RedOrchestra.pl

Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu => Mapy => Topic started by: ufo_has_landed_! on 06 October 2012, 20:07:16

Title: Stalingrad Kessel dla RO2
Post by: ufo_has_landed_! on 06 October 2012, 20:07:16
Mapka "prawie" gotowa :)

http://www.dailymotion.com/video/xttgn6_map-stalingradkessel-sur-ro2-by-fmc-attila_videogames (http://www.dailymotion.com/video/xttgn6_map-stalingradkessel-sur-ro2-by-fmc-attila_videogames)

Mapka jest zrobiona od nowa, w oparciu o wymiary starej, które Atilla ściągał sobie w SDK. Moim zdaniem teren wygląda jeszcze bardziej surowo i industrialnie niż oryginał.
Z tego co pisze autor pracuje jeszcze nad kilkoma detalami i przypadkową artylerią. Za pewne nie długo będzie można w nią pograć !
Title: Odp: Stalingrad Kessel dla RO2
Post by: morticore on 06 October 2012, 22:44:14
Co tu dużo gadać - wygląda przekozacko, zwłaszcza kilka ciemniejszych stref i porozwalane wagony, kontenery :)
Title: Odp: Stalingrad Kessel dla RO2
Post by: Pobor on 07 October 2012, 10:38:34
Moja ukochana mapa z Ro1. W skrócie: Bende grał w gre!
Title: Odp: Stalingrad Kessel dla RO2
Post by: BRAT_MIH on 07 October 2012, 21:54:59
Taaaak, długi czas na serwie Partizana. Póki nie zrezygnowali z serwera było świetnie. Później został amerykański Danzing :/ Moja pierwsza ulubiona mapa.
Title: Odp: Stalingrad Kessel dla RO2
Post by: marcinz on 10 October 2012, 18:56:32
Coraz więcej map z RO1 się pojawia :)

Rakowice
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=84150
Title: Odp: Stalingrad Kessel dla RO2
Post by: ufo_has_landed_! on 10 October 2012, 20:14:42
wygląda przecudnie, niech dorzucą w końcu kilka pojazdów i będzie można szaleć :D
Title: Odp: Stalingrad Kessel dla RO2
Post by: BRAT_MIH on 17 October 2012, 13:36:47
Wczoraj na serwerze 40-1 w trybie classic kilkakrotnie grałem. Czułem się prawie jak liliput w krainie olbrzymów. To wszystko jest do tego żołnierzyka za duże :/ Kilka osób, które grało w mapę w grze RO też  odniosło takie wrażenie. Do tego kolory - szarość. W porównaniu do mapy z jedynki jakaś taka mdła. Wszystko jeszcze psuje efekt supresji przesadzony sporo w classicu, kiedy MG strzela nad głowa nie widzisz już prawie nic. I badziewiaste okienne ramki w assembly hall. Przy strzale jest dźwięk, a szybki celą wszystkie.  Ciekaw jestem jak w trybie realizm by rozgrywka wyglądała. Mam nadzieję, że twórca jeszcze nad mapką popracuje.