Author Topic: DH-Putot-En-Bessin  (Read 3507 times)

dzidu

  • Guest
DH-Putot-En-Bessin
« on: 14 February 2010, 12:41:07 »
siema

mam pewien problem z mapką DH-Putot-En-Bessin. kiedy chcę wejść na jakiś serwer na którym jest grana właśnie ta mapka to wyskakuje mi błąd:

Quote
Krytyczny błąd

Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2413 MHz with 2047MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 9500 GT (7519)

CreateTexture failed(8007000E).

Historia: FD3D9Texture::Cache <- FD3D9RenderInterface::CacheTexture <- FD3D9RenderInterface::HandleCombinedMaterial <- FD3D9RenderInterface::SetSimpleMaterial <- FD3D9RenderInterface::SetMaterial <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- DH-Putot-En-Bessin_Beta2c.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- DH-Putot-En-Bessin_Beta2c.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- DH-Putot-En-Bessin_Beta2c.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- DH-Putot-En-Bessin_Beta2c.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level DH-Putot-En-Bessin <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
DH-Putot-En-Bessin
« Reply #1 on: 14 February 2010, 13:36:06 »
Miałem podobny problem ale nie dotyczył on mapy, tylko pojazdu a konkretnie tygrysa tzn. kiedy włączałem mapę z tym czołgiem to wywalało błąd krytyczny.
Pomogła reinstalacja, ale jeśli to tylko mapa to może spróbuj ja usunąć i zainstalować jeszcze raz, chociaż problem może tkwić w samej mapie a nie w grze.
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Apos

  • Guest
DH-Putot-En-Bessin
« Reply #2 on: 14 February 2010, 16:23:07 »
Spróbuj ściągnąć mapę i wszystkie dodatkowe pliki których używa ona jeszcze raz. Wrzuć do odpowiednich katalogów w folderze DH i nadpisz.