RedOrchestra.pl
Linia frontu => Serwery Red Orchestra => Topic started by: Goral on 16 January 2007, 20:21:38
-
W chwili obecnej jest podział map na serwerach typu: standardowe (15 szt) i customowe (kilkadziesiąt).
Czy nie lepszy byłby podział na mapki infantry i vehicles and combined? Albo nawet combined na obu serwerach?
Teraz piechociarze wychodzą jak siepojawia mapka z jakimś pojazdem, a zmechanizowani czekają aż siepojawi mapka z pojazdamy, bo doginać im się na nogach nigdzie nie chce.
-
imo podzial customy / zwykle jest dobry. no chyba ze rozdzielic serwer "zwykly" na piechociarzy i czolgistow (komp wyrobi :) )
-
a ja bym zrobil cos takiego jak Stalin week albo danzig week. :) Ludzie by byli wtedy :)
-
No a moze ogledow week :D tu sie robi znowu podzial, sto razy wole mapki czolgowe ale jak sa infantry to tez gram.
-
nie widze sensu zmiany serwerow ze standard/custom na infantry/tank
chyba ze chcesz jakos rozbic obciaenie serwerow pt 'laguajcy na mniej obciazona maszyne'
-
Damian tylko map infantry jest od groma na kazdym serwerze natomiast czolgowych typowo serwerow jest chyba kilka .Nie wspomne nawet ze z modem AB 2.05 tylko dwa dlatego wskazane jest aby jeden serwer poswiecic wybitnie tankom:))
-
Byl polski 'czolgowy' serwer i jakos nikt tam nie gral, wiec to nie ma sensu. Poza tym temat jest stary.
-
Może znalazłby się dobry człowiek, który postawiłby próbnie na jakieś choćby 2 tygodnie polski serwer z RMF modem?
info o modzie: http://www.red.orchestra.pl/forums.php?m=posts&q=745&n=last#bottom
(zmienilem link na poprawny, _KaszpiR_)
-
czy mozna by było zmniejszyć czas na mapie kriovrog czy jak jej tam, bo jak przyjdzie rozegrać 3 pojedynki po 60 minut to to jest załamka , raz grałem tak i poprostu nie da sie opisac ulgi jaka jest gdy sie skończy ta mapa.
w tej chwili aster 2 stoi pustkami moze zrobić tak:
Aster 1 - standardowe mapy piechotne + 4 najlepsze customy
Aster 2 - mapy czołgowe + 4 customy
-
Według mnie aster 1 powinien zostać tylko ze standardami. Natomiast do dwójki można by dorzucić około 10 najlepszych customów... Takie jest moje zdanie :D
-
co niektóre customy są swietne czemu by nie pograc w nie , nudzi sie juz jak tłuczemy to samo ciagle
-
Jak na tą chwilę w ankiecie na temat customów na Aster wypowiedziało się 90 osób, sądzę że Administratorzy uhonorują wyniki np. przy okrągłej liczbie 100 osób uczestniczących...Jak na razie szala przechyla się bardzo delikatnie w stronę "za" customami, no ale jeszcze pewien margines zostaje niejasny, więc ci którym bliska jest jakakolwiek odmiana od kaukaz/stalingrad/baraszka proszeni są o oddanie głosu o ile tego jeszcze nie zrobili...
p.s.
stale coś dodaję do mapowiska z wojaży po zagranicznych serwach (z reguły zaciekawiły mnie te mapki oryginalnością lub dobrym-grywalnym przerobieniem map już znanych) więc dobrze by było, żeby one nie tkwiły w tym mapowisku tylko dla zasady, ale komuś się przydały...najlepiej na rodzimej "scenie" i polskim serwerze...
Tak więc pościągajcie sobie mapki ostatnio dodane (nikt nie będzie wtedy uciekał po zmianie mapki bo mu się czekać nie będzie chciało na zassanie takiej której jeszcze nie ma) i trzymajcie kciuki za przywróceniem customów :)
-
Najlepiej by było na #2 dodać 10 - 12 najczęściej grywalnych map customowych i by było cacy.
-
pewnie i tak
-
Czasu na krowim rogu zmienić się nie da. Natomiast zmieniłem ilość rund na jedną.
Aster 1 + mapy customowe = nie
Aster 2 nie utrzyma map czołgowych.
W sprawie map customowych na aster 2 gadać z Góralem.
-
trawiator :
Czasu na krowim rogu zmienić się nie da. Natomiast zmieniłem ilość rund na jedną.
Brawo!!!
Co do serwerów.
