RedOrchestra.pl
Różności => Off-topic => Topic started by: Wrona on 29 May 2007, 08:57:24
-
Obejrzyjcie trailer! Coś mi się zdaje, że ten mod, hmmm, to raczej cała nowa gra niż mod, ukradnie większość mojego wolnego czasu w czerwcu!!!
http://www.gameconnect.info/comments.php?catid=12&id=14963 (http://www.gameconnect.info/comments.php?catid=12&id=14963)
http://www.insmod.net
http://insurgency.pl
-
Etam, współczesne:con, ale czytałem wczoraj że COD IV też będzie o współczesnej walce z terorystami:dozingoff
-
Bathin :
COD IV też będzie o współczesnej walce z terorystami:dozingoff
niestety to prawda
-
widzialem cod4 i prawde mowiac przypomina bf2 czy inengo cs
-
znowu zero realizmu, sieczka i masakra i pełno cziterów z uwagi na to ostatnie przestałem grać w CODA 2
-
ja wlasnie sie zastanawiam nad kupnem COD 2 ale to nie ma w sobie realizmu i to jest wielki minus tak dobrej gry :)
-
...znowu zero realizmu, sieczka i masakra...
No nie wiem Wąski, Jeremy Blum, lider developerów Insurgency prowadził także Red Orchestra:
My experience being the project lead of Red Orchestra was a very big influence on my inspiration to make INS great. Essentially, I saw what creating a realism mod entails, and tried to take that to the next level with Insurgency. Personally my favorite games in the past have been the Rainbow Six series, Operation Flashpoint, Red Orchestra, Americas Army, Day of Defeat and Gears of War. I can assure you that INS has elements of each and every one of these games in it; I took the best aspects of my favorite games into mind when coming up with concepts for INS.
Osobiście myślę, że to naprawdę może być hit... Tym bardziej, że juz szykuja się kolejne teatry działań - np. Chorwacja
-
Jest juz pierwsza beta.
http://www.insurgencymod.net/
Na razie trudno wyczuć jak będzie wyglądał teamplay ale gierka ma potencjał.
Kilka informacji:
Grafika i lokacje wyglądają świetnie.
Brak pojazdów.
Brak celownika ( przy iron sight jest leciutkie zbliżenie) , podział na klasy, brak info kto zginął, system posiłków, zajmowanie flag, możliwość wychylania się zza muru.
Dużą zaletą jest wolniejsze niż w Ceesie i DoDS poruszanie sie postaci przy czym jak na razie animacja postaci jest idiotyczna.
INEA postawiła nawet serwer gry ale jak na razie gracze są tylko na zagranicznych serwerach.
-
Wawer :
INEA postawiła nawet serwer gry ale jak na razie gracze są tylko na zagranicznych serwerach.
Na inee nikt nie wejdzie dopóki nie wyjdzie poprawka. Inea stoi na linuxie a ta wersja serwera nie wpuszcza graczy, mam ten sam ból bo też postawiłem serwer na fb.pl.
-
A to z tego powodu nie mogłem się wbić?
No to teraz rozumiem:D
-
Moze byc fajne :) Ale ja poczekam na pelna wersje ;)
-
a jak spodziałem na klasy? na serwerze moze być taka sytuacja 20vs20 i kazdy ma profesje wybrana - snajperka?
-
Tak nie da rady:D
Generalnie podział na klasy jest podobny do R.O. - jeden dowódca i żołnierze innych klas. Jak wyglądają proporcje wyboru profesji nie mam pojęcia.
W każdym razie nie szykuje się drugi Cees.
Idę sobie postrzelać:p
-
dobre, ale...
malo fps
bugi
i nigdy nie bedzie popularne pozniewaz wychodzi kilka lat po wyjsciu jego silnika... tak jak ro
-
Ja na fps nie narzekam a co do popularności, no cóż Cees jakoś nadal jest popularny.
No i jeśli chodzi o ludzi... To jest beta1 a na serwerach naprawdę sporo wiary.
Zresztą graficznie wypada naprawdę dobrze. Nie przypominam sobie żadnej gry która wyszła po Hl2 i mnie zachwyciła jakąś nowatorską grafiką.
-
Gra i wciąga i irytuje... A to np. dlatego że NIE słychać kroków oprócz własnych, nie muszę mówić jak to jest kiedy masz rozłożony RKM i wpatrujesz się w aleję w poszukiwaniu wroga a tutaj zachodzi Cię gostek z pistolecikiem na 3 kroki od tyłu:)
...gra chyłkiem i zakosami czyli tzw. strafeing nie jest do uzyskania jak np. w RO, bo postać biegnąca "po skosie" w rzeczywistości zbacza z linii prostej bardziej jak pijany a nie żołnierz postępujący taktycznie, samo poruszanie dla wprawionego RO-owca też jest udziwnione, jakoś tak miękko, większy bezwład...
