Author Topic: Wolisz jeździć z załogą czy bez niej?  (Read 27352 times)

Cholinex86

  • Guest
Wolisz jeździć z załogą czy bez niej?
« on: 03 November 2006, 13:58:27 »
To pytanie zostało skierowane raczej dla obytych graczy, któży znają się ta tej grze. Karciło mnie ono od dłuszszego czasu. Lepiej jest jeździć z załogą czy bez niej w tej grze? Ja osobiście wolę z załogą, tylko taką która już zna się na rzeczy. Chciałbym jeszcze poznać wasze opinie ne ten temat. Pozdrawiam:

Chlinex86

NiKuTa

  • Guest
Wolisz jeździć z załogą czy bez niej?
« Reply #1 on: 03 November 2006, 14:42:48 »
To zależy z kim. Mnie wszystko jedno gdzie jestem czy jako kierowca czy jako dowodca. Obaj mają ważną rolę do spełnienia.  Jeśli jeżdzisz z kierowcą który słucha dowódcy i wie co robić to dobrze. Czasem jednak kierowca musi tez sam zdecydowac co robić, ale kierowca powinien w 99,9% słuchac tego co mówi dowódca. Takich kierowców jest bardzo mało. Najczesciej robią co chcą. Dlatego ja najczesciej jezdze z kimś, kto ma ze mną komunikacje np TS2. Jreśłi nie ma kogoś takiego to wchodzę na kierowce i czekam na rozkazy od dowódcy. Ale ogólnie lepiej jest jeżdzic w dwóch, szybciej reagujesz na sytuację na polu bitwy.

Plazma

  • Guest
Wolisz jeździć z załogą czy bez niej?
« Reply #2 on: 03 November 2006, 15:04:39 »
Jesli juz z kims to toylko na TS albo ventrilo. Najlepiej to ktos prowadzi i strzela z działa a ktos 2 na karabinie bo jak ktos ma mi kierowac to mu zawsze dziekuje i prosze o wyjscie :P

Cholinex86

  • Guest
Wolisz jeździć z załogą czy bez niej?
« Reply #3 on: 03 November 2006, 15:04:51 »
Wiesz NiKuTa, ja lubie jeździć z prowadzącym, dobrym prowadzącym który poprostu umie grac na pozycji kierowcy czołgu. Niestety często poprostu jakieś "nooby" biorą dowódcę czołgu i niewykorzystują potencjału tej jednostki.

Zdzira

  • Guest
Wolisz jeździć z załogą czy bez niej?
« Reply #4 on: 03 November 2006, 15:25:48 »
wole "bez" ;)

piter306

  • Guest
Wolisz jeździć z załogą czy bez niej?