Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - csMKJP

Pages: [1] 2
1
Hyde Park / Beyond The Wire
« on: 17 October 2020, 14:32:06 »
Beyond The Wire

A tense multiplayer FPS set in the brutal, bloody trenches of WW1. In battles up to 50v50, players will be immersed in cinematic environments that convey the desperate & brutal circumstances of the Great War. Features an authentic arsenal & a unique melee combat system.


2
Hyde Park / Call of Duty®: WWII
« on: 26 April 2017, 21:22:06 »
Call of Duty powraca do swoich korzeni w Call of Duty: WWII-zapierającej dech w piersiach grze, które na nowo przedstawi potyczki II wojny światowej. Wylądujcie w Normandii i walczcie w całej Europie na słynnych polach bitwy największej wojny w historii. Doświadczycie klasycznych starć Call of Duty, więzi braterstwa i niebezpiecznej natury walk przeciw tyranii światowego mocarstwa.

Call of Duty: WWII zapewnia niesamowite wrażenia z drugiej wojny światowej w trzech różnych trybach: w kampanii fabularnej, grze wieloosobowej i w trybie współpracy. Kampania z niesamowitą oprawą graficzną przenosi graczy do Europy, gdzie poznają nową fabułę, rozgrywającą się w trakcie słynnych bitew drugiej wojny światowej. Tryb wieloosobowy to powrót do korzeni rozgrywki Call of Duty. Autentyczne bronie i dobrze znane tempo rozgrywki przeniosą cię do wielu lokacji z II wojny światowej. Tryb współpracy zaś przedstawi nową historię, pełną niesamowitych, trzymających w napięciu momentów.

Źródło: LINK


3
Hyde Park / Squad
« on: 30 October 2015, 10:01:16 »

Taktyczna strzelanina sieciowa, będąca duchową kontynuacją jednej z najpopularniejszych modyfikacji do gry Battlefield 2, znanej jako Project Reality. Rozgrywka kładzie szczególny nacisk na tryb kooperacji i współpracę w drużynie oraz realizm, będący wypadkową arcade’owych strzelanin w stylu Battlefielda z grami symulacyjnymi pokroju serii ArmA.

Squad jest taktyczną strzelaniną sieciową, kładącą szczególny nacisk na tryb kooperacji i współpracę w drużynie. Za powstanie gry odpowiadają twórcy jednej z najpopularniejszych modyfikacji do gry Battlefield 2, znanej jako Project Reality. Tytuł miał stanowić pierwotnie komercyjną kontynuację moda, lecz w wyniku rozłamu większa część ekipy postanowiła poświęcić się stworzeniu osobnej, ambitniejszej produkcji. Mimo to Squad pozostał wierny pierwotnym założeniom Project Reality, a ambicją twórców stało się stworzenie gry, stanowiącej kompromis pomiędzy arcade’owymi strzelaninami pokroju Battlefield a prawdziwymi symulatorami pola walki w stylu serii ArmA. Główną cechą gry stał się więc realizm, przejawiający się m.in. w ograniczeniu wyświetlanych na ekranie informacji, usprawnionej balistyce oraz realistycznemu zasięgowi i sile rażenia broni czy znacznym zwiększeniu pola widzenia. W grze urealniono system leczenia postaci i wprowadzono szereg elementów mających na celu spowolnienie akcji (np. wydłużenie czasu przeładowania broni). Rozgrywka toczy się na sporej wielkości mapach o powierzchni do 16 km kwadratowych. W zabawie może brać udział jednocześnie nawet do 100 graczy, podzielonych na dwie wzajemnie zwalczające się frakcje (np. oddziały Armii Stanów Zjednoczonych oraz terroryści).


LIVESTREAM! ► Squad: Pre Alpha (100 Player Server!)

Daje to wrażenie realistycznego pola walki, na którym kluczem do sukcesu okazuje się praca zespołowa, a każdy z graczy może zająć się realizacją innego typu zadań ofensywnych bądź defensywnych. Twórcy oddali do dyspozycji graczy spory arsenał broni, a także możliwość korzystania z rozmaitych pojazdów, takich jak czołgi, transportery opancerzone, samoloty i helikoptery. Dodatkowo dowódcy poszczególnych ekip mają dosyć spore możliwości kształtowania pola bitwy, np. poprzez wznoszenie różnego rodzaju fortyfikacji. Od strony technicznej Squad wykorzystuje zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 4, zapewniający wysokiej
jakości wrażenia wizualne. Na uwagę zasługują odtworzone w najdrobniejszych szczegółach modele broni oraz elementy umundurowania i wyposażenia walczących żołnierzy.

