RedOrchestra.pl

Serwis RedOrchestra.pl => Wiadomości i ogłoszenia => Topic started by: Gość on 21 April 2014, 21:32:11

Title: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Gość on 21 April 2014, 21:32:11

Dzisiaj pojawił się oczekiwany przez wielu dodatek do gry wnoszący:
- 2 transportery piechoty – Sdkfz 251 i Universal Carrier
- odświeżone wersje map Arad, Barashka, Rakowice
- nową oficjalną mapę Maggot Hill
- 3 fanowskie mapy z ostatniego konkursu Phophate Plant, Myshkova River, Otori Shima
- tryb Search and Destroy z 9 mapami
- nowe achievementy i mnóstwo poprawek
Miłego pobierania
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Bohun on 22 April 2014, 18:55:56
Ich pogieło, czy co - 8 giga do ściągnięcia!
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: BartBear_[PL] on 22 April 2014, 19:23:17
No co to niewiele za "całkiem nową jakość" i fajny trailer  ;D aż m i się chce robić teraz filmiki z fajtnajtów w HoS...zaraz zaraz my nie mamy FN w HoS :P :P ;D
Poza tym na kanał dla adminów przysłali już (dzień po updejcie) informację że zdają sobie sprawę z jakiegoś problemu na Myshkova w trybie kampanii i na razie zalecają nie umieszczać tej mapy w rotacji, a problem rozwiążą "soon"  ;)
Jestem ciekaw, czy kiedykolwiek doczekamy wersji na Linuxa (było powiedziane, że jak będzie duże zapotrzebowanie to zrobią - zapotrzebowanie jest), ale obiło mi się o uszy że gra powstała na "starej wersji" U3 a konwertować da się dopiero jakaś inna nowsza wersja, więc musieli by chyba całość przenieść na nową wersję, co do której nie mam prawnego pojęcia czy mają licencję, a nawet jak mają to chyba kupa roboty (z przewagą tego pierwszego), ale co tam może kiedyś to zrobią i wtedy z przyjemnością powtórnie ściągnę te 8 a nawet 12 GB  ;D ;D
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: ufo_has_landed_! on 22 April 2014, 20:19:00
Zagrałem kilka razy na pełnym 64 slotowym serwerze ARAD 2 i muszę powiedzieć, że po raz chyba pierwszy jestem na prawdę pod pozytywnym wrażeniem HoSa. Mapka jest  rozległa i zarówno czołgo jak i piechot- lubna oczywiście z transporterami. Walki są bardzo intensywne, piechota myszkuje po całej mapie dzięki sporej ilości krzewów i ukryć terenowych, a nie jak to było w Ost gdzie głównie zajmowano się przesiadywaniem w wioskach. Tutaj wszyscy mogą naprawdę ciężko walczyć. W końcu czuję, że gram w Red Orchestre ! Mam nadzieję, że pojawi się teraz kilka map combined arms, bo widzę na serwerach ogromne zainteresowanie mapami tego typu !
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Bohun on 22 April 2014, 21:52:19
Po jednym typie czołgu to jednak trochę za mało. Czy oni w ogóle pracują nad czymś nowym, bo nie śledze tego.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: morticore on 22 April 2014, 22:13:15
Pracują, Panzer III i T-70 od dwóch lat, ale ma w końcu być :)
Arad i Rakowice rządzą, na Baraszce mam po update spadki do 10 kl/s i mniej, żeby nie było, że w tym patchu wszystko jest dobrze zrobione...
---------------------
I kiedyś się pochwalili, że odkupili pozostałe modele czołgów od gościa, który zrobił nasze
dotychczasowe 2: http://www.peperaart.com/
Czyżby Tiger deine Waffe? ;)
(http://www.peperaart.com/images/tiger_final.jpg)
Może kiedyś.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Bohun on 22 April 2014, 22:17:46
A w jakimś info przeczytałem przed chwilą, że wieżyczki mają być obracane za pomocą klawiszy, tak jak w RO1. Bardzo mi to odpowiadało. Jest to? (mi się ciągle ściąga)
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: morticore on 22 April 2014, 22:20:41
Da się coś takiego zrobić, ale cudów bym się nie spodziewał:
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=98953
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: MJ on 23 April 2014, 07:51:47
Jak dla mnie to powinni popracować nad tym aby dało radę grać większą liczbą graczy niż 64 jednocześnie.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Bohun on 23 April 2014, 08:27:22
Bez przesady - im więcej graczy na mapie, tym trudniej jest zdobywać kolejne lokacje. Np. na takiej spartanowce czy grain elevator wyjście poza punkt startowy jest bardzo trudny. Zupełnie odwrotny efekt jest przy mniejszej ilosci graczy - przy ok. 16 graczy na team z kolei obrona jest bardzo trudna i często atak idzie jak burza przez kolejne punkty.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: MJ on 23 April 2014, 10:49:32
A co to za przesada. Bitwa była by bitwą. A potyczka potyczką. Kwestia techniczna jak to rozwiązać.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Bohun on 23 April 2014, 10:59:42
Niby jak? Pod większą ilość graczy musiały by  być napisane zupełnie nowe mapy, znacznie większe.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: ufo_has_landed_! on 23 April 2014, 11:10:49
Niby jak? Pod większą ilość graczy musiały by  być napisane zupełnie nowe mapy, znacznie większe.

