RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Potrzebna pomoc techniczna! => Topic started by: Haratacz on 26 March 2010, 20:19:14
-
Witam po raz któryś tam.
Kolega ma problem-tzn. jak chce włączyć grę to pokazuje mu się runtime error. Miałem podobny problem i moje ukochane sprawdzenie integralności plików cache gry załatwiło sprawę. Tylko, że teraz nie pomogło.
To jest zrzut ekranu:
http://w588.wrzuta.pl/obraz/powieksz/76SlXWO33ND
Pomóżcie!!!
Pozdrawiam.:)
-
To pewnie przez GG10... ;)
Na serio: niech spróbuje usunąć plik cache z folderu RO oraz plik redorchestra.ini i default.ini oraz sprawdzić cache.
-
Witam.
Jakiś czas temu napotykałem ten sam problem, który opisujesz w imieniu kolegi. W moim przypadku wszelkie próby ingerencji w pliki "cache" - kończyły się w opisywany przez Haratacza sposób.
Pomogło dopiero odinstalowanie gry i zainstalowanie jej ponownie (co ciekawe: gra działa mi tylko na dysku C ) Gdy próbowałem instalowac na partycji- problem wracał.
-
Zastosowałem się, ale lipa.
Reinstalka nie pomogła.
Jakieś pomysły??:dozingoff
-
Aktualizacja sterowników karty grafiki do najnowszych? Problem może być też spowodowany polską wersją językową. Jeżeli koledze bardzo na grze zależy niech spróbuje całą grę ściągnąć od 0 z serwera steam.
-
Wiesz Aposie chyba masz rację, bo koleś ma jeszcze problemy z dźwiękiem-pomimo ściągnięcia sterowników dźwięk nie działa, a co najciekawsze podczas testu w realtek wszystko działa jak należy:dozingoff..
Spróbujemy to ogarnąć.
Pozdrawiam.