Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - BartBear_[PL]

Pages: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 50
451
Wiadomości i ogłoszenia / 2016 Jan 08 RO.PL FN (MN)
« on: 07 January 2016, 19:09:17 »

20160108-web



2016 Jan 08 RO.PL FN:


  • MN (45%, 5 głosów)

  • RO-no theme (27%, 3 głosów)

  • RotT (18%, 2 głosów)

  • DH (9%, 1 głosów)

  • RO-FB (0%, 0 głosów)

  • RO-GF (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 11


Voting ends: 6 stycznia 2016 @ 23:59







452
Wiadomości i ogłoszenia / 2016 Jan 01 RO.PL FN (DH)
« on: 31 December 2015, 11:13:21 »

20160101-web



2016 Jan 01 RO.PL FN:


  • DH 6.0 (55%, 6 głosów)

  • RotT (18%, 2 głosów)

  • MN (18%, 2 głosów)

  • RO-no theme (9%, 1 głosów)

  • RO-FB (0%, 0 głosów)

  • RO-GF (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 11


Voting ends: 30 grudnia 2015 @ 23:59







453
Wiadomości i ogłoszenia / DARKEST HOUR v.6.0
« on: 27 December 2015, 12:19:53 »

DH Logo


Obiecali i dotrzymali – jeszcze w tym roku nastąpiła premiera nowej wersji Darkest Hour.


Po prawie 4 latach od ostatniej aktualizacji RO-świat otrzymał (jeszcze jako prezent świąteczny) takie cudeńko, które nie jest po prostu jakimś tam usprawnieniem czy eliminacją bugów, ale porządną zmianą dotyczącą całokształtu rozgrywki – prawdziwy powiew świeżości w grze, która gdyby nie hardkorowi fani dawno znikłaby w czeluściach zapomnienia gameingowego internetu, a tak dzięki wysiłkowi grupki ludzi z których wyróżnienie otrzymali: Andrew Lett który przeprojektował i uczynił kompatybilnym ponad 30 map, Matt Hands który zajmował się poprawą kodu pojazdów i usuwaniem dużej grupy bugów, a także imiennie wymienieni: Peter Klinger, Piotr Lukasik, Torben Hensgens, Ian Campbell włącznie z czynną pomocą grupy testerów otrzymaliśmy ten oto produkt:



Autorzy zastrzegają, że ich praca nie jest zakończona i kolejne już mniejsze aktualizacje będą ukazywały się systematycznie.



Co do listy wszystkich zmian – odsyłam pod link: dokument w PDF


Natomiast zauważalne „od zaraz” i warte wspomnienia są (posiłkuję się opinią Savv-a, bo sam po postawieniu serwera już nie miałem czasu zagłębiać się w samą rozgrywkę):



  • 90 stopniowy FOV

  • Całkowicie przemodelowany system „spawnu”. Zostały połączone najlepsze elementy mechaniki spawnów z Ostfronta i RO2. Od teraz można wybrać punkt stacjonarny lub mobilny (jeżeli istnieje) bezpośrednio na mapie.

  • Czołgista może wybrać czołg w którym chce się pojawić z rozwijanej listy, a nie jak przedtem wygrywając w walce sprinterskiej do upatrzonej maszyny. W odróżnieniu jednak od RO2 istnieje (wciąż) możliwość opuszczenia pojazdu (a także spawnowania poza nim) jak i dołączania do innego (np. w momencie utraty własnego).

  • Przemodelowano wytrzymałość żołnierza! Od teraz w prawdzie wystarcza jej na dłuższy sprint, ale zmiany postawy również ją zużywają – czyli zabawa ala CS strzał-pad-powstań-strzał… spowoduje zmęczenie co uniemożliwi „precyzyjne” celowanie, to samo się tyczy osławionego „delfinka”, gdzie żołnierz pod ostrzałem rzucał się „na klatę” i oddawał precyzyjnie mierzony śmiertelny strzał do prowadzącego ten przygniatający ostrzał MG-ciarza – teraz taki rzut „wybija” powietrze z płuc i znowu celowanie jest utrudnione.

