RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Między nami żołnierzami => Topic started by: Sieja on 18 August 2006, 17:39:00
-
Ja osobiscie chcialbym poprawienia szybkosci ladowania sie map, wiecej broni, wiecej pojazdow, nowe pojazdy ( samoloty :) ) iii dodania jakies nowej nacji zeby byla troche odmiana xD a i jeszcze zmniejszyc odrzut z karabinow nie tak jak w call of duty ale tak aby sie dalo strzelac przynajmniej seriami po 3-4 strzaly bo teraz to po 2 juz jest w kosmosie :P
-
bo jest realsitycznie.. odrzutu broni bym nie zmieniał nowej nacj bym nie dodawał bo co? na froncie wsachodnim były 2 nacje (no może więcej ale i tak posługiwały sie głównie bronią jedną z tych 2 stron), samolotów bym nie dodawał bo may są za małe i smaoloty jeżeli miały by być realisyczne musiały by latać bardzo szybko nie jak w bf1942.... nowe pojazdy KV-2 ;D nowe bronie hmmmm nie wiem jaką CIEKAWĄ broń można by jeszcze dodać :P jakieś WUNDERWAFFE
-
A ja bym dodał 2 nowe klasy.
Pierwsza to coś w rodzaju zaopatrzeniowca, gościa z amunicją (kto oglądał Szeregowca Ryana to taką rolę pełnił Upham podczas obrony mostu). Troszke dziwne jest, że byle piechur może dać amunicję do MG42. Nie wydaje mi się, żeby każdy żołnierz nosił ze sobą taśmy do MG`42. Uzbrojony byłby w zwykłego rifla, albo sam pistolet. Mógłby też dawać amunicję do SMG oraz granaty, wypadało by też wprowadzić jakieś ograniczenia, np: maksymalnie 2 taśmy, 5 magazynków i 3 granaty na jednym życiu i oczywiście tylko jeden żołnierz tej klasy na drużynę. Ot malutki kroczek w stronę realizmu.
Druga klasa to już krok w stronę zaspokojenia mojego lenistwa ^^ . Jako że często gram Squad Liderem i lubię się bawić artylerią, przydałby mi się radiooperator. Po prostu nie chce mi się biegać do radia :D a dogadać się z kimś żeby wciśnął przycisk użyj gdy będzie w pobliżu jeszcze mi się nie udało :) Taki radiooperator nosiłby na plecach radio, ale sam nie mógłby go użyć. Tylko SL mógłby używać tego radia. Ot taka mała potrzeba współpracy między nimi...
No i przedewszystkim kilka nowych oficjalnych mapek, nie że mam coś do tych nieoficjalnych, ale te drugie mogą być niedopuszczone do rozgrywek klanowych.
-
NIE jest realistycznie. Odrzut broni (nawet tej maszynowej) strzelającej pociskiem pistoletowym nie jest tak duży. Szczególnie w przypadku pistoletów maszynowych 9mm trzymanych oburącz i dość ciężkich. A jak chcesz się przekonać osobiście to polecam wybrać się na strzelnicę (o ile jesteś pełnoletni).
Co do samolotów to się zgadzam - bez sensu na takie mapy i ten typ rozgrywek (realizm).
Jeśli chodzi o nacje to wydaje mi się, że to już kwestia zupełnie innej produkcji traktującej o froncie zachodnim.
-
Co do radiooperatora to ciekawie by było gdyby tak profesja została dodana, ale gdyby on mógł używać tego radia a nie miałby latać za Sl-em żeby tamten wezwał wsparcie... A jeżeli chodzi o amunicje to można by było dodać skrzynki z amunicją na miejscu gdzie zaczyna drużyna albo jeszcze lepiej gdyby radiooperator wzywał wsparcie, które by zrzucało amunicje i granaty z jednym ale... Każdy żołnierz mógłby mieć tylko tyle magazynków ile ma na początku. Czyli jeżeli brakuje mu amunicji biegnie do skrzynki z amunicją albo mówi radiooperatorowi żeby wezwał wsparcie... Troche mało realne ale ciekawe.
-
Sieja :
Ja osobiscie chcialbym poprawienia szybkosci ladowania sie map, wiecej broni, wiecej pojazdow, nowe pojazdy ( samoloty :) ) iii dodania jakies nowej nacji zeby byla troche odmiana xD a i jeszcze zmniejszyc odrzut z karabinow nie tak jak w call of duty ale tak aby sie dalo strzelac przynajmniej seriami po 3-4 strzaly bo teraz to po 2 juz jest w kosmosie :P
"Takie rzeczy tylko w Erze..."
[_]
Eric - problem z klasami polega na tym, że spełniają swoją rolę tylko wtedy kiedy ktoś nimi gra... Zobacz jakie opory są przed graniem jako kierowca w pojeździe mającym słuchać dowódcy czołgu. Już to widzę, jak ktoś ochoczo wybiera rolę "przynieś, podaj, pozamiataj". O chłopców na posyłki jest trudno. No moze w rozgrywkach klanowych, gdzie w klanie na meczach taką rolę pełniłby jakiś rekrut lub podpadziocha. Chyba, żeby były dostępne domyślnie jako w miarę inteligentne boty do czasu aż jakiś gracz by je zastąpił.
[_]
Hammer - realizm to jedno, a jego implementacja to drugie. Skoro się wypowiadasz w tym temacie to pewnie strzelałeś z takiej broni. Więc wiesz dobrze, że aby pierwsze 4 pociski weszły w tarczę (nie mówię o celu) to musisz dobrze unieruchomić w rękach taką broń. Inaczej 3 pocisk leci w przysłowioe niebo. I w grze takie mocne trzymanie broni zaimplementowane jest jako ściąganie myszy w dół, czyli pewien wysiłek dla graczy. Jest jeszcze możliwość oparcia broni o coś poziomego lub pionowego (podpórka) i wtedy strzela się krótkimi seriami całkiem całkiem :)
[_]
Mati - wystarczy funkcja pozbywania sięmagazynka pojedynczo (a nie wraz z wyrzuceniem broni) wtedy każdy z graczy mógłby zaopartywać innych w magazynki do broni, którą akurat posiada. I to jest chyba najłatwiejsze do realizacji (albo zasilanie w amunicję każdej roli, nie tylko KaeMisty)
-
Niestety nie miałem możliwości strzelania z broni w trybie full-auto tak więc nie mam doświadczenia, ale byłem w posiadaniu filmu z netu nakręconego przez amerykańskich fanatyków uzbrojenia (ludzie w ameryce to fajnie mają, mogą sobie postrzelać nawet z sprzężonych działek 20mm :D ). W każdym razie tam gościu opróżniał magazynek z PPSh-y "z przycelowania" i nie miotało nim tak bardzo.
Co do pierwszych 3-4 pocisków, to pomimo wysokiej szybkostrzelności zgodzę się, że pozostałe jak najbardziej mogą nie trafić, ale mimo wszystko ze względu na dość słaby nabój, broń przy dalszym strzelaniu powinna być kontrolowalna na dystansie przynajmniej do 10m (a nie jak to jest w grze, że nie da się raczej tego kontrolować nawet na bezpośrednim dystansie, każde trafienie jest w sumie przypadkiem).
PS: AdRain odnalazł ten filmik, tu zamieszczam do niego link
-
Widziałem ten filmik, i widzę, że gościu nie strzela z tej broni pierwszy raz i widać wyraźnie, że ściąga broń do dołu. A że nie robi tego pierwszy raz, więc idzie mu całkiem nieźle. Jest tam też Blondyna, która nawet nie próbuje trybu fullauto :)
Uważam, że jak na możliwości silnika UT2.5 broń ręczna została nieźle odwzorowana.
-
Jako, że właściwie nie mamy większego wpływu na właściwości broni, które zastosowano w RO proponuje zakończyć tę polemikę, albo przenieść ją do działu "Broń -> All about weapons" gdzie Krv [PL] zamieścił link do bardzo ciekawego filmiku :D
-
Hammer :
Co do pierwszych 3-4 pocisków, to pomimo wysokiej szybkostrzelności zgodzę się, że pozostałe jak najbardziej mogą nie trafić, ale mimo wszystko ze względu na dość słaby nabój, broń przy dalszym strzelaniu powinna być kontrolowalna na dystansie przynajmniej do 10m (a nie jak to jest w grze, że nie da się raczej tego kontrolować nawet na bezpośrednim dystansie, każde trafienie jest w sumie przypadkiem).
OOOO....ja sobie wypraszam :P Może dla amatora każde trafienie z pepeszy jest przypadkiem :P :P :P Z pepeszy trzeba umieć strzelać, na początku idzie trudno, ale odrzut można łatwo opanować, a gdy już go opanujesz zrozumiesz, że nie chodzi o przypadek. Pepesza jest silna i skuteczna...w dobrych rękach.
.
Przytocze twoje słowa z innego tematu.
"MP40 (i inne) - tu już jest relatywnie lepiej, ale i tak za bardzo trzeba interweniować myszką jak na nabój 9mm."
.
Przecież MP 40 prawie! nie ma odrzutu. Jak już wycelujesz w gościa to trup na miejscu, chyba że ma wielkiego farta.
-
Witam. Jestem po stronie Hammera, jednak w przeciwieństwie do niego strzelałem w trybie AUTO i robie to nader często. Jednak nie o to chodzi. Byłem kiedyś na zlocie militarnym na Ukrainie i miałem okazję postrzelać z PPS (troche to kosztowało ale kto by sobie odmówił ;) ). I powiem tak. Jak w prawie każdej broni po wystrzeleniu pocisku odrzut lufy idzie do góry i w prawo ale w RO odzrut PPS jest wyraźnie przesadzony. Bardziej bym się przyczepił do dzwięku jaki ona wydaje ;). Naprawde można ogłuchnąć.
Jeszcze jedno. Czy się wam zdarzyło aby pocisk odbił się od waszej skorupy ? Miałem takie wrażenie dwa razy i to na snowy forrest.
-
A ja bym zmienił takie głupoty jak zatrzymanie TYGRYSA (!!!) przez drewniany płotek! ...albo byle drzewko. W ogóle sterowanie czołgiem jest takie jakieś dziwne...
-
a ja bym chcial kamizelki dla czerwono armistoiw :D KLIK (http://wio.ru/galgrnd/panzerru.htm)
-
Mysle ze o wiele bardziej wraz ze zmniejszeniem skutecznosci Ptrd (mam nadzieje w next patch'u)
powinni dodac cos przeciwczolgowego
-
napewno jestem za granatami przeciw czolgowymi i koktailami molotowa a po stronie niemieckiej minami magnetycznymi :D (nie weim jak to sie dokladnie nazywa... ogladaliscie Stalingrad??) a tak wogule to jak macie emula to sciagnijcie sobie taki filmik. [Military - WWII] Germany - Anti-Tank Tactics (Panzerfaust, Flak and early Panzerschreck vs communist armor).mpeg
-
Jedyne co bym zmienił w grze to skuteczność bagnetu. Siła powinna być o wiele większa, nawet przy małym "naładowaniu", bo teraz jest prawie bezużyteczny. Ostatni pykam sobie nim dla zabawy, ale ogólnie mało przydatny. Lepiej już strzelić.
