Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - csMKJP

Pages: 1 [2]
16
Off-topic / Insurgency 2
« on: 11 July 2012, 18:53:42 »
Niektóre dinozaury z G4G pamiętają zapewne Insurgency: Modern Infantry Combat - darmowego moda na silniku Source, który przenosił nas w realia bliskowschodniej wojny. Okazuje się, że autorzy pracują nad jego kontynuacją, ale trzeba im nieco pomóc...

http://www.kickstarter.com/projects/newworldinteractive/insurgency-2

Wszystko za sprawą studia New World Interactive założonego przez te same osoby, które pracowały nad modem. Potrzebuje ono 180 tys. dolarów, by dokończyć prace nad Insurgency 2. Jednak w przeciwieństwie do oryginalnego pomysłu, nowy tytuł będzie samodzielną grą kosztującą ok. 15$. Jeśli chodzi o gameplay, Insurgency 2 ma być miksem Rainbow Six: Rogue Spear i Day of Defeat, a sami autorzy definiują go jako wiernego spadkobiercę moda.



Źródło: www.g4g.pl

17
Hyde Park / MoH Warfighter!
« on: 11 July 2012, 10:56:11 »
Medal of Honor: Warfighter to gra FPS stanowiąca kontynuację wydanego w 2010 roku restartu tej klasycznej już marki. Akcja ponownie została osadzona we współczesnych realiach, a za produkcję całości odpowiada również to samo studio, czyli Danger Close.

Bohaterami gry są komandosi znani z poprzedniej części serii, jednak główną postacią, wokół której kręci się cała historia, jest Preacher, w polskiej wersji znany jako Klecha. Osią konfliktu jest PETN – niebezpieczna substancja wykorzystywana przez terrorystów do przeprowadzania skomplikowanych ataków. Wszystkie scenariusze zawarte w kampanii dla pojedynczego zostały oparte na rzeczywistych wydarzeniach z przeszłości. W trakcie zabawy odwiedzamy m.in. Somalię, Jemen, Bośnię czy Filipiny.

Podczas rozgrywki mamy możliwość udziału w szeroko zakrojonych operacjach wojennych, jak i akcjach przeprowadzanych na znacznie większą skalę. Jedną z nowinek dynamizujących nasze poczynania jest panel szybkich wejść, umożliwiający wejście do kolejnego pomieszczenia poprzez wyważenie drzwi, podłożenie ładunku wybuchowego lub wrzucenie granatu błyskowego. Twórcy postarali się ponadto o ulepszenie sztucznej inteligencji zarówno naszych kompanów, jak i przeciwników, a do prac nad grą zaproszono wojskowych ekspertów z całego świata, co pozwoliło jeszcze dokładniej odwzorować realia pola walki.

Tryb multiplayer pozwala nam na zabawę jedną z dwunastu dostępnych w grze najlepszych sił specjalnych świata. W doborowym towarzystwie brytyjskiego oddziału SAS czy amerykańskich SEALs znalazł się również polski GROM, a do prac nad odwzorowaniem faktycznych możliwości bojowych rodzimej ekipy zaproszono byłego członka tej grupy.

Medal of Honor korzysta z silnika graficznego o nazwie Frostbite 2, znanego m.in. z Battlefielda 3. Dzięki temu możemy ujrzeć wyjątkowo precyzyjny model zniszczeń oraz pieczołowicie wykonane otoczenie.

www.gry-online.pl



Dzień dobry!
Tak, Dowództwo Jednostki wyraziło zgodę poprzedzoną akceptacją Dowództwa Wojsk Specjalnych i MON. Powiem więcej - współpracujemy na bieżąco poprzez wyznaczenie ekspertów dla firmy Electronic Arts.
Co do fabuły. To tylko gra... Poza tym gracze wcielający się w postaci żołnierzy innych jednostek specjalnych też będą do "nas" strzelać, więc nie pozostaniemy im dłużni. Podejrzewam, że jeśli chodzi o tryb multiplayer, to nie byłoby chętnych do wcielenia się w postacie słabo uzbrojonych terrorystów, wiec tryb straciłby jakikolwiek sens.

