RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Potrzebna pomoc techniczna! => Topic started by: milosss on 19 February 2007, 17:58:07
-
witam wszystkich!kupiłem gre w piatek w Lubelskim empiku no i po zainstalowaniu gry przyszedl czas na steam wpisałem klucz do urouchomienia gry i wyskakuje mi komunikat że klucz jest juz aktywny w steam i tak samo jak wejde na strone cenegi żeby sobie ja zarejestrowac i miec 30 punktów.napisałem co cenegi to edesłali mnie do steam.gre kupiłem nowa zafoliowana na zamówienie i kopa wyszła z tego niewiem co mam zrobic bo po raz pierwszy kozystam ze steam.jak ktos moze to prosze o pomoc.nr gg 1214494.pozdrawiam
-
Zakladam ze nie instalowales gry na zadnym innym kompie, czyli jest taka mozliwosc opisana na innym forum - LINK (http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?t=16629&start=0&postdays=0&postorder=asc&) gdzie zostal poruszony pewien incydent ktory moze cie dotknal
-
oczywiscie ze nie ja wczesniej niemialem konta i załozyłem w piatek a to jest treśc jaka sie ukazuje po próbie aktywacji produktu:
kopiuj kod produktu
podany kod produktu zostal już aktywowany przez konto steam,dlatego jest niepoprawny.Twoja subskrypcja na Red Orchestra Retail nie została zakonczona.
-
Zadzwon do cenegi i powiedz jaki masz problem moze to cos pomoze.