-
jak o wiele większa wytłumacz? żę rzuca klient karabinem jak oszczepem? żę nie wiem co jeszcze... robi kombosa bagnetem? bagnet spisuje się bardzo dobrze w dobrych rekach ;) ja lubie czasem zabijać bagnet i jest bardzo przydatny gdzie? prosze:
1) Mapa np. Basovka - Jak jestem niemcem zaraz po wtoczeniu się to okopu zakładam bagnet, po stronie rosyjskiej jak niemcoki zajmą AT GUN też zakładam bagnet i szybciej sie pchnie bagnetem w kolesia z bliska niż przycelowanie i strzelenie bo wróg też ma na to czas. nie mówie ze nie robie czasem egzekucji z bliska... no ale jeżli na tej mapie po wbiegnięciu niemców do okopów boje toczą się na 10m skrawku ziemu przy granacie dymnym strzelając często tylko przed siebie to założenie bagnetu (i lekkie sćiąganie w dół nie robi różnicy podczas strzelania na takich krótkich dystansach) może nas często uratować.
2) Wszelkie mapy czołgowe - jak chcę pograć piechotą to oczywiście anti-tank niemiecki... a jak piechotą ruskich to kim? nie anti tankiem to biore Rifle Mana!!! dlaczego? bo dobiegne do skłądu amunicji gdzie często leży PF i sobie go zabiore.... a mało razy to się widzi bięgnących w poszukiwaniu ratunku Tank Crewmanow? albo wychylajacych główki dowódców? wtedy ich ściągam strzelbą... ale często Niemieccy AT siedzą w stodołach za snopkami ze zbożem wtedy pod biegam od tyłu i pchne bagnetem :) dla frajdy żeby nie myślał że jest bosem zabijającym moich kamratów;)
3) Bagnet moim zdaniem powinno się obowiązkowo zakładać powinno w domach,okopach,transzejach :)
KRV w Stalingradzie na te miny też mówili "Miny Magnetyczne" oglądałem dobry film :) Koktajl Mołotowa dobre ale kto by tego używał? żadna armia chyba oficjalnie nie uzbrajała sowich zołnierzy w butelki z benzyną ;) (ALe b.dobry pomysł z minami i granatami przeciw czołgowymi... a koktajle mogły by być poukrywane w stodołach np. albo w jakiś opuszczonych domach)
Starski nio za3manie przez płotek lekka przesada :) ale sterowanie czołgów jest realistyczne... myślałeś że Kierownice będzie miał czołg? btw: czołgi się poruszają tak "dziwnie" Twoim zdaniem ponieważ czołg aby SKRĘCAĆ musi za3mać jedną gąsiennice... czyli jak skręcamy w lewo to za3mujemy lewą gąsiennice a prawa nas obraca tyle ;) wsyzstko jest abrdzo dorbze moim zdaniem.
co ja bym zmienił... wjeżdzanie na płotki, skuteczność PTRD, więcej broni hmmm mi narazie tyle styka ;) czołgi no tak KV-2!
-
W zasadzie większe zmiany i uwagi juz wypisaliście, ja dodałbym możliwość wyjścia z okopów nie tylko specjalnie przygotowanymi wyjściami/wejściami. Ale również na każdym odcinku takiego okopu, zazwyczaj okopy a raczej ich ścianki sa wzmocnione drewnianymi konstrukcjami co w zasadzie służyłoby do dogodnego wyjścia.
-
AC| AdRain :
Koktajl Mołotowa dobre ale kto by tego używał? żadna armia chyba oficjalnie nie uzbrajała sowich zołnierzy w butelki z benzyną ;)
jak masz emula to prosze bardzo "WWII german teaching film for tank-destroying (same as tanks.avi) - tanks - panzer" jest to oficjalny film instrukrtzowy dla piechoty zrobiony chyba na zime 41 roku :) polecam :D
-
(nie uznajcie tego postu za spam, poprostu pisze prostą odpowiedź =])
NIC :)
ps. nooo chyba, że to żebym więcej fragował niż ginął p;
-
W sumie to jeszcze jedno mnie rani w tej grze. A mianowicie to, że porzucone pojazdy nie mogą być używane przez przeciwną drużynę tak jak na przykład broń ręczna. Jeśli Niemcy porzucą swój transporter, czemu Ruscy nei mogli by go sobie zaadoptowac, że nie wspomnę o czołgach.
Wtedy by trzeba było uważać na to co się robi.
Teraz jak ktoś oberwie (do czerwoności) to przeważnie wyskakuje z czołgu i zapindala po następny (jak dożyje). Gra nawet pomaga mu w tym, bo opuszczony płonący pojazd po pewnym czasie ulega destrukcji i grzecznie czeka na respe na nowego Pana.
A tak, zostawiasz uszkodzony czołg, musisz sie liczyć z tym, że może zostać użyty przeciwko Twojej drużynie.
Wchodząc do opuszczonego wrogiego pojazdu, musisz się liczyć z tym, że możesz go wykorzystać przeciwko jego byłym właścicielom, ale także mogą Cię ustrzelić swoi.
Taka poprawka uatrakcyjniła by jeszcze grę i zmieniła na jeszcze bardziej odpowiedzialne podejście do zasobów jakie gra oferuje.
-
AC| AdRain: Realistyczne sterowanie? Nie da sie obrocić czołgu w miejscu co jest oczywiście bugiem. W rzeczywistości np w T-34 jedną dźwignię popycham do przodu a drugą w tył i czołg obraca się w miejscu bardzo szybko (bo gąsienice pracują w przeciwnych kierunkach). A co powiesz na zawieszanie się czołgów w odrobinkę trudniejszym terenie? Albo czołg nie ma siły podjechać pod byle górkę? Jadąc w tej grze czołgiem mam wrażenie że jadę maluchem a nie czymś co waży 30 ton. Na koniec wspomnę o zderzeniach czołgów po których nasi tankiści przez chwilę prowadzą swoje maszyny jak kaskaderzy - "na dwóch kołach".
-
Goral - przejmowanie pojazdów. Dobrze ze tego nie ma, oczywiście taka opcja byłaby urozmaiceniem w grze. Ale ile wprowadziłaby niepotrzebnego zamętu, i tak juz dochodzi do pomyłek i swój do swojego strzela. To jest oczywiście moje zdanie, jak w temacie sugerujemy co byśmy zmienili. I nie zrozum mnie źle, bo sugestia Twoja jak najbardziej słuszna i pokrywałoby sie to z realiami bo przecież jednostki wrogie były wykorzystywane do celów bojowych. W każdym razie taka możliwość wprowadziłaby nowe doznania i mogłoby być wesoło.
-
Póki co jedyne co bym zmienił to dźwięki - np. dźwięk silnika T-34/85 przy znacznym otworzeniu przepustnicy wydaje z siebie przejmujący "bas" co bardzo mi sie podoba ;) (takie T-34 było na Operacji Południe 2006 - pięknie brzmi , a takich kolekcjonerów jest troche więc chyba nie będzie problemem nagrać takie dźwięki) a także klekot gąsienic który był równie głosny co silnik (na przykładzie T-34/85 właśnie z Operacji Południe) - dodało by to wiekszego klimatu ( klekot gąsienic i mocny dźwięk silnika T34 podczas gdy Ty drogi graczu ;) siedzisz za murkiem z 1nym Panzerfaustem). Udźwiękowienie broni w RO też do mnie niezbyt "dociera".
A co bym dodał ? Hmm... miłym urozmaiceniem były by rewolwery Nagant 1895 ( http://www.world.guns.ru/handguns/hg102-e.htm ) dla czołgistów - jakoś nie przypominam sobie zdjęć/filmów gdzie czołgiści mieli TTki (jendakże nie jestem człowiekiem wszechwiedzącym a co za tym idzie - często omylnym ;) )
I na szybko wpadł mi pomysł - może dodać krwawienie ?
Eh rozpisałem sie ;)
Pozdrawiam
-
Jezeli można by coś zmienić to balistyka trafień przez pociski armat czołgowych trudno mi troche uwierzyć iż SU-76 mogło zniszczyć jednym trafieniem w pancerz czołowy TYGRYSA lub PANTERE jeszcze w dodatku wersje G. Czytam troche na ten temat i to musiało by być niezwykłe szczęście żeby do tego doszło mimo małego dystansu walki w grze. Mojm zdaniem odrzut broni ręcznej jst ok. wie każdy koto miał okazje strzelać z prawdziwej, tego bym nie zmieniał przecierz chodzi o troche realizmu.Na pewno brakuje więcej pojazdów różnych modeli po jednej stronie jak i po drugiej.Pozdrowienia.
-
przypomniało mi się jaki 2 karabim maszynowy mogli by dotać rosjanie...
MAXIM :)
-
No CKM-y w grze mogły by być groźne, ale wtedy mapka musiałby być na 64 graczy, żeby zdążyli się odradzać :)
-
Moje sugestje - mozliwosc zabicia kogokolwiek z zalogi czolgu przy penetracji pancerza
-dodanie mozliwosci uszkodzenia działa,optyki,km-u w czołgu
- mozliwosc zakopania sie czolgiem lub znacznego spowolnienia gdy pokonuje rzekę
-dodaniu grywalnych dział AT
-nowe bronie Panzershreck(moglby byc 2 osobowy skład)
-zrzuty zaopatrzenia<podobnie jak w BF2>
-mozliwosc latwiejszego zniszczenia gąsienicy w czolgu
-
Nie wiem, bo zdarzyło mi sieto tylko raz, ale na HedgeHog strzeliłem ze zdobycznej rusznicy do T60 i zabiłem kierowcę. Niestety to był moment, szybki moment, i w sumie nie wiem, czy go zdjąłem przez pancerz, czy wyszedł z niego.
Ale trzeba to przećwiczyć jeszcze.
-
W czołgach z II WŚ raczej nie było szans na równoczesne obracanie gąsienic w przeciwnych kierunkach, nie jestem pewien czy jest to możliwe we współczesnych wozach bojowych. Da się to zrobić w koparce bo ma osobne silniki hydrauliczne przy gąsienicach, ale czy w czołgach to nie wiem.
-
Aha zapomnialbym jeszcze o jednej rzeczy
strzelajac z AP w tył Sdkfz 252\1 tam
gdzie siedzą żołnierze nie powinno
przeciez dochodzic do wybuchu tylko
do przebicia...a zabijania załogi przy penetracji
osobiscie nie zauwazylem mimo wielu prób... :(
-
Piter306 miałeś rację - nie dało się zrobić tak, żeby gąsienice poruszały się w przeciwnych kierunkach. Żeby obrócić czołg w miejscu należało zablokować jedną gąsienicę a drugą ruszyć. Oto przykład:
http://www.youtube.com/watch?v=8JBOj18S8rY
-
No i to powinni w grze zmienić, bo w niezbyt grząskim terenie da się obracać wóż w miejscu. Jeszcze powinni zmienić skuteczność artylerii względem czołgów, podczas ostrzału bardzo rzadko dochodziło do bezpośrednich trafień. A tylko takie jest w stanie zniszczyć ciężki czołg. A w RO arty jest skuteczna jak bomba atomowa.