Pozdrawiam, Rzecznik JW GROM

18
Wirtualna Wojna 2012 ( Man at War ) Sturmovik IŁ-2



Dywizje z Polski, USA, Rosji i Niemiec.

19
Rising Storm / Kilka nowych fotek - Rising Storm
« on: 21 May 2012, 20:59:58 »




20
Rising Storm / Poszukiwani doświadczeni beta testerzy Rising Storm
« on: 25 January 2012, 22:18:35 »
Beta testy rozpoczną się w marcu 2012 dlatego też twórcy Rising Storm szukają doświadczonych i poważnych testerów, aby pomóc dopracować grę do perfekcji. Należy pamiętać, że oczekuje się od beta testerów że będą aktywnie brali udział w testach  oraz co tydzień wysyłali  raporty o błędach.

Formularz aplikacyjny

http://www.risingstormgame.com/beta-tester-application

21
Rising Storm / Rising Storm Jan 2012 teaser
« on: 24 January 2012, 18:45:11 »

22
Między nami żołnierzami / IGN wybiera najlepsze gry 2011
« on: 07 January 2012, 21:37:23 »
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad została nominowana w dwóch kategoriach "Best PC Shooter" oraz "Best PC Multiplayer Game".

http://uk.ign.com/wikis/best-of-2011/PC

23
Na jakich serwerach ro2 gracie? Podajcie wasze ulubione serwery.


Czy RedOrchestra.pl ma serwer ro2 ?

24
Darkest Hour / Darkest Hour: Europe '44-'45 5.1 [16DEC2011]
« on: 17 December 2011, 10:24:49 »
Maps

Bois Jaques

    Amount of German Panzer V ‘Panther’ tanks reduced from 2 to 1.
    Amount of German Mortar Operator roles increased from 1 to 2.
    Lowered ambient temperature.


Brecourt

    Fixed issue where the 105mm guns did not change appearance when destroyed.


Bridgehead

    Both sides now have forward deployment instead of motor pool deployment.
    Deployment locations and system changed slightly for balance and to reduce spawn killing.
    Added one public Mobile Deploy Vehicle to both sides which does not require a Squad Leader to drive.
    German armor takes longer to re-spawn.
    Amount of time before Germans destroy the first bridge increased.
    Added an additional infantry crossing adjacent to both bridges.
    Destroying the Pak 40 over-watching the first bridge is now a secondary objective for the Canadians.
    Canadian armor bolstered.


Caen

    Germans and Canadians now have dedicated mortar positions.
    Added objectives:
        Les Pavillions
        Hotel Sohier
        Theatre de Caen
        Rue Gilbert
        Eglise des Carmes
        Avenue de Verdun
        Garage Citroen
    Removed objectives:
        Eglise St. Jean
        Place Foch
    Created a formidable German defense position at Les Abbatoirs:
        Pak 40
        Anti-tank obstacles
        Concertina wire
        Sandbag emplacements
    Artillery now constantly falls on Les Abbatoirs.


Cambes en Plaine

    Multiple fixes to German role equipment:
    Germans no longer equipped with Allied red signalling smoke.
    Germans no longer equipped with Fallschirmjagergewehr 42.
    Germans no longer equipped with Sturmgewehr 44.


Dog Green

    Enlarged Western Sandbank capture zone.
    Enlarged Eastern sandbank capture zone.


Foy

    German StuG III Ausf. G replaced with late model (with remote machine-gun).
    Re-added functional Flak 88 at the crossroads outside of the church.


Gran

    Added spawn protection to all spawn areas.


Hill 108

    First German spawn area now moved further back to prevent Germans from camping American spawn area.
    Second American spawn areas moved closer to the top of the hill.
    Removed Phase Line Two objective.


