Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Mapy

RO-SmallGarage by viatrova

(1/2) > >>

Goral:
[colleft][/colleft]Jak widać na załączonym obrazku, z wielką nieśmiałością niejaki viatrova z teamu enclave, wziął i popełnił swoją własną mapkę. Nazwał ją SmallGarage i na razie wysilił się i rzutem na taśmę zdziałał wersję beta 1.0 (b1_0).
Mapka jest do pobrania z mapowiska.
Można w nią pograć także na customowym Asterze.

Zdzira:
Przejmowalne punkty można sobie darować mapka jest na tyle mała, że fajnie się ją będzie grało poprostu fragując i tak szybko posiłki stopnieją :) mapka przypomina mi klimatem jedną z Q2 tyle, że pod basement był jeszcze mały stawik z wodą. I usuną bym snipera.

podobną mapę zrobiło fullmj dwa pomieszczenia - lustrzane odbicia w jednym spawn ruskich w drugim axis - sieka na maxa :)

Hell - B - mapka przypominająca placyk a w okolo placu jest tak jakby kwadratowy blok. Każda ze stron ma spawny w 2 różnych stronach alied północ i wschód, axis południe i zachód. Na środku placu jest mniejszy placyk otoczony murkiem z 4 wejściami a po środku wielka sterta skrzyń na które można wejść. Dostępna broń to rifle i semi-auto. Siekana na maxa :)

Guz:
Osobiscie z mila checia widzial bym konwersje kilku mapek BF'owych, no ale moj skill w poslugiwaniu sie SDK jest tak niski ze nawet nie msyel by probowac sie bawic :)

kaczor192:
Witam a ja chciałem sie zapytać czy kroś z was nie zna stronki z tutriualami do re SDK beta (koniecznie w języku polskim) może też bym jakąś mapke skołował...

viatrova:
Wersja finalna tej  "mini mapki" ukończona ;) - może jeszcze dziś chętni będą mogli znaleźc ją w downloadzie. Główne zmiany to: - zniesienie flag, skompletowany wystroj pomieszczen (wczesniej zdecydowanie za pusto), zmiany w klasach axis i alies, zmiany w oswietleniu, lekko zmienione pomieszczenia... mam nadzieje, że teraz grywalnośc tej mapy nieco skoczy do góry :) .

-Co do pytania kaczora (mam tutoriale ale angielskie - jesli w czyms Ci pomoga daj znac na pm a Ci wysle).
Pzdr.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version