Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Dumpfires

Pages: [1]
1
Hyde Park / Laptop do gier
« on: 23 November 2016, 19:40:10 »
Witam towarzyszy! Chciałbym kupić laptopa do gier za +/- 4000 zł (bez systemu). Możecie mi coś doradzić? Od razu informuje, że stacjonarny nie wchodzi w grę ze względu na moje częste podróże.

2
Hyde Park / GTA Online
« on: 27 June 2016, 21:36:58 »
Są tu osoby, które grają w GTA Online?

3
Hyde Park / Tanie granie!
« on: 21 June 2016, 20:53:18 »
Wiesz o jakiejś promocji? Słyszałeś o grze za darmo? Podziel się tym z nami!
  • Limbo na steamie za darmo.
  • Promocja na gry z serii Arma.

4


Witam. Chciałbym Wam przedstawić kolejną modyfikację do gry Rising
Storm. Tym razem zostajemy przeniesieni w wir walki pomiędzy Imperium Brytyjskim a Cesarstwem Japońskim, o tytułowy Singapur, Malezje, Burme i inne kolonie.

Oficjalny wątek na forum Tripwire Interactive.
Strona na moddb.

Wersja 2.0 może nam zaoferować:
Nowy pojazd: Bren Carrier
Nową mapę: Phosphate Plant
Nowy głos: "Matthew"
Nowy głos: "Felix"
Nową broń: Lunge Mine (granat przeciwpancerny)
Nową broń: Miotacz ognia "Ack Pack"
Nowa broń: Saperka
Uaktualniona Mapa: Otori Shima
Zmiana tekstury: Tropikalny mundur dla piechoty
Zmiana tekstury: Dynamit
Zmiana tekstury: Lee Enfield
Zmiana tekstury: Bren
Zmiana tekstury: No. 36 Grenade
Zmiana tekstury: Ikona morali
Zmiana tekstury: Wybór jednostki

POBIERZ

5

Witam. Z największą przyjemnością chciałbym wszystkim zaprezentować fanowski projekt, który pojawił się na forum Tripwire Interactive. Chodzi o "Aufmarsch: The Great War 1914-1918". Na chwilę obecną wiadomo o tym, że modyfikacja ma przenieść nas na dwa fronty wielkiej wojny. Front wschodni (Cesarstwo Niemieckie vs. Imperium Rosyjskie) oraz front zachodni (Cesarstwo Niemieckie vs. Stany Zjednoczone Ameryki). Modyfikacja będzie działać na wybranych mapach, a więc gdy gracze zechcą, będą mogli swobodnie zmieniać okres historyczny na danym serwerze. Zmienione zostaną mundury, bronie oraz mapy. Zwiększony zostanie odrzut, a zbliżenie (zoom) zostanie usunięty.

GALERIA -http://imgur.com/a/npSGM/all
Link do oficjalnego wątku - http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=1436687#post1436687

6

Witam! Na wczorajszym FN wspomniałem co poniektórym o modzie do RO2, którego jestem współautorem.
Modyfikacja jest w fazie "early alpha" więc jeszcze dłuuuuga droga przed nami  ;) Szukamy ludzi, którzy będą gotowi poświęcić swój cenny czas, aby nam pomóc.
Kogo poszukujemy? Ludzi znających się na tworzeniu:
- map
- pojazdów (3d)
- broni
- mundurów
- dźwięków

Naszą największą bolączką są pojazdy. Jeśli chodzi o stronę DAK możemy wykorzystać PzKpfw III, PzKpfw IV oraz Sd.Kfz.251/1. Anglicy na chwile obecną mają tylko Universal Carrier.
Każdy kto chce wspomóc naszą inicjatywę niech napisze do mnie PW.

Zapraszam wszystkich do naszej grupy na steamie http://steamcommunity.com/groups/DesertRatsMod
Nasz wątek na Tripwire Interactive Forum http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=104315

P.S.

Przesyłam fotki.
http://imgur.com/a/tRWMi#0

7
Witam towarzyszy broni :) Niedawno na oficjalnym forum TI pojawiła się wzmianka o nowym projekcie do gry Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu. Chodzi o amatorski projekt "Heroes of the West". Akcja (miejmy nadzieje) przyszłego dodatku, będzie odgrywać się na froncie zachodnim. Autorem projektu jest dobrze znany w środowisku "moderów" użytkownik Moskeeto. Na chwilę obecną dodatek jest w stanie wczesnej "alfy" a pracę posuwają się powoli, ale do przodu :) Ciekawskich odsyłam do tematu na oficjalne forum oraz stronie moddb.

http://www.moddb.com/mods/heroes-of-the-west - MODDB

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=1334586#post1334586 - Oficjalna strona TI

8
To mój pierwszy post dlatego witam wszystkich forumowiczów :) Chciałbym się zająć edycją mundurów w RO2 ale mam małe doświadczenie. Problemem nie jest sama edycja a dostanie się do modeli. Mam program SDK i umodel. Gdy chce "wyciągnąć" jakiś mundur z gry za pomocą umodel pojawia się problem. Nie wiem jak go wyciąć i dlaczego widzę kolorowy kwadrat (w SDK wszystko jest ok), ale nie mogę nic zrobić. Jeżeli ktoś zna się na tym proszę o pomoc. Z góry dziękuję!

http://i.imgur.com/gfNM4q2.png
http://i.imgur.com/c7AV8Bv.png

Pages: [1]