Author Topic: Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy  (Read 64920 times)

cichy.

  • Guest
pozwolę sobie rozpocząć ten temat, a jeśli już taki jest to niech go  ktoś podepnie,,,

a jeżeli chodzi o mod to już na początku mam problema, pogram 10 min i ... błąd

 Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2723 MHz with 2046MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 8800 GTS (6921)

General protection fault!

History: KBodyGetActor <- BodyGetDoubleRate <- KBuildPartitions <- KWorldStepSafeTime <- KTickLevelKarma <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Hedgerow Hell <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 0012FF18 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

może ktoś się zna? :|

patrykus93

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #1 on: 06 June 2008, 17:46:29 »
Niestety też tak mam tak jak wielu ludzi :( A co do samego moda to jest zajebisty.Ludzie z DH mówią że to poprawią.Zauważyłem że wywala tylko w misjach amerykańskich.

BIA Radzio

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #2 on: 06 June 2008, 18:51:59 »
JA z racji tego ze mam słaby sprzet .1.8ghz procer, 1 g ram 333 ,radeona 9550Se ..i na poczatku po uruchomieniu moda restartowalo mi kompa badz zawieszalo :(( , ustawiam gre na D3 bo tak lepiej dzialac na takiej karcie i rozne rzeczy sie dzieja oczywiscie i tradycyjnie kikuje mnie z serwa ...i informacja ta sama co u kolegi ..mam nadzieje ze odpowiedni  patch poprawi sprawe ale wydaje mi sie ze jeszcze długo tego moda trzeba bedzie dopieszczac ..i nie ze sie czepiam kiedy w koncu cholera w tym modach zrobia przeklenstwa odpowiednie do wroga (strona niemiecka) wiem ze to pryszcz ale jakos tak lubie ta komende i  omyłkowo klikne i psuje to klmacik ..szajs rusen ..łeeee ..

Bauer

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #3 on: 06 June 2008, 21:10:37 »
Dokładam sie do problemu :(
 Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1864 MHz with 1022MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 7600 GT  (6921)

General protection fault!

History: KBodyGetActor <- BodyGetDoubleRate <- KBuildPartitions <- KWorldStepSafeTime <- KTickLevelKarma <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level D-Day+42 - St-Lô  <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 0013FF18 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

BIA Radzio

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #4 on: 06 June 2008, 22:43:50 »
:yesA ja juz myslałem ze mod ma wielkie wymagania sprzetowe i j...b  krytyczny bład ..widac  po cichym ze sprzet dobry a taki sam problem Bauer to samo ..dzieje sie tak tylko na mapach z amerykanami ...zeby szybko to poprawili bo mod napewno lepszy niz reszta ...springfield z optykiem wymiata :love

MajesticO

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #5 on: 06 June 2008, 23:40:17 »
taki sam błąd

pol77

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #6 on: 07 June 2008, 07:34:08 »
u mnie to samo:((

patrykus93

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #7 on: 07 June 2008, 10:25:58 »
Więc trzeba czekać aż ekipa DH poprawi ten błąd...

Bohun

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #8 on: 07 June 2008, 11:18:39 »
A ja mam inny problem - dokładnie w momencie oddawania strzału pojawia mi się czarny ekran - jak strzelam z pistoletu to pół biedy - mignie mi czrny ekran i tyle - gorzej jak strzelam z automatu. Podejrzewma, że może jest jakiś wizualny efekt (płomień z lufy ?) ktory opiera się na jakiejś funkcji, która nie jest obsługiwana przez moją, stara karte graficzną. Może wystarczy coś wyłączyć w opcjach grafiki?

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #9 on: 07 June 2008, 11:41:24 »
u mnie tez wyswietla sie blad krytyczny. Mod to mod, beta to beta, to norma ;)

BIA Radzio

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #10 on: 08 June 2008, 12:28:38 »
Moze troszke pomoge Bohun ..jesli masz starsza karte grafiki ..w opcjach gry po lewej stronie , masz do wyboru dwa directy jesli masz ustawiony Direct 3D 9.0 natychmiast  przestaw na Direct 3D ten nizej ..(to dla uzytkowników starszych kart ) nastepnie ustaw tak :
   Texsture detail :LoW
  ACHA ważne !!!! PRZED ZMIANĄ DIRECTA Z 9.0 na 3D MUSISZ WYŁACZYC HDR BLOOM !!! JESLI MASZ GRE PO POLSKU NIE USUNIESZ TEJ FUNKCJI MUSISZ ZMIENIC NA ANGIELSKA ..JESLI DALEJ HDR BEDZIE CI SIE POJAWIAC KLIKAJ DO SKUTKU W OSTATECZNOSCI WYJDZ Z GRY URUCHOM JA OD NOWA I W TEDY WYŁACZ TA PORABANA FUNKCJE!
 Nastepnie pozamykaj takie opcje jak :Monitor blur,decals,dynamic lighting,coronas,projectors,
 W silniku gry obniz :Decal Stay na low ,anisotropic filtering -none ,physics detail na low ..z reszta  opcji graficznych  nie przesadzaj i na high wystarczy badz na normal  a cienie musisz na none koniecznie!!!....jesli tak zrobisz napisz czy poskutkowało ..

Equalibrum

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #11 on: 08 June 2008, 15:48:18 »
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2011 MHz with 2047MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 (6928)

General protection fault!

History: KBodyGetActor <- BodyGetDoubleRate <- KBuildPartitions <- KWorldStepSafeTime <- KTickLevelKarma <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level D-Day +4 - Carentan Causeway <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 0012FF18 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free


Dorzucam sie do problemu

Quantum

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #12 on: 08 June 2008, 16:03:33 »
ten sam problem.......................................................................... w pizdu

coval^^

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #13 on: 08 June 2008, 16:31:36 »
moze mod nie jest w pełni kompatybilny z GeForce'ami... :con

Cichy ma GF - nie działa
bauer ma GF - nie działa
Equalibrum ma GF - nie działa....

ja mam Radka 9550 i mi śmiga bez problemów... :p

IMO trza by napisac na forum Darkest Hour... albo na redorchestragame.com na forum... :)

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #14 on: 08 June 2008, 17:03:50 »
Tez mam radka :D (radeon X1650)