Ja 1 ustawiłbym tak:
Popularne standardy + 4 megagrywalne customy ( można zrobić głosowanie). Ja dodałbym Lazur i Hochburg (wiem jednak, że mapka jest dość wymagająca). A wywaliłbym Bondarevo i Hedgehog
A 2 :
Customy ( byle grywalne) + Bondarevo i Hedgehog
Z tym że długie mapy rozgrywano by raz a krótsze 2 razy.
Oczywiście wiem, że to tylko moje pobożne życzenie ale swoje zdanie przedstawiam:p
-
COOO Hochburg ta glupia, bezsensowna, nie realistyczna mapa ktora zupelnie nie przypomina frontu wschodniego, ten zamek i to wszystko, zygac sie chce na ten widok, gdzie nie ma zadnych ciekawych akcji z riflem i MG tylko glupia bieganina w ciemnosciach. Wywalilbys Hedgehog? To swietna mapa, jedyna standartowa mapa w RO ktora odzwierciedla najczestsze walki w IIWŚ czyli na otwartym terenie wsrod drzew i krzakow za ktorymi mozna sie ukryc. Oczywiscie sa mapy jak np. Bondarevo ale co to za walka piechoty gdzie 1-2 zolnierzy atakuje wioske, jest tam poprostu za duzo czolgow. Inne mapy jak Basovka to jest otwarty teren ale glownie walka toczy sie w okopach, i atak na budynek, Kaukasus to bezsensowne proby dobiegniecia do celu, niemcy sa tam rozstrzeliwani jak na egzekucji. Noi to wszystko, jedynie BaksanValley to jeszcze calkiem fajna mapa. Juz odrazu widac ze jestes typowym zwolennikiem jakis dziecinnych gierek jak COD, walk miastowych ktore to juz byly tyle razy we wczesniejszych grach wojennych FPP. W RO jest tyle map StalingradKessel, Odessa itd. a ten chce wyrzucic jedyna mape ktora jest na otwartym terenie, takie ktorych bylo najwiecej podczas IIWŚ.
Ja bym dodał takie mapy jak -> Kuzernki, Rakowice-Infantry_b1 (naprawde swietna wersja tej mapy, ja bym ją nawet zamienil za oryginalna Rakowice), Vidzeme, Pripyat, Hubes_Breakout, Herbstoffensive. Wszystkie 6 so dobrze grywalne i sa naprawde swietne.
Noi KurlandKessel oczywiscie ale ta mapa juz jest na Aster i chwala adminom za to. Na Aster#1 wedlug mnie powinny byc przynajmniej z 5 customowych map.
-
trawiator :Aster 1 + mapy customowe = nie
Propozycja jest taka: Aster 1 tylko mapy "piechotne" + 4 najlepsze mapy customowe Np. bardzo fajne: Blitzkrieg V2, Koitos.
trawiator :Aster 2 nie utrzyma map czołgowych.
A niby po czym tak wnioskujesz ? Dołożyć też kilka customowych i na pewno znalazło by się wielu amatorów czołgów. Teraz to Aster 2 świeci pustkami, a na Asterze 1 gdy pojawia się mapa czołgowa to wielu z nas wychodzi.
Uważam że takie rozwiązanie powinno być przetestowane, nie ma nic do stracenia.
sugabuga: Kaukasus to bezsensowne proby dobiegniecia do celu, niemcy sa tam rozstrzeliwani jak na egzekucji
Pod warunkiem że jako Niemcy grają lamy i jestem ciekawy jaki masz nick w grze.
-
Krzywy Róg (w skróconej wersji) jak dla mnie odpada. Polubiłem tą mapę i jak dla mnie dobrze jest jak jest. Na szczęście można w nią zagrać gdzie indziej. Co do Hochburga podziela zdanie przedmówcy - ta mapa to śmietnik i szkoda dla niej miejsca. Skrzyżowanie jakiegoś zamku z oświetlonym latarniami parkiem.
-
Bathin :Pod warunkiem że jako Niemcy grają lamy
Tu nie masz racji, raczej pod warunkiem ze po stronie rosjan sa w miare doswiadczeni gracze. Gralem juz na tej mapie na Aster wiele razy i bylo wielu klanowiczow po stronie axis, nawet wiecej niz w allies, jednak tak jak ktos juz kiedys napisal na forum, nawet 2 razy mniejszy, w miare doswiadczony ruski team potrafi obronic sie na tej mapie.
-
Bathin :
trawiator :Aster 2 nie utrzyma map czołgowych.
