Author Topic: Ogledow w RO2  (Read 12919 times)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Ogledow w RO2
« on: 11 December 2011, 08:30:21 »
Ogledow do RO2 ma już status wersji beta 2. Twórca konwersji SiX Ten zaprasza do pobierania mapy i testowania.

Mapkę można pobrać stąd:

http://dl.dropbox.com/u/17291871/TE-Ogledow_B2.zip

Mapkę należy wgrać do katalogu gry z mapami i uruchomić w grze otwierając konsolę i wpisując komendę:

Open TE-Ogledow_B2

Mapka na razie nie oferuje możliwości gry, można tylko pozwiedzać ją solo.

Wątek mapy na forum TWI:

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=983318#post983318

[załącznik usunięty przez administratora]

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #1 on: 11 December 2011, 09:37:26 »
Muszę w końcu kompa zmodernizować i pograć w HoS bo zaczyna się coraz ciekawiej robić.
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Bohun

  • Guest
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #2 on: 11 December 2011, 10:01:47 »
Oglądałem ją wczoraj - nie wiem czy ta mapka jest jeszcze niedopracowana czy to wina mojego pc, ale na hillu widze głazy bez tekstur. A tak cała reszta jak żywcem wzięta z RO1 tylko w odcieniu bardziej ciepłym :) Może być fajnie, ciekawe tylko czy dadzą rade wyrzucić bota ze stanowiska mg w tankach.

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #3 on: 11 December 2011, 10:20:18 »
Bez transporterów piechota będzie miała ciężkie życie.

pol77

  • Guest
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #4 on: 11 December 2011, 10:50:16 »
U mnie te głazy wyglądają normalnie, ale za to jeden płotek do porawki na farmie i te stogi z sianem, które przenika sie jak hologramy wyglądają fatalnie
http://imageshack.us/f/833/rogame2011121110003798.jpg/
poza tym zgadzam sie że to wierna kopia oryginału

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #5 on: 11 December 2011, 11:26:42 »
Bez transporterów piechota będzie miała ciężkie życie.

Transportery są obiecane przez TWI w pierwszym update-cie RO2 (który już dawno miał być udostępniony ... ) - po jednym dla strony. Plus dwa czołgi - t70 i pz III. Z takim sprzętem mapa już będzie ciekawa. Bohun słusznie zauważył, że do tego czasu trzeba by coś zrobić z AI na mg-cie bo przy jej obecnym aimie to piechota sobie nie pogra na tej mapce nawet mając transportery.

Acha, Panowie jak macie jakieś bugi z mapy to człowiek od mapki prosił o info. Link do posta na TWI jest wyżej, można też mu priva wysłać. Dzięki temu mapka będzie szybciej gotowa :)
« Last Edit: 11 December 2011, 11:32:28 by ufo_has_landed_! »

Shock

  • Guest
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #6 on: 11 December 2011, 11:38:43 »
Gratulacje dla niego za mapkę. Jednak parę rzeczy jest do poprawy.

1. Płotki - czołgi wieszają się na nich jak w RO1
2. Kilka drzewek
3. Nie można się chować za osłonami
4. Wspomniane siano i kolorowy płotek
5. W punkcie Hill skrzynie z zaopatrzeniem wiszą w powietrzu

Sojuz_PL

  • Guest
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #7 on: 11 December 2011, 12:53:27 »
No i na to czekam  ;D Na oryginalnych mapach moze poczuje ducha RO.

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #8 on: 11 December 2011, 16:06:01 »
Oglądałem wczoraj i jakie świeżo-orkiestrowy gracz powiem, że fajnie to wygląda, zwłaszcza jak wyjdą transportery i lekkie czołgi. Na razie nie ma tez żadnej destrukcji otoczenia, gdy wjechałem czołgiem na znak drogowy zaklinowałem się, nie mogłem nawet ruszyć do tyłu. Jestem pełen optymizmu :) I muszę w Roengine pokombinować bo mam na tej mapie mydło w grafice jak na Fallefighters...

Sojuz_PL

  • Guest
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #9 on: 11 December 2011, 16:55:22 »
Mnie niepokoi troche rozmiar map. Srednio to ok. 150 mb, po nawet 250 mb przy RedOctoberFactory.
W Ostfroncie folder cache rozrastal sie do kilku giga...

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #10 on: 11 December 2011, 17:07:03 »
Latem kupiłem HDD 500 GB za 140 zł, teraz fabryki zalało w Tajlandii i są dwa razy droższe... Ja mam gdzie trzymać :)

Wrona

  • Guest
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #11 on: 13 December 2011, 18:24:09 »
Latem kupiłem HDD 500 GB za 140 zł, teraz fabryki zalało w Tajlandii i są dwa razy droższe... Ja mam gdzie trzymać :)



HE IS A PROPHET!

Why didn't you say it a couple of months ago?
« Last Edit: 13 December 2011, 18:28:28 by Wrona »

Apos

  • Guest
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #12 on: 13 December 2011, 18:49:26 »
Mnie niepokoi troche rozmiar map. Srednio to ok. 150 mb, po nawet 250 mb przy RedOctoberFactory.
W Ostfroncie folder cache rozrastal sie do kilku giga...

To chyba najmniejsze zmartwienie gracza czy mappera ;) Swojego czasu mój folder do ArmA 2 zajmował +/- 30GB.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #13 on: 14 December 2011, 10:24:57 »
Dla tych którzy nie śledzą na bieżąco forum TWI, jeszcze jedna informacja o nowej mapce. Tym razem ma to być fabryka Barrikady, pracująca na potrzeby budowy T34, gdzie toczyły się ciężkie walki. Zespół maperski liczy kilka osób. Poszukiwani są chętni do współpracy. Wątek mapy na forum TWI :

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=66886


[załącznik usunięty przez administratora]

FabiPL

  • Guest
Odp: Ogledow w RO2
« Reply #14 on: 14 December 2011, 16:05:19 »
To chyba najmniejsze zmartwienie gracza czy mappera ;) Swojego czasu mój folder do ArmA 2 zajmował +/- 30GB.

Na arme to sobie caly dysk nowy przeznaczylem (jakieś 50 GB), a i tak musiałem do innego dodatki wrzucać bo mi się mieścić nie chciało. ;) Swoją drogą to strasznie mało osób ostatnio widuje się na serverach army  :'(