Author Topic: GRA nie startuje  (Read 4048 times)

achmedzio

  • Guest
GRA nie startuje
« on: 16 September 2011, 18:17:30 »
Witam wszystkich mam problem z uruchomieniem gry która pobrałem już przez steam mam najnowsze stery do gtx260 wszystko teoretycznie powinno być ok ale nie jest klikając aby gra uruchomiła sie wyskakuje okno gdzie widzę tak jakby okładkę tytułową gry i nic dalej się nie dzieje, proszę o pomoc
« Last Edit: 16 September 2011, 18:22:24 by achmedzio »

Apos

  • Guest
Odp: GRA nie startuje
« Reply #1 on: 17 September 2011, 02:21:01 »
Witam wszystkich mam problem z uruchomieniem gry która pobrałem już przez steam mam najnowsze stery do gtx260 wszystko teoretycznie powinno być ok ale nie jest klikając aby gra uruchomiła sie wyskakuje okno gdzie widzę tak jakby okładkę tytułową gry i nic dalej się nie dzieje, proszę o pomoc

Daj weryfikacje plików na steam. Możliwe że nie dociągło Ci jednego hotfix'a z wczoraj.

WarMan

  • Guest
Odp: GRA nie startuje
« Reply #2 on: 17 September 2011, 02:42:35 »
Po nowym patchu też walczyłem z problemem. Otwierała mi się grafika startowa RO2 i wywalało błąd

Ściągnięcie na nowo gry nie pomogło. O to rozwiązanie problemu jaki u mnie wystąpił:

Wchodzimy w Documents\My Games\UnrealEngine3 kasujemy folder ROGame
Wchodzimy w Documents\My Games\RedOrchestra2\ROGame\Config kasujemy wszystkie pliki w tym folderze.
Wchodzimy w C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\redorchestra2beta\ROG ame\Config i też kasujemy wszystkie pliki tam

Następnie uruchamiasz steam'a >> "Weryfikacja plików gry" czy jakoś tak. Powie nam ze nie widzi 12 plików które momentalnie ściągnie (<1Mb) i tyle.

U mnie pomogło może i u ciebie coś da. Odrazy ostrzegam że kasujesz wszystkie pliki configowe, czyli wszystkie ustawienia swojego profilu. Po ostatnim patchu wprowadzono kilka zmian. Ja na przykład pamiętam że suwak zmiany FOV był w zakresie od 70 do 90 teraz jest od 70 do 75. Można było wybrać stopień przybliżenia do broni, teraz tego nie stwierdziłem. Być może przez te zmiany wywalało jakieś błędy.

Pozdrawiam WarMan.

achmedzio

  • Guest
Odp: GRA nie startuje
« Reply #3 on: 17 September 2011, 10:28:11 »
Nie pomogło niby wszystko ok wyczytałem, że może być to wina windowsa 7 64-bit czyli będę zmuszony czekać na path napisałem już do wydawcy może otrzymam pewne info, a i jeszcze jedno nie wyskakują mi żadne błędy, dałem nawet format system świeży wszystkie aktualizacje, na nowo pobrałem steam i gre i nic nadal tak samo. Dla mnie może być to wina braku kompatybilności systemu albo sterowników od grafy (GTX 260  wersja sterow. 280.26)
« Last Edit: 17 September 2011, 14:49:08 by Shock »

Ozir

  • Guest
Odp: GRA nie startuje
« Reply #4 on: 17 September 2011, 10:41:08 »
nie pomogło niby wszystko ok wyczytałem, że może być to wina windowsa 7 64-bit czyli będę zmuszony czekać na path napisałem już do wydawcy może otrzymam pewne info, a i jeszcze jedno nie wyskakują mi żadne błędy, dałem nawet format system świeży wszystkie aktualizacje, na nowo pobrałem steam i gre i nic nadal tak samo. Dla mnie może być to wina braku kompatybilności systemu albo sterowników od grafy (GTX 260  wersja sterow. 280.26)
Też mam ten problem, mam windowsa 7 32-bit. Jednak u mnie po kilku razach próby włączenia w końcu się uruchamia.

achmedzio

  • Guest
Odp: GRA nie startuje
« Reply #5 on: 19 September 2011, 10:40:24 »
Cenega Poland odpowiedziała poprosili o raporty i czekam teraz na werdykt :) próbowałem juz kilkakrotnie uruchamiać gierka ale ciagle jest tak samo

link:

Wrona

  • Guest
Odp: GRA nie startuje
« Reply #6 on: 19 September 2011, 10:53:44 »
U mnie wystarczyło skasowanie konfiga z Moich Dokumentów...

Heniu

  • Guest
Odp: GRA nie startuje
« Reply #7 on: 19 September 2011, 14:08:42 »
Wujek Dobra Rada radzi:

Zgłaszanie jakichkolwiek problemów technicznych do Cenegi nie ma sensu.
Cenega nie ma nic wspólnego z tworzeniem tej gry, poza nagraniem polskiego dubbingu i plikow z polskimi menu. Tyle.

Jeżeli Cenega raczy cokolwiek pomóc, to jedyne źródło informacji jakie ma, to forum TWI:
http://forums.tripwireinteractive.com/index.php
Być może mają kogoś ogarniającego kto śledzi na bierząco i może przekazać potem klientom to co wyczyta na tym forum.

Znacznie szybciej bedzie samemu:
1. Przejrzeć forum TWI w poszukiwaniu rozwiazania swojego problemu
2. Jeżeli jeszcze twojego problemu tam nie ma- zalozyc topic w odpowiednim dziale (albo Bug Report albo HoS Support).