Author Topic: Nowy patch-połowa września  (Read 57619 times)

Razer

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #15 on: 07 September 2006, 16:04:35 »
Quote
Tempest :
Bardzo sensowne poprawki, nadal jednak bede czekał na animacje wsiadania/wysiadania z pojazdow i zmiany pozycji w czołgu


Coś ci w niej nie pasuje?

pastor44

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #16 on: 07 September 2006, 17:09:33 »
Liczę ze w pazdzierniku dodadzą  cos do  zaniedbanych pojazdów i
moze jakąś mapke "only tank" coz zobaczymy...
No i faktycznie animacja wsiadania/wysiadania by sie przydała
zeby bylo widac jak zaloga wspina sie i wchodzi do czołgu....marzenia...

AC| AdRain

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #17 on: 07 September 2006, 17:13:54 »
razer idolu xD to mu nie pasuje ze nei ma tych animacji xD a u Ciebie są??

no pastor ja też na to czekam, ale jak w niusie czytamy jest to pacz typowo dla piechoty XD bardzo fajny :) moze ludzie nie bede narzekac na biegnących wojaków ze połknełi paliki... albo maja je włożone gdzie indizej

SoPociek

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #18 on: 07 September 2006, 21:18:19 »
narazie biegaja sakramencko sztywno ^^ i nie ulatwia to celowania bo taki nienaturalny ruch strasznie znieksztalca "wyczucie" gdzie poslac kulke, po 2 wydaje mi sie ze za duzo jest smugaczy wsrod pocikow z KM'ow, strzelec KMu po wystrzeleniu 2,3 serii musi zmienic pozycje... (chyba ze lubi ginac... sporo takich...), dalej, gdy strzelamy z ppsh pierwsze kilka kul strasznie miota lufą, reszta juz o dziwo nie...

AC| AdRain

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #19 on: 07 September 2006, 21:34:22 »
smugacze są dobre dla obu stron i taka prawda, lepiej żeby były :) ale to nie ten dział

S!b!K

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #20 on: 07 September 2006, 21:59:49 »
Quote
SoPociek :
narazie biegaja sakramencko sztywno ^^ i nie ulatwia to celowania bo taki nienaturalny ruch strasznie znieksztalca "wyczucie" gdzie poslac kulke, po 2 wydaje mi sie ze za duzo jest smugaczy wsrod pocikow z KM'ow, strzelec KMu po wystrzeleniu 2,3 serii musi zmienic pozycje... (chyba ze lubi ginac... sporo takich...), dalej, gdy strzelamy z ppsh pierwsze kilka kul strasznie miota lufą, reszta juz o dziwo nie...


No to popracuj nad wyczuciem xD
Nie widze w tym zadnego problemu ;] A ppsh wkoncu ma moc 800 i 900 :) dziwne zeby stala w miejscu :] Co do tego nie mam wiecej uwag ^^ Jakby km nie mialy smugaczow :P to byly by nie do pojechania jeszcze nam eczach xD A na tym gra polega zeby sie przmeiszczac a nie stac 30 min w 1 miejscu  XD

Sowson

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #21 on: 08 September 2006, 10:11:01 »
Co wy z tym wsiadaniem.. czy ktokolwiek na to patrzy. Grałem w OF i też nie było animacji wsiadania, i nawet nie wiadomo czy będzie w AA. Obie te gry łączy to że idą na realizm, więc czasem trzeba trochę poucinać tego i tamtego.
Jak dla mnie mogło zostać „ręczne” wyrzucanie broni, ale może przez to kilka razy mniej dostane kulkę w łeb. Natomiast co do znikania broni to trochu nie tak, powinna zostawać na ziemi do konca rozgrywi.
Ogólnie zapowiada się dobry patch, i będę czekał na kolejny do czołgów.

PS: Bez smugaczy lkm ( ukm, ,rkm, ckm) bylby za mocny więc powino zostać bez zmian.

jenkins

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #22 on: 08 September 2006, 11:44:28 »
.....i to się nazywa dbałość o Gracza, nie spodziewałem się takiego wsparcia w grze za 30zeta.........Chwała Twórcom.........z mojej stony chciałbym minę magnetyczną i ładunki AT do przylepienia na czołg.........:dozingoff

Zdzira

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #23 on: 08 September 2006, 12:53:43 »
dla mnie ta zmiana z podnoszeniem broni to kiszka.... teraz zamiast nazekania "nie moge jej podniesc bedzie - podnioslem nie ta co chcialem" :D

Mnie brakuje dzialek stacjonarnych (8 funtówek etc) zwiekszylo by to role infanterki w strategicznych pozycjach na mapach typowo puszkowych.

