RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu => Między nami żołnierzami => Topic started by: BartoszN. on 31 December 2011, 22:59:52
-
Witam :)
Chciałbym zadać pytanie jakie są wasze ulubione klasy i ulepszenia do broni w Ro2
Oraz co sądzicie o klasach, ulepszeniach czego brakuje i czego nie powinno być .
I tak poza tematem jaką broń można odblokować dowódcy oddziału. ???
-
1. Klasy Strzelające.
2. W ogóle nie powinno być ulepszeń broni.
3. W statystykach gry jest. Konkretnie w statystykach klasy.
-
Nie powinno być levelowania broni - goście z 50 poziomem obsługi walą z kaemów jakby na trójnogu je mieli, podobnie MP 40 robi się z czasem zbyt celne podczas strzelania serią. Same dodatki to już ujdą, ale bagnety powinny być na starcie, a taśmy po 250 naboi do emgiety to przegięcie jest, sowiecki kaemista ma znacznie mniej pestek. Levelowaniu klas (żółtodziób, frontowiec, zaprawiony w boju, weteran, bohater) nie mam już nic przeciwko, te klika procent odporności na przyduszenie ogniem czy kondycji więcej z jednej strony ma spory wpływ na nasze możliwości, a z drugiej nie zaburza równowagi w grze. Chyba jednak nikt z Tripwire jednoznacznie nie wyjaśnił do tej pory jaki wpływ na innych graczy ma obecność bohatera na polu bitwy...
-
Zgadzam się z powyższym, nie powinno być unlocków, levelowania itp. Tego typu bajery pasują do innego typu gier.
-
Wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem byłoby, gdyby gra Snajperem była możliwa wyłącznie dla graczy, którzy wcześniej osiągneli najwyższy level- grając Strzelcem, lub po prostu karabinem powtarzalnym. (coś w tym kierunku)
Irytujące bywają sytuacje, kiedy kluczowe klasy na niektórych mapach są wybierane przez graczy, którzy nie bardzo wiedzą, jak najlepiej spożytkować walory, którymi dysponują.
Lub np: wybór Dowódcy powinien być możliwy dla graczy, którzy wcześniej długo grali i są na odpowiednio wysokim levelu jako Dowódca Drużyny.
Myślę, że coś w tym jest. Mniej byłoby "przypadkowych snajperów" i dowódców, którzy biorą tę klasę i nie wiedzą, kiedy rzucić dymny, lub gdzie posłac artylerię.
Wkurzają mnie sytuację, kiedy broniąc np: na Spartanówce- własny dowódca rzuca dymnego i wówczas Niemcy spokojnie wbiegają np: do ostatniego bronionego obiektu, ponieważ przez "własny dym" - nic nie widać i nie wiadomo, gdzie strzelać.
-
Na publikach zawsze tak było i będzie. Jak ktoś chce bardziej zorganizowanej gry to tylko klanowa.
-
Zgadzam się z Martinem :) ja np. jestem dobry na dowódcy plutonu (frontowiec) i dowódcy oddziału (frontowiec) lecz mało nimi gram bo często są zajęte przez mało doświadczonych graczy >:( . Według mnie nie powinno być ulepszeń broni, a bagnety powinny być już dostępne na samym początku.
-
wystarczyłoby żeby naprawili system ROLE VOTING i sprawa nowicjuszy na kluczowych rolach byłaby rozwiązana. Pomysł był dobry i miał zapobiec temu co działo się nagminnie w RO1 kiedy jakaś lama brała dowódcę lub snajpera albo mg i przez niego cała drużyna przegrywała z kretesem bo nie wykonywał swoich zadań. Tymczasem system jest nadal zepsuty, mało tego, nic nie wskazuje na to aby miał być naprawiony :(
-
Pod tym względem rozgrywka multy jest trochę zjeb.. >:(
-
Nigdy nie zostanie to naprawione. Tak jest we wszystkich grach.
-
Nigdy nie zostanie to naprawione. Tak jest we wszystkich grach.
stare AAO tam jakos to dzialalo!