A niby po czym tak wnioskujesz ? Dołożyć też kilka customowych i na pewno znalazło by się wielu amatorów czołgów. Teraz to Aster 2 świeci pustkami, a na Asterze 1 gdy pojawia się mapa czołgowa to wielu z nas wychodzi.
Uważam że takie rozwiązanie powinno być przetestowane, nie ma nic do stracenia.
Trawiatorowi chyba chodziło o wydajność serwera, a nie o popularność rozwiązania.
-
Dziki_Koziol :Krzywy Róg (w skróconej wersji) jak dla mnie odpada
Błagam napisz co jest takiego zaj.. w tej mapie ? Czy wyjeżdżanie kilkanaście minut z respa czy czas rozgrywki ?
-
Czas dojazdu z respa zmusza gracza zeby nie jezdzil bezsensownie wprost na wrogie pozycje bez przemyslenia tylko zeby staral sie grac jak najostrozniej, tak jak w rzeczywistosci. Ta mapa nie jest juz zwykla arcadowka jak Arad czy Ogledow zeby se postrzelac... Tez plusem jest to ze kiedy uda ci sie zniszczyc Tygrysa, nie zobaczysz go zaraz po 1 minucie...
-
No widać Jak ten Krzywy Róg jest popularny po 3 potyczkach kazdy pisał wkońcu !!!
Kaukaz to dobra mapa , zgrana ekipa nie ma wiekszego problemu z przebiciem sie !!!
-
sugabuga :
COOO Hochburg ta glupia, bezsensowna, nie realistyczna mapa ktora zupelnie nie przypomina frontu wschodniego, ten zamek i to wszystko, zygac sie chce na ten widok, gdzie nie ma zadnych ciekawych akcji z riflem i MG tylko glupia bieganina w ciemnosciach. Wywalilbys Hedgehog? To swietna mapa, jedyna standartowa mapa w RO ktora odzwierciedla najczestsze walki w IIWŚ czyli na otwartym terenie wsrod drzew i krzakow za ktorymi mozna sie ukryc. Oczywiscie sa mapy jak np. Bondarevo ale co to za walka piechoty gdzie 1-2 zolnierzy atakuje wioske, jest tam poprostu za duzo czolgow. Inne mapy jak Basovka to jest otwarty teren ale glownie walka toczy sie w okopach, i atak na budynek, Kaukasus to bezsensowne proby dobiegniecia do celu, niemcy sa tam rozstrzeliwani jak na egzekucji. Noi to wszystko, jedynie BaksanValley to jeszcze calkiem fajna mapa. Juz odrazu widac ze jestes typowym zwolennikiem jakis dziecinnych gierek jak COD, walk miastowych ktore to juz byly tyle razy we wczesniejszych grach wojennych FPP. W RO jest tyle map StalingradKessel, Odessa itd. a ten chce wyrzucic jedyna mape ktora jest na otwartym terenie, takie ktorych bylo najwiecej podczas IIWŚ.
Co do Hochburg.
Lubię tą mapę, ma fajny klimat i oświetlenie i jest miłą odskoczną od standardów.
Co do Hedgehog.
Nie uważam, że to zła mapa. Po prostu ludzie nie potrafią jej grać i albo wychodzą albo graja jak lamy.
Co do mapy Bondarevo.
Nudzi mnie.
Co do Kaukasus.
Cytat
--------------------------------------------------------------------------------
sugabuga: Kaukasus to bezsensowne proby dobiegniecia do celu, niemcy sa tam rozstrzeliwani jak na egzekucji
--------------------------------------------------------------------------------
Pod warunkiem że jako Niemcy grają lamy
Nic dodać nic ująć:p
Co do typowego zwolennika dziecinnych gierek.
Nie grałem nigdy w Coha MoHa i inne pierdoły.
Wali mnie czy takich walk było najwięcej czy najmniej. To jest gra komputerowa a nie symulator walki. Tu chodzi o wyważoną i ciekawą rozgrywkę. A takiej na freeplayu na tej mapie zbyt często nie widziałem.
Btw. TAK jestem zwolennikiem map inflantry, a to z tego powodu, ze według mnie mapki czołgowe są najmniej realistyczne ze wszystkich w tej grze.
-
AdikPL :
Kaukaz to dobra mapa , zgrana ekipa nie ma wiekszego problemu z przebiciem sie !!!
Raczej tylko wtedy kiedy u ruskich graja same nooby. Policz ile rund wygrywa strona allies a ile axis. Fajnie by bylo gdyby ktos zmodyfikowal troche Kaukasus ulatwiajac stronie atakujacej i zeby admini wrzucili ja zamiast zwyklego Kaukasus.
