Author Topic: Czołgi w HoS, temat ogólny  (Read 86036 times)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #30 on: 15 April 2012, 16:54:26 »
Wyczytałem na forum TWI, ze Szeder - gość który zrobił czolgi do węgierskiego moda ro1 i który pracował jak się okazało nad kilkoma (ile?) pojazdami pancernymi dla Rosjan do Ro2, został zwerbowany do pracy przy Rising Storm, co oznacza jak na razie dwie rzeczy:
- w ciągu najbliższego roku brak nowych pojazdów do ro2 poza tymi które dorobi TWI
- czołgi w RS, może nawet więcej niż w RO2

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #31 on: 15 April 2012, 18:01:53 »
No no czołgi zrobią, ale będą ozdobą na mapie.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #32 on: 16 April 2012, 12:32:19 »
ctrl c ctrl v  FT 17 z ro1 :P

Ein-Volk

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #33 on: 19 April 2012, 10:51:42 »
Quote
Czołg miał być pośród piechoty postrzegany jako siejący ogniem na lewo i prawo stalowy diabeł. I tak według mnie jest. Kiedyś w RO1 czołgi nie robiły na mnie większego wrażenia, kiedy grałem jako piechota.
Niby tak, szkoda, że osiągnęli to dając do czołgu godlike aim boty.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #34 on: 19 April 2012, 11:50:40 »
Fakt celność była przesadzona. Pojedynczą kulką bot trafiał w głowę, a akurat czytam wspomnienia czołgistów z t34 i mówią wszyscy oni, że DP radiotelegrafisty to służył raczej do straszenia bo celować to się tym za bardzo nie dało - co akurat w grze w miarę wiernie oddano. Mimo to bot potrafi one shoot one head shoot. Wyłączenie botów z mg czy działa tak jak to ma miejsce w tej chwili też jest bez sensu, bo w tym momencie czołg już nie jest tak groźny jak był naprawdę..

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #35 on: 29 May 2012, 21:55:00 »
Czołgi po patchu dostały nowe życie. Można bardzo łatwo zabijać członków załogi czy penetrować wieżę w Pz IV, pancerz T 34 świetnie rykoszetuje pociski chociaż i tak warto wiedzieć, jak się ustawiać pod ostrzałem.  Zwiększyli mu też liczbę pocisków AP do 36. KMy sprzężone z działem wreszcie trafiają tam gdzie powinny :) ogólnie balans się całkowicie poprawił. Dzisiaj grałem prawie tylko czołgówki:

Wie ktoś jak się sprawa ma ze skutecznością rusznic? Czy uległa ona poprawie?
---------------------------------------------------------------------
Słabe punkty czołgów po update: http://wiki.tripwireinteractive.com/index.php/RO2_Tanks
« Last Edit: 30 May 2012, 10:44:39 by morticore »

Bartlomiey

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #36 on: 10 June 2012, 15:54:49 »
Jak dla mnie, to jeszcze się pogorszyła.
(skuteczność rusznic oczywiście)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #37 on: 21 September 2012, 08:36:57 »
Oprócz TWI, nad nowymi pojazdami pracuje też team moderów w składzie :

- Siegertyp (modeling)
- Sven71 (modeling)
- shadowwill (modeling)
- MauserK98, known from the Iron Europe project (texturing)
- -=THOR=-, also creating awesome mutators for the game (Coding)
- Eremin, from the "Death in the Sands" africa Mod for RO2, (modeling, animations)
- [Nebel]Nexus, from the "Death in the Sands" africa Mod for RO2, (modeling, animations)
- Ducky (coding)
- Cpt-Praxius (texturing)

Not in the team but a great helping hand:

- Szeder, the Rising Storm vehicle artist (general help)

With support by:

- Tripwire Interactive

Organizatorem i koordynatorem jest Blitzk.-Bob.
Panowie nie chcą za dużo mówić o tym co robią, ale potwierdzili nie dawno, że faktycznie pracują nad kilkoma pojazdami. Mało tego, co ważniejsze, potwierdzili, że będzie możliwość wisiadania i wysiadania ze wszystkich nowych pojazdów. W takim przypadku zapewne i pierwsze p4 i t34 doczekają się w końcu takiej opcji. Rzucili też trzy screeny z najbardziej zaawansowanego projektu:




Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #38 on: 21 September 2012, 19:44:12 »
Nie wiem czemu screeny zniknęły.. dodaję z phtob:




Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #39 on: 31 October 2012, 09:15:26 »
Śledząc wątek wspomnianego wyżej teamu wyczytałem następujące nowości :

- team pracuje bardzo dynamicznie i ciągle się rozrasta, co daje wielkie nadzieje na przyszłość
- TWI jest bardzo mocno zaangażowane w pomoc zespołowi. Jednym z "dowodów miłości" jest to, że team Blizkriek-Boba dostał od TWI kompletny kod umożliwiający wsiadanie i wysiadanie z pojazdów !!
TAK panowie ! już wkrótce czołgi odzyskają umiejętność z RO1 którą tak perfidnie amputowano w RO2 :D
- sdkfz 222 jest na etapie kodowania i testowania
- KW1 jest na etapie opracowywania skinów i modelowaniu wnętrza (na forum są już screeny :) )
- zespół poinformował, że wszystkie zaplanowane projekty-pojazdy będą wykonane na poziome RO2 czyli z pełnym wnętrzem, animacjami itp, nie będą wypuszczać niczego "uproszczonego"


Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #40 on: 17 November 2012, 21:49:33 »
Chłopaki z Project Mobility pracują (jak wynika ze screena nie dawno zaczęli) nad Sdkfz 251 (prawdopodobnie w kilku wariantach :D ).

Tylko co z Sdkfz robionym przez Tripwire? Rzekomo zrobionym, ale intensywnie zbugowanym...

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #41 on: 18 November 2012, 09:38:39 »
(jak wynika ze screena nie dawno zaczęli)

no nie koniecznie. jeśli ma już wnętrze to trochę się narobili :) poza tym pamiętaj, że robią jeszcze KW1 i sdkfz222 (na finiszu). także jak na amatorów robią więcej niż TWI :)

(prawdopodobnie w kilku wariantach :D ).

Blitzkreig Bob, głowa zespołu, potwierdził, że pojazd będzie dostępny w kilku wersjach-dzięki temu park maszynowy RO2 bardzo łatwo będzie można uzupełnić o sprzęt zróżnicowany pod względem możliwości

A co do 251 robionej przez TWI - wygląda na to, że się w tej materii poddali... przynajmniej do czasu wypuszczenia RSa.

agrypa0000

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #42 on: 18 November 2012, 18:21:43 »
Uff a ja już myślałem, że wszystko zdechło.

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #43 on: 27 November 2012, 19:44:08 »
7,5 cm Pak 40 WIP
[ Invalid YouTube link ]
Chłopaki z Project Mobility jednak idą w jakość

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #44 on: 02 December 2012, 08:22:35 »
Mam prośbę. Greenhorn który robi czołgi dla RSa i jest w trakcie prac nad Pz38T potrzebuje jeszcze dokumentacji wnętrza tego pojazdu aby go dokończyć. Wysłałem mu już wszystkie monografie tego czołgu wydane przez Militaria, to jednak za mało ze względu na pewne sprzeczności w dokumentacji. W związku z tym jeśli ktoś z Was ma jakieś zdjęcia archiwalne czy współczesne, rysunki techniczne, lub zna kogoś kto mieszka bądź wybiera się do Pragi i mógłby odwiedzić tamtejsze muzeum techniki, proszę o kontakt ze mną, a ja przekażę to gdzie trzeba.