-
ja bym zmienił siłe i wytrzymałość czołgow. jak wiadomo tygrysy niszczyły radzieckie czołgi takie jak T-34/76 i T-34/85 zazwyczaj jednym strzałem. trzeba tez zmienic hitboxy czołgow. stojąc pod kątem 45 stopni do wroga nie jest w stanie nic nam zrobic.
i nierozumiem czemu niektorzy uwazaja ze niedało by sie wsadzic samolotow??
-
Jeśli gra ma oddawać rzeczywistość i realizm gry ma być na 'max' – to brakuje na mapach miejsca chociażby na wykonanie startu a już nie wspomnę o ewolucjach bojowych, już ktoś wcześniej wspomniał, że to nie BF i prędkości przelotu byłyby faktycznie szybsze. Ale fakt samolocik fajna sprawa.:D
-
[marzenia mode on]Hmm.... Jakby sie dało połączyć IŁa-2 z RO [/marzenia mod off]
-
No, co do miejsc startu to rzeczywiście byłby problem... Np. na takim stalingradzie :D. A co do innych broni, to ja bym z chęcią widział moździerze. Np. 2osobowy squad - 1 nosi moździerz i go rozkłada oraz celuje, a drugi wrzuca i nosi pociski. Celowanie oczywiście jak w ET, na mapce widać gdzie trafiliśmy, ustawiamy kąt lewo/prawo i góra/dół. Niekonieczniekmoździerz musiałby być bronią przenośną, mógłby być stajonarny i np. po przejęciu mortar position na kaukazie niemcy mogliby prowadzić ostrzał. Oczywiście fragi jak w czołgu. Co do tej klasy z ammo - Ja bym z chęcią wziął taką klasę, pod warunkiem, że tak jak za dostarczenie ammo dla MG będą punkty. Niekoniecznie 5, ale np. 2 dla magazynków, 1 za grany, a 4 np. za taśmę, etc.
-
Ostatnio widziałem, że powstają już mutatory modyfikujące broń do RO. Jest tam np. taśma 250 naboi do MG-42. Zmodyfikowano także penetrację niektórych broni. Na razie nie widziałem żadnej informacji na ten temat. Ale wiem, że coś takiego już jest (mam to nawet w cache :) )
Do mapki Berezina dodany jest nowy pojazd BT-7 (niestety, jeszcze nie mają modelu, więc używają T60).
-
A ja bym jeszcze zmienił sposób wsiadania i wysiadania z pojazdów
na animację jak czołgista wspina sie po czołgu i wlazi do srodka
przy wylazeniu bylo by podobnie
Aha i jeszcze jedno powinni spowolnic szybkosc przesiadania
sie z miejsc w pojazdach...
-
No możnaby, tzn teoretycznie byłoby to fajniejsze, ale nie wiem jak w praktyce wpłynęłoby to na gre. Np właśnie możnaby spowolnić to wysiadanie z czołgu... leże koło czołgu z ptrd, strzal - już się dymi, jeszcze jeden strzal i po nim, to przeładowyduje, nagle czołgista 'pojawia' sie koło czołgu i mnie zabija z pistola, gdy leże na ziemi i nie moge się ruszać przez 4 sekundy:\
-
Fakt, wysiadanie/wsiadanie można by wydłużyć,
Bo czasem z tego korzystam i gdy siedze w czołgu i widze że leci we mnie pocisk, to szybko wysiadam z pojazdu, i szpulka w krzuny :D :D
-
Takie pomysły jak obsadzanie wrogich czołgów i pojazdów mijają się z celem. Bardzo rzadko dochodziło do przejmowania wrogiego sprzętu, pozatym wątpie czy radziecki czołgista poradziłby sobie z obsługą bardzo skomplikowanych niemieckich czołgów - choć na odwrót byłoby to nawet możliwe bo radzieckie czołgi były w obsłudze bardzo ponoć łatwe. Kolejna kwestią jest to jak łatwo i szybko czołgista możne unieszkodliwić swój czołg opuszczając go. Wystarczy zniszczyć przyrządy optyczne albo załadować granat do lufy, nasypać tu i ówdzie piasku - mało czołgów było opuszczanych w stanie nadającym się do użytku:)
Nie komentuje propozycji zrzutów zaopatrzenia bo to poroniony pomysł :P Podobnie z samolotami - ze względów już przytoczonych, a dodatkowo dlatego że 32 osoby to i tak dość niewiele, a konieczność obsadzenia samolotów przedzedziłaby pole walki jeszcze bardziej. Tej grze przyświeca troche inna idea niż battlefieldowi.
Dobrym pomysłem jest animacja wsiadania i wysiadania z czołgów. Dodałbym także możliwość wchodzenia piechoty na pancerz czołgu tak aby mogła ona być desantem. Fajnie byłoby umieścić na niektórych planszach działa przeciwpancerne piechoty - dyskusyjna byłaby ich forma i ew. sposób przemieszczania.
Wiem, że podstawą jest zbalansowanie obu stron ale nie podoba mi się tak znaczne osłabienie niemieckiego sprzętu - szczególnie tygrysów, które nie ma się co oszukiwać - są zwykłym złomem na gąsinicach :D Możnaby dyskutować o jakości pancerza o sile działa (bo szybkość jest akurat dobrze odwzorowana), ale największą różnicą między sprzętem radzieckim i niemieckim była zawsze jakość optyki. W radzieckich tankach do konca wojny stała ona na bardzo niskim, prymitywnym poziomie - w RO nie ma to żadnego odwzorowania. A jeśli miałoby być odwzorowane to w jaki sposób... i w końcu czy mialoby to sens - bo realistyka, realistyką ale chodzi o zbalansowanie stron, bo to jest podstawą grywalności....
-
Niestety RO może się jedynie starać zbliżyć do pewnego poziomu realizmu, który możemy uznać za "grywalny". Dlaczego nie może być realniej? Odpowiedz jest prosta: stracilibyśmy w pewnym momencie tą grywalność.
Czas wsiadania/wysiadania do/z pojazdu - bardzo ciekawa uwaga - można rzeczywiście zarzucić to na oficjalnym forum.
W przypadku wysiadania z pojazdu tak jak to słusznie zauważył Ruwenzori będzie można uniknąć kuriozalnej sytuacji "katapultowania się" załogi w zbyt szybkim tempie.
W przypadku zmiany miejsc na pozycjach w pojeździe - zwolnienie czasu przesiadania się spowoduje konieczność liczniejszej obsady (działonowy + kierowca to będzie minimum) oraz jej lepszej współpracy, co na mapach typowo pancernych powinno nawet zwiększyć grywalność.
Wchodzenie piechoty na pancerz czołgu - jestem jak najbardziej ZA :)
Syndrom Rasiaka! Ostatnio miałem sytuację - przeładowuję kar98 po strzale, spada przede mnie granat, naturalnie staram się odbiec ALE NIE MOGE!, mój żołnierz spokojnie kończy przeładowanie naboju i oddala się od granatu w tempie MARSZOWYM!! Już chyba nie muszę nikomu mówić, że do ucieczki przed takim zagrożeniem nie trzeba być Brucem Lee :p
No i ta ogromna wytrzymałość radzieckich czołgów ... tragedia. :/
-
wg mnie przedłużenie czasu zmieniania pozycji w pojazdach to strasznie głupi pomysł. Nie oszukujmy się, że na serwerach publicznych na mapach z panzerami współpraca nie zawsze się układa, a większość graczy woli jeździć sama. Zresztą podnosi to także klimat bo w ruchu może być na niektórych mapach nawet do 16 pojazdów na strone np. na takiej orel76/88 - walki mają dużo większe natężenie:) A gdyby zmusić graczy do jeżdzenia we dwóch mielibyśmy w porywach do 8, a ci którzy jeżdzą sami - byliby dyskryminowani, a ich szanse z czołgiem obsługiwanym przez dwie osoby jeszcze bardziejby zmalała :P
-
Ja też wole sam jeździć panzer'em :D
Jeżeli już to gram z qmplami z klanu, z którymi mam kontakt na ts'ie :p
-
Dlaczego głupi? Przetoczone przez Ciebie Meyer argumenty w żadnym wypadku nie kolidują z ideą dodania czasu i animacji wsiadania/wysiadania/zmiany pozycji w czołgu. Na mapach typu orel gdzie używa się tylko czołgów nie miało by to żadnego znaczenia bo przeciwnik także o wiele wolniej zmieniałby miejsce z kierowcy na dowódce aby oddać strzał, zmianie ulegnie jedynie przewaga jaką uzyskają zgrane załogi które w kilka osób obsługują czołg co jest przecierz w pełni zrozumiałe, przecierz obsułga czołgu w pojedynkę musi być utrudniona. Z drugiej jednak strony 2 czołgi momentalnie dysponują 2 krotnie wieksza siłą ognia i w wiekszosci wypadków zdołają pokonać czołg obsługiwany przez 2 czy 3 osoby. Zaś sytuacja jaka jest teraz jest według mnie totalnie nierealistyczna a obsułga czołgu od tej jaką widzimi w seri battlefield rozni sie praktycznie jedynie tym że gracz jest zmuszony do szybkiej zmiany pozycji, no i niemoże strzelać podczas jazdy, ale i tak podczas ruchu w tych czołgach sie nie strzela.
Dodanie animacji wsiadania, wysiadania do pojazdów zakończyłoby żenujące akcje typu: saper jadący w tym śmiesznym samochodzie opancerzonym sowietów, przy predkości 50kph wyskakuje obok niemieckiego tygrysa wyrzuca ładunek wybuchowy i biegiem wskakuje spowrotem do wozu i odjezdza, całość zajmuje mu 3 i pół sekundy. Kosmiczna bzdura. Czołgiści wyskakujący na widok lecącego pocisku to też strasznie głupie. Zdecydowanie NOT COOL
-
Dla mnie realizm to grywalność!
Nie podoba mi sie ze twórcy sztucznie balansują grę
tak zeby obie strony miały ze sobą szanse
I jeszcze najbardziej irytujący przykład
to ruski T-60, w rzeczywistosci ten czołg
słabo sobie radził z PIII a tu w grze śmiało
niszczy nawet PIV...dla mnie to żenada...
-
re Tempest
Zauważ, że nigdzie nie skrytykowałem przedłużenia czasu wsiadania i wysiadania z wozu poprzez dodanie animacji. Skrytykowałem tylko i wyłącznie przedłużenie czasu zmiany stanowiska. Ten pierwszy pomysł wprost przeciwnie - pochwaliłem. Swojego zdania nie zmieniłem i nie zmienie. Nie mam zamiaru tracić wielu cennych sekund na przesiadke tylko dlatego, że jeżdze sam podobnie jak większość osób. Zmiana popierana przez Ciebie jeszcze bardziej zmniejszyłaby dynamicznosć jednosobowych załóg - które i tak nie są zbytnio dynamiczne. Bardzo często zdarza mi się, że chce oddać strzał i szybko ruszyć wóz :)
A jak ktoś pisze, że realizm jest ważniejszy niż grywalnośc tzn. że nie ma poczucia rzeczywistości:) Gdyby twórcy mieli stawiać na realizm to nie oszukujmy się, że rosjanie musieliby mieć od 1943 roku dwukrotną przewagę liczebną w czołgach - te niemieckie, dobrze prowadzone byłyby niemalże niezniszczalne. Podczas bitwy na łuku kurskim żadna ze zniszczonych panter nie została zniszczona poprzez przebicie pancerza czołowego - a takich trafień było peeeełnoooo.... ale przebijalność - zerowa. Nie sądze też aby 76 na takej orel były w stanie zrobić coś tygrysowi, z boku od biedy - gdyby jeszcze uwzględniono tą optyke to 88 robiłyby by prawdziwe spustoszenie.... byłoby to fajne, ale na dłuższą mete - niezbyt grywalne. Balansowanie gry jest konieczne, chociaż wady i zalety sprzętu powinny być mniejwięcej odwzorowane.