-
sugabuga :Czas dojazdu z respa zmusza gracza zeby nie jezdzil bezsensownie wprost na wrogie pozycje bez przemyslenia tylko zeby staral sie grac jak najostrozniej, tak jak w rzeczywistosci.
Heheh, dobre, zapewniam Cię że każdy marzy żeby jak najszybciej wyjechać z respa i walczyć. A co do rzeczywistości to ta mapa do bujda.
Ostatnio po dwóch pełnych rundach Krzywego, gdy się zaczęła 3 to wszyscy wybłagali admina i zmienił mapę.
-
Bathin :
Heheh, dobre, zapewniam Cię że każdy marzy żeby jak najszybciej wyjechać z respa i walczyć. A co do rzeczywistości to ta mapa do bujda.
No przeciez napisalem ci, ze to nie jest kolejna zwykla arcadowka jak Arad czy Ogledow i trzeba grac ostrozniej jakbys naprawde mial tylko 1 zycie, to ze ludzie tego nie rozumieja i jezdza na kamikadze to juz nie moja wina. Wtedy ciagle dojezdzanie rzeczywiscie moze nie byc przyjemne.
Bathin :Ostatnio po dwóch pełnych rundach Krzywego, gdy się zaczęła 3 to wszyscy wybłagali admina i zmienił mapę.
Trudno sie dziwic, ta mapa nie jest przeznaczona dla tych graczy, ludzie przychodza na ten serwer pograc walki piechoty. Wogóle admini powinni skonczyc z jakas glupia zasada "only standart". Mapy jak Krivoi Rog wogole nie powinny byc razem z innymi mapami piechotnymi. Powinny byc same dobre mapy infantry/combinated arms, standarty polaczone z customami.
-
Bathin :
Dziki_Koziol :Krzywy Róg (w skróconej wersji) jak dla mnie odpada
Błagam napisz co jest takiego zaj.. w tej mapie ? Czy wyjeżdżanie kilkanaście minut z respa czy czas rozgrywki ?
Wytaziłem moje zdanie, mnie się podoba, tyle. Na pewno jest to najlepsza z dużych czołgowych map, na których (np BDJ) z respa jedzie się kilka minut po to żeby zginąć od jakiegoś strzału. Na Krzywym z respa jedzie się krótko, a teren daje możliwość łatwego schowania się. Jak powiedziałm mnie się podoba, ale nie ma zamiaru nikogo do tego przekonywać. Są serwery gdzie ta mapa jest normalnie grana i to mnie cieszy.
-
Mapa Krzywy Róg - jeżeli ktoś ma czas i gra w RO po 6 godzin dziennie i lubi czołgówki to ok, ta mapa mu sie spodoba i będzie grał w nią trzy godziny. Niestety spora większość gra tylko 1 - 2 godziny dziennie i nie poświęci swojego " cennego czasu" na tą mapę.
Mapa Hochburg - bardzo ja lubię - zazwyczaj gram w nią na rosyjskim serwerze - Wawer ma rację - " Po prostu ludzie nie potrafią jej grać i albo wychodzą albo graja jak lamy."
Kaukasus - kiedy pojawia sie ta mapa prawie zawsze jestem po stronie Niemców i oni tez wygrywają - tylko jak na początku cześć osób chce zarobić 10 punktów na zajęciu moździerzy.......to już inna historia.
Reasumując - bardzo dobry " pomysł na serwera Aster " ma Wawer . Ja bym tylko oprócz tych map, które wymienił dodała jeszcze Zhitomir w wersji zimowej.
-
max.pl --------->
"Co do Hedgehog.
Nie uważam, że to zła mapa. Po prostu ludzie nie potrafią jej grać i albo wychodzą albo graja jak lamy."
-
Z kontekstu chyba wszystko jasne - ale dopisze :
Mapa Hochburg - bardzo ja lubię - zazwyczaj gram w nią na rosyjskim serwerze - Wawer ma rację - CO DO Hedgehog." Po prostu ludzie nie potrafią jej grać i albo wychodzą albo graja jak lamy."
-
Powtarzam:
Aster #1 + jakiekolwiek customy = NIE
Aster #2 + costam = męczyć Górala - ale tylko wtedy jak będziecie mieli konkretną i przemyślaną propozycję.
Bathin :
A niby po czym tak wnioskujesz ? Dołożyć też kilka customowych i na pewno znalazło by się wielu amatorów czołgów. Teraz to Aster 2 świeci pustkami, a na Asterze 1 gdy pojawia się mapa czołgowa to wielu z nas wychodzi.
