Author Topic: Edytory map, tesktur itp  (Read 8465 times)

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
Edytory map, tesktur itp
« on: 02 September 2006, 23:51:23 »
Połaziłem torche po unreal wiki, ale narzędzia jakie tam sa przy próbie otworzenia jakichkolwiek elementów z RO wywalaja błąd typu - niepoprawny ty pluku (np not ut2003) czy tez wykrzaczaja aplikację

sprawdzilem z RO (ale nie z UT) i wszstkie niepoprawnie dzialaly:
UnrealED dla UnrealTournament 2003
UTPT 20 beta 5
utx-viewer-v331-beta
UTCacheExtractor (nie w pelni)
gfe_ut2003_setup

moze powinenem dłużej szukac, albo cos zle robie, ale jakos zmeczony troche jestem.

interesuje mnie:
- wyciaganie tekstur , sczegolnie jak Goral zrobil logo na stronie RO, o wiem ze jest dostepne logo jako napis, ale ie ma tego tla ramki
- eedycja mapek, ale niekoniecznie



podkresle moze ze:
UT2003 mam na dysku F:,
Ssteam z RO mam na dysku D:
system na dysku C:

windows XP SP 1 PRO PL

Goral

  • Guest
Edytory map, tesktur itp
« Reply #1 on: 03 September 2006, 00:15:57 »
Kaszpirku, logo na RO.pl zrobiłem chyba F9 :)
Jeśli chodzi o coś więcej, to musisz sobie radzić póki co z tekstowym ucc.exe dołączanym do RedOrchestra SDK Beta
Można praktycznie wyciągnąć każdy obiekt z gry. Trochę ciężko bo z konsoli, ale "interfejsy graficzne" na razie oczekują na środowisko UT i nie radzą sobie albo prawie nie radzą sobie ze środowiskiem RO.

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
Edytory map, tesktur itp
« Reply #2 on: 03 September 2006, 22:24:39 »
ah sdk, dobra juz nim sie pobawie, thx

Shock

  • Guest
Edytory map, tesktur itp
« Reply #3 on: 14 October 2006, 15:14:13 »
To ja się zapytam, gdzie można lub skąd znaleźć/ściągnąc jakis edytor map do RO i czy potrzebne są jakieś dodatkowe aplikacje ?

trawiator

  • Guest
Edytory map, tesktur itp
« Reply #4 on: 14 October 2006, 15:43:39 »
- Wchodzisz w zakładkę TOOLS w Steam
- Klikasz na RedOrchestra SDK Beta i przeklikujesz next, next, next
- Czekasz cierpliwie aż się ściągnie
- Klikasz znów na RedOrchestra SDK Beta i odpala Ci się UnrealED (edytor map)

Shock

  • Guest
Edytory map, tesktur itp
« Reply #5 on: 14 October 2006, 16:52:45 »
Jeszcze jedno pytanie. To jest płatne czy nie ?

AC| AdRain

  • Guest
Edytory map, tesktur itp
« Reply #6 on: 14 October 2006, 21:50:35 »
darmowe

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
Edytory map, tesktur itp
« Reply #7 on: 15 October 2006, 23:29:24 »
no ale zeby miec resources aby z niego korzystac (czyli tekstury itd) to chyba trzbea miec gre.