Żołnierze > Jeden klan drugiemu klanowi

inaugaracja :) - czyli parę słów o ROLADDER'ze

<< < (5/5)

Strahd:
Oba mutatory sa juz dodane oficjalnie do Rules.
My gralismy i z 501 i z CC i nie mielismy z nimi problemu z "no show".

A dlaczego RO:Ladder nie jest tak "dopracowany" jak CB czy ESL?
Bo historia tej gry jest totalnie niekomercyjna. Otoz jak wiecie lub nie RO to byl MOD do UT2004. MOD ktory byl calkowicie darmowy do sciagniecia i stworzony przez grupe zapalencow ktora teraz tworzy TWI. Jako ze byl to MOD a nie gra typu "standalone", niewiele osob o nim wiedzialo, jeszcze mniej w umialo to zainstalowac a jeszcze mniej w to gralo. Stad ZEROWE zainteresowanie MODem ze strony CB, ESL itp. Dlatego chlopaki z [project-twilight] a dokladniej worluk i aceto stworzyli SAMI strone WWW ktora hostowala by ten ladderek. Tak powstalo www.roladder.net . Zamiast narzekac na niedociagniecia, docencie to, ile ci ludzie juz zrobili. Przeciez caly kod tej strony jest pisany od zera przez ich samych. Oni nie korzystaja z gotowych php w stylu CB, ESL czy innych. Sami napisali caly kod. I dalej pisza. Jako ze od paru dni jestem tam adminem ladderka Realism, mam dostep do tej storny "od kuchni" i uwierzcie mi, jestm tam dluga lista rzeczy "to do", do kazdej z nich przypisany jest koder ktory sie ma tym zajac. Za friko, dla Waszej zabawy.

Ja osobiscie w ogole nie mam ochoty dolaczac do CB ani ESL jako ladderka RO i zrobie to tylko jesli SokoleOko bedzie na to naciskal. Bo RO tym rozni sie od innych CoDow, MoHow i temu podobnych, ze najmocniejszy ladderek ma wlasnie na niekomercyjnej stronie RO:Ladder. Bo taka jest historia.

Mati:
Niejaki klan Armed and Ready (http://www.anr.solsa.net) umówił się z nami na sparing. Od początku były problemy. Ciągłe restartowanie mapy z powodu braku mutatora readyup (blackscreena też nie mieli) i nie umiejętność obsługiwania się własnym serverem spowodowało, że mecz zaczął się około 30 minut później... Zaczęło się wogóle śmiesznie. Powiedzieli, że gramy gdy naszych 2 graczy nie było jeszcze na serverze. Następnie w połowie meczu, gdy wynik był korzystny wyszli z servera mówiąc, że muszą iść. Prawde mówiąc to nas olali... Szczerze odradzam grania w tym "klanem".

YankeSmgn:
Dzieki Mati, ze to piszesz :) Dali nam, az trzy wyzwania, i dzisiaj chcialem potwierdzic jedno, juz wiem, ze tego nie robic. Koniecznie chca grac po 7 i na swoim serwerze.

Yab_PL:
a na koncowke marac do cb chyba jest potwierdzone??

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version