Jak już ktoś wcześniej Cię poprawił chodzi mi o sprzęt. Procki które są na Aster #2 (2x Pentium III 1400MHz) nie uciągną map czołgowych. Już i tak dławią (właściwie to tylko jeden z nich, ponieważ silnik RO obsługuje tylko jeden procesor) się na mapach dla piechociarzy, z tym że to dławienie da się jeszcze jakoś znieść.
-
trawiator a czy mozemy uzyskac jakies wytlumaczenia dlaczego NIE. Czyz nie chodzi wam o to, zeby ludziom grało sie na waszych serwerach jak najlepiej. Przecież dokładnie widac, ze ludzie chca tylko walki piechoty, bez sensu jest sie trzymac zasady "only standart", kiedy mapa czolgowa jak Krivoi Rog nie ma prawa bytu z innymi mapami piechotnymi co zreszta widac po opiniach graczy. Mapa to mapa, powinno sie dorzucic pare customow na Aster#1, zwlaszcza ze sa tam bardzo ciekawe i nawet bardziej grywalne od niektorych standartowych.
-
DOkłądnie , nie wim czemu sie bronic przed najciekawszymi customami , wałkowanie ciagle tych samych standardowych map wkońcu tez sie znudzi , widac to np po reakcjach jak wybrany jest Krasny... , fajna mapa ale jak ktos ciagle w nia gra to ma prawo juz oczekiwac ze cos nowego wejdzie .
A skoro Aster 2 jest za cienki to moze na Inei czołogówki dac
-
Bez głosowania się chyba nie obejdzie, z tym, że dobrze by było wyłonić jakąś czołówkę najlepszych customów spośród których można było by wybierać te, które ostatecznie znajdą się na serwerze.
-
Warto tez wspomniec, ze po tym jak wyjdzie nastepna wersja AB dzialajaca pod nowa wersje RO, walka na Krivoi Rog bedzie mocno nie wyrownana, T34 jak wiadomo nie sa tak niezniszczelne kiedy sa pod katem 45 stopni, za to Tygrys na tak łysej mapie z zasiegiem widocznosci do 3000m bedzie niepokonany. Trzeba bylo by znacznie zmniejszyc ilosc czolgow niemieckich na tej mapie, bo bez przewagi liczebnej ruscy ze swoimi T34/76, SU76 nie beda mieli szans.
-
sugabuga :
trawiator a czy mozemy uzyskac jakies wytlumaczenia dlaczego NIE.
Dokładnie pamiętam jaki był płacz aby wywalić customy z serwera i zostawić tylko mapy standardowe. Tak też się stało i serwer jest ładnie zapełniony (mowa oczywiście o #1). Osób wypowiadających się na forum jest naprawdę garstka spośród tych co grają na serwerze. Do tego dochodzi zasada: "lepsze jest wrogiem dobrego". Dlatego też nie dotykamy się #1 a eksperymentujemy na #2.
Zobaczcie sami, nie możecie w kilka osób dojść do porozumienia jakie mapy customowe chcecie. W takim razie co my admini mamy powiedzieć jeśli mamy czytać 50 różnych wariantów? Nie jest możliwe aby dogodzić każdemu z osobna, sztuką jest właśnie pójście na kompromis. Kilka tygodni temu męczyliście nas o to aby był drugi serwer ze standardami, teraz znów customy. Gdybyśmy tak co chwila zmieniali zdanie nikt by nie grał na serwerze. Dlatego też na aster #2 będą mapy customowe jeśli dojdziecie do porozumienia jakie mają być. Oczekujemy od Was konkretnej, przemyślanej decyzji które mapy mają się znaleźć na serwerze #2 i jaka ilość rund ma być na nich. Zobaczcie jak ciężko znaleźć kompromis, może wtedy zrozumiecie dlaczego podejmujemy takie a nie inne decyzje w sprawie serwerów.
Dziękuję, to tyle z mojej strony.
-
A wiadomo jaki byl powód ze ich nie chcieli? Wczesniej byla mapa Kurland Kessel i wszyscy sie na niej dobrze bawil, nikt nie narzekal, glosowana byla dosyc czesto a skoro ludzie na nia glosowali to znaczy ze ta mapa im sie chyba podoba. A teraz widze ze juz nawet tej swietnej mapki nie ma. :/
-
KurlandKessel jest mapą standardową (od jakiegoś updatu) i jest dostępny na asterze #1 w glosowaniu....
-
Hehe, to jedna mapa już jest ---> Hohburg (kaszana :P ), pytanie tylko która wersja? :D Niech każdy zgłosi po jednej, zobaczymy ile będzie propozycji. Ja nad swoją się muszę zastanowić.