Prawda jest taka, że niemcy mieli najlepszą broń pancerną, którą sowieci pokonywali przewagą liczebną, a alianci lotnictwem. Gdyby stawiać na realistyke to w celu zbalansowania gry należałoby dawać sowietom 2x więcej czołgów, a aliantom w ew. modzie z westfrontu wsparcie lotnictwa szturmowego:) Gdyby dowódca shermana zobaczył tygrysa albo pantere to chowałby maszyne za jakimiś domami i po prostu wezwałby p-51 czy coś w tym stylu:) Byłaby realistyka....
-
Realizm realizmem ale takie przedłużenie zmieniania pozycji napewno uprzykrzyłoby życie egoistom :D Nie lubię sytuacji gdy czekam na respie na czołg razem z czteroma kolegami, a żadnego czołgu nie ma. Twórcy nie przewidzieli że gracze postanowią jeździć samemu, więc taka sytuacja z brakiem czołgów zdarza mi sie dosyć często. Ba! Zdarzało mi się nawet że jakiś egoista na respie olał innych czekających na czołg, wsiadł samemu i odjechał. (udało mu się dlatego ze miał dużo bliżej, zgrupowanie innych było na drugim końcu respawna, ale fakt faktem to było już chamstwo). Twórcy powinni jeszcze bardziej uprzykrzyć życie samotnym czołgistom. Rozumiem graczy, często klanowiczów którzy nie chcą jeździć z każdym łosiem co się nawinie i wsiądzie, ale zawsze można się umówić z jakimś kolegą, także z innego klanu i potrenować trochę między klanowy co-operativ.
-
Egoistów, phi - też mi coś. Dzisiaj na niemieckim serwie wsiadł mi do su76 jakiś przypadkowy czołgista. Postanowiłem pojechać z nim (z reguły na zagranicznych serwach proszę o opuszczenie czołgu i jako kierowca nie ruszam się z miejsca - taki cham ze mnie :P). Pędził na South Lake na mapie orel 76/88 - dość szybko wypatrzyłem z daleka niemieckie panzery panoszące się po drugiej stronie rzeki - chciałem oddać strzał, więc wydałem kilkukrotnie odpowiednie komendy - "wróg na lewym skrzydle", "w lewo", "stój" itd. Zero efektu. 300 metrów po lewej tyłem do nas stoi tiger, pisze mu o tym wielkimi literami, ale on pędzi.... wjeżdzamy na most w końcu zatrzymał się dopiero wtedy gdy sam zobaczył tego tygrysa. Odpaliłem w tył pod kątem 90 stopni - zaczyna lekko dymić. Niemiec chowa się za domem, nagle wyjeżdza - dostaje kolejną kule w bok wiezy - w chwili strzału już wydawałem komendy 5 metrów naprzód i w lewo - chciałem schować się na domem, aby uniknąć odpowiedzi.. Zero efektu - koleś czeka aż przeładuje i dobije szwaba.... niemiaszek odpala i nie ma nas, a ja biore t-34 i mam wszystkich gdzieś. Tak jestem egoistą i chamem, ale nie chce buraków w panzerach. 30 czy 40 sekund oczekiwania na własny pojazd to nie katastrofa. Nierozumiem celu uprzykrzania życia samotnym czołgistom - nie prościej byłoby dodać 1-2 maszyny więcej na respawnach wszystkich tankowych map?
Choć z drugiej strony trafiłem też jednego dobrego drivera, który wiedział o co mi chodzi po kilku komendach. Ustawiliśmy się za jednym samotnym domem - wyjeżdzał do przodu, ja szybko oddawałem strzał z dalekiego dystansu - "5 metrów w tył" - wracał, ja w międzyczasie przeładowywałem, a on wyjeżdzał np. na wstecznym zza drugiej strony domu aby zmylić niemców - odpalałem, chował się itd. :) No, ale to raczej rzadkość :P
-
Zeby wspomóc ruskich mozna by im dać grywalne działa AT
nie mam pojecia czemu jeszcze tego nie zrobili
w WWIIOnline sprawdzają sie bardzo dobrze
no i jeszcze moze jakiś koktail by sie przydał lub
granaty przeciwpancerne RPG-6(i 43) oraz granaty karabinowe...
-
Do "Panzer" Meyer:
nie wiem czy wiesz, ale RO powstało z naciskiem na teamplay. Skoro na piechote sam niewiele możesz zrobić i musisz współdzałać z kolegami z drużyny to co dopiero mówić o pojazdach gdzie ta współpraca jest NIEZBĘDNA (przynajmniej realnie bo w grze to jest różnie - jak widać).
Ja sam ze swej strony powiem, że wiele razy grając jako kierowca pojazdu nie otrzymywałem od działonowego/dowódcy żadnych, nawet tych podstawowych komend. Kończyło się na tym, że z miejsca kierowcy sam wypatrywałem dogodnych celów, ustawiałem się frontem do przeciwnika i dawałem przez interkom "nieprzyjacielski czołg przed nami".
Może niektórzy boją się wydawać za dużo komend kierowcy bojąc się, że ten się "obrazi", ale według mnie to jest zupełne nieporozumienie - im lepsza komunikacja tym lepiej. Ludzi trzeba poprostu zrozumieć.
Panie Meyer, co do "buraków w RO" to polecam ci Battlefielda, CoD United Offensive albo inną gierę gdzie będziesz mógł się wykazać samodzielnym geniuszem w poczynaniach pancernych a dopóki w RO ważny jest teamplay to będziesz musiał przełknąć tych wszystkich "buraków", którzy poprostu nie potrafią bądź dopiero uczą się grać czołgami.
Jednym słowem: apeluję o wyrozumiałość.
Sorry za offtopic (bo przecież to nie miejsce na takie dyskusje).
-
Popieram słowa Hammera w zupelnosci
A tak jeszcze na marginesie jesli ktos
chce super zbalansowanej rozgrywki to
niech sobie pogra w BF-42 (dla mnie osobiscie ta gra to marność-co innego FH)
Mam tylko nadzeje ze jesli tworcy nie pojda w strone realizmu
to chociaz zrobią to fani tej co jak co bardzo dobrej gry...
Wydaje mi sie dodanie piechocie mozliwosci wsiadania na pojazdy
oraz broni zdolnej unieszkodliwiac czołgi
powinno chociaz trochę dodac grze Teamplay'u...
-
Bitwy pancerne. Tak naprawdę to należy zmienić otrzymywanaw i zadawane obrażenia z broni pancernej. Czasami da się zniszczyć Tygrysa jednym strzałem z przodu. Przód! Wkurza też sytuacja gdy strzelam do owego czołgu a nabój odbija (shit!) się od tyłu pojazdu.
-
Bardzo ciekawą rzeczą dodającą realizmu było by mozliwosc
zabicia obsługi czołgu poprzez penetrację pancerza...
-
piter306 :
W czołgach z II WŚ raczej nie było szans na równoczesne obracanie gąsienic w przeciwnych kierunkach, nie jestem pewien czy jest to możliwe we współczesnych wozach bojowych. Da się to zrobić w koparce bo ma osobne silniki hydrauliczne przy gąsienicach, ale czy w czołgach to nie wiem.
............Niemiecka "Pantera" była pierwszym czołgiem w którym zastosowano skręcanie za pomocą gąsienic kręcących sie w przeciwnych kierunkach..........:)
..."Czołgi Panther były doskonałymi pojazdami pancernymi, rozwijającymi dużą prędkość i bardzo zwrotnymi, co osiągnięto dzięki zastosowaniu mechanizmu umożliwiającego ruch gąsienic w przeciwnych kierunkach; mogły zakręcać w miejscu."... Cytat z ksiązki B.Wołoszańskiego "Droga do piekła" str.282 wers 12......:)
......"Pantery były również najlepszymi niemieckimi czołgami średnimi, a wraz z rosyjskimi T-34 najlepszymi w ogóle wozami bojowymi czasów wojny. Według statystyk amerykań-skich sił lądowych zniszczenie jednej Pantery kosztowało około dziewięciu T-34 lub pięciu Shermanów - warto zauważyć, że załogi amery-kańskich czołgów miały kategoryczny zakaz podejmowania walki z Panterami na bliskich dystansach."....
-
A jednak było możliwe, nie wiedziałem. I znowu człowiek więcej wie :)
-
Witam.
Jetsem nowy, z grą już zdążyłem się nieźle zapoznać.
To co bym zmienił to system komend. Ten jaki mamy teraz jest , umówmy się, mało użyteczny. Przydałby sie podział taki jak w FH, na lokalne i ogólne. Krzyczę "za mną", albo "ogień osłonowy" i nie wiadomo do kogo bo koleś na drugim końcu mapy go słyszy zamiast tylko kolesie w pobliżu.
MOże się czepiam, ale mausera i mosina raczej da się doładować pojedyńczymi nabojami, nie tylko z łódki, to nie garand.
Moim takim ściśle prywatnym marzeniem jest możliwość władowania się na pancerz podniesienia klapy i wrzucenia granatu, ale z tego co widzę już tylko krok do tego jest.
Co do graczy samotnie jeżdżących czołgami. No cóż w każdej grze jest mnóstwo statsiarzy. Którzy bardzo poważnie traktują swoją grę, tak poważnie, że zabijają cały klimat. A prawda jest taka że część tzw. "łosi" wystarczy po prostu ośmielić, przez zmuszanie ich do jeżdżenia ze sobą i zaczynają się uczyć.
Ostatnią sprawą jest przyśpieszenie reakcji. Ktoś już o tym pisał, że przeładowuje, pada granat i nie może się ruszyć, a jk juz to odchodzi w ślimaczym tempie.
-
qbeesh... ale przeciez klape czołgu załoga zamykała od środka to jedna wielka bajka w tym brother in arms i CoD2...
qbeesh a teraz sobie wyobraź pole walki... "ojej zostały mi 2 naboje" wyciągasz łudke wyskubujesz naboje, wyciagasz tamte, i wkladasz dopiero te to troche smieszne... dlatego lepiej wystrzelic na slepo te 2 naboje-.- przyanajmniej ja tak robie bo9 magazynkow zawsze starcza
mimo to marzyło by mi się przewożenie piechoty na czołgach
-
No właśnie z tym zamykaniem klapy to różnie było. Obawiam się, że jednak często nie zamykano. Wiesz jak sytuacja awaryjna, mina, trafienie, ogień, dym to łatwiej się w tych warunkach wydostać. W wietnamie też nikt w środku transporterów nie jeździł, bo woleli narazić się na ogień broni palnej niż siedzenie w środku gdy pojazd wjedzie na minę. Chodzi mi o to że regulamin jest przez żołnierzy "dostosowywany" do warunków bojowych, takich przykładów jest sporo. Uprzedzę argument, że wtedy byle piechociaż czołg załatwia, w czasie 2 wś czołgi szły z osłoną piechoty, żeby między innymi żaden sierścióch się z piatem czy innym panzerfaustem nie napatoczył.
