Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Pojazdy

Niedociagniecia Modeli

(1/1)

Gustlik:
Zakladam ten topic bo zauwazylem ostatnio (przy budowie TIGER I Late Version Dragona) ze Tiger w Red Orchestra ma niedociagnieca ale mozna go nazwac wersja "przejsciowa"

TIGER w Ro:Ost ma Wlaz od wczesnej wersji, Wizjer ladowniczego jakis "dziwny" :D przod (mozna poznac po srodkowym reflektoze (ktory jest na srodku, w wczesnej wersji reflektory byly dwa po jednej stronie kazdy...

Chyba najbardziej zauwazalna roznica pomiedzy Tygrysami wczesnymi a poznymi sa Rury wydechowe (we wczesnej dwie przechadza tuz za wieza na klapach silnika w pozniej ich niema)

Jesli ktos ma jakies uwagi zapraszam do postowania Jesli admini uznaja topic za niepotrzebny niech go skasuja Uwagi do mnie: zapraszam na GG.

[E'sS]:
Oj Gustlik Gustlk, pojazdy w RO tylko z daleka przypominają oryginały.
Ten model Dragona to ostatnia wersja tego czołgu, w RO mamy jedną z wcześniejszych.
A te niby Twoje rury wydechowe to tzw filtry Feifel.
Sorry, nie mam czasu teraz żeby Ci wypisać wszystkie różnice, ale google Ci pomogą.
PZdr

Trójgraniec:
Oj tam czepiasz sie :P Taki jaki jest wystarcza - wszyscy wiedza ze to Tiger, ma wszystkie charakterystyczne cechy Tigera. Model w RO ma być w miare uniwersalny - co za róznica czy ma jeden reflektor czy dwa. A dzieki temu że zrobili wersje "przejsciową" to można go wepchnać właściwie na każdy front jedynie zmieniając skina.
A że kształty są miejscami dziwne - nie zawsze jest odpowiednia ilość dobrych materiałów na których sie można oprzeć - na zdjęciach nie wiele widać, a przynajmniej nie tyle żeby stworzyc na nich dokładny model, rysunki "techniczne" w części publikacji nie trzymają wymiarów itd. Wiec nie czepiałbym sie bzdetów :D Gostkowie zrobili kawał porzadnej roboty i to do tego za darmo (przynajmniej na poczatku) a takie wytykanie "błędów" do niczego nie prowadzi

Gustlik:
Okej, okej :D

Ale w FH2 jest wszystko,najmniejsza srubka w PzkpfIII jest odtworzona - chociaz to silnik BF2

RO zostalo zrobione z mysla o realizmie nie tylko gameplay ale takze strukture etc..

Navigation

[0] Message Index

Go to full version