RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu => Potrzebna pomoc techniczna! => Topic started by: Koller on 19 October 2011, 20:17:12
-
Witam. Nie za bardzo mam czas testować każde z osobna a i może ktoś już rozkminił ust. graficzne.
Co to jest i jak macie poustawiane przede wszystkim PostProcessing, wygładzanie szybkości klatek (jaka komenda odpowiada za max fps?), opóźnienie o jedną klatkę?
Czy ustawienie na low jakości świateł, listowia i okluzji daje dużego kopa w fpsach i czy pomaga Wam znacząco w grze (mniej trawy, itp?).
Rozumiem, że bloomy i rozmycie podczas ruchu, snopy światła macie na off?
Wszystkie komendy są zależne od karty graficznej czy któraś bardziej zarzyna Wam procesor?
Tak z grubsza tyle:)
-
Ja mam wszystko na ultra - taki PC i chodzi ładnie.
Wymagania gry masz podane.
Podaj lepiej parametry swojego PC to bedzie można coś doradzić.
Btw - najedziesz ikoną na daną opcję to po chwili wyświetlą ci się napisy co to jest i jak wpływa na płynność.
-
Wszystko na ULTRA, cienie na HIGH.
-
Witam
Jeżeli pisze nie w tym dziale to przepraszam ale lepszego nie znalazłem, a nie chce zakładać nowego wątku.
Mam komputer spełniający wymagania minimalne, tz Gf260 oraz Phenom II (X2) 550 i 4GB Ram, czy ktoś grał na podobnym sprzęcie i ewentualnie co pierw wymienić aby grać w miarę komfortowo. Grałem od początku w RO1 i najwyższy czas zakupić RO2 tylko czy warto z takim sprzętem.?
-
nic nie musisz wymieniać - pójdzie Ci płynnie mniej więcej na wysokich (może bez cieni); jak możesz to zrób małe OC tego procka
Apos i Shock ja wiem, że Wy macie maszyny i wiem jak gra fajnie wygląda na ultra:)...
Ale po pierwsze chodziło mi bardziej o fachowe wyjaśnienie co to jest ten PostProcessing, Opóźnienie o jedną klatkę?
Co to robi, co to daje? - wyjaśnienie jak najadę myszką nic mi nie mówi:)
A dwa czy starzy wyjadacze obniżają lub wyłączają jakieś ustawienia specjalnie, bo może za dużo wodotrysków "utrudniać" grę - np. lepiej widać, mniej trawy, lepiej gościa dostrzec w oknie? Pozdrawiam
-
Największy wpływ na wydajność mają cienie. Ultra powoduje zbyt duże wahania nawet przy dobrym sprzęcie ( wahanie na poziomie 99>60 Fps takżę ma wpływ na płynność gry)
Najlepsze ustawienie tej opcji dla słabszych sprzętów to medium.
Przy małej ilości RAMU nie warto szaleć z jakością tekstur.
Ja mimo dobrego sprzętu używam opcji lockowania FPS. Domyślnie to 22-66 ale na forum TWI sugerują by różnica nie była większa niż 15 FPS. Ja mam np 65/80 - nie ma 40 procentowych wahań FPS i gra się płynniej. Tę opcje należy zmienić w .ini.
-
jest taki temat na forum Tripwire: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=64408
tam jest opisane jak można "zwiększyć" swoje szanse by dostrzec przeciwnika wcześniej, niż on dostrzega Ciebie. Trochę to dla mnie zbyt ekstremalne, ale wykorzystałem kilka opcji z listy zmian tam opisanych by trochę ulżyć mojej nie najnowszej już maszynce, udało mi się poprawić fps o jakieś 15-20, dzięki temu mam teraz ok 50 fps, co pozwala na bezproblemową zabawę.
-
Z takimi zmianami należy uważać. Niedługo ma się pojawić lista cvarów do PB, które powodować będą wywalanie z serwerów osób ze zbyt niestandardowymi ustawieniami w ro.ini
Druga strona medalu to fakt, że ustawiając grę dokładnie w ten sam sposób co podany przez tego kolesia na forum TWI gra wygląda kupowato...
-
A dwa czy starzy wyjadacze obniżają lub wyłączają jakieś ustawienia specjalnie, bo może za dużo wodotrysków "utrudniać" grę - np. lepiej widać, mniej trawy, lepiej gościa dostrzec w oknie? Pozdrawiam
Oczywiscie ze tak, sproboj tylko tego nie zrobic to zobaczysz jak cie sponiewieraja ci mega wymiatacze na meczach .... Najwazniejsza jest zabawa gamma i jasnoscia, widocznosc to podstawa. Druga sprawa jest to ze gra wyglada jak kupa po tych zabiegach.
Osobiscie jestem za cvarami ustawionymi bardzo rygorystycznie + screeny z pb. Ale kogos kto ustawia sobie uber brightnes ciezko jest ukarac - niestety z tego co wiem rozjasnianie nie jest uznawane za cheat.
-
Ja z efektów mam detale na low, wyłączone bloomy, depth of field itp. Reszta na Ultra z wyjątkiem cieni (high)
Niestety wyłączenie DoF'a mocno przyciemnia grę - trzeba podbić gammę w ini a na niektórych mapkach dodatkowo brightnessem się bawić.
Nie ma też co wywalać całkowicie oświetlenia. Ja gram na wysokim, mimo, że trochę "przeszkadza" ale za to ładnie wygląda :P
-
Sojuz wyluzuj z takimi dramatycznymi przepowiedniami, jeszcze ktos o intelekcie czlonkow klanu ze szmata w tagu to przeczyta i zacznie swoja nieudolnosc tlumaczyc jak oni- zjawiskami ze strefy 11.
Jezeli ktos jest nub i zechce sie bawic w mecze, to go wymiatacze sponiewieraja, niezaleznie od tego kto ma jakie suwaki w prawo albo w lewo.
Oczywiscie ze jak grasz o zlote gacie to lepiej przy "foliage" krzyzyka nie miec, niz go miec. To samo z pierdolami typu bloom, light shafts itd.
Lepiej miec mniej smieci odwracajacych uwage niz wiecej.
Tyle ze to sa szczegoly i wisienka na torcie a nie rzecz ktora mialaby decydowac o tym kto kogo poniewiera.
Blokowanie/wymuszanie konkretnego zakresu gammy i jasnosci nie ma zadnego sensu:
1. Kazdy monitor jest inny i potrzebuje innych wartosci
2. Stare CRT potrzebuja czasem wartosci kosmicznych
3. Kazdy kto ma zainstalowane sterowniki Nv/Ati moze sobie te rzeczy dowolnie ustawic.
-
=RaG= pochodzi od nazwiska kapitana Raginisa, a nie od szmaty, co do intelektu mojego się racz nie wypowiadać, bo mnie nie znasz. Podobne odzywki wsadź sobie w buty, będziesz większy internetowy mądralo.
-
uderz w stół ...... :)
-
po co te napinki?
kuniu jakbym miał grać na takich ustawieniach to bym podziękował - toż to wygląda jak 10 letni DOD 1.3:)
chcieć się dowiedzieć jak wyłączyć np. latające ulotki czy inne bzdety w ust graficznych i od razu niemal od cheaterów:)
-
Właśnie najważniejsze - jak wyłączyć te latające konfetti, da radę? Reszta jest ok:)