Co do przeładowania:
Powiedz mi po co wyciągać ostatnie 2 naboje kiedy wystarczy dołożyć 3 luźne po ostatnim trzecim wystrzale i otwarciu zamka celem wyrzucenia łuski? To nie garand. W mauserze łódka umożliwia szybsze załadowanie i tylko do tego jest. Garanda nie da się przeładować kiedy nie wystrzelisz ostatniego pocisku, tak samo Vetterli i jakieś mannlichery. Tam łódka stanowi jakby wewnętrzny magazynek i wypada po ostatnim strzale.
Z łódki też nie trzeba niczego skubac. wiesz wojna, wala się tego po kieszeniach.
-
Nie mam pojecia czemu nie dodali jeszcze granatów nasadkowych
w Dod:S sprawdzaja sie naprawde wspaniale..
No i naprawde przydala by sie jakas bron piechocie przeciw czołgom...
-
myśle myśle i wymyśliłem oto co powinno dojsc moim zdanie, juz przemyślane w 100% xD
1) Miotacze ognia po obu stronach xD byłyby świetne już, czuje czym bym się zajmował w TP i AC :)
2) jakieś "cudowne" czolgi u rosjan KV2.. wiem ciezki, wolno sie obraca lufa itd... ale może u niemców włożyć też coś typowo ciężkiego? JagdPanther? minnie (wielki cieżki czołg... pamiętam włąśnie tylko ksywke minnie)
3) PTRD - zamienionie na PTRS xD moglo by sie nawet nadawac rpzeciw piechocie
4) Sekator/ szczypce (whatever) do odcinania zasieków ;) dla sapera
-
AC| AdRain :
myśle myśle i wymyśliłem oto co powinno dojsc moim zdanie, juz przemyślane w 100% xD
1) Miotacze ognia po obu stronach xD byłyby świetne już, czuje czym bym się zajmował w TP i AC :)
2) jakieś "cudowne" czolgi u rosjan KV2.. wiem ciezki, wolno sie obraca lufa itd... ale może u niemców włożyć też coś typowo ciężkiego? JagdPanther? minnie (wielki cieżki czołg... pamiętam włąśnie tylko ksywke minnie)
3) PTRD - zamienionie na PTRS xD moglo by sie nawet nadawac rpzeciw piechocie
4) Sekator/ szczypce (whatever) do odcinania zasieków ;) dla sapera
wszystkie jestem na nie...
1) Słaba animacja ognia. Pozatym chyba niemcy nie uzywali ich tak czesto jak amerykanie.
2) zanim dodadza jaki kolwiek czołg poprawili by Tygrysa I.
3) po co ?? z PTRD swietnie zabija sie piechote.
4) ee...
jestem za granatami nasadkowymi i minami przeciwpiechotnymi.
I DO CHOLERY JAK NIE MAM RIFLA A NIE ZALOZYLEM BAGNETU TO DLACZEGO NIE MOGE GO UZYWAC TYLKO MAM CZEKAC AZ MNIE ROZWALA ? to nie logiczne. Mam bagnet albo saperke to powinienem nia moc tez kogos zatluc. No chocby golymi rekami. To glupie jest naprawde jak mnie postrzela w reke i wypada mi bron i nadodatek wszystkie magazynki z kieszeni (WTF ?) to nawet dynka w mur nie przywale bo nie moge.... Noz,Bagnet,saperka,piacha,kopniak,Zidane nie wiem co kolwiek powinni dodac.....
-
ja tam zawsze sie wysadzam granatem jak mam i przy okazji straram się pociągnąć do resp mojego zabójce, aczkolwiek przydałaby się ta opcja
-
Qbeesh :
...Garanda nie da się przeładować kiedy nie wystrzelisz ostatniego pocisku...
Tu się nie zgadzam. Garanda dało przeładować tylko było to bardzo pracochłonne, dlatego żołnierze woleli wystrzelić wszystkie naboje i załadować nowy magazynek.
A żeby nie robić off-topu to też jestem za minami wszelkiej maści i granatami nasadkowymi. A jak by były miny magnetyczne to czołgi niemieckie powinny mieć przed nimi ochronę(zimmerit, ale nie wszędzie)
-
Ja jestem absolutnie przeciw minom przeciwpiechotnym!
Chociaz przeciw czolgowe mogly by byc
wymusilo by to wieksza wspolprace z piechotą...
-
Taa... pare dni temu też myślałem o tym, żeby mogły być miny. Może też moździerze - w Hedgehog widać je, ale użyć ich nie można. Nie znam się na granatach, ale ja bym odrobinę zwiększył pole rażenia - do tej pory przeciwników zabitych w ten sposób moge policzyć na palcach ręki (ale oczywiście może to być wina mojego zbyt małego doświadczenia :con)
-
Kowal :
Qbeesh :
...Garanda nie da się przeładować kiedy nie wystrzelisz ostatniego pocisku...
Tu się nie zgadzam. Garanda dało przeładować tylko było to bardzo pracochłonne, dlatego żołnierze woleli wystrzelić wszystkie naboje i załadować nowy magazynek.
Nie no, oczywiście że się da, mówiłem o warunkach bojowych.
Co do zmian, to myślę w pierwszej kolejności o kosmetyce. Skoro widać jak koles obok ciebie wciska naboje do karabinu to chciałbym również widzieć taśmę przy mg42 i wypadającą łuskę gdy ktos przeładowuje mausera albo mośka. Wreszcie nie kumam dlaczego efekt powierzchni ciekłych jest tylko na niektórych standardowych mapach.
Przydałyby się obsadzalne działa, moździerze, granaty nasadkowe. Chciałbym też, nie będę ściemniał, inne teatry działań, coś jak FH (bardzo mi przykro że go porzuciłem dla RO, ze 2 lata w to grałem), ale z tego co wiem w przygotowaniu jest addon i walki na pustyni.
I coś mi dynamika używania kolby i bagnetu nie pasuje, ale ciężko mi zdefiniować co.
-
Gdy by miały być łuski itp. to co niektórym gra mogła by nieźle ciąć :P
EDIT:
Chyba że by się dało wyłączyc :P
-
Ja czekam na więcej niż 32 graczy na serwerze (czy jest to w RO możliwe?), w FH walki przy 64 ludziach potrafiły mieć wspaniały klimat. W RO 16 ludzi ma strona to jest trocha za mało.
Niemiecka strona powinna otrzymać lekarstwo na małe zielone ciulstwo (Ba 21) , albo Panzera II, albo jakiegoś PSW, z 20 mm działkiem. Najlepiej byloby clown cara wogóle usunąć z gry bo na czołgowych mapach rozwala klimat ( Black Day July, gdzie Ba 21 nie występuje jest świetne), jeśli SdKfz jest u Niemców do transportu piechoty, to Kufajmany niech popychają piechty albo wożą się jakąś ciężarówką. A jak nie to zastąpić SdKfz przez PSW.
Na niektórych customowych mapach kretynizmem jest, że każdy żołnierz tacha ze sobą ładunek wybuchowy, totalny bezsens. No i jeszcze ta atomowa artyleria. taka doskonała a nie da się postawić zasłony dymnej.
-
Zdzira :
Noz,Bagnet,saperka,piacha,kopniak,Zidane nie wiem co kolwiek powinni dodac.....
fakt, to boli jak stoi sie jak przed egzekucja
moznaby jescze zrobic opcje aby granty rzucac jak kamienie (aby nie wybuchaly),a blo jako tluczek ;)
zidane heheheheheeheheheheh
-
piter306 :
Ja czekam na więcej niż 32 graczy na serwerze (czy jest to w RO możliwe?), w FH walki przy 64 ludziach potrafiły mieć wspaniały klimat. W RO 16 ludzi ma strona to jest trocha za mało.
Niemiecka strona powinna otrzymać lekarstwo na małe zielone ciulstwo (Ba 21) , albo Panzera II, albo jakiegoś PSW, z 20 mm działkiem. Najlepiej byloby clown cara wogóle usunąć z gry bo na czołgowych mapach rozwala klimat ( Black Day July, gdzie Ba 21 nie występuje jest świetne), jeśli SdKfz jest u Niemców do transportu piechoty, to Kufajmany niech popychają piechty albo wożą się jakąś ciężarówką. A jak nie to zastąpić SdKfz przez PSW.
Na niektórych customowych mapach kretynizmem jest, że każdy żołnierz tacha ze sobą ładunek wybuchowy, totalny bezsens. No i jeszcze ta atomowa artyleria. taka doskonała a nie da się postawić zasłony dymnej.
Rzeczywiście aby wyrównać siły powinni dodać Niemcom SdKfz 223 ( karabin maszynowy MG-34 ) odpowiednich rosyjskiego BA 21, na tomiast odpowiednikiem T-70M (chyba bo dokładnie nie znam się na ruskich czołgach lekkich) powinien być Panzera II.Co do odpowiednika SdKfz 251/1 (Hanomag) to wystarczyło by dodać ruskim M3A1 Half-Track amerykańskiego który był w dużych ilościach używany przez ruskich.
-
Witam,
Według mnie czołgi potrzebują że tak się wywarze –dopieszczenia-
1. Jak już wyżej zostało stwierdzone komicznie wygląda rozpędzona kilkudziesięciu tonowa bestia stająca prawie dęba napotkawszy na swojej drodze : płot, drzewko…..etc.
2. Następną dość rażącą sprawą jest wygląd wyskakującej załogi, nieraz Miałem przyjemność oglądać czołgistę który właśnie wyskoczył ze swojego tanka i stanął nad nim na ok.2m
-
Przydałoby sie zeby przy śmierci gracz zwalniał klasę. Bo wkurzaja mnie łosie, które przez 5 h biegają ze snajperką, której nie potrafią używać a jedyna ich zasługa to to że mają szybsze łącze i szybszy komp dzięki czemu pierwsi na mapę wchodzą.
Co do łusek z karabinów:
Nie sądzę, żeby się cieło KMy i PMy sypią towarem aż miło patrzeć. Wygląda mi to raczej na niedopatrzenie.
Miotacze przydałyby się, nie powiem. Jakiś FlamenWerfer 36 czy coś.
-
Zdzira :
Noz,Bagnet,saperka,piacha,kopniak,Zidane nie wiem co kolwiek powinni dodac.....
Już widzę akje na Basowce:
OK, teraz tylko Zidane!
albo
Horse Game Mode On
:D
-
a ja bym chciał aby poprawili animację ludków to mnie najbardziej rozwalało w trialu rasiaki normalnie a tak poza tym to wszystko O.K :D
-
Przede wszystkim zmienił bym wybór broni zasada jaka jest to każdy wie kto pierwszy się zaloguje na serwer między mapami ten pierwszy wybiera broń i tego faktu już nie można zmienić.
-
Zawsze tak było :P
Słabszy przegrywa :D
-
Sadek76_pl :
Przede wszystkim zmienił bym wybór broni zasada jaka jest to każdy wie kto pierwszy się zaloguje na serwer między mapami ten pierwszy wybiera broń i tego faktu już nie można zmienić.
a co bys zaproponowal w zamian ?
