Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > Między nami żołnierzami

Garść informacji z TWI

(1/82) > >>

ufo_has_landed_!:
wczoraj Yoshiro rozpoczął nowy wątek w którym pisze :

Witam wszystkich

Zaczęliśmy ten tydzień z grubej rury, dając wam często wspominane, trochę spóźnione SDK dostępne dla każdego gracza. Wraz z naprawionym przekierowaniem serwerów oznacza to, że gracze mogą tworzyć samodzielnie nowe mapy a administratorzy serwerów umieszczać je na swoich serwerach.Graliśmy już trochę w dwie świetne customowe mapki które już powstały - Butowo i Ogędow.

Pamiętajcie, że jest to pełna wersja SDK. Oznacza to, że możecie wykonać wszystko począwszy od map, broni, pojazdów, małych mutatorów które zmieniają grę w jakiś sposób, a skończywszy na kompletnej konwersji zmieniającej wszystko !
Aby pobrać własną kopię, zajrzyjcie do listy Narzędzi w Steamie i pobierzcie ją już dzisiaj ! Jeśli chciałbyś pomóc innym w ich pracy przy rozbudowie gry, zaglądaj często na sekcje modów i mappingu na forum TWI aby dawać twórcom konwersji, modów i map konstruktywne wsparcie w ich pracy!

Niektórzy z Was na pewno zauważyli, że rozsyłamy przez steam informacje o tym, że prowadzimy testy na naszych serwerach, aby sprawdzać najróżniejsze informacje przesyłane nam przez graczy odnośnie problemów z pingiem przy dużej ilości graczy na serwerach. Testy te będziemy powtarzać
jeszcze w najbliższym czasie, a na razie bierzemy się do pracy na podstawie tego co do tej pory udało nam się ustalić.

Co do przyszłości. Mamy zaplanowany bardzo duży update zawartości do RO2. Będziemy informować na bieżąco o postępach prac przy tym pakiecie oraz opublikujemy datę jego wypuszczenia kiedy uznamy, że jest ona dla nas realna do dotrzymania.

Zakończyliśmy też testy mapy do Rising Storm i wygląda to bardzo dobrze. Przypuszczam, że ekipa pracująca przy RS będzie was o wszystkim informować w najbliższej przyszłości.

Organizujemy tez bardzo wiele spotkań wewnętrznych odnośnie zmian w grze w kierunku "RO klasycznego" . Dotyczy to zarówno zmian zasadniczej części gry (game core), update-u UI oraz innych ulepszeń zgodnie z tym o co prosi społeczność RO2. Wydaje nam się, że wiemy jakich zmian społeczność jako całość oczekuje, wiemy jednak również, że każdy ma inne zdanie na ten temat (u nas w biurze debaty są bardzo burzliwe !!).

W zawiązku z powyższym chcielibyśmy zobaczyć sensowną i kulturalną dyskusję społeczości RO2 na temat tego co "Tryb Klasycznego RO" dla Was znaczy. Wiemy, że jest to temat kótry dla wielu z was jest bardzo emocjonujący, ale bardzo prosimy o zachowanie poziomu dyskusju lub będziemy narwańców wypraszać z forum (po tym zdaniu umieszczono dwa czołgi)

Na końcu było parę mało istotnych informacji.

Zapraszam każdego z Was Pani i Panowie do wypowiadania się na forum TWI jakich zmian oczekujecie od twórców gry. W tej chwili już jest tam sporo postów z propozycjami. Pamiętajcie, że tylko my jako gracze możemy licznymi postami pokazać co nas gniecie w nowym RO. A jeśli TWI jest chętne do zmian pokażmy im co powinni zmienić.

Adres do wątku:

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=74436

Shock:

--- Quote from: ufo_has_landed_! on 14 January 2012, 19:13:13 ---

Pamiętajcie, że jest to pełna wersja SDK. Oznacza to, że możecie wykonać wszystko począwszy od map, broni, pojazdów, małych mutatorów które zmieniają grę w jakiś sposób, a skończywszy na kompletnej konwersji zmieniającej wszystko !...

--- End quote ---

I poprawcie za nas to co spapraliśmy.

U mnie SDK zalicza crash za crashem.

ufo_has_landed_!:
osobiście z tego nie korzystam, ale powiem szczerze, że nie wierzyłem za bardzo w to, że SDK jest faktycznie skończona ... no i masz..

Koller:
eeee szkoda gadać, po tym upie znowu mam losowe crashe "błąd.redogame2",
gdybym tak tej gry nie lubił to bym ich do sądu oddał:)

Ryszka:
Dziwi mnie trochę polityka tripwire. Przecież wiedzą ile egzemplarzy gry sprzedali a ilu ludzi tak naprawdę w nią gra. Serwery nie są przecież jakoś szczególnie przepełnione. Wielu graczy porzuciła RO2 przez niedoróbki i następnym razem, nie kupią już produkcji tej firmy. Rzeczy takie jak przeglądarka, słaba optymalizacja, powracające crashe, powinny być oczkiem w głowie, a mija parę miesięcy od wydania i pacze tego nie naprawiają. RO2 wydaje się byc czasem bardziej hardcorowa, nie przez gameplay , tylko przez samo jej użytkowanie. Nowe mapy i pojazdy na pewno uatrakcyjnią grę, ale ci którzy przestali w nią grać, już pewnie nie powrócą. Moderzy  wiele naprawią, nie naprawią jednak wizerunku firmy i następnym razem sprzedaż, może nie być tak zadowalająca. No nic, ja i tak będę grał bo lubię, ale ilu jest takich ludzi, coraz mniej, za to wzrasta liczba botów, im błędy nie przeszkadzają.

Sorry za przydługie wynurzenie, ale jak już się przyzwyczaję do jednego błędu w grze, to kolejny pacz wprowadza następne a ja nie lubię zmieniać przyzwyczajeń.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version