Author Topic: Brak map po ponownej instalacji  (Read 3477 times)

Mitrundas

  • Guest
Brak map po ponownej instalacji
« on: 28 March 2013, 20:17:38 »
Witam!

Pierwszy post na forum i już problem :)

Otóż tak: musiałem zainstalować ponownie Steama i pobrać gry. Pobrałem Red Orchestrę i Darkest Hour - pierwsze działa bez wad, drugie już gorzej. Po wejściu do DH pojawiają mi się tylko dwa serwery. Nie wiem czy to wina wersji czy jakiegoś błędu gry. Próbowałem sprawdzić spójność plików lokalnych (cache) przez Steam (we właściwościach) dwa razy, jednak to nic nie dało.

Pozdrawiam!

Offline Mr.Victor (Eragon16)

  • Towarzysz broni
  • Posts: 190
  • Honor: +9/-30
    • View Profile
Odp: Brak map po ponownej instalacji
« Reply #1 on: 29 March 2013, 08:35:24 »
W DH są tylko te serwery które widziałeś, nie jest to błąd ani wina wersji.

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3122
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: Brak map po ponownej instalacji
« Reply #2 on: 29 March 2013, 14:19:49 »
Po sprawdzeniu integralności keszu gry REDORCHESTRA widoczne są te przysłowiowe 2 serwery (w tym nasz fajtnajtowy, oczywiście kiedy jest działający), natomiast po w/w czynności odbytej na plikach gry DARKESTHOUR powinno być widoczne więcej serwerów, ale i tak szału ne ma. Nie wiem z autopsji czy aby wpisanie IP aktualnie niewidocznego serwera w celu połączenia wygeneruje błąd, "powiesi" grę na ekranie łączenia czy po prostu spowoduje udane połączenie, ale można i tak spróbować (czyli stworzyć sobie listę "ulubione") i łączyć się bez udziału wyszukiwarki (bo za wiele nie ma co szukać). Jeżeli jednak wykonasz to "sprawdzenie integralności..." na plikach DH, to potem aby zobaczyć listę serwerów REDORCHESTRY (znaczy się w wyszukiwarce, nie w "ulubionych) to musisz znowu przeprowadzić weryfikację plików REDORCHESTRY.
Taki babol powstał już dawno, w momencie przejścia RO w nowy rodzaj Steamowskiej dystrybucji (z narzędzia HLDS do SteamCMD), natomiast mody do tej gry nie doczekały się w/w "ewolucji" i stąd takie rozbieżności (i nie wiadomo czy cokolwiek może zostać uczynione oprócz konwersji modów na nowy system; a w takim razie wiadomo że to się nie odbędzie bo projekty już zostały zarzucone a grupy programistów siedzą w innych projektach).