-
moze wypisac klikanascie i dac ankiete
-
może po prostu z zapisków-logówz dawnego astera 2 gdy stał on jeszcze na customach(jeśli jeszcze takowe są zarchiwizowane) wylookac jakie 5 (lub wiecej/mniej) map które były najcześciej grane ?
Prawda taka ze najprawdopodobniej ilu jest zarejestrowanych aktywnych uzytkownikow na forum tyle będzie propozycji customów a złoty środek może nie każdemu odpowiadac i później znowu będzie buba bo temu i tamtemu nie spasowało
-
Moje zdanie jest takie,że nie powinno być żadnych takich for fun z latającymi pojazdami, czy skoczni narciarskich, ale to tylko moje zdanie:P
-
Dobra. Przyjmijmy taką opcję,że nagle boom #1 jest be wszyscy wbijają się na Dwójkę.. i co?? Gdańsk, Odessa, Stalingrad, Krasny, Kaukaz.
Ale ok całkiem serio teraz. Szczerze byłem przekonany, że pomimo powstania #2 nic się nie zmieni... na jedynkę zawsze będzie ludzi na maxa się wbijać bo przecież grają znajomi. A jak przykladowo jest serwer #1 pełny to nikt się nie wbije na #2 żeby go rozkręcić.. czekać na mapie kilkadziesiąt minut samemu to tez bez sensu. A jak wejdą na tą dwójkę to max 5-8 osób....
Ludzie już są przyzwyczajeni do #1 i nic tego nie zmieni..... no chyba żeby pingi były o kilkadziesiat % mniejsze :P ale to i tak nic nie zmieni bo jedynka zacznie padać :D
przyszło mi na myśl żeby zostawić właśnie te 5 grywalnych map na #2 a reszte zapchać customami
nie wiem czy wiekszość o czym napisałem ma jakiś sens :P dopiero wstałem itd :)
pozdr. ;]
-
Prawda taka ze najprawdopodobniej ilu jest zarejestrowanych aktywnych uzytkownikow na forum tyle będzie propozycji customów a złoty środek może nie każdemu odpowiadac i później znowu będzie buba bo temu i tamtemu nie spasowało
To przecież mówie, żeby każdy zainteresowany zaproponował jakąś mapę i z tych map poprzez głosowanie wyłoni się te które znajdą się na serwerze. Jakoś do tej pory tłumu chętnych nie widać.
-
Ja już dałem:
Hochburg i Lazur. Wiem, że nie wszystkim moga się podobać ale mnie akurat tak. No i jeszcze Aprilshowers ( czy jakoś tak)
Przy czym jestem za tym, żeby np Hochburg był grany przez 2 rundy a Aprilshowers przez 5.
Pozy tym ograniczyłbym ilość map customowych na serwerze do 10 -12. A po jakims czasie wywalałoby się 2 najmniej popularne i wstawiało nowe.
To oczywiście moja propozyzja. Niech nikt nie czuje się atakowany:p
-
Grey Ghosts Of War , FullMj ( chociaż grając już 5Vs5 jest troche ciasno ale kiedys gralem na publiku w 18 osób na tej mapie i byla kozacka rzeźnia :D :D) Aprilshowers, Budapest (uważam ze ta mapa spokojnie mogla by sie znalezc w standardach) Beach Assalut(?) Kaukasus SH, Pariser Platz ( pamietam ze byla dosc grywalna)
Moje propozyszyny :)
-
Blitzkrieg V2, Koitos.
-
Kolno i Entweichen obowiązkowo :)
pozdr
-
Kaukasus SH, Aprilshowers, GGoW, Bialystok_beta2 :D Makhnovo village.
-
Factory 1 lub 2, Makhnovo village.
-
Ja do #2 dodałbym te mapy: Budapest, Aprilshowers, fullmj, GreyGhostOfWar, Gorlitz_beta3, Koitos1944, Makhnovo_Village, MuddyTigers, Town_Assault, Warsaw oraz dwie przeróbki dobrze nam znanych map: Odessa_Tank, Basovka_Tank.
Sporo ich :blush ,ale według mnie wszystkie są starannie wykonane. Dodam, że żadna z tych map mi nie przycina, np. Hochburg na moim kompie to totalna porażka, fpsy nie przekraczają 20.