  • Wszystkie pojazdy posiadają miejsca desantowe (na pancerzach – oczywiście oprócz transporterów)

  • Poprawione „hitboxy” dotyczące odsłoniętych załóg/desantu w pojazdach.

  • Zdobyczna broń teraz zintegrowana jest z pozostającą do niej amunicją – tutaj cofnięcie jeżeli chodzi o realizm, ale nie udało się (najwidoczniej) usunąć tego męczącego bugu który niekiedy występował przy porzucaniu swojej, gdzie następowała „żonglerka” między obydwiema giwerkami i amunicją do nich, co skutkowało albo zniknięciem jakiegoś elementu, albo w ogóle niemożnością podniesienia, a najczęściej odstrzałem nieuważnego „żonglera” podczas tej „zabawy”

  • Zasieki – druty kolczaste – które teraz zatrzymują piechotę, oraz nożyce do cięcia drutu aby temu przeciwdziałać (jak w Carpathian Crosses)

  • Lornetka teraz jak każdy element wyposażenia może być wyrzucana i podnoszona – ot taka duperelka a cieszy ;)

  • Z typowo technicznego poziomu – dla graczy używającego Windowsa (OS) zmodernizowano również wykonywalny plik gry (redorchestra.exe) poprzez obsługę “large address aware” – czyli teraz obędzie się bez crashy powodowanych brakiem (widzialnej) pamięci przez grę na niektórych wielkich mapach.


Łyżką dziegciu (dla niektórych) w tej beczce miodu jest fakt, że moderzy nie przewidują dostosowania dodatku Darkest Orchestra pod nową wersję DH, ale czy tak będzie na pewno, skoro mają zamiar kontynuować rozwój gry? Zobaczymy ;)



454
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Dec 25 RO.PL FN (DO/DH)
« on: 24 December 2015, 12:05:22 »

20151225-web

2015 Dec 25 RO.PL FN:

  • DO/DH (45%, 5 głosów)
  • RO-no theme (27%, 3 głosów)
  • RotT (18%, 2 głosów)
  • MN (9%, 1 głosów)
  • RO-GB (0%, 0 głosów)
  • RO-FB (0%, 0 głosów)
  • CC (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 11

Voting ends: 23 grudnia 2015 @ 23:59


455
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Dec 18 RO.PL FN (RO-GF)
« on: 17 December 2015, 18:37:33 »

20151218-web


2015 Dec 18 RO.PL FN:


  • RO-GF (45%, 5 głosów)

  • RO-no theme (27%, 3 głosów)

  • MN (18%, 2 głosów)

  • RotT (9%, 1 głosów)

  • RO-FB (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

  • DO/DH (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 11


Voting ends: 16 grudnia 2015 @ 23:59







456
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Dec 11 RO.PL FN (DO/DH)
« on: 10 December 2015, 18:23:54 »

20151112-web


2015 Dec 11 RO.PL FN:


  • RO-no theme (44%, 4 głosów)

  • DO/DH (44%, 4 głosów)

  • MN (11%, 1 głosów)

  • RO-FB (0%, 0 głosów)

  • RO-GF (0%, 0 głosów)

  • RotT (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 9


Voting ends: 9 grudnia 2015 @ 23:59







457
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Dec 04 RO.PL FN (RO-no theme)
« on: 03 December 2015, 18:03:18 »

20151204-web



2015 Dec 04 RO.PL FN:


  • RO-no theme (50%, 4 głosów)

  • MN (25%, 2 głosów)

  • RO-GF (13%, 1 głosów)

  • DO/DH (13%, 1 głosów)

  • RO-FB (0%, 0 głosów)