4
Hyde Park / Rainbow Six Siege
« on: 16 June 2014, 21:51:59 »
Rainbow Six Siege;

Co wiadomo o samej gierce:
* gracze w "Rainbow Six: Siege" wcielą się w terrorystów lub antyterrorystów,
* rozgrywa zaprojektowana jest na zasadzie asynchronii, opiera się na ataku i defensywie,
 * terroryści otrzymają możliwość modyfikacji swoich baz (drut kolczasty, barykady,   zabijanie okien i drzwi itp.),
* oddział Rainbow Six będzie mógł prowadzić infiltracje obiekty terrorystów,
* w momencie rozpoczęcia rozgrywki gra przybiera formę tradycyjnego shootera,
* multiplayer zakłada sześć rund, po trzy w natarciu i defensywie (mecze trwające po ok. 18 minut, bez respawnów, z systemem one-shot-one-kill (giniesz od jednej kuli),
* oprócz multiplayera dostępna będzie także kampania dla jednego użytkownika i kooperacja. Jednak to właśnie multiplayer ma w "Rainbow Six: Siege" odegrać kluczową rolę.
(źródło hatak.pl)


5
Wiadomości i ogłoszenia / Życzenia
« on: 20 December 2013, 17:18:28 »

time


Święta Bożego Narodzenia już blisko, a niebawem potem – Nowy Rok. Z tychże okazji chciałbym naszemu kameralnemu zespołowi wiernych użytkowników, jak i wszystkim bezimiennym odwiedzającym – złożyć życzenia wesołych i pogodnych Świąt w rodzinnym gronie oraz dużo zdrowia i pieniędzy, a w roku 2014 byśmy mieli w co grać. ;) ..Najlepszego!



6
Hyde Park / AA4 - AA: Proving Grounds
« on: 09 September 2013, 17:47:53 »
Czy już ktoś grał? Jaka jest wasza opinia warto to coś pobierać?

[ Invalid YouTube link ]

Gra została opublikowana na zasadach otwartej wersji BETA

7
Hyde Park / WARGAME - Airland Battle
« on: 22 August 2013, 14:39:43 »

Fani gier wojennych będą mogli wkrótce bawić się przy kolejnej produkcji Eugen Systems. Producent oficjalnie ogłosił, że najnowsza odsłona serii Wargame trafi 30-ego sierpnia na platformy Windows, Mac i Linux.

To już drugie dzieło francuzów, które będzie miało swoją premierę na linuksowych pulpitach. Pierwsza część wydana na początku 2012 roku pod tytułem „European Escalation“, została przeportowana na Linuksa wiosną tego roku i co ciekawe, gdyby przeliczyć liczbę sprzedanych kopii względem liczby użytkowników poszczególnych systemów operacyjnych okaże się, że największym zainteresowaniem cieszy się wśród naszej społeczności.

Zresztą gra od początku miała sporą popularność jak na debiutancki projekt a po premierze spotkała się z bardzo dobrą opinią wśród graczy i recenzentów, co przełożyło się na wyniki sprzedaży i dzięki sukcesom finansowym udało się stworzyć kontynuację.

Quote
Akcja sierpniowej odsłony zatytułowanej Wargame: Airland Battle ma miejsce w latach 1975-1985, najgorętszym okresie Zimnej Wojny. Scenarzyści kontynuują temat hipotetycznego konfliktu pomiędzy Układem Warszawskim a jednostkami NATO, z tym, że obecnym epicentrum wydarzeń będzie Skandynawia.

W trybie pojedynczego gracza czeka na nas cała masa kampanii związanych z fikcyjnym konfliktem, z kolei fanów nieszablonowej rozgrywki powinien zaspokoić tryb sieciowy pozwalający na wspólną zabawę aż dwudziestu graczom jednocześnie. Podobnie jak w poprzedniej części za hosting odpowiadają oficjalne serwery twórców a nasz profil w grze jest w pełni zintegrowany z serwisem społecznościowym EugenNet.

Produkcję nie bez powodu ochrzczono „AirLand Battle”, bowiem ujrzymy w niej bardziej rozbudowany system lotnictwa. Poza śmigłowcami znanymi z European Escalation, pojawiło się 150 modeli samolotów, w tym myśliwce, bombowce i nowocześniutkie cuda techniki. W sumie uświadczymy 750 przeróżnych modeli pojazdów militarnych, a to daje nam już spore pole do popisu. Jakby tego było mało, twórcy obiecują, że każdy żołnierz i pojazd zostanie jak najlepiej odwzorowany, zgodnie z ówczesnymi realiami.

Na deser nowy system broni, poprawione obrażenia od ognia i zamieszki w miastach. Mając te ostatnie na uwadze zaprojektowano nowy interfejs noszący nazwę Urban Combat Interface, który umożliwi nam toczenie bitew na zabudowanych obszarach.