-
Nie lepiej jak pisałem z zapisków-logów z dawnego astera 2 gdy stał on jeszcze na customach(jeśli jeszcze takowe są zarchiwizowane) wylookac jakie 5 (lub wiecej/mniej) map które były najcześciej grane ? i sprawa z głowy
-
Sava :
Nie lepiej jak pisałem z zapisków-logów z dawnego astera 2 gdy stał on jeszcze na customach(jeśli jeszcze takowe są zarchiwizowane) wylookac jakie 5 (lub wiecej/mniej) map które były najcześciej grane ? i sprawa z głowy
Ale Aster z customami to historia, po co narzucać z góry wąski wybór?? Z tych się wybierze, tym bardziej, że pojawiły sie nowe mapy.
-
Ej, czemu zmieniliście na asterze 1 na jedną rundę??:/ Ja dzisiaj po tygodniu wbijam do gry i nie zdąże sie rozgrzać i koniec mapki:P
-
no mnie tez to dziwi , i jeszcze od CiociOli jakies głupie teksty dostaje jak sie zapytałem na serwie. ( miałem jej napisac cos tu ale ...................... sie ustepuje )
-
Jak zwykle burak opcji w webadminie. Ustawiłem aby krovirog i balckdayjuly trwały 1 rundę a reszty map nie dotykałem. Okazuje się że jeśli mapa nie ma zdefiniowanej ilości rund to przejmuje tą wartość od poprzedniej która była grana ignorując ustawienia główne serwera. Tak też po BDJ lub KR została jedna runda. Po zmianie mapy powinno wrócić wszystko do normy, ustawiłem już odpowiednie limity dla reszty map.
-
AdikPL :
no mnie tez to dziwi , i jeszcze od CiociOli jakies głupie teksty dostaje jak sie zapytałem na serwie. ( miałem jej napisac cos tu ale ...................... sie ustepuje )
Tutaj się zgadzam,ze Ciocia zbyt miło nie odpowiedział,bo powiedziała coś typu "myslałam,ze to ty" gdy spytałes sie tylko kto pozmieniał na 1 rundę.
-
ona ma na mnie alergie i nie potrafi nie odpowiedziec uszczypliwie , lub wogóle nic nie powiedziec .
-
Jeśli dopowiedz na pytanie, dlaczego…???
Brzmi - „Myślałam ze to Ty :)” jest obraźliwa to wybaczcie mi - ale nadajemy na innych falach.
ps. patrzcie czasem czy zdanie jest zakończone emotikonem będzie sie wam lżej żyć
-
Nie powiedziałem obrazliwe a uszczypliwe !!!! ,
-
aprilshower, greyghost of war(mam talent do dźgania)z małych to factory i fmj i topgun b4 grałem tylko raz
-
To jak. Jakieś decyzje zostały podjęte w sprawie Aster #2?
-
Kaukas SH, GGoW, Aprilshowers, Hochburg, Factory, FMJ, Bialystok, Kolno, Makhnowo Village, Lazur, Koitos, Beach Assault, Budapest, Goerlitz_beta3, Muddy Tigers. Te można już wrzucić i sprawdzić jak będzie z popularnością i liczbą graczy. (Mogłem jakiąś mapę pominąć, a była wcześniej wymieniona.
-
Jeżeli nie wszystkie z poniższej listy to w każdym razie coś z tego :)
RO-BridgeCrossingTactical
RO-Bridge_tdm
RO-Aprilshowers
RO-Bialystok
RO-Factory_II
RO-GreyGhostsOfWar/2
RO-Koitos1944
RO-Kuzernki
RO-Ponyri
RO-Pusack_Neisse
RO-Rattenloch
RO-SmallGarage
RO-Sniper-Heaven-Fin-50_2
RO-TDM_Basovka_SniperOnly_20min
RO-TDM_Danzig_SniperOnly_20min
RO-TDM_TulaOutskirts_SniperOnly_20min
RO-TotalFun
RO-TractorWorks
RO-Vidzeme
RO-Warsaw2
RO-Zhitomirrevenge
RO-[PzDF]-Arad-Sommer1944
ostatnio wyszła b. rozbudowana mapka Kriegstadt (na razie beta) z modyfikacja umundurowania walczących stron, a także z NIEMIECKIM działem PAK43
-
Radziłbym spróbować mapki RO-DubravaB1 (narazie beta ale zapowiada się obiecująco).
Zamiast RO-SmallGarage dałbym RO-StationX
-
i zapomniałem o dobrym beach asullt z pojazdami i 2 działami
-
Możecie tutaj (http:///forums.php?m=posts&q=1025) wyrazić swoja wolę.