Sowson

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #24 on: 08 September 2006, 13:25:40 »
Quote
Zdzira :
Mnie brakuje dzialek stacjonarnych (8 funtówek etc) zwiekszylo by to role infanterki w strategicznych pozycjach na mapach typowo puszkowych.

Tylko że jedna nawała i po nim (lub jego obsłudze).
Z drógiej strony przecież działa są na mapach to można było by je używać, niemieckie Flak 88, PAK 75 i radzieckie ZIS-3

mcda

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #25 on: 08 September 2006, 15:05:29 »
Quote
Sowson :
Quote
Zdzira :
Mnie brakuje dzialek stacjonarnych (8 funtówek etc) zwiekszylo by to role infanterki w strategicznych pozycjach na mapach typowo puszkowych.

Tylko że jedna nawała i po nim (lub jego obsłudze).
Z drógiej strony przecież działa są na mapach to można było by je używać, niemieckie Flak 88, PAK 75 i radzieckie ZIS-3

taaa... na początku usiłowałam do nich wsiadać... cóż... przyzwyczajenie z BFa ;)
Quote
Sowson :
Natomiast co do znikania broni to trochu nie tak, powinna zostawać na ziemi do konca rozgrywi.
i  potem w okopach brodziłoby sie po kolana w złomie? ;) a jakby tak nie znikały ciała martwych żołnierzy?... masakra...

Zdzira

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #26 on: 08 September 2006, 16:38:57 »
Quote
Sowson :

Tylko że jedna nawała i po nim (lub jego obsłudze).


Zalezy kto by w nich siedział ;) w Forgotten Hope mapka Arnhem (jest to modyfikacja do Battlefield 1942) grupka 3-4 wojaków broniącej wyjazdu z mostu za pomocą 8 funtówki była nieraz nie do przekopania przez niemieckie czołgi ;)

Quote
Z drógiej strony przecież działa są na mapach to można było by je używać, niemieckie Flak 88, PAK 75 i radzieckie ZIS-3


no właśnie szkoda, że to tylko ozdoba... czesto mnie to przypomina tylko o tym, że zaraz na łeb może mi spać ostrzał altyleryjski ^^

Często jest tak, że na mapkach puszkowych ludzie nie lubiący czołgów nudzą się albo poprostu są zagubieni a tak mieliby z czego postrzelać i wspomóc troche team a nie masowo opuszczac serwer albo przeszkadzac wręcz.

(nie mówie, że AT nie są potrzebni)

Jest jeszcze coś co mnie denerwuje często jest tak, że jak kogos zabijamy gdzieś zapodziewa się info o tym, że koleś jest rozwalony... jak gościa widze to nie jest problem ale jak jest to odległość już naprawde pixelowa a on leży to nie jestem czasem pewien czy faktycznie go zabiłem sytuacja powtarza się przy rzucaniu granatów. Nie wiem czy wynika to z niestabilności serwerów czy packetów.

pastor44

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #27 on: 08 September 2006, 17:20:24 »
Te całe działka nie musiały by być az takie stacjonarne
doskonale jest to rozwiązane w grze World War II Online
gdzie lzejsze mogła pchac piechota a pozostałe podczepiało sie
do ciezarówek...
A i jestem jeszcze za tym aby wyrzucic z wiekszosci map lezace
Panzerfausty i dac Bolszewikom Koktajle lub ich te miny przyczepiane
do czolgów (moze nawet granaty nasadkowe)...

Sieja

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #28 on: 08 September 2006, 18:50:51 »
Dzialka stacjonarne to bardzo dobry pomysl tylko ciegawe czy go wprowadza...

trawiator

  • Guest
Nowy patch-połowa września
« Reply #29 on: 08 September 2006, 22:24:28 »
Quote
jenkins :
.....i to się nazywa dbałość o Gracza, nie spodziewałem się takiego wsparcia w grze za 30zeta...

To 30 zeta to tylko w Polsce... za granica gra kosztuje równowartość 24,90$