RedOrchestra.pl
Różności => Hyde Park => Topic started by: Czarny_[FH]_pl. on 24 March 2007, 11:30:41
-
linki:
http://games.iddk.ru/gm/39/
http://www.tanksim.com/reviews/t34interview.htm
http://games.iddk.ru/en/?pg=gm39
Z tego co wyczytalem ma to byc w pelni realistyczny symulator dwoch czolgow: po stronie niemieckiej bedziemy jezdzic :Tygrysem !!!!
Natomiast po stronie Roskich bedziemy zarzynac T-34/85 !!!! pomimo to beda w grze wystepowac oczywiscie inne pojazdy i czolgi oparte na historycznych bitwach:))))
malo tego grafa z tego co widac po screnach stoi na njwyzszym poziomie a to dopiero wersja Alpha:)))))
-
Witam
A ja zapraszam do przetestowania takiego tytułu jak Steel Fury - Kharkov 1942 Alpha Demo
a oto link do dema tej gry http://www.steelfury.info/index2.html
Polecam i zapraszam do komentowania tej gry (dema)
-
Witam.Zarzynalem w wersje bete i powiem ze zapowiada sie ciekawie ale jest jedno male takie ale ze mam duze bledy w wyswietlaniu grafiki.Miedzy innymi zle wyswietla mi ludzi w czolgu i piechote = bledy.Moze to byc spowodowane tym ze posiadam 8800gtx i beta nie uwzglednia jeszcze tej karty albo wogole ze to jest beta:)))) Ale symulator bedzie klasa jednak licze bardziej na ten drugi Tygrys & T34/85 nmiedzy innymi ze tam bedzie bardziej zaawansowana grafika noi bardziej wypasione maszyny i teren dzialan::))
-
Tylko ze TvsT34 wyjdzie pozniej ;/
Cieszy Mnie ze wreszcie ktoś sie wzial za symulator czolgu w 2 wojnie :D
Marzy mi się jeszcze zeby ktoras z tych gier nie byla skupiony tylko na dwóch góra czterech typach czołgów
A i do tego multiplayer gdzie kazdy gracz zajmuje swoje miejsce w czolgu (oprocz oczywiscie ladowniczego)
Tu dopiero liczyło by sie zgranie
Mam nadzieje ze bedę mogł zasiasć kiedys za sterami STUG'a III wraz z kolegami...
....ehhh marzenia....
-
Dokladnie ostatni symulator czolgow z drugiej wojny to byl dobry stary panzer elite chociaz i dzis z najnowszym modem: OSTPAK 2007 moze bardzo niejednego fana symulatorow ucieszyc a gra ta byla z 1995 roku bodajze >
2007 rok chyba jest darem z niebios bo szykuje sie w koncu po latach wysyp gier na ten temat:))))
Co do OSTPAK 2007 bardzo polecam sciagnac ze stronki:
http://p072.ezboard.com/fpanzerelitefrm5.showPrevMessage?topicID=310.topic
Sa tam 3 podstawowe pliki do sciagniecia i instalowanie po kolei na gola wersje panzer elite w wersji 1.2 chociaz tez istnieje mnostwo dodatkow jeszcze do tego moda opcjonalnych oczywiscie:))
-
Zagramy w PE kiedyś online?
-
Panowie czapki z glow: w koncu realistyczna optyka Tigera po latach oczekiwan na symulator czolgu z drugiej wojny swiatowej i ten T34/85 wspaniale trafiony z 88 !!!
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=109974
-
Z chęcia bym zagrał w PE ale niestety mam wersję polską gry i po instalacji tego najnowszego patcha
mam same krzaki zamiast liter :((
A niestety na torrentach nie znalazłem starego dobrego PE :/ tylko ta zręcznosciowka była PE:Action :/
Wiec moze poczekajmy do czasu wydania ktoregos z tych dwóch symulatorów
-
Czarny - jaaaaa piękne screeny :yes. Kiedy dystrybucja w Polsce? I jakie wymagania toto ma?
-
Narazie jest to wersja Pre Alfa ale jak to juz wyglada i mam nadzieje ze niedlugo pojawi sie wersja demo:))Co do panzer elite masz tutaj nizej linka do patcha 1.2 pl !!!!
http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=236
Wazne aby go zainstalowac od razu na gola wersje 1.1se zaraz po instalacji gry i dopiero odpalac gre:)) a tutaj masz juz linki do wypasionego moda Osatpak 2007!!!! ten pierwszy link od gory to najnowszy juz Ostpak dla wersji 1.2 :)) i wiele innych modow,polecam bardzo torch final -kampania w afryce i te textury 3d!!!!
http://p202.ezboard.com/Ostpak-2007-files-for-expanding-Panzer-Elite/fpedgfrm22.showMessage?topicID=91.topic
http://p202.ezboard.com/bpedg
http://www.derkampfpanzer.de/start.htm
http://pedg.chollie.co.uk/
Panowie maly update T34/85 & Tiger - cos pieknego to co jest na screnach to juz krok do rzeczywistosci. Jeszcze nie widzialem tak pieczolowicie oddanego wnetrza TIGERA!!!
