Author Topic: Czołgi w HoS, temat ogólny  (Read 86096 times)

Apos

  • Guest
Czołgi w HoS, temat ogólny
« on: 08 September 2010, 20:24:27 »
Czołgi potwierdzone, w dniu premiery tylko dwa Panzer IV oraz T-34/76.

Dlaczego tylko 2? Quality over quantity my friends.

Quote
The level of detail in the new tank system is WAY beyond anything we have done before. Actually, it is WAY beyond anything ANYONE has done before, as far as I know.

Remember - you are getting a full 3D interior to the vehicle. Including all the crew. All animated and functioning. You saw the loader in the trailer...

You are also getting all the ammo bins, all the fuel cells, the transmission, drive shaft, optics, etc etc.

The exterior models took something like 6 man-weeks of work, the interior about 3 man-months for one tank. It may be less going forward, now Rob has worked out most of the tricks - but it is still a heavy job.

I think you have as much systems functionality in Steel Beasts, but without the interior model and crew. WWII Online probably has similar mechanics, but based on much more dated research and also missing the interior modeling.


:yes

Po premierze zostaną dodane do gry dwa kolejne czołgi oraz transportery piechoty. Wszystko jako update, a nie płatne DLC. TWI bardzo nie lubi tego słowa :P

Została też potwierdzona informacja, że jedna z map będzie w pełni przeznaczona dla czołgistów.

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #1 on: 08 September 2010, 20:37:10 »
No!
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Apos

  • Guest
Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #2 on: 08 September 2010, 21:29:31 »
? Mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź?

btw:


:P

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #3 on: 08 September 2010, 22:15:24 »
Naprawlenje?:D:D

Rozwinąć mówisz...

to myślę o tym info:



i wszystko jasne:love
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

lord_pl

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #4 on: 14 September 2011, 18:51:13 »
Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu, zwrócę tylko uwagę, że wystąpiła mała literówka w nazwie działu. Zamiast ; "Pojazdy" jest napisane "Poazdy"

Pozdrawiam :)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #5 on: 14 September 2011, 19:06:38 »
Rusek jest genialny, płakałem zielonymi łzami ze śmiechu. Szczerze, to na wieść o czołgach zareagowałem podobnie :D

Wrona

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #6 on: 16 September 2011, 06:32:25 »
Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu, zwrócę tylko uwagę, że wystąpiła mała literówka w nazwie działu. Zamiast ; "Pojazdy" jest napisane "Poazdy"


Kurde, a już się przyzwyczaiłem do 'Pojazów', myślałem nawet, że tak zostanie na zawsze, miało swój klimat, kurka wódka.

Ein-Volk

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #7 on: 16 September 2011, 23:29:38 »
...

Na niektórych mapkach jest dostępny tylko dowódca czołgu, a resztę załogi wypełniają boty. Fajnie.

Jeżdżę sobie w kółko, a boty z wbudowanym aimbotem (99% skuteczności) kasują mi fragi.
Wsiadam za działem i... nadal mogę własnoręcznie kierować czołgiem.

Miałem nadzieję, że pancerniaków trochę usprawnią i "urealistycznią", jednak... No, nie pasuje mi to do RO. Szczerze mówiąc, w żadnym fpsie nie wyobrażałem sobie do niedawna sytuacji, by kierując pojazdem, resztę roboty za mnie odwalały boty, mające oczy dookoła głowy i świetny cel.

Shock

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #8 on: 17 September 2011, 01:31:46 »
Bo w założeniu twórcow było to, że mapy czołgowe będą rozgrywane w trybie 1 czołg - 1 człowiek tak jak to miało miejsce w RO1 gdzie każdy zajmował czołg i nie czekał na innych.

Przy walkach czołgowych bot od DPT może sobie mieć i 200% skutecznośći.

Inaczej wygląda sprawa jak są mapy mieszane gdzie jest multum piechoty i 1-2 czołgi - tutaj należy grać zespołowo w jednym czołgu.

Apos

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #9 on: 17 September 2011, 02:19:30 »
Bo w założeniu twórcow było to, że mapy czołgowe będą rozgrywane w trybie 1 czołg - 1 człowiek tak jak to miało miejsce w RO1 gdzie każdy zajmował czołg i nie czekał na innych.

Przy walkach czołgowych bot od DPT może sobie mieć i 200% skutecznośći.

Inaczej wygląda sprawa jak są mapy mieszane gdzie jest multum piechoty i 1-2 czołgi - tutaj należy grać zespołowo w jednym czołgu.

Tego bota osłabili w dzisiejszym patchu.

cimon

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #10 on: 22 September 2011, 01:02:08 »
Powiem tak. Czolgasy w RO2 sa tak mniodne, ze maja szanse byc alternatywa do samej gry. Mam nadzieje, ze powstana customy na podstawie map World of Tanks. Juz pisze list do gwiazdorka. :D

poOzdrawiam

Bohun

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #11 on: 27 September 2011, 20:18:33 »
W jakimś wywiadzie czytałem, że szykują T-70. Cóż, no niech będzie. Tylko gdzie go dorzucą? Na gumrak w roli rekonesansu? A tak poza tym to nie podoba mi się celowanie w ro2. Wolałem sterowanie klawiszami lewo-prawo, góra-dół w Ro1. Tak bardziej czołgowo, a nie jakbym celował z mg.

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #12 on: 27 September 2011, 20:32:48 »
A jak panie(są już jakieś piękności?? ;D) i panowie ma się grawitacja co do toru lotu pocisku?
Wygląda to realistycznie? Wiem, że raczej(chyba) nie ma strzałów ponad 1000m ale napiszcie.
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

cimon

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #13 on: 27 September 2011, 23:07:37 »
A jak panie(są już jakieś piękności?? ;D) i panowie ma się grawitacja co do toru lotu pocisku?
Wygląda to realistycznie? Wiem, że raczej(chyba) nie ma strzałów ponad 1000m ale napiszcie.

Wszystko wyglada piknie Panie. Tor lotu, krytyczne punkty na czolgach, mechanika itd. Strzaly pow. 1KM? ..dlaczego nie. Znajomy ustrzelil mnie z ponad 950 metrow - szok. Czolgasy w RO2 jeszcze beda rzadzic z wieksza iloscia maszyn i map czolgowych. Tak jak juz wczesniej pisalem, czekam za Himmelsdorf'em i Erlenberg'iem z WoT'a. Mapki pasuja jak ta lala do Stalingradu. :D

poOzdrawiam

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #14 on: 28 September 2011, 08:08:16 »
Nie grałem jeszcze i pytam bo jak na miejskie klimaty przystało odległości czystego pola ostrzału są mniejsze, nie ma to jak stepy pod Kurskiem ;D
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."