Author Topic: Rising Storm 2  (Read 3141 times)

Offline Pobor

• Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Rising Storm 2
« on: 18 June 2015, 00:16:43 »
Tripwire Interactive jeszcze nie skończyło poprawiać bugów RO, a już zapowiedzieli nową grę na tragach E3.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=yBYMluk3R4s

Tekst oryginalny:
Today, while appearing onstage at the inaugural E3 2015 presentation of The PC Gaming Show, Tripwire Interactive and Anti-Matter Games revealed that Rising Storm 2: Vietnam, the sequel to 2013's critically acclaimed Rising Storm, was officially in development for the PC. To accompany the announcement Tripwire released a teaser trailer for the game that shows the popular FPS series moving to the Vietnam War, where American and Vietnamese forces square off in a whole new generation of warfare.

Tripwire's military shooter series featuring Red Orchestra and Rising Storm has been widely heralded as one of the most authentic and realistic multiplayer FPS experiences since the award winning original game, Red Orchestra: Ostfront 41-45, debuted in 2006. 2011's Red Orchestra 2 came next and won PC Gamer's award for "FPS of the Year (Multiplayer). Rising Storm then moved the action to the Pacific conflict and won PC Gamer's 2013 Multiplayer Game of the Year. Rising Storm 2: Vietnam looks to once again raise the bar and move the series into a new era of combat.

"We're bringing our gritty and realistic military shooter gameplay forward to a time when assault rifles ruled the ground, choppers ruled the skies, and every tunnel could hide an ambush," said Tripwire Interactive President, John Gibson, "The iconic setting of Vietnam opens up so many opportunities for exciting asymmetrical gameplay."

Rising Storm 2: Vietnam is being developed by Anti-Matter Games and Tripwire Interactive and published by Tripwire Interactive for the PC. This title has not yet been rated by the ESRB.

For more information on Rising Storm 2:Vietnam as it becomes available, please visit http://risingstorm2.com

P.S Wielki plus za to, że w końcu ktoś użył innej niż Fortunate son piosenki Creedance  ;)

Offline DziusteK

• Towarzysz broni
  • Honor: +5/-0
    • View Profile
Re: Rising Storm 2
« Reply #1 on: 18 June 2015, 16:12:39 »
Wyszło Killing Floor 2 teraz zapowiedź Rising Strom 2: Vietnam, Red Orchestra 3 to tylko kwestia czasu :P
Ogólnie to ciekawy pomysł twórców na rozwiniecie rozgrywki w klimacie Rising Storm z ro2 choć mam takie przeczucie że bardzo nie mówiac (zerżneli) to podchwycili pomysł od twórców moda In Country:Vietnam do ro2. Albo się myle i współpracują ale na ten temat się niczego takiego nie doczytałem. Pozdro

Offline BartBear_[PL]

• Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
« Reply #2 on: 18 June 2015, 18:32:32 »
Napisałem już na Steam Grupie RO2.PL ;p
Zamiast postarać się przytrzymywać twórców In Country: Vietnam przy sobie to "pozwolili" im odejść i zaczynają od 0 z innymi, a tymczasem ICV rozwijany jest dalej i to na silniku Unreal 4 Tak więc ten produkt będzie zapewne wrogą konkurencją w stosunku do projektu który zaczynał jako mod do RO2, a szkoda, bo pewnie podzieli to mocno nabywców poszczególnych tytułów... już wystarczyło, że deweloperzy DH ze swoją nową odsłoną tej gry postanowili (?) rozwijać projekt osobno a tu jeszcze coś takiego... wcale bym się nie zdziwił, gdyby zdrajcy pracujący przy Darkest którzy przeszli pod Nestora Makhno do teamu tworzącego Rising Storma nie wyskoczyli z projektem (a jakże konkurencyjnym) dotyczącym Frontu Zachodniego. Oczywiście siła promocji TWI zrobi swoje i prawdopodobnie gorsze, ale powiązane z RO2 gry/mody będą sławniejsze i preferowane.

Offline BUBEL

• Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Honor: +4/-2
    • View Profile
« Reply #3 on: 21 June 2015, 13:16:32 »
Ja tam wolałbym, by RS 2 rozgrywał się choćby w Korei, Wietnam jest oklepany (zaraz po II wś. oczywiście) jest tyle ciekawych konfliktów do ,,zegranizowania'' a oni ciągle młócą jedno i to samo.