Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > MODYfikacje Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu

Immersion Overhaul Mutator, czyli więcej szpeju

(1/3) > >>

morticore:
Dziwię się, że nie mamy jeszcze tematu o tym modzie, który modyfikuje wiele aspektów gry.
Już wkrótce premiera wersji 1.1 a w niej:

2m44s

Jeśli ktoś nie jest w temacie to ten modzik zmienia także balistykę broni, dodaje nowe dźwięki i mundury. Trzeba tylko czekać na wydanie wersji zgodniej z grą po ostatnim patchu i znaleźć specjalny serwer  ;)
--------
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=92324
http://steamcommunity.com/groups/dibblersmod

ufo_has_landed_!:

--- Quote from: morticore on 07 May 2014, 19:12:28 ---Dziwię się, że nie mamy jeszcze tematu o tym modzie, który modyfikuje wiele aspektów gry.


--- End quote ---

nie ma się czemu dziwić bo:

1. Tych kilka osób które w HoS grywa wie o tym
2. poza nami nikogo to nie interesuje
3. najpewniej skończy się na jednym pustym serwerze (albo tak jak VMT - padnie przed opublikowaniem czegokolwiek) :( a szkoda by było bo są tam świetne rzeczy.

morticore:
Zawsze była spora grupka chętnych żeby w to pograć, niestety serwery są nie rankingowe, więc nie widać ich w przeglądarce na pierwszy rzut oka. Szkoda tylko, że preferowany jest classic, ale może kiedyś ten mod się upowszechni.

marcinz:
Szkoda że na wszystkich serwerach hostujących moda zoom jest całkowicie wyłączony, wrogowie na dystansach >100m są wielkości kilku pikseli. Wiem że w RO1 też tak było ale to nie znaczy że ślepota jest fajna i realistyczna  :P

Radzisław:
Witam, napisze tak: nareszcieee! Ktoś wziął na warsztat RO2.Mam nadzieję że gra będzie teraz wyglądać jak powinna 8)

@ morticore : Bardzo dobrze że preferowany jest classic, gdyż pseudo realizm jaki zaserwowano nam w nowej odsłonie, odbija się śmiechem po zakątkach sali.
Jako stary fan RO był i jest to dla mnie policzek i ukłon w stronę arkadowej części publiczności, jest po prostu głupi..I oprócz nazwy na R nie ma kompletnie z tym nic wspólnego.Owszem jeśli ktoś całe życie pogrywał w gry typu CoD i inne typu trafili- odpoczął-i biegnie dalej, to może i jakiś realizm w nowym Ro widzi.Ale umówmy się RO była grą zgoła inną.Gdzie była możliwość na wymianę ognia, dlatego że łatwo trafić noobowi nie było dane, potrzebny był czas i praktyka.

Te wszystkie zoomy, wstrzymania oddechu do tego stopnia że broń właściwie nie ciąży, są bez urazy dla ułomnych chyba ;D
Wystarczy przeczytać i zobaczyć co mutator zmienia i na jakim trybie jest tworzony, chyba każdy prawdziwy fan RO będzie zadowolony i ciekawy tego projektu.Zaczynam kibicować, gdyż jak oglądam linki z prezentacji, widzę że wreszcie gra zaczyna przypominać takie Ro jakie pamiętam, a nie takie jakie mi zaserwowano, z masą bzdetów.

Jednak martwię się tym, że dzisiejsi odbiorcy RO2 to zgoła inni ludzie niż ci z poprzedniej części i kompletnie nie będą zainteresowani takim powrotem do normalności i trudności w rozgrywce.
Cóż czas pokaże...
Wyczytałem też że w soboty o 20.00 czasu Europejskiego ;) ludziki się zbierają by grać w tego zacnego moda, jednak wczorajszy kolejny super-duper ubtejt stworzył problem z wersją mutatora, potrzebny nowy patch :'(

Pozdro

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version