-
dodalbym noz jako standard dla kazdej klasy :)
-
a ja apteczkę :) - miło by było robić opatrunki swoim kolegom rannym :) - tak ciężko się biega z postrzelona noga :P
-
dobry pomysl, ja czesto trace oddech :)
-
mikeLL :
Sadek76_pl :
Przede wszystkim zmienił bym wybór broni zasada jaka jest to każdy wie kto pierwszy się zaloguje na serwer między mapami ten pierwszy wybiera broń i tego faktu już nie można zmienić.
a co bys zaproponowal w zamian ?
32 sniperów hehe.
Chodzi o pewne zbalansowanie sił na mapce. Ja uważam, że dobrze jest jak jest ale mogli by wprowadzić rozwiązanie z Americas Army naprzykład tam pierwszeństwo wyboru ma ziomek z najwiekszą ilością punktów zdobytych w poprzedniej rundzie.... nie jest to rozwiązanie idealne bo tutaj na standardowych serwerach rund jest maxymalnie 3.
Ola :
a ja apteczkę - miło by było robić opatrunki swoim kolegom rannym - tak ciężko się biega z postrzelona noga :P
Tylko pod warunkiem, że "medyk" nie może leczyć sam siebie.
-
32 snajperow? nie ma problemow
Na razie serwer z RedOrchestra.pl & Aster.pl Custom Maps Only ma 16 slotow ale na Kauafun jest rzeznia jak wszyscy maja snajpki :D
a na medykow obawiam sie ze nie byloby czasu
-
No co ty _KaszpiR_, dało by radę, podleczyłabym Ci gardełko na cmentarzyku po nieudanej próbie zarżnięcia Cie przez Gorala :)
-
cmentarz... tak to jest miodne miejsce ;) btw.. medyk? mało realistyczne biegnie medyk rzuca apteczke ktoś zjada i już zdrowiutki... chyba że bandażowanie trwało by dłuzej.. ale po co nie lepiej zzginąć i wrócić z nowymi granatami itp?
-
Co do Apteczek/Sanitariusza mozna by wprowadzic system z Fire Arms'a (mod do HL1, kto gral wie o co chodzi), a mianowicie jezeli jestesmy ranni wykrwawiamy sie i jezeli nie zalozymy opatrunku wykrwawimy sie na smierc
-
Celownik przy strzale z biodra z Pepeszą i innymi automatami nie ma problemów ale reszta jednostrzałowa z przeładowaniem to dla mnie tragedia ( może jest a ja nie wiem jak ustawić).
Pozdrawiam !
Ps . Ostatnio Niemcy sie panoszą na Arad.Arad.Arad.
-
wg mnie podstawowa rzecz : Knife!!!
-
-Wyskakiwanie z czolgow malo realistyczne,
-Mozliwosc przeskakiwania przez worki z piaskiem,
-
Rzeczywiście, przydałby się kozik do upokarzającego wroga i chlubę przynoszącego temu, który tnie mordowania. Zaszedłszy wroga od tyłu ma się niesmak 'tylko' go z bliska zastrzeliwszy... (jak się nie ma bagnetu)
-
( może jest a ja nie wiem jak ustawić).
Jest taka mozliwość, narysuj sobie na monitorze:D
-
-Nóż
-możliwość robienia kamuflażu (podczas wybierania klasy)
-odblask światła które odbija luneta snajperki (jeżeli jest się odpowiednio ustawiony do słońca!)
-wszelkiej maści miny (magnetyczne,przeciwpiechotne...)
-robienie pułapek (dla snajpera)
-zwiększenie wytrzymałości żołnierza (chodzi o stamine)
-zrobienie realistycznego modelu jazdy pojazdów, chociaż jak w serii battlefield.(W tej chwili przypominają bardziej kartonowe pudełka)
-zrobienie realistycznych map (W podobie Brezieny, Soviasky, last battle)
To chyba wszystko, nie bede wspominał o dopracowaniu kodu sieciowego i graficznego bo to oczywiste.
-
Owczar PL :
-Nóż
Po co jak jest bash?
Owczar PL :
-możliwość robienia kamuflażu (podczas wybierania klasy)
Co najwzyej sniper powinien miec kamuflaz - realizm
Owczar PL :
-odblask światła które odbija luneta snajperki (jeżeli jest się odpowiednio ustawiony do słońca!)
Pewnie by sie je wylaczalo bo by przeskzadzaly
Owczar PL :
-wszelkiej maści miny (magnetyczne,przeciwpiechotne...)
Jak najbardizje za, tylko tzreba by opracowac realistcyzny sposob ich podkladania/rozbrajania
Owczar PL :
-robienie pułapek (dla snajpera)
Czemu np taki Sasza ma byc gorszy od snipera? dla tego ze matka rosja dala mu pepesze? Jezeli juz to dla wszystkich, a swoja droga zbytnie zbattlefieldowanie gry
Owczar PL :
-zwiększenie wytrzymałości żołnierza (chodzi o stamine)
Moze i by sie przydalo... ale dzikei temu jak jest teraz nie mozna przebiec pol mapy
Owczar PL :
-zrobienie realistycznego modelu jazdy pojazdów, chociaż jak w serii battlefield.(W tej chwili przypominają bardziej kartonowe pudełka)
Ha haha ha dawno sie tak nie usmialem... BF i realizm ROTFL... BF to arcade!!! i do realizmu troche mu brakuje
Owczar PL :
-zrobienie realistycznych map (W podobie Brezieny, Soviasky, last battle)
Mapy musza byc grywalne i nie moga dawac przewagi zadnej ze stron
-
[/quote]
Po co jak jest bash? -GUZ
Mogliby zrobić coś takiego że gdy zaatakuje wroga od tylu który np.leży i kampi tp ciach! i gardło poderżnięte!
[/quote]
Co najwzyej sniper powinien miec kamuflaz - realizm -GUZ
Chodzi mi o coś takiego jak wzory na twarzach np.czarna farba,zielona,własnoręcznie przyczepione liście do munduru To jest To!
[/quote]
Pewnie by sie je wylaczalo bo by przeskzadzaly -GUZ
Dlaczego przeszkadzały?! To bardzo realistyczne rozwiązanie i utrudniało by to walkę tą klasą.
[/quote]
Czemu np taki Sasza ma byc gorszy od snipera? dla tego ze matka rosja dala mu pepesze? Jezeli juz to dla wszystkich, a swoja droga zbytnie
zbattlefieldowanie gry -GUZ
Ale realistyczne np.granat do którego jest przyczepiona linka jeden nieuważny krok i.......CYK! o a kozikiem można by tą linkę przeciąć ;]
[/quote]
Moze i by sie przydalo... ale dzikei temu jak jest teraz nie mozna przebiec pol mapy -GUZ
No i? Mogliby zrobić np.Gdy brakuje ci tchu ledwo co widzisz na oczy/rozmazanie obrazu.
[/quote]
Ha haha ha dawno sie tak nie usmialem... BF i realizm ROTFL... BF to arcade!!! i do realizmu troche mu brakuje-GUZ
Źle się wyraziłem, chodziło mi raczej o to że tam CZUĆ! wage wozów i plynnie się poruszają.tak jak jest teraz to istna żenada.
[/quote]
Mapy musza byc grywalne i nie moga dawac przewagi zadnej ze stron-GUZ
A te mapy to niby niegrywalne!!?
Ps.Czemu wszyscy boją się tak radykalnych (i oryginalnych) zmian!!!!???
-
siema
jest to mój pierwszy post na tym forum, ale do rzeczy. moim zdaniem w tej grze jedyne co trzeba by zmienić to żeby czołgi przejeżdżały przez niektóre przeszkody niszcząc je (nie jestem pewien ale wydaje mi się że problemem tutaj jest engine UT2K4) bo teraz wygląda to groteskowo jak czołg zatrzymuje się na cienkim drzewku albo lichym płocie(o przejeżdżaniu przez budynki nawet nie mówię).
Ps.Czemu wszyscy boją się tak radykalnych (i oryginalnych) zmian!!!!???
wpadłem na tą grę przypadkiem dosyć dawno temu (jako darmowy mod do UT2K4) i powiem szczerze to była miłość od pierwszego wejrzenia. od tamtej pory praktycznie nic się w niej nie zmieniło (albo ja czegoś nie zauważam) poza czołgami, wcześniej ich nie było. według mnie jest ona idealna taka jaka jest i jakiekolwiek zmiany tylko pogorszą sprawę (lepsze wrogiem dobrego). równolegle grałem jeszcze w innego moda UT2K4: Frag Ops który miał być jakąś kontynuacją Tactical Ops na nowym UT. pierwsze wersje były bardzo dobre arcadowa rozgrywka, szybkie akcje, po dobrym poznaniu mapy i broni można było wyciąć w pojedynkę całą przeciwną drużynę, ogólnie przyjemność z gry dla Tacticalowca niesamowita. community rosło było coraz więcej serwerów. i zaczęły się zmiany: a to odrzut broni, a to hit boxy, a to wygląd postaci. z każda z tych zmian (a wszystkie one miały być na lepsze) gra traciła to "coś" co na początku przyciągało ludzi. potem coraz to więcej ludzi odchodziło (przez zmienione hit boxy gameplay zmienił się całkowicie) w końcu bardzo dobrze zapowiadająca się gra umarła śmiercią przedwczesną.
-
Sieja :
Ja osobiscie chcialbym poprawienia szybkosci ladowania sie map, wiecej broni, wiecej pojazdow, nowe pojazdy ( samoloty :) ) iii dodania jakies nowej nacji zeby byla troche odmiana xD a i jeszcze zmniejszyc odrzut z karabinow nie tak jak w call of duty ale tak aby sie dalo strzelac przynajmniej seriami po 3-4 strzaly bo teraz to po 2 juz jest w kosmosie :P
czyli piszemy petycję do Tripwire Interactive i popdpisuj ją kilkaset ludzi a oni biorą sie wielką za optymalizację silnika gry bo u mnie Tomb Raider Legend lepiej chodzi niż RO a ma lepszą grafę (AMD Athlon XP2100+, 256 MB DDR RAM, xPower GeForce 4mx440 64 MB DDR w/agp 8x - no złom wiem ale przynajmniej 3 lata działa bez awarii :P)
wiem że TRL i RO nei da sie porownywać ale ja porównuję je tu pod kontem wydajności przy szczegółowości grafiki (TRL chodzi 800x600 średnie detale koło 30/40 fps!! a RO chodzi 640x480, najnizsze detale i mam jakies 20 fps :] poza tym mapy sie wczytują z 5 minut jesli nie dłużej - tego akurat nie sprawdzałem :]. co do samolotów to moze któryśby nie miał śmigła tak jak czołgi w pewnej z map nie miały wież (na forum o bugach :D) albo i skrzydeł buehehee :D
chociaż moze by tak samoloty dodać np Junkers-52 Niemcom i dodać klasę Fallschirmjager (spadochroniarz)? to by było coś :D
co do sztucznego balansowania stron - ja często grzebę w plikach gier jeśli jakieś wartości są w plikach tektsowych (jak np w bf1942 mogę zmienić ilość dostępnej amunicji dla każdej broni tlyko trzeba wiedzieć jak się do odpowieniego pliku dostać) to mozę pogrzebę w RO jak już paczka przyjdzie (do odebrania w empiku do 8 lutego :p) wiem troche o tej grze bo ciupałem na steamie w free trial i u kumpla troche ;]
AC| AdRain
2) jakieś "cudowne" czolgi u rosjan KV2.. wiem ciezki, wolno sie obraca lufa itd... ale może u niemców włożyć też coś typowo ciężkiego? JagdPanther? minnie (wielki cieżki czołg... pamiętam włąśnie tylko ksywke minnie)
nie "minnie" tlyko Panzerkampfwagen VII Maus... ale ten czołg nigdy nie był produkowany seryjnie!! z tego co wiem były tlyko chyba 4 prototypy.... ktore nigdy nie pojechały na front a były tak ciężkie że po żadnym moście by nie przejechały że już nie wspomne o rosyjskich drogach (ach to błoto i zapadające sie tygrysy...)
