Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > Potrzebna pomoc techniczna!
"Utracono połączenie z hostem" po zmianie mapy
GonzoPL:
--- Quote from: Dumpfires on 05 March 2016, 08:47:51 ---Takie błędy miałem w sytuacji, gdy serwer zmieniał mapę na taką, której wcześniej nie miałem pobranej. Spróbuj pobrać wszystkie zanim dołączysz do rozgrywki. Druga sprawa grasz w podstawkę czy z jakąś modyfikacją (IOM, HotW)?
--- End quote ---
To na pewno nie chodzi o to, że nie mam pobranych map, bo wywala nawet z takich, na których już grałem. A co do modyfikacji, to mam Heroes of the West, Rising Storm Singapore oraz kilka modów na historyczny dźwięk broni.
Dumpfires:
Znajdź i usuń.
Dokumenty/MyGames/RedOrchestra2 (cały folder). Później uruchom Steam i grę. Pliki powinny zostać przywrócone.
GonzoPL:
--- Quote from: Dumpfires on 05 March 2016, 17:37:44 ---Znajdź i usuń.
Dokumenty/MyGames/RedOrchestra2 (cały folder). Później uruchom Steam i grę. Pliki powinny zostać przywrócone.
--- End quote ---
Niestety, nie pomogło.
Dumpfires:
Jeżeli masz dobrego neta to możesz spróbować reinstalacji. Usuń wcześniej wszystkie subskrypcje z warsztatu Steam dotyczące modów do RO2. Upewnij się, że ŻADEN folder z RO2 nie został na Twoim PC i wtedy zacznij pobieranie od nowa.
P.S.
Jeżeli to nie pomoże to poproś o pomoc na oficjalnym forum Tripwire Interactive.
Navigation
[0] Message Index
[*] Previous page
Go to full version