Poza tym (niestety) dużo jest bugów jak np. podczas bandażowania jest duża szansa że unieruchomimy swoją postać i może sobie wtedy co najwyżej poskakać do góry, albo jeszcze bardziej wkurzający bug dla żywcem przełożonego dowódcy z RO - bieg (sprint) z odbezpieczonym granatem powoduje zablokowanie animacji rzutu i tym samym już sobie nie postrzelamy aż do śmierci...
Czekam na łaty i to niecierpliwie, może w końcu pogramy na INEII :)
[/b]
Generalnie podział na klasy jest podobny do R.O. - jeden dowódca i żołnierze innych klas. Jak wyglądają proporcje wyboru profesji nie mam pojęcia.
Mamy podział na drużyny, ilość drużyn prawdopodobnie ograniczona jest przez twórców mapki albo serwera, skład jednej drużyny uzależniony jest od mapki. Ponieważ jest to beta to przydział broni jest ustalony odgórnie, ale na planszy wczytywania widnieje pole "zbrojownia", więc może będzie możliwość jakiegoś wyboru.
-
Mnie najbardziej wkurzają granaty. Przyzwyczajony do ich dużej skuteczności w RO tutaj przypominają petardy.
-
pozwolilem sobie na zmiane tytulu topika na prawidlowa nazwe moda
oraz dodalem link w pierwszym poscie do oficjalnej strony.
wawera spotkalem na serwerze ;)
do gry trzeba sie przywyczaic, ponizej lista charakterystycznych rzeczy:
- brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights
- jak robimy sprint to nie mozna strafeowac na boki oraz czulosc myszki sie zmniejsza, wiec trzeba wieksze wymachy zrobic aby zakrecic, co wiecej opuszczamy bron i nie mozna strzelac.
- gra zespolowa
- przewaznie 1 kula i jestes trupem
- wychylanie sie na boki
- kilka trybow rozgrywki, ogolnie trzeba przejac punkty na mapie aby zwiekszyc swoja ilosc kolejnych respawnow, przejmowanie w zaleznosci ilosci graczy na serwerze -czyli przy malej ilosci osob sami przejmiemy, a jak jest bardzo duzo to trzeba np we 3 osoby.
- moim zdaniem gra wyglada naprawde rewelacyjnie, nie umywa sie do cs:s - te modele begaja naturalnie, a nie jak geje-baletnice w cs:s, animacje sa plynniejsze, mniej dretwe niz w RO.
- duze wymagania sprzetowe, wieksze niz RO, ale nastpny patch ma poprawic ilosc FPS.
- przebijalne sciany i obiekty oraz rykoszety
Bugi jakie znalazlem jak dotad:
- sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmiane broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabic
- wychylanie sie na boki niestety nie dziala podczas strafe - prostuje do pionu, pzoa tym uwazam ze jest za slabe.
- granaty trzeba rzucac bardzo wysoko - wtedy leca daleko, sa dymne i odlamkowe
- smieszne dzwieki irakijczykow, "frrrraaaaag auuut" ;)
- dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinen byc jak w RO, ale jest nalozenie sie kilku obrazow jeden na drugim - troche brakuej tu do efektu z css
- mozna sie zaciac na mapie, na respie czasem ludzie wlaza jeden na drugiego
- koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak sie pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociagnie seria i caly team lezy
- czasem jst bug ze scope - wygiecie obrazu
- bugi na mapach, np czasem jest przenikalna skrzynia i mozna w nia wlezc, czyli taki noclip
- ubogie radio menu
- brak opisow klas przy wyborze
- serwery linuksowe sa niekompatybile z klientami = wszystkie sa puste bo nie mozna na nie wejsc
- serwery na windows czesto zdychaja, np czasem raz na 10 min, ale czasem i pare godzin dziala bez problemu
wrzucam filmik z gry na ftp RO ;D
-
_KaszpiR_ :
wawera spotkalem na serwerze ;)
- smieszne dzwieki irakijczykow, "frrrraaaaag auuut" ;)
Rzeczywiście spotkaliśmy się zupełnie przypadkowo. Jak już będzie się można wbijać na Ineę to będziemy się częściej widywać:p
Wczoraj za to na jakiś ang serwer wbiło się kilku graczy czołowego europejskiego klanu w R.O. ''Fullmj". Widać koledzy też sprawdzają czy coś z tego będzie.
