Author Topic: odnośnie 6th army  (Read 4169 times)

Franz_Maurer

  • Guest
odnośnie 6th army
« on: 18 July 2013, 19:41:49 »
Witam. Jestem zielony w środowisku "Steam" i mam takie pytanie: dzisiaj pojawiło mi sie komunikat na Steam'ie że mam jakiś przedmiot o nazwie "6th Army" do RO2 i teraz moje pytanie do czego to służy? to jest jakiś dodatek czy jak??

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: odnośnie 6th army
« Reply #1 on: 18 July 2013, 21:46:21 »
"Karta kolekcjonerska" czy coś takiego (wygląda jak jpg 100x100 pixeli....). Nie wiem do czego to służy :P Ja mam Barashkę

hubtus

  • Guest
Odp: odnośnie 6th army
« Reply #2 on: 19 July 2013, 08:08:12 »
Te karty to taka nowa akcja Steama. Jeśli uzbierasz cały zestaw kart do jakiejś gry to dostajesz np. tapete na profil (Steam) oraz odznakę. Połowę kart można uzbierać grając ,a drugą poprzez różne wymiany lub kupowanie kart poprzez Rynek Steam. Masa gier jest objęta teraz tą akcją i najprawdopodobniej ona pozostanie. Więcej infromacji macie tutaj http://steamcommunity.com/tradingcards/ . Zazwyczaj ludzie sprzedają te karty na rynku i zarabiają parę centów. Niby nic, a jak się ma sporo gier to można parę Euro na gry uzbierać ;). (Kasa z tego wpływa bezpośrednio na portfel steam.)

Offline Partyzant_PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 70
  • Honor: +3/-0
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: odnośnie 6th army
« Reply #3 on: 19 July 2013, 14:05:04 »
to RO2 ma karty kolekcjonerskie ??

Offline BUBEL

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 124
  • Honor: +4/-2
    • View Profile
Odp: odnośnie 6th army
« Reply #4 on: 19 July 2013, 14:08:07 »
Tak ma, jeśli ktoś byłby zainteresowany to mogę wymienić kartami z RO 2 za karty z Skyrima albo Shoguna 2 mój Steam: BeLzEbUbEl
Mam z kolei pytanie o te foliowane karty - je też dostaje się losowo w trakcie gry ? mam jedną z nich (6th army) i do tej pory nie wpadła żadna następna