-
wiesz co 3 snajperow by wyprawialo ze snajpkami automatycznymi?
mapy by sie zmienyly w totalne lezakowanie
ew dac wiecej granatow dymnych squad leaderowi
-
Działa ppanc (co to za mapa z tą 45-tką????) i moździerze, model jazdy czołgu (jak to zostało wcześniej wspomniane), żeby nie zawieszał się na płotku, czy patyczku ;) Km w StuG-ach też by się przydał, granaty ppanc, maksim (a u Niemiaszków podstawa do mg, albo też jakiś MG z chłodnicą) i może jakieś fajne kammo dla piechoty niemieckiej. To bym chciał :D
-
_KaszpiR_ :
dac wiecej granatow dymnych squad leaderowi
Popieram, na pewno nie zepsułoby to grywalności a promowało by zgraną drużynę.
-
Chciałbym:
- dać możliwość niszczenia obiektów typu "płotek" przez czołgi,
- troszke upłynnić te trzęsienie/wachanie/ruchy ręki (tzn. kiedy celujemy bronią snajperską),
- poprawić beznadziejnie zrobione wylatywanie łusek z Pepesza,
- poprawić ten błąd(?), że kiedy się położymy to możemy szybko włazić na obiekty (czasami to wygląda jakby ktoś latał),
Wiem... przyczepiłem się do bugów/niedociągnięć :P
-
Dziki_Koziol :
Działa ppanc (co to za mapa z tą 45-tką????) i moździerze, model jazdy czołgu (jak to zostało wcześniej wspomniane), żeby nie zawieszał się na płotku, czy patyczku ;) Km w StuG-ach też by się przydał, granaty ppanc, maksim (a u Niemiaszków podstawa do mg, albo też jakiś MG z chłodnicą) i może jakieś fajne kammo dla piechoty niemieckiej. To bym chciał :D
Działa p-panc już praktycznie są (vide Berezina Beta 5), a z moździerzami będziemy mieli do czynienia już niebawem w modzie do RO - "Carpathian Crosses" - http://www.carpathiancrosses.com/
(może zostaną włączone do "podstawy"?)
Model jazdy czołgów tak naprawdę nie jest modelem, a ograniczeniem silnika gry. Także na tym polu zmian bym się nie spodziewał...
Karabin w Stugu by się przydał, to fakt...
Cammo i tak pewnie powstaną przy okazji różnych modyfikacji, o to bym się nie martwił.
Nóż dla wszystkich? Czemu nie! :)
Wspominał o tym _KaszpiR_ - większa ilość świec dymnych dla leaderów byłaby dobrym pomysłem, ew. wyposażenie w nie dodatkowo innej klasy.
P.S. _IronMaiden_ ---> Myszki powstały dwie, z czego jedna wzięła udział w obronie Berlina (z tego co pamiętam, drugiej nie zdążono wyposażyć nawet w działo).
A jeśli chodzi o aspekt przejeżdżania przez mosty i walkę na stepie, to miały być raczej "bunkry na gąsienicach", a nie klasyczne czołgi.
(W Europie nie było jednego mostu po którym mógłby przejechać Königstiger, a co dopiero przeszło 180-cio tonowy Maus :))
-
matchaus :Karabin w Stugu by się przydał, to fakt...
W StuG-ach F2 nie było km.
-
Bathin :
W StuG-ach F2 nie było km.
Owszem, ale już od wersji "E" montowano MG34.
Czyż nie można by dokonać małej modyfikacji modelu? :wink
-
co do przejezdzania przez plotki to niestety to zalezy od maperow, bo mapy w unrealu niemodyfikowalne raczej, czyli trzebaby zrobic plotki jako obiekty do zniesczenia (jak szyby) ew jak jakies boxy.\
wydaje mi sie ze byloby to do zrobienia, ale koderzy sa ograniczeni silnikiem unreala
-
Myślę, że do prawdziwego realizmu to zawsze będzie brakowało każdej grze- chcącej takową udawać. Ważne by się dobrze bawić i korzystać z tego co mamy zaoferowane. A zmiany oczywiście zawsze zwiększają pole manewru. Nie wiem na ile plastyczny będzie jeszcze ten engine-ale z pewnością będą jakieś ewolucyjne zmiany.Ja osobiście chciałbym trochę więcej sprzętu.Wojska inżynieryjne, które zajmowyały by się przygotowaniem obrony zdobytych punktów-zasieki, miny, stanowiska z cięzkim uzbrojeniem czy altyleria.No i zmiany co do niszcenia obiektów np. drzewa. Cuż cięzko by Tygrys stanął na małym drzewku:):D
-
Wszystko jest ok. Naj bardziej podaba mi się padanie ludzi wszystko jest OK.
-
Salata, poproś babcię albo mamusię o sprawdzenie pisowni, zanim zamieścisz posta, a tatusia o wychwycenie błędów logicznych i poprawę stylu. Albo zwyczajnie zainstaluj sobie Firefoxa 2.X, to będzie Ci podkreślał błędy.
Do rzeczy: Milutko by było pograć z karabinami maszynowymi bez smugowych. Efekty świetlne są przyjemne dla oka, ale....
-
Królewski tygrys działa ppancer pak 40 i zis-3 T 26 Pz 2 Transporter z działem 75 mm Pare nowych broni np maxim FG 42 T 43
-
Pl :Królewski tygrys działa ppancer pak 40 i zis-3 T 26 Pz 2 Transporter z działem 75 mm Pare nowych broni np maxim FG 42 T 43
4 post i znowu bełkot, jest coś takiego jak "przecinek" i "kropka".
Widzę że kolega udaje znawcę broni, ale czy mógłbyś nas oświecić po jakiego taki szmelc jakim był T-26 czy kompletne nieporozumienie jakim był Sdkfz z pakiem 40. Acha, co to jest T-43 ?
-
Bathin :
(...) szmelc jakim był T-26(...)
Oj z tym sie nie zgodze, finowie bardzo chwalili sobie zdobyczne t-26 i wykorzystywali je do konca wojny, a wg wikipedii do lat 60
-
Co za dzieciak... pomyśl najpierw czy obie strony beda mialy rowne szanse a swoje fantazje o wielkich czolgach zachowaj gdzie indziej... Bardziej przydaly by sie takie czolgi np. jak hetzer bo przedewszystkim czesciej wystepowaly na froncie a po stronie rosjan np. SU 122, zreszta przydaly by sie jakies czolgi bezwiezowe, bo w przeciwienstwie do czolgow z wieza maja ta zalete ze caly ich przedni pancerz jest pochylony a wieze to byly wlasnie slabe punkty pantery czy tygrysa(jesli stal kadlubem pod 45 stopni) i niektore czolgi jak np. T34/76 musialy zajsc z boku hetzera zeby przebic pancerz. I wtedy gra zrobi sie bardziej urozmaicona, team musialby grac bardziej taktycznie np. hetzer stanie se z tylu na wzgorzu w pozycji hull down (ukryty dolny kadlub) i oslania np. jakies PzIII ktore jada jako pierwsze itd. Transporter z dzialem 75mm nie wiem po co jak te dzialo juz ma PZIV D jesli chodzi ci o L/24, trzeba tworzyc w pierwszej kolejnosci czolgi z nowymi dzialami ktore by mialy nowe mozliwosci, np. gdyby bylo SU122 to mozna bylo by wstawic na mape orel bo to 1943 rok i wtedy ruscy mieliby wieksze szanse przeciwko tygrysom. A jesli chodzi ci o transporter z 75mm L/46 to to juz glupota kompletna, te pojazdy wystepowaly na froncie bardzo rzadko i to pod sam koniec wojny. Tak samo jesli chodzi o FG 42 ta bron byla tez bardzo rzadka i mieli ja tylko spadochroniarze. A T43 to nie wiem co to jest moze chodzi ci o T44 a to bylby kolejny glupi pomysl, jak ruscy wprowadzili je na front to niemcy juz prawie niemieli czym walczyc... Malo kto je spotkal podczas IIWŚ. Jedyny dobry pomysl to maxim ale wtedy niemcy tez by musieli miec np. CKM MG42.
-
Wydaje mi się, że bardziej charakterystycznym pojazdem u Ruskich byłby "Zwieroboj" SU-152 i ew. KW-2 na mapach datowanych na 41-42. To byłoby bardzo ciekawe moim zdaniem, a szanse zostałyby wyrównane. Aha - czołgi bez wież to działa samobieżne :p.
-
dobre pytanie miesiac po premierze gry - dzis niestety ro zdycha i nie zapowiada sie na cudowne ozywienie chyba ze bedzie ro2 z single player...
-
Ja bym tak nie dramatyzował. Mamy przecież okres wiosenny, który w ogóle jest czasem stagnacji jeżeli chodzi o gry. Na mój gust wszystko ruszy z pierwszym dniem wakacji :).
-
No ja nie wiem czy nie jest na odwrot ? Czy czasem wakacje to nie jest sezon ogorkowy wszyscy na urlopach i takie tam, a rynek zaczyna ozywac we wrzesniu. :| Podobnie jak w grach jest i w sprzecie komputerowym lub innych dziedzinach handlowo uslugowych. Nawet w TV jakies metne filmy puszczaja na wakacjach.
Dobra ale do rzeczy ja bym zmienil troche w sposobie niszczenia czolgow czasami jest tak ze dostaje sie 1 hita w Tygrysa i po zawodach a miewalem takie przypadki, siedzac np w Pz IV ze dostalem z 6 trafien i nic. Ja rozumiem ze to ma byc losowosc w pewnych momentach ale bez przesady.
-
Piechur: "ja bym zmienil troche w sposobie niszczenia czolgow"
Piechciu miły, przecież jest Armored Beasts... Grałeś wiele razy.
-
Może by siakoś zrobił takieko myka co by użyć SE jakieś saperki do zgładzenia wroga :D hahah w jakims modyfikejszyn ... przydała by się saperka jako dodatkowa broń hehe :D chętnie bym jej uzył w celu pozbawienia żywota przeciwnikowi.
Desperat + saperka ... hahahah :D :D:D może kiedyś :D
-
ja z checia zobaczylbym mapy combined arms ALE gdzie zamiast czolgow transportery i ew. jakies samochody opancerzone
-
Czołgi...
- Dodać Niszczyciela czołgów Su-100 lub wyżej...
