Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Pojazdy
"Kątowanie" w pojazdach niemieckich
(1/1)
Martin:
Witam.
Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś na tym forum, kto mi doradzi.
Ostatnimi czasy sporo grywam w RO:Sstfront na mapach stricte pancernych (serwer *10.PzD* )
Zawsze lubiłem czołgi, ale kiedy więcej serwerów było grywalnych- wystarczyły mi mapy standardowe (m.in. te pancerne i mieszane) A serwery *10.PzD* wydawały mi się za trudne.
Od jakiegoś czasu grywam na własnie na serwerze *10.PzD* (zacząłem tam, gdyż to jeden z niewielu w tej chwili serwerów do RO;O gdzie można niemal o każdej porze pograć na przyzwoitym poziomie i doświadczyć niezłej adrenaliny;)
Mój problem sprowadza się raczej wyłącznie do czołgów niemieckich, bo w rosyjskich- idzie mi dobrze: Jak to jest z tym kątowaniem?
Jak najlepiej ustawiać się do przeciwnika będąc w konkretnym pojeżdzie? I czy ma znaczenie to, kiedy np: siedzę w Panzer iV i strzelam do T34 lub SU 76 ? (Mam na myśłi to, będąc w swoich Panzer IV - powinienem przyjąć inny kąt, względem T34 a jeszcze inny względem SU76 ? (przykładowe zestawnienie)
Jęśli ktoś ma jakieś przyzwoite rady (także odnośnie regulowania (oceniania) odległości do celu- Będe wdzieczny!
Dodam, że do tego stopnia nie radze sobie w czolgach niemieckich, że gram niemal wyłącznie jako rosjanin.
Dzięki z góre za rady:
Martin
kazmirzk:
Złap mnie na steamie to wskoczymy na jakis serwer i pokaże Ci to w praktyce ;)
Ogólnie kĄtowanie czołgów niemieckich jest o tyle proste, że we wszystkich stosujemy identyczny schemat. PzKfw III, IV i stug maja inna "godz. kątowania" co tygrys i pantera, aczkolwiek sam "najazd" na przeciwnika odbywa się we wszystkich germańskich czołgach w ten sam sposób.
Martin:
Dzięki za inicjatywę! Na pewno się odezwę ;)
Navigation
[0] Message Index
Go to full version