Co do dźwięków, ten fraagaaaaaut irakijczyków jest prześmieszny. :D
-
nagrajcie jak to brzmi :p Tak btw jest rozmycie przy strzalach, jak w RO? Mozna podeprzec kazda bron (znowu jak w RO)? Sa smg (np. MP5, Skorpion, UZI)? Jak wyglada strzleanie ze snajpy?
-
ile gra zajmuje miejsca na dysku? nie wiem czy opłaca mi sie instalować bete
-
1.25 gb.
Heh sprawdziłem ile zajmują mi wszystkie gry od steama co je mam na kompie.
13.5 gb robi wrażenie:p
-
Jeszcze jedno noob pytanie ;) do bety? nei potrzebuje HL2?
-
O Insurgency tutaj wiecej (http://hlds.pl/index.php/Insurgency_%28mod%29)
na samym dole film z gry ktory wczoraj nagralem.
-
Wyszedł patch. Zassysać: http://www.insmod.net/downloads
-
- Po spatchowaniu gry jest faktycznie więcej fps.
- Do dupy ten patch bo nie dali plików linuxowych pod serwery.
PS. Na wczorajszym spotkaniu społeczności Insurgency z twórcami dowiedzieliśmy się że część osób tworzących ten mod tworzyło także naszą RedOrchestrę :)
-
To wystarczy tylko sciagnac i zainstalowac czy jeszcze cos trzeba miec ?
-
Only Source SDK Base is needed to play INS. I keep seeing everyone asking.
The following include Source SDK
Half-Life 2: $20
Counter-Strike: Source: $20
Day of Defeat: Source: $20
Half-Life 2: Deathmatch: $10
Half-Life 2: Episode One: $10
i wszystko jasne:wink
-
sciągnełem gre - zainstalowałem i steam jej nie widzi co teraz?
-
wwr :
Only Source SDK Base is needed to play INS. I keep seeing everyone asking.
The following include Source SDK
Half-Life 2: $20
Counter-Strike: Source: $20
Day of Defeat: Source: $20
Half-Life 2: Deathmatch: $10
Half-Life 2: Episode One: $10
i wszystko jasne:wink
Czyli wystarczy miec jedna z tych gier czy trzeba miec te wszystkie wyzej wymienione ?
Btw. 100 post :D
-
Halo? pomoże mi ktoś? :) zainstalowałem gre i dupa steam nic nie widzi skąd mam ściągnąć tego SDK skoro niczego nie ma w steamie?
-
ja po porostu odpaliłem grę, napisał, że jeszcze będzie się ściągać przez 9 minut i poszło, sdk mi się pobierało potem wiec nie wiem po co to, ale bez niego nie ruszy. tylko u mnie odrazu wskoczyła na listę zainstalowanych gier w steam.
-
no a u mnie dupa.. a robie wszystko jak kaszpir każe.. wyłączyłem steama a po zainstalwoaniu włączyłem ;|
-
AC| AdRain :
no a u mnie dupa.. a robie wszystko jak kaszpir każe.. wyłączyłem steama a po zainstalwoaniu włączyłem ;|
Masz zainstalowanego HL2 lub jakąkolwiek inną grę na silniku HL2.
-
trawiator :
AC| AdRain :
no a u mnie dupa.. a robie wszystko jak kaszpir każe.. wyłączyłem steama a po zainstalwoaniu włączyłem ;|
Masz zainstalowanego HL2 lub jakąkolwiek inną grę na silniku HL2.
watpie zeby adrianek mial cos takiego ^^
-
Jeśli nie, to nie ma o czym gadać. Ten mod WYMAGA posiadania jakiejkolwiek gry na silniku hl2 (source).
-
A mam jeszcze 1 pytanie przed isntalacja tego :P. Czy jesli to zainstaluje bede mogl grac w CS:S, bo piszecie ze potrzebuje jakiejs gry na silniku source i to jest mod wiec moze modyfikuje jakies pliki ? A i jeszce jedno duzo osob w to gra ? :d
-
patrz wyzej na post trawy
-
Skucha :
patrz wyzej na post trawy
Nie widze tam odpowiedzi na moje pytanie...
-
a sry zmeczony troche jestem... no wiec pewniakiem tak bo to jest mod jak wszystkie inne pochodne... (do HL1 wyszlo pelno modow w tym CS i jakos nie bylo komplikacji), a ile osob gra to keine annung.
-
Jak ja to ostatnio odpaliłem to miałem max 7 fps i już raczej nie będę w to grał....