- Może jakiś rodzaj mobilnej artylerii, coś w rodzaju SdKfz 251/1 Ausf. C Wurfrahmena 40
(http://powstanie-warszawskie-1944.ac.pl/panzer7/sdkfz_251_1_rocket.jpg)
- Tygrys Królewski mmmmmm
Broń...
- jakikolwiek rodzaj armaty przeciw-pancernej ( już się chyba w dodatku zbliża )
- może jakieś moździerze?
Klasy...
- z klas to chyba medyk by się przydał ... i wprowadzenie np, krwawienia itp.
Silnik gry już zmieniają na 64 osoby, oby Posiłki też znacząco wzrosły.
No i kwestia map... mogłyby troszkę szybciej się wczytywać, ale to chyba bardziej kwestia kompa ;)
-
Krwawenie jako takowe to jest np. jak raz dostałem w rękę i krążyłem aby podnieść karabin to pode mną pojawiały się plamki krwi.
-
ja bym dał coś do zwiadu np. BMW R12/R75
-
elzop --> http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=15814
-
Prawdę mówiąc chciałbym w tej grze... zadań. W tej chwili wszystko sprowadza się do "zajmij/utrzymaj". Chciałbym czegoś więcej (apetyt rośnie w miarę jedzenia, akurat jem obiad :D), np. taka sytuacja:
Rosjanie są w okrążeniu, mają resztki amunicji. Część graczy będących w kotle stara się utrzymać, inna grupa (np. w czołgach) próbuje się przebić przez pierścień okrążenia, jeszcze inna w dajmy na to ciężarówkach dowozi zaopatrzenie a ostatnia stanowi eskortę konwoju (piechota). Zadanie: nie dopuścić do zniszczenia konwoju, dostarczyć zaopatrzenie, utrzymać pozycję. W tym czasie Niemcy robiliby wszystko żeby do tego nie doszło. TS obowiązkowy :D.
Wg. mnie okazja jest wyśmienita aby wprowadzić takie zmiany. W końcu limit graczy wzrósł do ok. 52 na serwer, więc takie innowacje byłyby świetne. Pytanie: komu będzie się chciało nad tym popracować? Chyba tylko chłopakom z Tripwire :P.
-
Wiele graczy nawet nie wie w ktora strone isc a co dopiero takie zadania :P
-
No to w takim razie taki rodzaj rozgrywki byłby przeznaczony dla pro :p
-
nie przeszloby.
-
Mogłoby przejść jeśli podczas wyboru klasy byłby dodany wybór teamu z określonymi zadaniami.Tylko nie wiem czy technicznie jest to możliwe:dozingoff
-
daj5zl- ->http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=15814
dzięki za linka. Świetnie, że ktoś zauważył brak pojazdu zwiadowczego w grze po stronie niemieckiej. :D
-
Tak sobie pomyślałem, że powinno być można dziurawić koła seriami z SMG w tym śmiesznym ruskim woziku pancernym.
-
Jak juz mamy tutaj koncert zyczeń - to ja bym chciala , zeby wprowadzili na pole walki sanitariusza. W kazdym prawdziwym oddziale jest taka funkcja.
-
O sanitariuszu już było kilkaset wątków wyżej:), ale masz rację powinna być taka funkcja, coś takiego jak MOH Wojna na Pacyfiku.
-
Chciałbym aby ranny żołnierz po 10 sekundach byl nadal ranny, i tak do konca swego żywota albo nadejscia sanitariusza.
-
Bathin :
O sanitariuszu już było kilkaset wątków wyżej:)
Zapewne już o tym pisali- to wiem -, ale ja nie śledze dokładnie forum - brak chęci przeglądania wszystkiego co inni napisali. :D
-
Owczar PL :
Chciałbym aby ranny żołnierz po 10 sekundach byl nadal ranny, i tak do konca swego żywota albo nadejscia sanitariusza.
dokładnie !
Celność po zranieniu też sie powinna zmniejszyć,
jak zranią nam jedną dłoń to można by było chodzić tylko z pistoletem lub granatem a nie że broń Ci wypadnie a ty se możesz ją jeszcze podnieść i dalej strzelać,
efektem zranienia głowy mogła by być lekka głuchota, czasem zamazywanie sie ekranu co ileś tam czasu, itd itp
-
Można by uzyć tej saperki co ją mają ruskie zawsze przy sobie...... myśle że nie było by to żadną przeszkodą a wręcz smieszne :D po za tym po co ją maja w ekwipunku skoro nie można z niej kożystać .... kiedys juz o tym pisałem....
-
Jeśli chodzi o głuchote (kiedy dostaniemy w głowę) to nie głupi pomysł tak samo jak z rozmazywaniem obrazu ale boję się, że na ten drugi efekt silnik graficzny nie pozwoli...
-
ja bym chcial aby dodali Armie Polską :D Co wy na to?
-
Dobry pomysl ale wydlug mnie predzej powinien byc dodany sanitariusz! w kazdej druzynie powinien byc ktos kto biega z apteczka i leczy! i np za kazda pomoc dodatkowy punkt!!!!
-
Taaa... i ma strzykawkę którą może używać oby wskrzesić trupa (no rannego ale nie o to chodzi)... już to widziałem, zagraj w ET.
Klasa medyka/sanitariusza czy jak zwał tak zwał nie ma sensu, jak na wojnie ktoś oberwał to nie dostawał apteczki i biegał sobie radośnie dalej.
-
IMO sanitariusz nie sprawdził by się w RO. Bo:
po pierwsze, stał by się głównym celem dla wroga,
po drugie, żeby troche realistyki było musiałby nad rannym siedzieć ok. 5 min. a jak wiadomo siedzenie w jednym miejscu tyle czasu oznacza śmierć! A co gorsze... już każdy wolałby się respnąć niż czekać te 5 min.
a po trzecie, mało kto by się podjął tak ciężkiej pracy ;)
A kończąć sprawe z sanimanem, chciałbym dodać do gry mały bajer:
- kiedy zmienimy broń z ciężkiej na lekką, biegamy szybciej (pomysł z CoD'a) - mały ale dobry według mnie.
-
Nom dobre to by bylo ja mam cod2 i takie cos jest i dobrze ze jest bo wezme pistolet to szybciej biegne niz noszac karabin.
-
SAPERKA. Skoro ją ruskie mają przy sobie to dlaczego nie mieli by jej użyć??
-
TheGiant----->Nom dobre to by bylo ja mam cod2 i takie cos jest i dobrze ze jest bo wezme pistolet to szybciej biegne niz noszac karabin
W jaki sposob zolnierz po zmianie na pistolet mliaby biec szybciej?
czyzby karabin w polozeniu na pas, albo przez plecy nie wazyl nic?chyba ze po calkowitym wyrzuceniu kbka i wtedy jego masa wraz z amunicja nie bylaby uwzgledniona...
-
Bo kiedy masz coś ciężkiego w rece, spowalnia Cię ponieważ ręce są słabsze od siły kochaniutkich pleców ;) Zresztą nie bazuję na samym CoD'zie, a z własnego doświadczenia.
Aha i jeśli coś śmiesznie napisałem to dlatego, że tego wyjaśnić nie umiem... dlatego nigdy nie tworze tutoriali do czegoś bo wiem, że to może komuś zaszkodzić xD
-
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze bieganie z karabinem przez plecy jest o wiele bardziej meczace i niewygodne bo kbk obija sie strasznie osobiscie najlepiej biegalo mi sie z kbk w jednej dloni a druga byla wolna ale to moze tylko kwestia upodobania.BTW twojego posta nie odebralem jako smiesznego...
-
stkprfritz :
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze bieganie z karabinem przez plecy jest o wiele bardziej meczace i niewygodne bo kbk obija sie strasznie osobiscie najlepiej biegalo mi sie z kbk w jednej dloni a druga byla wolna ale to moze tylko kwestia upodobania.BTW twojego posta nie odebralem jako smiesznego...
W grę wchodzi nic innego jak biomechanika :)
Ponieważ ciało ludzkie wraz z bronią tworzą układ o 1 środku ciężkości, o wiele trudniej poruszać się jeżeli dodatkowa masa jest bardziej oddalona od tegoż właśnie środka - ruch taki traci na ergonomii i po prostu wymaga zużycia większej energii, a dodatkowo przeciąża jednostronnie organizm (inercja + przełożenia dźwigniowe)- jeżeli broń jest na "biegiem" czyli trzymana jednorącz za łoże a w pozycji jak to ma miejsce w RO - czyli oburącz zaburza schemat ruchu eliminując właśnie owe "ręce" - czyli będąc ścisłym kończyny górne, ponieważ mocno uogólniając człowiek nie tylko biegnie samymi nogami ale właściwie całym ciałem - zobacz sprinterów na 100m jak zapychają ramionami - prawidłowa ich praca przyczynia się do szybszego biegu.
To tyle rozważań teoretycznych, w praktyce zgadzam się z przedmówcą - broń "na pas" obija plecy niemiłosiernie i tak trzeba użyć jednej ręki dla przytrzymywania jej, żeby korzystać z tego że jest bliżej środka ciężkości należałoby ją chyba obwiązać bandażem albo jakoś ufiksować "na sztywno" do pleców, nie muszę mówić że jest to tylko teoria bo w warunkach bojowych raczej się nie sprawdzi:D
-
BartBear zgadzam się z Tobą. Tak to jest jak ktoś sieje fantazje a nie zna podstaw biomechaniki. Oczywiście pistolet w reku może być kołem zamachowym i nadawać prędkość, – ale jaka by była z tego korzyść?! Bazowanie na grach (mam na myśli przytoczony CoD) czasem ludziom zaburza rzeczywistość. W CSS chyba też szybciej można dobiec z pistoletem lub nożem w reku do danego miejsca. Ot wirtualne gierki. Powiem jeszcze, że w CSS na mapie Aztec skacząc z mostu można się zabić albo przeżyć spadając (trafiając) w kałużę przypominającą rzekę. Ot wirtualna rzeczywistość :D W RO zawsze ranisz, łamiesz sobie nogi jak jest za wysoko ;)
-
Nic dodać nic ujać ciociu :D pozdro
-
BartBear dzieki za wyklad z biomechaniki:D z tej strony tego zagadnienia nie znalem, chcialem w poprzednim poscie przedstawic wlasnie to ze bezsensem jest opcja gdy zolnierz w roznych grach biega szybciej z pistoletem w dloni niz trzymajac karabin w dloniach.
Swoja droga w rzeczywistosci gdy zolnierz na polu wlaki porusza sie krotkimi skokami od jednej oslony do drugiej na maksymalnym sprincie i na odleglosciach nie wiekszych niz 50m (bo o dluzszych dystansach nie mooze byc mowy)to najlepiej biega sie wlasnie z kbkiem trzymajac go za loze, bo nie wyobrazam sobie by za kazdym razem zolnierz musial zakladac i zdejmowac kbka przez plecy:). Biegajac na zaliczeniach z wf usztywnialismy kbki do plecow zakladajac je w ten sposob ze pas nosny tworzyl rodzaj szelek przez ktory przekladalo sie lufe i bron w czasie biegu nie obijala plecow pomagalo to ale sam po biegu z takiej uprzezy juz sie nie rozplatales dodam.