a co za problem ? Nie wiem tylko czy na tym engine ma to sens :) Wyobraźcie sobie taki Orel albo Alte Ziegelei na 120 ludzi.

CO do pojazdów. Oprócz wspomnianych P3 i T70 na pewno są robione w różnych stadiach zaawansowania - stug3, pz4 w jakieś wczesnej wersji, su76, kw 1 i sdkfz 222. Wszystkie pokazano na screenach. TWI warunkuje dodanie kolejnych pojazdów tym jak zostaną przyjęte transportery, ale po szale  jaki wzbudzają na publikach byłbym spokojny o to czy kolejne wozy się pojawią.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: morticore on 23 April 2014, 17:38:55
Z tymi pojazdami od moda to bym sobie w końcu dał spokój - 3 raz zmienili zdanie czy go skończą (historia nieco jak z telenoweli, ale nie chce mi się pisać na ten temat). Chyba  jednak nie :( http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=83586&page=90
Zostaje Tripwire i AMG
-------------
Mapy z większą liczbą graczy chyba nie przejdą na tym silniku ?!
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: piter306 on 23 April 2014, 19:05:05
Tak z innej beczki to można pobrać przez 24 godziny RO2 za free na Steamie, tym sposobem obczaje w końcu dwójke :)
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Wrona on 24 April 2014, 09:08:48
Pograłem wczoraj na Arad2 i prawdziwą przyjemność z gry zepsuł mi bug objawiający się smolistoczarną plamą w chmurze dymu i spalin za pojazdami widoczną pod pewnymi kątami. Miał to ktoś?
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: morticore on 24 April 2014, 11:52:08
Niektóre Radeony tak mają. Mój też :(
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Rozumny(PL) on 24 April 2014, 12:24:20
Próbowaliście ze starszymi sterownikami? Na moim HD 7770 przy najnowszych sterownikach co jakiś czas dym robi się zielony  ::)
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: morticore on 24 April 2014, 13:03:53
Zielony? A tego nie znam  ;D Problem istnieje na Aradzie od ponad roku
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Wrona on 24 April 2014, 18:05:08
Hmm, podobno pomaga ustawienie filtrowania tekstur na High w Catalyst Control Center. Wypróbuję, jak wrócę po robocie.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Pobor on 24 April 2014, 23:25:46
Testowałem zmiany ustawień w CCC, mi nie pomogło, dymek nadal zielony  :-\
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: anonim.pl on 25 April 2014, 15:12:21
To nie wina Radeona tylko mapy. Jakoś na innych mapach nie ma problemów z dymem, tylko na tej. Pewne autor mapy coś z nim kombinował i skopsał sprawe.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: morticore on 25 April 2014, 16:56:24
Tripwire coś skopsało na tej mapie i niektóre Radeony wyświetlają cyrki :P Customowy Arad działał dobrze
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Wrona on 25 April 2014, 20:35:27
Zmiana ustawień praktycznie nic nie dała. A zapomniałem o jakichś od czasu do czasu skaczących artefaktach widocznych czasami przy jeździe czołgiem.
Czas ładowania gry po odpaleniu drastycznie się zwiększył. Czas ładowania map jest OK.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: morticore on 25 April 2014, 22:10:12
Te artefakty to czarne kwadraty?
(http://s6.ifotos.pl/img/catalystj_nhranqq.jpg)
Problemu z dymem jak słusznie zauważyłeś to nie rozwiązuje, ale reszta cyrków powinna zniknąć :(
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: Wrona on 25 April 2014, 22:28:19
Tak to u mnie wygląda, chyba wersje sterów ciut nie te same. Mam najnowszą betę.
Title: Odp: Rising Storm Game of the Year Edition
Post by: morticore on 26 April 2014, 18:32:10
Masz to włączone jednak