Author Topic: Krivoirog- nierowne szanse ?  (Read 8935 times)

Offline Martin

  • Towarzysz broni
  • Posts: 115
  • Honor: +0/-0
    • View Profile
    • FG Community
Krivoirog- nierowne szanse ?
« on: 26 August 2008, 19:15:57 »
Witam.
 Ja jeszcze wroce do tematu czolgow. Otoz gram w te gre 2 tygodnie, ale juz zdazylem zauwazyc, ze na mapie Krivorog (teoretycznie) czolgi radzieckie nie maja szans z niemieckimi.
 Probowalem juz nawet objezdzac niemieckie czolgi i strzelac od tylu, ale te po chwili odwracaly sie, jeden strzal i "nie bylo mojego KV1".
 Po kilku dniach zaczalem przypuszczac, ze na tej mapie po prostu nie da sie wygrac  grajac rosjanami.  Nie znam sie na  "walorach bojowych" pojadow pancernych... Ta mapa odbiera mi ochote gry, jesli przychodzi mi grac rosjanami (KV1; T34/76  vs Tygrysy....)  
 Chcialbym poznac zdanie doswiadczonych graczy na temat szans poszczegolnych stron konfliktu na tej wlasnie mapie i od czego one zaleza...

cichy.

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #1 on: 26 August 2008, 19:35:37 »
strzelaj w hitboxy :) masz je gdzieś w galerii



o tu :) http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=gallery&f=31

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3122
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #2 on: 26 August 2008, 19:50:37 »
Walki pancerne odbywaj na serwerach na których włączony jest mutator Armored Beasts tak jak na Asterze #2

Offline Martin

  • Towarzysz broni
  • Posts: 115
  • Honor: +0/-0
    • View Profile
    • FG Community
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #3 on: 26 August 2008, 19:55:12 »
Swietnie. Chetnie, ale  ja gram w te gre 2 tygodnie. Nie znam tej sceny i nie wiem co to jest. zauwazylem, ze na niektorych serwerach pociski leca inaczej a na inych jeszcze inaczej (o wiele blizej i wiekszym lukiem).

 Zaczalem grac na serwerze Panzerdivision #1 , ale chetnie sie dowiem coz to takiego ten "mutator" :)

Apos

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #4 on: 26 August 2008, 20:32:08 »
bry, wiele map w grze Red Orchestra ma 'symulować' bitwy z WWII, które nie zawsze były równe. Na 'KrowimRogu' od graczy po stronie rosyjskiej wymaga się znacznie więcej niż od przeciwnej strony. Najlepiej flankować najcięższe pojazdy Axis. Tiger oraz Panthery od boków są już wrażliwe na pociski 76mm, ba jeden pocisk w skład amunicji posyła niemieckiego kolosa do piachu. Pamiętaj, że sprawdza się tutaj stara zasada - im więcej potu na treningu przelejesz, tym mniej krwi w bitwie stracisz :)

Co do mutatora AB - zwiększa realizm kosztem gameplaya i balansu -> im do większego czołgu wsiądziesz tym więcej czołgów ubijesz. Zależnie od gustów - może się spodobać lub nie.

grzech.pl

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #5 on: 27 August 2008, 01:45:46 »
Mnie sie podoba :D

kazmirzk

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #6 on: 27 August 2008, 16:39:36 »
A mnie ten mutator kompletnie się nie podoba.. Omijam szerokim łukiem wszystkie czołgowe serwery gdzie jest on włączony.. A co do Krivorog.. Mapa jest tak samo "latwa" dla rosjan jak Black Day July.. Ja osobiscie preferuje na obu mapach wlasnie rosyjska strone, glownie z powodu szybkosci, zwrotnosci t34  oraz jego pochylonego pancerza.. Tygrys jest swietnym czolgiem (pomimi ze w RO go moim zdaniem oslabili), ale zeby wykorzystac jego zalety powinny sie w nim znajdowac dwie osoby, ktore musza potrafic ze soba kooperowac..