Hill 400

    Americans now have 1 Anti-tank Soldier role for bunker busting.
    Amount of German Machine-Gunner roles reduced from 4 to 3.


Hurtgenwald

    Americans now receive a M4A3(105) Sherman.


La Chapelle

    German Tank Hunters now receive a Panzerschreck instead of a Panzerfaust 60.
    Reduced tanks for both sides to 1.
    Final German tank is now a Stug III G.


Noville

    Fixed “hall-of-mirrors” render issue.
    Amount of German Machine-Gunner roles reduced from 4 to 2.
    German Rifleman roles adjusted so as not to have an excess of Gewehr 43s.
    Added 1 American Anti-tank Soldier role.
    Removed a fallen beam from the Noville church tower that rendered it an ineffective firing position.
    German reinforcements reduced to be 80% of the American reinforcements.


Raids

    German Tank Hunters now receive a Panzerschreck instead of a Panzerfaust 60.
    Reduced tank & assault gun to 1 per side.


Simonskall

    Americans and Germans now have dedicated mortar positions.
    Fixed objective names and added missing objective descriptions for both teams.


Stoumont

    Amount of American Mortar Operator roles increased from 1 to 2 for higher player counts.
    Americans recieve Sherman M4A3.
    Increased Sherman respawn by 1 vehicle.
    German vehicles now are “snow covered” variants.


Weapons

General

    All third person weapon meshes are now scaled correctly and attached to players’ hands in the proper place.
    Fixed weapons being shot out of hands excessively.
    Reduced size of first person muzzle flashes on the following weapons:
        Browning Automatic Rifle
        .30 Cal Browning LMG
        M1911 Colt .45 pistol
        C96 ‘Schnellfuer’ pistol
        M3 ‘Greasegun’
        Fallschirmjagergewehr 42
        Sten Mk.II
    New sound effects for certain infantry weapons.


Anti-Tank Weapons

    All anti-tank rocket weapons start with 2 rockets; resupplied with 1.
    Third person meshes for anti-tank rockets are now the correct size.
    American Bazooka now correctly identified as the M1A1 (not the M9).
    Rewrote anti-tank weapon descriptions with helpful information on effective range and penetration potential.
    Increased splash damage radius for all anti-tank rockets.
    PIAT must be either rested or in prone position to reload and/or fire.


Infantry Weapons

    Replaced old infantry .30 cal sounds with vehicle version, for consistency’s sake.
    Bren now uses tracer rounds.
    Machine-guns no longer have a more pronounced field-of-view focus than other weapons.
    Sub-machine guns and pistols now have a less pronounced field-of-view focus than rifles.
    Corrected M1 Grenade’s first person view offset.
    Fixed American and German infantry tracers - now using same defaults as vehicle versions.
    Adjusted infantry machine-gun tracers to proper frequencies.
    Corrected magnification levels on all sniper rifle scopes.
    Removed black “bars” that appeared at the side of sniper scope overlays.
    Revised reticule for German sniper scopes - reticule bars now slightly thinner and have transparency (in texture mode).
    Rewrote a number of descriptions including the correct rate of fire and effective ranges for each weapon.
    Corrected the Sturmgewehr 44’s automatic rate of fire, from 500 rpm to 550 rpm.
    Corrected the BAR’s slow mode rate of fire, from 250 rpm to 300 rpm.
    Increased recoil of BAR, Bren, and FG42 in hipped stance.
    Reduced recoil of BAR, Bren, and FG42 in bipod deployed mode.
    Corrected network variable truncation bug that caused machine-gun tracer trajectory to be incorrect by up 1.4 degrees. (variable now accurate to 0.005 degrees).


Mortars

    Spread for both mortars increased to provide greater area-of-effect suppression.
    High explosive mortar rounds will now ‘suppress’ nearby players’ view even if they are not within line-of-sight of the explosion.
    View suppression from explosive mortar rounds increased.
    Reduced amount of time it takes the operator to bring his hands up and down off of the traverse controls.
    Elevation adjustment is now client-side and should be much smoother.
    American 60mm Mortar M2 high-explosive round now has a 25% greater blast and kill radii.
    American 60mm Mortar M2 traverse speed dramatically increased.


