, nawet ze znaną nazwą, to download... Niemniej już kilka razy udało mi się zapełnić serwer informując graczy na jakimś innym serwie, że właśnie na Asterze można wypróbować rewelacyjny i rewolucyjny mutator AB... Szkoda, że szeroka publiczność nie zna mutatora, na przykład przydałby się na serwerach, gdzie 24/7 gra się Orel88vs76/Arad/BlackDay itp

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #19 on: 27 February 2007, 17:21:20 »
bez przesady, jak wyszedl oficjalny custom mappack to ludze sciagna i bedzie spokoj, a  mapki (wieksozsc) jest na bardzow ysokim poziomie.
ICP stoi niestety pust bo jest  malo graczy w RO w polce, a jak juz ktos jest to wlaza na serwery astera ;D

na szczescie na ICP sa najnizsze pingi i nie ma horroru 300ping przy ilsoci graczy pow 20

Wrona

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #20 on: 20 April 2007, 09:43:12 »
w RMF modzie są też chyba zmiany dotyczące czołgów, wożenia piechoty na pancerzu, a na pewno sprawy penetracji celu i przeszkód przez pociski i dużo więcej...

http://redorchestra.pl/forums.php?m=posts&q=745&n=last#bottom

Wittmann

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #21 on: 28 April 2007, 18:26:59 »
Quote
Hm Panowie moim zdaniem bardzo przydalyby sie dziala samobiezne z wczesnego okresu idealnen do map z okresu bitew pod kurskiem :Su-152 albo Su-122 ktore bylyby idelna sila przeciwstawiajaca sie tygrysa

właśnie przydało by sie więcej pojazdów np. ferdinand, stugIV,czy panzer III ausf.M o TigerII już nie wspomne idealne przeciwieństwo IS2

daj5zl

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #22 on: 28 April 2007, 21:07:13 »
IS2 nie mialby szans z Tigerem II, od przodu nie bylby w stanie nic przebic. A ten RMF to moze ma fajne dodatki ale parametry dotyczace czolgow sa bledne i jest cos skopane z modelem uszkodzen, strzelalem z PzIV w tygrysa i mimo to ze za kazdym razem byly penetracje to za 1 tygrys zrobil sie zolty ale potem nawet i 10 pociskow i nic nie dalo. Zreszta dalej pociski sa jak latajace czaszki z dooma.

Wittmann

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #23 on: 29 April 2007, 16:14:54 »
i o to chodzi wtedy poczuło by sie potęge KINGTIGERA a tak to co ustawiać TIGERA I żeby go t34/85 nie przebił a i tak mało co to daje,z resztą przydało by sie nowych czołgów w naszym RO tak dla urozmaicenia bo zaczyna sie nudzić

daj5zl

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #24 on: 29 April 2007, 16:55:33 »
Z kingtigerem gra byla by troche niewyrownana, lepiej juz zeby byla jagdpanthera, dzialo tez ma takie same jak kingtiger i IS2 mialby szanse przebic czolowy pancerz z bliska.

Wittmann

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #25 on: 29 April 2007, 17:13:01 »
no może była by nie wyrównana ale tak było na wojnie że czasami dopiero kilka czołgów uspokoiło tygrysa królewskiego zresztą IS2 na ogledow przeciwko większości PzKpfw IV to też nie jest zbyt wyrównane dopiero panther stawia mu opór a i tak nie do końca skuteczny na tak małej mapie,tak naprwade gdyby do red orchestry dodali troche (około 20 )pojazdów to zrobiło by sie ciekawie i troche pełniej na serwerach a jak dla mnie gra  była by super

daj5zl

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #26 on: 29 April 2007, 17:50:38 »
PZIV potrafi przebic teraz w AB przod wiezy IS2 jesli jest wycelowana prosto w niego wiec nie jest tak trudno

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
« Reply #27 on: 30 April 2007, 00:43:11 »
Do modu AB idealne bylyby Su-152 i Su122 ze swoimi pociskami Head przeciwko tygrysowi i panterze w bitwach pod kurskiem.Niewspomne juz o armacie z przeciwpancernymi  pociskami takze bodajze 152 mm w Su-152.W theatre of war jedyna alternatywa od przodu  a ktos wspominal ze TOW nie jest realistyczny Pantere mozna najszybciej wlasnie zmeczyc celujac w wieze ,tak poza tym to juz ukonczylem kompanie Roskimi i Aliantami a teraz rodzynek -niemcami:))