Yab_PL

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #7 on: 27 August 2008, 21:13:31 »
akurat krzywy rog to mapa gdzie latwo sflankowac i walic prosto w bok. Chociaz znowu z drugiej strony niemieckie czolgi tak jakby bardziej sie wtapiaja w tlo tam

BIA Radzio

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #8 on: 08 September 2008, 16:00:03 »
Widze Kazmirzk, ze nie wnikasz w pojazdy i ich zachowywanie sie na polu bitwy(juz zreszta pisałem) mutatory sa potrzebne do ro i to bardzo ....np.smieszne jest to ze jak walisz z km pokładowego to jakims cudem skacze cały peryskopik ..kupka zdeka.. nastepna nowoscia sa pociski i pancerze wiesz moze wychwyciłes ujemnosci gry bez muta i wiesz gdzie strzelac by niszczyc ..a gdzie jest to prawie nie mozliwe(a kiedy w gre wchodzi urealnienie pojazdów i ich dopieszczone parametry gubisz sie po prostu )..co jest minusem tej gry najwiekszym olewa pojazdów II wojennych cos jak rozwiniecie Bf42 z lepsza grafa ,pamietaj ze Ro na poczatku to był modzik ..wiedz wole by gra miała to czego nie maja inne gry mianowicie "tego czegos"  :winkzgodzicie sie chyba ..ze mna ..

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #9 on: 08 September 2008, 19:35:47 »
Ja się zgodzę.Amorybeasty są bardzo potrzebne. Ciągle tylko te kątowanie czołgiem.W przeciwieństwie do kazika, chętnie wbijam na serwer z AB.

PS: Kazik nie wbija tam bo nie może nikogo zfragować :D

Yab_PL

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #10 on: 12 September 2008, 19:08:34 »
moim zdaniem wlasnie w RO bez modow walka czolgowa jest bardziej wymagajaca i potrzeba wiekszego doswiadczenia zeby cos ugrac.

A co Tygrysa jest to moim zdaniem najbardziej 'skillowy' czolg w grze. Ja sie nim potrafi jezdzic to IS2 bez problemu sie pogoni. Jak sie nie potrafi to jest sie nawet przez teciaki pojezdzanym :P

grzech.pl

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #11 on: 13 September 2008, 06:10:13 »
No ja ostatnio poczułem niebywałą miłość do tygryska, choć zawsze wolałem panterę - wiadomo, to przybliżenie celownika 8). Co nie zmienia faktu, że dalej jeztem pojeżdżany :blush

BIA Radzio

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #12 on: 26 September 2008, 04:56:04 »
"moim zdaniem wlasnie w RO bez modow walka czolgowa jest bardziej wymagajaca i potrzeba wiekszego doswiadczenia zeby cos ugrac"


Taak ustawiania sie pod kontem tedka z bliska by odbic 88,czy jazda z płąnacym silnikeim naprawde wymagajace doswiadczenie...
 Co ty pierdzielisz .... czy wy czytacie co piszecie ....wiem ze gracie na kilku mapach na krzyz ale to juz jest strzał w stope .... nie widzicie jak te pojazdy sa olane  przeciez mody sie robi by poprawiac niedociagniecia autorów bo modelatora sie chce .... tyle juz pisałem na ten temat ze juz mi sie nie chce dalej wałkowac tylko yab nie pisz ze znasz sie na pojazdach z II wojny bo polegne .. problem w tym ze wyuczyliscie sie bugów na pamiec(i tu twoje doswiadczenie i skills ) i nie jest cool grac bez nich bo nie jest sie pro na serwie zagdłem?? normalnie hipokryzja ..sorry za te ostre słowa ale  ludzie ..troszke powagi i zacznijcie moze grac na jakis serwach pancernych z dobrymi modami jest takich kilka w tedy zobaczycie co to znaczy doswiadczenie i skills(kiedy pojazdy nie zawsze maja równe szanse) a takie gadanie ,,do mnie jako miłosnika II wojennego pola walki jest zbyteczne i denerwuje mnie normalnie ..ludzie  wiem klany ale nie myslcie przez pryzmat ..meczy ..k...wa ...

Trójgraniec

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #13 on: 26 September 2008, 16:47:46 »
@Radzio
Link

BIA Radzio

  • Guest
Krivoirog- nierowne szanse ?
« Reply #14 on: 26 September 2008, 17:03:08 »
@@@@@@@Trójpoganiec http://pl.wikipedia.org/wiki/Syndrom_grupowego_my%C5%9Blenia tylko czytaj uważnie ...