Anti-Tank Guns

Changes

    Opposing forces can no longer “capture” and use abandoned enemy anti-tank guns (booby trap feature disabled as a result of this change).
    Replaced faulty message text “Cannot Use Enemy Vehicle” with “Cannot Use An Enemy AT-Gun”.
    All anti-tank guns can now take proximal HE splash damage.
    Dispersion toned down for all anti-tank shell types (except APDS, which was already adjusted in 5.0).


Vehicles

Additions

    Added M4A3(105) Sherman for American side.
    Added Cromwell Mk.I with 6Pdr for British/Commonwealth side.
    M304 HVAP shot returned to the late M36 Jackson model; early Jackson model retains the M77 AP shot.
    Added smoke shells to early Wolverine and Sherman 76 models.
    Marder III Ausf. M now carries a top mounted MG34 for anti-infantry defense.
    Added Browning .30 cal machine gun to the Higgins boat.
    Vehicles exceeding 110% of rated max road speed will be forced to throttle down below this threshold.
    Added 'FactoryDepletedEvent' to DH_VehicleFactory.


Fixes

    Vehicle engine on/off mode and turret traverse speeds now sync properly for all players on server.
    Fixed bug that prevented switching to last ammo type after primary and secondary ammo stores were depleted.
    Fixed bug that prevented vehicle mounted and infantry .30 Cal machine guns from damaging light vehicles.
    Allied halftrack driver no longer exits under map terrain.
    Improved vehicle geometry for M3A1 Halftrack. Player seating is now at the correct level in the back of the vehicle.
    M3A1 Halftrack driver’s armored view flap is now animated correctly.
    Dispersion toned down for all tank shell types (except APDS, which was already adjusted in 5.0).
    Revised AP shell damage versus armored transports and armored cars.
    Allied M3A1 Halftrack , Jeep Willys, and GMC 2.5 ton truck can now take proximity HE splash damage.
    Hellcat and Greyhound commanders can no longer be shot through turret armor by small arms.
    Fixed issue where certain tank HEAT rounds could automatically penetrate any other tank without running the penetration code.
    Fixed “dead” zone in Greyhound turret where a hit at this location would result in zero health damage to the vehicle.
    Fixed bug that allowed mobile resupply vehicles to resupply the opposing side.
    Fixed Higgins ramp glitch where the raise animation would play as soon as the driver entered the boat.
    Removed proximity shake from Higgins boat.
    Binoculars view for Higgins boat gunner now functions properly.
    Fixed field of view for Allied halftrack machine gun.
    Squad Leaders may now deploy to Mobile Deploy Vehicles despite there being enemies near the vehicle or the vehicle being in a capture zone.

http://forums.darkesthourgame.com/viewtopic.php?f=1&t=8773

25
Hyde Park / Ground Branch
« on: 30 November 2011, 15:26:30 »
Ground Branch

Ground Branch jest premierowym tytułem młodziutkiego "prawie" studia developerskiego o nazwie Black Foot Studios. Tytuł ten ma być grą (czy aplikacją, jak kto woli) bazującą na aspektach militarnych i wywiadowczych. Głównie z tego co mi wiadomo wszystko bazować będzie na jednostkach CIA.



Jednostki te nie są powiązane z prawem własnego kraju w takim stopniu by musiały go przestrzegać. Ich sprawy dotyczą zazwyczaj bezpieczeństwa narodowego, a pole działania, na które mają wpływ wybiega poza granice państwa. W kręgu ludzi wchodzących w skład "wirtualnej" drużyny mają się znaleźć żołnierze z jednostek specjalnych USA, angielskiego i australijskiego SASu, jednostek szybkiego reagowania takich jak Delta Force czy GROM i innych. Tak przynajmniej zapowiadają chłopaki z BFS.