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=110774
A tutaj troche wiecej wiadomosci odnosnie T-34 & Tiger
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=88970odnosnie T-34 & Tiger
Nastepna aktualizacja T-34 & Tiger :)) Tym razem T-34/85 od srodka!!!
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=110786
Panowie co wy na to?
-
Czarny_[FH]_pl. :
Panowie czapki z glow: w koncu realistyczna optyka Tigera po latach oczekiwan na symulator czolgu z drugiej wojny swiatowej i ten T34/85 wspaniale trafiony z 88 !!!
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=109974
Wybacz sceptycyzm, ale co jest w niej takiego realistycznego poza tym że znaki celownicze są (zdaje się) ruchome wreszcie ? Trudno powiedzieć, bo ciągle na jeden dystans jest ustawiony... ale takiego opadu na 600m to Tygrys raczej nie miał... Nie kojarze też tego krzyża na środku, w każdym razie z dostepnych mi rysunków, bo zdjęcia działającego celownika jeszcze nie widziałem (ma ktoś ?).
Ten ma co najmniej złą wielkość (czemu nie wykorzystuje całego ekranu ? albo trudno będzie dostrzec cel i zoom będzie nieprawidłowy - chyba że na 21 calowym ekranie, albo pole widzenia będzie zawężone w stosunku do oryginału. Jest źle wyskalowany (tzn wielkość elementów celowniczych i dystansów między nimi jest nieprawidłowa... I kształt prawdopowobnie też...).
Wszyscy się zachwycają Tiger vs T-34 i ja też chciałbym żeby to była dobra gra (w końcu jak się ma już działającą grę to dodanie następnych czołgów to już tylko kwestia modeli/tekstur/animacji i troche parametrów. Fajny teren działania, mam nadzieje że duży (chociaż losowo generowane mapy jak w CM to chyba marzenie...).
Ale nie przeczytałem do tej pory (co prawda nie szukałem ostatnio) nic na temat jak modelowane ma być w tej grze (na jakim poziomie) opancerzenie, balistyka, uszkodzenia i tak dalej czyli najważniejsze w końcu sprawy ? Bo "ładnych" jeżdzących czołgów to jest sporo w róznych innych grach, ale z realizmem kulawo albo beznadziejnie... RO też się chwaliła jaka to nie jest realistyczna jak nędzna jest prawda widać w grze, ale tak naprawde dopiero jak popatrzeć w kod... mam nadzieje że skoro tę grę robią pasjonaci walki pancernej, to zadbają o realizm na poziomie, prawdziwy a nie tylko reklamowany... Dla mnie minimum na grę pisaną w końcu w 21 wieku to poziom realizmu z Combat Mission BB, tak na początek... to naprawde jest dużo łatwiejsze niż napisanie całej reszty gry, może 10% calości nakładu pracy by zabrało. A najlepiej lepszy, tym bardziej że są tylko dwa modele czołgów więc mogą być dokładniej wymodelowane.
Znane są jakieś szczegóły na temat engine ?
-
Ja widzę jeszcze jeden problem. Ta ekipa popełniła grę T-72: Bałkany w ogniu. I do teraz (2-3 lata od wydania gry) nie ma działającego trybu sieciowego. Misje single są niezbyt wyrafinowane i krótkie i to w stosunku do T34 vs Tiger nie napawa mnie optymizmem. Chciałbym się mylić ale najsłabszym ogniwem może być producent gry.
-
Nie no nie bedzie chyba tak zle w. CHyba nie jestem pewien ale to ci sami goscie co robia Steel Fury Kharkow i jest grywalne demo i powiem ze calkiem niezle z tym realizmem .Odleglosci i rykoszety itd na przyzwoitym poziomie:))) Ale to dopiero wersja Alpha- Pozatym to robia roscy a nie beznadziejny zachod a wiadomo jakie sztance wychodza za atlantykiem:)))pozatym male rewolucje w grach jesli chodzi o realizm to roscy byli zawsze pierwsi chocby nap:IL-2 Sturmowik itd noi obecny Theatre Of WAr -mam wersje bete i wiem:))) Amizaur --model uszkodzen czolgow niczym twoj blizniak mod AB:))
-
Chwila, to IL-2 Sturmownik to realistyczna gra ?? Tzn jak na gre to może w miare, ale realistyczny symulator ???? No jak tak ma być z realizmem w T34/Tyrgys...
T-72 BwO nie widziałem bo zniechęciły mnie opisy samych autorów - wynika z nich wyraźnie że T-72 to najlepszy czołg świata... jeśli to samo jest oddane w grze... :-/
Ogólnie co do rzetelności rosyjskich programistów można mieć takie same zastrzeżenia jak Ty masz do zachodnich. Z tym że ja np. w Combat Mission albo Steel Beasts jakiegoś zaniżania parametrów rosyjskich jednostek nie widze wcale... Wrecz przeciwnie. A to zachodnie gry.
