Author Topic: MCP mappack vol 2 - jeden wielki fail  (Read 4032 times)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
MCP mappack vol 2 - jeden wielki fail
« on: 09 August 2013, 22:29:27 »
... czyli moich kilka słów o ostatniej aktualizacji. Ja wiem, ze to ma już jakiś tydzień, ale miarka się przebrała. Zawiera ona ostatnie 3 mapy, które brały udział w konkursie i uzyskały w ten sposób status oficjalnych aren po "dopieszczeniu" przez Tripwire. Spędziłem dużo czasu na graniu w kolejne ich odsłony, wyłapywaniu bugów, zgłaszaniu pomysłów. 2  z nich uwielbiam (Coldsteel i Bridges) A teraz taki zonk, ze głowa mała. Sam fakt wydania dwóch hotfixów (po około 100MB) dobitnie świadczy o pracy włożonej w ukończenie tych mapek - Bridges po prostu nie dało się ukończyć, bo Rosjanie spotykali czerwoną ścianę...

Coldsteel- chyba wszystko jest ok (liczba uzupełnień? - nie ździwię się jeśli przy tym grzebano), choć jeszcze nie grałem w grupie powyżej 20 osób, coś społeczność za nią nie przepada :( Niemieckie boty nie działają poprawnie ale to nie ważne

Gumrak Station: można swobodnie przenikać przez płotki a spawnpointy są zrobione na odwal:

Wypadałoby też zrobić od nowa oświetlenie bo na domyślnych ustawieniach post-processingu wielu graczy ma "efekt mydła"

Bridges of Druzhina to teraz parodia westernu. Pamiętam długie walki w mieście, szturmy ACz na końcowy most do ostatnich sekund trwania rundy a teraz nic takiego się nie zdarza. Początkowo myślałem, że nowi gracze "od Rising Storma :P " nie umieją grać w ataku na tak rozległej mapie , ale to nie to... Magicy z TWI tak przekopali wszystkie ustawienia, przesunęli spawny Niemców ze rok ciężkiej pracy Harveya zasadniczo poszedł się kochać

Yeah it's definitely changed. I was told by TW to reduce reinforcements to the number they are now. After a year of iterations and balancing on my end with the help of everyone here it was obviously not working the way it was. :/

TW also made their own changes right before release without my knowledge. So it's out of my hands I'm afraid.

Kolejnym hitem jest to, ze usunięto ochronę rosyjskiego spawnu. O to dowód:


Czy ktokolwiek testował diese Scheisse przed wydaniem? To jest brak szacunku dla setek godzin pracy ludzi, którzy je zrobili.
« Last Edit: 09 August 2013, 22:42:29 by morticore »

BRAT_MIH

  • Guest
Odp: MCP mappack vol 2 - jeden wielki fail
« Reply #1 on: 10 August 2013, 13:45:32 »
Nie mam pamięci do szczegółów, ale na naszym serwie łupię od ponad tygodnia kampanię (jakoś mi się chwilowo Japończycy znudzili) i jak to w kampanii raz Niemcy raz Ruskie atakują i nie widzę zależności pomiędzy którąś z tych map, a niemożliwością jej wygrania. Wszystkie te mapy wygrywają przeważnie w trybie wybierania terytorium do ataku/obrony, ponieważ nie są jeszcze tak ograne jak pozostałe. Poza tym są po prostu fajne :)

Tak jak wspomniałem nie mam pamięci do szczegółów i pewnie wielu graczy również, dla mnie te mapy mimo ingerencji na plus lub minus TWI są nadal dużo lepsze niż te stworzone przez nich. Pzdr.

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: MCP mappack vol 2 - jeden wielki fail
« Reply #2 on: 10 August 2013, 14:45:00 »
Mnie to bardzo denerwuje, bo Bridges zmieniło się bardzo na minus :( Ja nie twierdzę, że to jest mapa nie grywalna i niemożliwa do wygrania jako atakujący, ale była zdecydowania inna w odbiorze. Na 40:1 campaign serwer jest tez na pewno większe towarzystwo graczy "starej daty", a że ja grywam zwykle na Ajatar to mecz się kończy tak jak się kończy :P

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: MCP mappack vol 2 - jeden wielki fail
« Reply #3 on: 15 August 2013, 09:44:30 »
Quote
Changelog:
Coldsteel

    Changed Axis reinforcement delay to 25 seconds from 18
    Changed Allies reinforcement delay to 15 seconds from 18
    Gave allies 50 more reinforcements


Bridges of Druzhina

    Added 200 reinforcements to both teams
    Made A and B cap zones bigger
    Removed initial spawn for germans
    Moved russian spawn protection up further
    When A or B are captured the German spawn moves back
    When D or E are captured the German spawn moves back
Pora to ograć :)