-
Plazma :
A mam jeszcze 1 pytanie przed isntalacja tego :P. Czy jesli to zainstaluje bede mogl grac w CS:S, bo piszecie ze potrzebuje jakiejs gry na silniku source i to jest mod wiec moze modyfikuje jakies pliki ? A i jeszce jedno duzo osob w to gra ? :d
Ten mod dla gier na silniku source to tak jak Defence Alliance dla RO.
Mod nie modyfikuje plików, dodaje swój katalog i z niego korzysta.
-
Dobra sciagam i zaraz instaluje zobaczymy co to jest warte :)
-
nom ja tak samo ciagne zobaczymy czy sie "wkrece" jak w RO, jakby co nick w grze mam staly jak zawsze: skucha
-
Powiem tak: gra dobra ale nie da sie w nia grac. Narazie duzo bugow, malo fps i duzo ludzi biegajacych w kolo i nie wiedzacych o co chodzi. Sam w sumie nie wiem o co chodzi zbytnio :P Wiem, ze trzeba przejmowac te punkty ale za co ja dostaje punkty to ja nie wiem xD Da sie zmienic profesje przyciskiem ",". Gra moze zostac hitem ale jesli ja poprawia. Czyli podsumowujac czekam na nowe patche :)
-
dobra gra, jezeli bedzie tak szybko poprawiana jak teraz (patch usuwający najwieksze bugi po 2-3 dniach)-pewny hit. co prawda ostatnio gram glownie w nwn2, ale milo gdy znowu w grze fpp na pierwszych miesjscach widac mojego ucznia disease i moj skromny nick:D
-
nie podoba mi sie ta gra bleee.
-
Jak wyjdzie ostateczna wersja pewnie będę w to grał.
Wygląda a to, że teamplay będzie w porządalu a i przyjemnie sie na to patrzy:D
W każdym razie moim zdaniem będzie to popularniejsza gra niż RO.
Na razie pogrywam od czasu do czasu.
-
http://img176.imageshack.us/img176/307/kakaoeo1.jpg
Wiecie co z tym zrobic ? Bo nie moge wejsc na zaden serwer... tylko caly czas mi to wyskakuje :/
-
wyloguj się i zaloguj ponownie na steam (sam restart nic nie da). Ewetualnie wywal plik clientregistry.blob z katalogu steam.
-
Dziala dzieki ;)
-
Jedyny mod (jak i gra zresztą), który mnie tak wciągnął ;) Jak zapewne wiecie twórcy RO maczali w tym palce no i jedyne czego się boję to wersji pudełkowej.
-
Do wersji pudelkowej troche bedzie. Pewnie to zrobia jak z CS Retail, podejrzewam ze za jakis smieszne pieniadze.
-
Gierka fajna, pogralem kilka godz. oprocz bugow, wychylania, biegania, wszystko mi sie podoba :P
Dodajcie mnie na xfire do friends - yankesmgn, lub steam - niclas1000, to pogramy sobie razem ;)
-
Myślę, że jak już rusza polskie serwery tam sie bedziemy spotykali:D
Ps. _Kaszpir_ podobno już jakąś domenę wykupił, działa już jakieś forum czy co?
Chętnie pospamuję:p
-
Wawer :
Myślę, że jak już rusza polskie serwery tam sie bedziemy spotykali:D
Ps. _Kaszpir_ podobno już jakąś domenę wykupił, działa już jakieś forum czy co?
Chętnie pospamuję:p
Już szykujemy stronke, w sumie zostały tylko prace wykończeniowe i uzupełnienie strony treścią.
YankeSmgn :
Gierka fajna, pogralem kilka godz. oprocz bugow, wychylania, biegania, wszystko mi sie podoba :P
Dodajcie mnie na xfire do friends - yankesmgn, lub steam - niclas1000, to pogramy sobie razem ;)
Dodany do friendsów na steam :)
-
Już się zarejestrowałem na stronce:p
Macie jakieś info o jakimś patchu dla serwerów linuksowych?
Fajnie będzie zagrać wśród polaków.
-
To podacie tego linka ?:D
-
insurgency.pl ?
-
"(Prawie) Oficjalna polska strona moda insurgency" - n/c :D Wygląd też mogliscie jakoś bardziej dopracowac :P Jakby co moge pomoc ;)
-
Udało mi sie osiągnąć więcej fps niż 10 po zmianie DirectX® 9 na DirectX® 8 na 7 sie nie skusiłam, bo chyba bym sobie pokaleczyła wzrok, :) ale gdzie te czasy, co rozpoczęłam przygodę z FPP na DirectX® 7 mając MX440 – i było cudnie, rzeka na de_aztec mleczna :)
-
mlekiem i miodem płynąca :D :yes