  • RotT (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 8


Voting ends: 2 grudnia 2015 @ 23:59







458
Hyde Park / Tom Clancy's RAINBOW SIX: Siege
« on: 29 November 2015, 19:42:29 »
Była zamknięta beta, teraz jest otwarta a za chwilę premiera, tak więc można coś pograć ;)

Zapis rozgrywki z PiteremTomiki i Dumpfires-em :D


459
Hyde Park / Sniper Elite III
« on: 29 November 2015, 13:42:42 »
Była v2 to teraz czas na afrykańską 3jeczkę.
Początek w CO-OPie z Piterem:


460
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Nov 27 RO.PL FN (MN)
« on: 26 November 2015, 18:48:51 »

20151127-web



2015 Nov 27 RO.PL FN:


  • MN (50%, 5 głosów)

  • RO-no theme (30%, 3 głosów)

  • RO-GF (20%, 2 głosów)

  • RO-FB (0%, 0 głosów)

  • RotT (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

  • DO/DH (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 10


Voting ends: 25 listopada 2015 @ 23:59







461
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Nov 20 RO.PL FN (RO-FB)
« on: 19 November 2015, 18:37:39 »

20151120-web



2015 Nov 20 RO.PL FN:


  • RO-FB (56%, 5 głosów)

  • MN (22%, 2 głosów)

  • RO-no theme (11%, 1 głosów)

  • RO-GF (11%, 1 głosów)

  • RotT (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

  • DO/DH (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 9


Voting ends: 18 listopada 2015 @ 23:59







462
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Nov 13 RO.PL FN (DO/DH)
« on: 12 November 2015, 19:13:30 »

20151113-web



2015 Nov 13 RO.PL FN:


  • DO/DH (38%, 5 głosów)

  • RO-no theme (31%, 4 głosów)

  • RO-GF (15%, 2 głosów)

  • MN (15%, 2 głosów)

  • RO-FB (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

  • RotT (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 13


Voting ends: 11 listopada 2015 @ 23:59







463
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Nov 06 RO.PL FN (CC)
« on: 05 November 2015, 18:12:34 »

20151106-web



2015 Nov 06 RO.PL FN:


  • CC (47%, 7 głosów)

  • DO/DH (27%, 4 głosów)

  • RO-no theme (7%, 1 głosów)

  • RO-FB (7%, 1 głosów)

  • RO-GF (7%, 1 głosów)

  • MN (7%, 1 głosów)

  • RotT (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 15


Voting ends: 4 listopada 2015 @ 23:59







464

Oj długo trzeba było czekać na materiał z tegorocznego spotkania…oj długo ;p


Spotkanie jak zwykle miało miejsce u (baczność) naszego Moderatora Ryszki (spocznij).


Jak co roku wymieniano opinie i poglądy na każdy temat, jednak tym razem zamiast dłuższego v-loga z imprezy powstała „Ryszkowa” krótka artystyczna wizja podsumowująca (bo impreza odbywała się pod hasłem „więcej czynów, mniej pi…eee kręcenia” – tak więc materiału zostało nagrane malutko ;))


Materiał tak długi jak pamiętna walka imć Gołoty (można puścić całość w Teleekspresie), no ale przecież nie ilośc a jakość się liczy o proszę spojrzeć tutaj:




465
Wiadomości i ogłoszenia / 2015 Oct 30 RO.PL (RotT)
« on: 29 October 2015, 19:55:24 »

20151030-web



2015 Oct 30 RO.PL FN:


  • RotT (50%, 5 głosów)

  • RO-GF (30%, 3 głosów)

  • DO/DH (20%, 2 głosów)

  • RO-no theme (0%, 0 głosów)

  • RO-FB (0%, 0 głosów)

  • CC (0%, 0 głosów)

  • MN (0%, 0 głosów)

Wszystkich głosów: 10


Voting ends: 28 października 2015 @ 23:59







Pages: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 50