Gra przenosić będzie do konfliktów, o których nikt nie ma bladego pojęcia w świecie przytłumionego społeczeństwa, w miejscach gdzie nawet wojsko poszczególnych stron rzekomego konfliktu nie wkłada nawet czubka nosa. Nie napisze nic więcej na temat fabuły, która właściwie tworzy się wolniej niżeli sama aplikacja ze względu na to, że nastawiona ma być na rozgrywkę sieciową.

Wiadomo jedynie tyle, że gra ma odstawić daleko w tyle każdą rozgrywkę wojenną FPS jaka do tej pory ukazała się na rynku, a przede wszystkim ma zaspokajać ludzi, którzy mówili "chciałbym by w końcu pokazało się coś tak realistycznego, w czym będę mógł robić wszystko". Wiadomo także to, że wszystko będzie chodziło na Unreal Engine 4.10.

Źródło: ghostrecon.org

26
Rozwiązaniem na pozbycie się tego lagu jest zainstalowanie zunifikowanych sterownik dla wszystkich kart muzycznych Asus Xonar: DG, DS, D1, D2, DX, D2X, HDAV, HDAV Slim, ST, STX, XENSE - oprócz U1.

http://brainbit.wordpress.com/category/uni-xonar/

Autor miał dość czekania na poprawki sterowników od firmy ASUS. Postanowił wziąść sprawy w swoje ręce i tak powstał sterownik UNI Xonar.

Czym różni się ten sterownik od oficjalnego?
* zunifikowany sterownik oznacza że wszyscy posiadacze kart Xonar mogą z niego korzystać bez potrzeby czekania na oficjalne sterowniki dla ich konkretnego modelu
* naprawiono błąd z upmixowaniem dźwięku stereo do dźwięku przestrzennego 5.1,
* zawiera sterowniki OpenAL [2.1.] (dla wszystkich którzy korzystają z funkcji GX)
* naprawiono błąd związany z opóźnieniem kanału tylnego i centralnego;
* sterownik jest dostępny w trzech różnych edycjach: Normal, Low DPC latency i C-Media Audio Panel

27
Między nami żołnierzami / Shooting range - "Strzelec"
« on: 22 October 2011, 23:02:00 »
Shooting range - Strzelec, czyli najdłuższa odległość zastrzelenia przeciwnika.

Zasady:
- print screen musi pochodzić z Steam-a.
- na zdjęciu ma być widać jednoznacznie że strzał pochodzi z karabinu Kar98k lub Mosin Nagant.
- obojętnie jaka mapa
- umieszczać można tylko zdjęcia gdzie odległość jest większa od poprzedniego rekordu (przykład: Franek 100m, Ja 101m)

28
Potrzebna pomoc techniczna! / Instalacja wersji normalnej z Cenegi
« on: 16 September 2011, 15:19:28 »
Ile ma ważyć gra po instalacji?                     -- U mnie gra wazy około 4,5 GB
Czy steam ma jeszcze coś pobierać?             --  55% i coś tam pobiera

Sam sobie odpowiem:

Problem ten jest nam znany, niestety na chwilę obecną nie dysponujemy jego skutecznym rozwiązaniem. Pozostałą część gry oraz aktualizacje (ok. 3GB danych) należy pobrać poprzez platformę Steam.

http://www.cenega.pl/pomoc-techniczna


29
Broń / Karabiny maszynowe
« on: 16 August 2006, 06:56:01 »
Który karabin według was jest najlepszy?

Maschinengewehr 34 (MG34)
Maschinengewehr 42 (MG42)
Degtyarev DP/DT


Realizm wszystkich tych broni według mnie jest bardzo dobry.Każda z nich można zużyć; przegrzać lufe.



Wdług mnie ta jest najlepsza - ponieważ ma mały rozrzut

Pages: 1 [2]