-
Co do ila-2 to pokaz mi inny symulator ktory bardziej odzwierciedla trud pilotazu .Wspomne tylko o niebezpiecznych przeciagnieciach i korkociagach z tym zwiazanych-chociaz wiadomo ze to tylko gra.Co do symulatorow samolotow odrzutowych to zachod nic na razie nie wypuscil obecnie po Lock On:))) A co do czolgow niby zanizanych przez roskich to zagraj w TOW chociaz bete ,bo wersja finalna bedzie juz na dniach:))))))) link:https://www.combatmission2.com/tow_order.html
Co do Steel Beasts Pro -dlaczego nie moge tego nigdzie kupic ??? Trzeba byc bardziej optymistycznie nastawiony:))) poniekad nie widzialem jeszcze na oczy od czasow panzer elite(chyba z 10 lat) zadnego symulatora czolgow z drugiej wojny -dlatego mam nadzieje ze nie spieprza tych dwoch gier ktore nadchodza :Steel Fury i T34/85 & Tiger ale jak znam zycie zawsze znajdzie sie jakis ktory na sile bedzie chcial ulepszyc i spieprzy na koniec.Tak bylo przeciez z RO bo wersja oficjalna nawet sie nie umywa do dobrego starego Modu RO w wersji 3.3 na Unreala.Dopiero teraz z modem Update gra ta nabiera rumiencow -jestem naprawde pod wrazeniem twoich umiejetnosci modowania gier,aby tak dalej!!!!!!!
-
Co do Ila-2 to model lotu nie jest taki zły, z tego co słyszałem, i grywalność jest duża, natomiast parametry samolotów rosyjskich są z kosmosu wzięte... X-wingi...
Co do Lock-Ona to sorry ale nie skomentuje. Albo skomentuje. Model lotu owszem bardzo fajny, lepszy niż w Falconie, ale jeśli chodzi o realizm awioniki i uzbrojenia (a dzisiaj się walczy awioniką i uzbrojeniem, a nie zwrotnością, juz w obecnych konfliktach walk manewrowych praktycznie nie ma, w przyszłości uzbrojenie BVR jeszcze bardziej się rozwinie a uzbrojenie WVR (krótkiego zasięgu) stanie się tak zabójcze że sami piloci będą za wszelką cene unikać walk manewrowych i prędzej przerwą walkę niż wejdą w zwarcie. I zwrotność będzie miała to już niewiele do powiedzenia, bo wraz z wejściem nowej generacji pocisków współpracujących z celownikami nahełmowymi "spojrzenie zabija" - kaźdy samolot, zwrotny czy nie, Mig-29, F-16, F-22 czy Mig-21 wyposażony w takie pociski będzie równie groźny i przeżywalność w takiej walce będzie wynosiła poniżej 50%... dlatego wszyscy będą jej unikać). A więc w nowoczesnym symulatorze 10x ważniejsza jest symulacja awioniki i uzbrojenia, a tutaj Lock On wypada bardzo mizernie w porównaniu z leciwym już Falconem 4...
Co do TOW, to... o co chodzi ? Możesz mi powiedzieć, bo sciagać dema nie mam ochoty na razie. Co takiego innego od CM jest jeśli chodzi o realizm ?
SteelBeasts Pro jest to symulator wydany dla klientów typu siły zbrojne kraju, można zdaje się i prywatnie kupić ale jest bardzo drogi i sprzedawany ze sprzętowym kluczem.
Steel Beasts 2 będzie dla normalnego gracza, będzie miał lepszą grafikę niż Pro i zbliżone możliwości.
T-72 BOF, II-2, Lock-On niestety wpisują się w pewien nieprzyjemny schemat... zgadnij jaki... mam nadzieje że z TOW i T-34vsTiger bedzie inaczej, chociaż statystycznie szanse są mizerne...
P.S. T-72 BOF jest podobno bardzo fajnie zrobiony, ma tak dopracowane szczegóły jak niszczenie optyki przez pociski odłamkowe, klinowanie wieży, zrzucanie gąsienic w trudnym terenie. Super. Pytanie jakie wzory zastosowano do obliczania penetracji i jakie parametry pancerzy użyto w grze. Co z tego że rozgrywka jest realistyczna, jeśli jeżdze czołgiem którego nie ma, wymysłem twórców gry.
Coś jak Il-2 - też fajnie zrobiony, mnostwo szczegolow, ale parametry samolotow jednej strony są łagodnie mówiąc przegięte... czyli latam nie prawdziwym jakiem tylko impresją tworców gry na temat jaka....
zapewnie można by z obu gier zrobić ludzi modując je (jeśli to możliwe) i ustawiając realistyczne parametry wszystkich czołgów/samolotów... Z Lock ona niestety sie nie da modowaniem, symulacja awioniki jest zbyt prymitywna na te chwile, chociaż idzie ku lepszemu w kolejnych wersjach...
-
Nastepny update z symulatora WW2 Tiger & T34/85
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=114093
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=114231