-
Ej co jest w ogóle z Asterami ?? Jak tak to nie mozna było się wieczorem na Astera1 wbić w ogóle, a teraz pusto. Tak samo na customach, lud płakał,ze nie ma customów, customy wróciły i też nikt nie gra (raz pamiętam prawie cały server był pełny). :|
-
Prosta zasada. Masz do wyboru 3 serwery 2 puste a na 3cim zaczyna sie cos dziac... wiadomo,ze wbijasz na ten na ktorym ktos jest...
po za tym inea ma nizsze pingi ...
-
desperat :
Prosta zasada. Masz do wyboru 3 serwery 2 puste a na 3cim zaczyna sie cos dziac... wiadomo,ze wbijasz na ten na ktorym ktos jest...
po za tym inea ma nizsze pingi ...
No zgadza się,ale ludziom nie nudzą się te same mapy cały czas??:P Bo ja,chociaż jestem zagorzałym fanem map infantry to juz jednak odessą i resztą wymiotuje xD
-
zgadza sie.... no ale wiekszosc lubi młócić w to samo... niedlugo textury sie wytrą od tego biegania po odessie
-
Ja akurat bardzo sobie cenie liste map na inei, masz mapy ktore sa najczesciej grane i sa najbardziej popularne. Ponadto nie masz sytuacji ze ktos wybierze taki leningrad i pol servera wychodzi. Zreszta zawsze mozesz rozkrecac astera gdzie jest znacznie wiekszy wybor map
-
Tak w sumie to czekamy (1stCav) aż się _KaszpiR_ odezwie bo chcielibyśmy o kilku szczegółach dot. INEI porozmawiać. Chcielibyśmy też aby dodał kilka map które będą grane w roladerze i jednego customa który wg mnie może być lepszy niż większość z nowych map (myślę o Budapeszcie). W zasadzie nie gramy na asterach bo tam oprócz wyższych pingów jest za dużo map czołgowych (może oprócz oględowa) na które "szkoda" nam czasu. Jak ktoś nie lubi grać na "standardach" niech idzie na astera #2 i go "rozkręca" z tymi co mają podobne zainteresowania. Po co jęczeć i się użalać?
Może za niedługo INEA znów będzie najlepszym polskim serwerem na którym poziom gry będzie trochę wyższy niż na asterach a kultura gry nie będzie wymagała ciągłego nadzoru "esesmana" w postaci admina.
ps. Coś tam enclave wspomniało o swoim publicznym serwerze w niedługim czasie. Może za niedługo będą 2 dobre serwery?
-
Alex :
Coś tam enclave wspomniało o swoim publicznym serwerze w niedługim czasie. Może za niedługo będą 2 dobre serwery?
Fajnie ze sie coś dzieje ale skoro nie potrafimy 3 serwerów zapełnic to nie wiem czy ma to jakis szczególny sens , choc może sie myle
-
Alex :
Chcielibyśmy też aby dodał kilka map które będą grane w roladerze i jednego customa który wg mnie może być lepszy niż większość z nowych map (myślę o Budapeszcie). W zasadzie nie gramy na asterach bo tam oprócz wyższych pingów jest za dużo map czołgowych (może oprócz oględowa) na które "szkoda" nam czasu. Jak ktoś nie lubi grać na "standardach" niech idzie na astera #2 i go "rozkręca" z tymi co mają podobne zainteresowania.
Yes Yes Yes.
Co do serwera enclave na razie cisza. :|
-
AdikPL :
...
Fajnie ze sie coś dzieje ale skoro nie potrafimy 3 serwerów zapełnic to nie wiem czy ma to jakis szczególny sens , choc może sie myle
Nie chodzi o "zapełnienie" serwerów. Wolimy pograć w mniejszej grupie ale za to z graczami którzy prezentują jednak wyższy poziom zarówno gry jak i kultury.
-
Budapest... ? Jak najbardziej na TAK ! :D
-
Alex :Wolimy pograć w mniejszej grupie ale za to z graczami którzy prezentują jednak wyższy poziom zarówno gry jak i kultury.
Jest jedna rada na to, admini Inei powinni zamknąć serwer dla ogółu, rozesłać do 30 pro graczy zaproszenia z hasłem i będziecie mieli wysoki poziom gry i kultury.
Wczoraj wieczorem Aster 1 dał radę, był pełen:) Wystarczyło że weszliśmy w kilku i po kilku minutach był full.
Pzdr
-
z innej beczki - Mógł by mi ktos (jeśli ma) udostępnić mapę - Arad 1941 ?? spodobałą mi się ta akcja (http://www.youtube.com/watch?v=32NjADOK13w&mode=related&search=)