[ Invalid YouTube link ]

Projektanci z Eugen Systems położyli również nacisk na poprawę silnika IRSZOOM implementując do zdjęć satelitarnych między innymi dane topograficzne i szczegółowe informacje o wyświetlanych na mapach jednostkach. Zmianom uległy także siły zbrojne. W drugiej części pojawią się cztery nowe państwa, które zasilą skład NATO i Układu Warszawkiego (w pierwszej części było ich łącznie osiem, teraz będzie dwanaście).

Źródło: PenguinGamers

8
Hyde Park / Blitzkrieg 3 zapowiedziany
« on: 18 August 2013, 15:40:29 »

Studio Nival Interactive zapowiedziało kolejną część swojej kultowej gry.

Pojawiła się oficjalna informacja, o tym, iż studio pracuję nad trzecią częścią swojej strategii czasu rzeczywistego. Niestety twórcy nie ujawnili zbyt wiele informacji o samej grze. Wiemy na pewno, iż gra będzie działała na zasadzie modelu Free2Play i w dniu premiery będzie zawierała darmowy tryb wieloosobowy, a jakiś czas później wyjdzie płatne DLC zawierające kampanie dla jednego gracza.

[ Invalid YouTube link ]

Niestety nie jest znana również data premiery. Plotki w internetach mówią jedynie, iż prawdopodobnie w 2014 roku. Ciekawostka gra wyjdzie również na Linuksa.

Źródło: PenguinGamers

9
Hyde Park / 1C Company - humblebundle 1$
« on: 01 August 2013, 21:18:59 »
1C Company - humblebundle

Men of War
Men of War: Red Tide

www.humblebundle.com/weekly

10
Hyde Park / [S] Kilka gier
« on: 12 July 2013, 08:51:51 »
 Klucze Steam
Red Orchestra 1 - 2 zł
Red Orchestra 2 - 20 zł
w pakiecie 21 zł

Konto Origin - 30 zł
crisis
battlefield 3 limited edition
medal of honor warfighter limited edition

Konto Steam - 10zł
Left 4 Dead 2

11
Hyde Park / Into The Fire
« on: 09 June 2013, 21:52:32 »


Oparta na prawdziwych wydarzeniach.

Wojna koreańska, lata 50. XX wieku. 71 uczniów zostaje zaciągniętych do wojska. Po krótkim szkoleniu dostają zadanie by bronić za wszelką cenę pewnego gimnazjum. Ich przywódcą zostaje O Jang Beom. Musi on nie tylko  zmierzyć się z żołnierzami Korei Północnej, ale i utrzymać rygor w swoich szeregach.

Zwiastun
[ Invalid YouTube link ]

Cały Film


12
Między nami żołnierzami / Red Orchestra 2 na Linuksa?
« on: 30 December 2012, 14:24:36 »
Ryan C. Gordon zaproponował na Twitter, aby przenieść grę Red Orchestra 2 na Linuksa. Nie trzeba było długo czekać na odzew, bo oto John Gibson zaaprobowany pomysłem, zaprosił Ryana Gordona do wspólnych rozmów. Przypomnijmy, że pomysłodawca propozycji, przeniósł niedawno Unreal Engine 3 na Linuksa i pomagał w portowaniu gier Killing Floor oraz Red Orchestra.

Zródło: osworld.pl

PS:
Red Orchestra native Steam

13
Hyde Park / Resistance and Liberation
« on: 11 October 2012, 10:08:42 »

R&L bezpłatna modyfikacja multiplayer na silniku Source.


Realistyczna gra dla 32 graczy uczestniczących w największych bitwach w czasie inwazji w Normandii.

* Nie ma Hud-a - (zero informacji wyświetlanych na ekranie),
* sposób celowania i przeładowywania broni jak w Red Orchestra,
* Będąc blisko dowódcy oddziału ma się większe morale,
* Nie ma podskakiwanie, tzn można w biegu przeskoczyć jakaś przeszkodę
* Wspinanie się na przeszkody.

http://www.resistanceandliberation.com


Ciekawostka, dawniej tak oglądało się mapę http://youtu.be/zoFo4cEVddQ?t=2m49s

14
Hyde Park / Wymiana Cod4 za Arma II
« on: 20 September 2012, 17:50:47 »
Związku z tym że potrzebuje grę CoD4 chciał bym się wymienić za grę Arma II. (Tylko klucze)

Wiem istnieje pewien serwis.

15
Off-topic / Traction Wars
« on: 14 July 2012, 18:56:03 »
Traction Wars is a Tactical Teamwork Game set during the Second World War. We aim to create a realistic and historically accurate environment for players to immerse themselves. For information about the first release please see below. The mod will be released in a series of chapters which will add new features and maps at each stage. Chapter One is currently planned to be infantry only but tanks and other vehicles will be added in a later chapter.





images

www.tractionwars.com

Pages: [1] 2