Author Topic: Medal  (Read 9665 times)

Shiim

  • Guest
Medal
« on: 29 March 2009, 18:35:45 »
Witam.
Nie wiem, czy to dobry dział, w razie czego proszę o przesunięcie.
Jestem nowy w RO. Kiedy ostatnio grałem, po zastrzeleniu wroga, wyświetliło mi się coś, że dostałem brązowy medal. Wie ktoś, o chodzi? Gdzie są napisane takie osiągnięcia, jak zobaczyć, czy ktoś ma taki medal?

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3122
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Medal
« Reply #1 on: 29 March 2009, 18:43:11 »
Zapewne chodzi Ci o niedawno dodane "osiągnięcia" - wyświetlają się (chociaż nie zawsze) podczas przyznawania w prawym dolnym rogu ekranu - tak jak status Twoich znajomych na Steamie czy grają czy są online itd... Sprawdzić zawsze możesz na swoim Stamowskim profilu tak jak np osiągnięcia w L4D, TF2 i podobnych grach.

Shiim

  • Guest
Medal
« Reply #2 on: 29 March 2009, 22:02:12 »
Ok, dzięki.

kazmirzk

  • Guest
Medal
« Reply #3 on: 29 March 2009, 23:39:33 »
A dokładniej:  w steam w zakładce "Społecznośc" -> "Informacje Ogolne" twojego profilu -> i pod iloscia godzin jaka spedziles w Red Orchestrze w ciagu ostatnich dwóch tygodni jest przycisk "Zobacz statystyki".. Brazowy medal uzyskales za to ze zabiles 10 osob..

kuniu

  • Guest
Medal
« Reply #4 on: 30 March 2009, 16:56:30 »
mnie najbardziej rozbawiło odznaczenie "ubij drania" i "opiekacz" :D
swoją drogą po angielsku jakoś lepiej to chyba brzmi...

Offline kurkawodna1981PL

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 207
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
Medal
« Reply #5 on: 30 March 2009, 22:20:33 »
Ups,chyba zaspałem,żadnego odznaczenia na koncie,he he jak nowicjusz:blush


maddogPL

  • Guest
Medal
« Reply #6 on: 31 March 2009, 21:10:27 »
He ja mam brązowy,srebrny,złoty,Z Drogi-brązowy,Zwarty i gotowy-brązowy.

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
Medal
« Reply #7 on: 31 March 2009, 22:46:56 »