RedOrchestra.pl

Serwis RedOrchestra.pl => Wiadomości i ogłoszenia => Topic started by: Apos on 20 September 2011, 01:34:01

Title: Patch #3 wydany!
Post by: Apos on 20 September 2011, 01:34:01

Bugs Fixes

Naprawiono bug dzięki, któremu gracze mogli się spawnować bez wybrania klasy

Naprawiono bug z automatycznym przeładowaniem podczas używania karabinów

Wprowadzono drobne usprawnienia wydajności


Level/Gameplay Fixes

Pavlov’s House

Dodano ścianę na mapie aby zasłonić widok na spawn alianckich czołgów

Alianci teraz poprawnie prą naprzód gdy przechwytywany jest obiekt Zab`s House

Ochrona sprawnu niemieckiego została obniżona aby zapobiec atakom aliantów wewnątrz Voyentorgu zabijanych przez ochronę spawnu kiedy cel zmieni swoich właścicieli


Commissar’s House

Od teraz alianci maja o 40% więcej posiłków

Przesunięto domyślny spawn aliantów aby znajdował się w linii z Building 81

Przeniesiono jeden z początkowych niemieckich spawnów trochę dalej od obiektu Water Refinery

Zwiększono ochronę spawnu i artylerię dla aliantów

Wprowadzono różne poprawki związane z osłonami


Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: Mati on 20 September 2011, 08:39:09
Yes, sure, of course...

Apos, mogłeś się pokusić o tłumaczenie. Takie newsy nie mają sensu skoro to polska fanowska stronie gier serii Red Orchestra. Jeśli brak czasu lub jakiś inny powód spowodował brak tłumaczenia, to taka lista nadaje się na forum, a nie na stronę główną.

Bugs Fixes
Naprawiono bug dzięki, któremu gracze mogli się spawnować bez wybrania klasy
Naprawiono bug z automatycznym przeładowaniem podczas używania karabinów
Wprowadzono drobne usprawnienia wydajności

Level/Gameplay Fixes
Pavlov’s House
Dodano ścianę na mapie aby zasłonić widok na spawn alianckich czołgów
Alianci teraz poprawnie prą naprzód gdy przechwytywany jest obiekt Zab`s House
Ochrona sprawnu niemieckiego została obniżona aby zapobiec atakom aliantów wewnątrz Voyentorgu zabijanych przez ochronę spawnu kiedy cel zmieni swoich właścicieli

Commissar’s House
Od teraz alianci maja o 40% więcej posiłków
Przesunięto domyślny spawn aliantów aby znajdował się w linii z Building 81
Przeniesiono jeden z początkowych niemieckich spawnów trochę dalej od obiektów Water Refinery
Zwiększono ochronę spawnu i artylerię dla aliantów
Wprowadzono różne poprawki związane z osłonami

Mimo że tłumaczenie pisane na szybko bo też nie mam czasu (sądzę po godzinie wysłania newsa) to lepiej wygląda niż lista zmian po angielsku. Dlatego też umieszczam to w newsie. Jestem otwarty na poprawki  ;)



Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: Pacynka on 20 September 2011, 09:33:13
Ta a kiedy podgląd acziwow zostaje naprawiony? (:
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: Wawer on 20 September 2011, 12:22:45
Wydaje się, że są ważniejsze rzeczy do poprawienia niż achievmenty, czy statystyki. Choć przyznam, że i na to czekam.
Ja odniosłem wrażenie, że wydajność się nieco poprawiła i przy artylerii już tak nie ścina, choć może to tylko "wrażenie".
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: kokon303 on 20 September 2011, 13:24:43
Witam , jestem nowy na forum , mam problem , gdzie można ściągnąć te patche ? :-\
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: csMKJP on 20 September 2011, 13:42:56
Witam , jestem nowy na forum , mam problem , gdzie można ściągnąć te patche ? :-\

Domyślnie Steam pobiera aktualizacje automatycznie; nic nie musisz robić.
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: IgraSov on 20 September 2011, 13:43:46
Patche ściągają się automatycznie na steamie.
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: kokon303 on 20 September 2011, 13:59:05
A czy informowało was o tym że się aktualizowało? bo ja mam pirata , wiem że nie powinienem ściągać , ale musiałem żeby zobaczyć jak chodzi na moim sprzęcie.... :D powinni jakieś demo dać a takto ..... :P
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: Pacynka on 20 September 2011, 14:38:05
mam pirata , wiem że nie powinienem ściągać , ale musiałem żeby zobaczyć jak chodzi na moim sprzęcie
polecam zamiast leciec na piracie to
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
ale nie wiem czy na neostradzie pojdzie ta strona ;]
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: _KaszpiR_ on 20 September 2011, 14:39:24
a czy informowało was o tym że się aktualizowało? bo ja mam pirata , wiem że nie powinienem ściągać , ale musiałem żeby zobaczyć jak chodzi na moim sprzęcie.... :D powinni jakieś demo dać a takto ..... :P

Jeszcze jedno pytanie nt wersji pirackiej i ban.
Zassałeś pirata i chyba wiesz jak gra ci chodzi, teraz patche raczej tylko poprawiaja wydajność i crashe.

System Requirements Lab jest za to bardzo uzyteczny.
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: kokon303 on 20 September 2011, 15:18:18
Jak jest z statystykami ? są pełne serwery ?  ::)
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: Qbon on 20 September 2011, 15:51:27
Statystki mi wprawdzie teraz zapisuje po tych patchach ale w kwestii wydajności nic się nie zmieniło. Gra chodzi żenująco słabo jak na mój sprzęt. Nie spotkałem się jeszcze z tak skopaną optymalizacją gry na silniku Unreal 3 Poza tym mam teraz dużo częściej crashe niż przed patchem. Potrafi wywalić w trakcie gry a przy zmianie mapy to średnio co 2 raz. Tak czekałem na tą grę a póki co jest to bubel, w którego ciężko grać.
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: KawMAN on 20 September 2011, 19:06:35
Commissar's House
-Gave Allies 40 more reinforcements

nie wiem skąd w tłumaczeniu te procenty
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: IgraSov on 20 September 2011, 19:45:49
W końcu została poprawiona niemiecka kampania, której w żaden sposób nie dało rady ukończyć.
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: Pobor on 20 September 2011, 20:21:07
Kampanie poprawili już patchu nr 2 Igraś ;)
Wim,bo mnie tez strasznie wkurzał motyw z brakiem możliwości zniszczenia tej wiochy arta ;)
Title: Odp: Patch 3# wydany!
Post by: IgraSov on 20 September 2011, 20:53:37
Ano możliwe, że to było w drugiej paczce.