Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > Rising Storm

Rising Storm w planie wydawniczym Cenegi - czyżby był jednak płatny?

(1/27) > >>

morticore:
Wyczaiłem to tak przypadkiem:
Cenega, wyłączny partner firmy 1C Company w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz Węgrzech z przyjemnością informuje, że Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza, dodatek do bardzo dobrze przyjętej gry Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu , wszedł do planu wydawniczego firmy. Dodatek ten przeniesie graczy w realia wojny na Pacyfiku, umożliwiając wybór strony pomiędzy wojskami Stanów Zjednoczonych i Cesarstwa Japonii. Planowana data premiery to 2012 rok.

Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza  przenosi bezwzględny realizm i intensywną akcję Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu na Pacyfik, rzucając amerykańskich Marines przeciwko Cesarskiej Armii Japońskiej w kilku ważnych bitwach na wyspach Tarawa, Kwajalein, Saipan, Iwo Jima, Peleliu i innych. Gra zawiera także nowe bronie, na przykład miotacz ognia, a Japończycy mogą ustawiać miny. Gra wnosi również do Red Orchestry dramatyzm i emocje towarzyszące niesławnym japońskim szarżom z okrzykiem "Banzai!"

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia trailera z polskimi napisami na naszym kanale YouTube lub pobrania w jakości HD klikając tutaj.

Red Orchestra 2 to nastawiona na szczegóły, pełna akcji gra z możliwością rozgrywki multi, co-op oraz trybem dla pojedynczego gracza zawiera dynamiczne, pełne brutalności walki piechoty z użyciem najróżniejszego sprzętu wojskowego, od zwykłych transportowców aż po czołgi, samoloty i... wozy bojowe z zamontowanym miotaczem ognia. Pole walki zostało dokładnie odwzorowane, ze szczególnym naciskiem na system chowania się za osłonami oraz balistykę broni. Gracze poza kontrolą swojej własnej postaci muszą wydawać rozkazy żołnierzom sterowanym przez AI. Prosty interface, na którym opiera się dowodzenie swoim oddziałem sprawi, że gracze bez problemów mogą zmieniać taktykę i dostosowywać ją do różnych sytuacji. Gra została stworzona na silniku Unreal Engine 3. http://cenega.pl/news/red-orchestra-2-nadciagajaca-burza-w-planie-wydawniczym-cenega/7220

Pomijając te bzdury z ostatniego akapitu, to ktoś chyba puścił parę z ust i addon chyba skończy jako płatny dodatek. Nie, żebym płakał, ze nie dostanę tego za darmo, ale no wiecie :) Z drugiej strony Cenega nie raz mataczyła, wiec nie jest to przesądzone, na forum Tripwire nic nowego w tej sprawie.

Wrona:
Tripwire jest zawsze oszczędne w słowach. A skoro Cenega się chwali, to pewnie niebezpodstawnie. A ankiety "Czy kupiłbyś Rising Storm, gdyby był płatnym dodatkiem?" Płacimy, darmowe dodatki to rzadkość coraz rzadsza. Strategia 'daj dużo za darmo na początek, przyzwyczaj, potem żądaj kasy' przynosi zyski - więc czemu nie zarobić? Tym bardziej, że nikt nie zamierza wiecznie pracować za darmo. Na początku jest zabawa, daje doświadczenie, pochłania czas, trzeba zacząć konkretnie zarabiać. Nic dziwnego i nic nowego moim zdaniem.

Heniu:
Od samego poczatku Rising Storm byly 2 opcje:
- jak bedzie wystarczajaco dobry, to wyjdzie jako platne DLC i modteam zarobi dolary.
- jak bedzie kaszanka, to wyjdzie jako bezplatne DLC i modteam zarobi tyle co na Darkest Hour- czyli mocny punkt w CV + doświadczenie.

Widac jest na tyle dobre, zeby wyjsc jako opcja 1.

Shock:
A mówiłem wszystkim niedowiarkom, że tak będzie.

Koller:
to troszkę nie ładnie, kupując RO2 byłem niemal pewny darmowych modów - a tu pazerstwo mamy:)...
TWI z tego też będzie brać niezły procent...a nawet jak takie były zamierzenia od początku, to w ramach przeprosin za sp... premierę z milionami bugów mogli by to wydać za darmo...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version