RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu => MODYfikacje Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu => Topic started by: morticore on 07 May 2014, 19:12:28
-
Dziwię się, że nie mamy jeszcze tematu o tym modzie, który modyfikuje wiele aspektów gry.
Już wkrótce premiera wersji 1.1 a w niej:
2m44s
Jeśli ktoś nie jest w temacie to ten modzik zmienia także balistykę broni, dodaje nowe dźwięki i mundury. Trzeba tylko czekać na wydanie wersji zgodniej z grą po ostatnim patchu i znaleźć specjalny serwer ;)
--------
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=92324
http://steamcommunity.com/groups/dibblersmod
-
Dziwię się, że nie mamy jeszcze tematu o tym modzie, który modyfikuje wiele aspektów gry.
nie ma się czemu dziwić bo:
1. Tych kilka osób które w HoS grywa wie o tym
2. poza nami nikogo to nie interesuje
3. najpewniej skończy się na jednym pustym serwerze (albo tak jak VMT - padnie przed opublikowaniem czegokolwiek) :( a szkoda by było bo są tam świetne rzeczy.
-
Zawsze była spora grupka chętnych żeby w to pograć, niestety serwery są nie rankingowe, więc nie widać ich w przeglądarce na pierwszy rzut oka. Szkoda tylko, że preferowany jest classic, ale może kiedyś ten mod się upowszechni.
-
Szkoda że na wszystkich serwerach hostujących moda zoom jest całkowicie wyłączony, wrogowie na dystansach >100m są wielkości kilku pikseli. Wiem że w RO1 też tak było ale to nie znaczy że ślepota jest fajna i realistyczna :P
-
Witam, napisze tak: nareszcieee! Ktoś wziął na warsztat RO2.Mam nadzieję że gra będzie teraz wyglądać jak powinna 8)
@ morticore : Bardzo dobrze że preferowany jest classic, gdyż pseudo realizm jaki zaserwowano nam w nowej odsłonie, odbija się śmiechem po zakątkach sali.
Jako stary fan RO był i jest to dla mnie policzek i ukłon w stronę arkadowej części publiczności, jest po prostu głupi..I oprócz nazwy na R nie ma kompletnie z tym nic wspólnego.Owszem jeśli ktoś całe życie pogrywał w gry typu CoD i inne typu trafili- odpoczął-i biegnie dalej, to może i jakiś realizm w nowym Ro widzi.Ale umówmy się RO była grą zgoła inną.Gdzie była możliwość na wymianę ognia, dlatego że łatwo trafić noobowi nie było dane, potrzebny był czas i praktyka.
Te wszystkie zoomy, wstrzymania oddechu do tego stopnia że broń właściwie nie ciąży, są bez urazy dla ułomnych chyba ;D
Wystarczy przeczytać i zobaczyć co mutator zmienia i na jakim trybie jest tworzony, chyba każdy prawdziwy fan RO będzie zadowolony i ciekawy tego projektu.Zaczynam kibicować, gdyż jak oglądam linki z prezentacji, widzę że wreszcie gra zaczyna przypominać takie Ro jakie pamiętam, a nie takie jakie mi zaserwowano, z masą bzdetów.
Jednak martwię się tym, że dzisiejsi odbiorcy RO2 to zgoła inni ludzie niż ci z poprzedniej części i kompletnie nie będą zainteresowani takim powrotem do normalności i trudności w rozgrywce.
Cóż czas pokaże...
Wyczytałem też że w soboty o 20.00 czasu Europejskiego ;) ludziki się zbierają by grać w tego zacnego moda, jednak wczorajszy kolejny super-duper ubtejt stworzył problem z wersją mutatora, potrzebny nowy patch :'(
Pozdro
-
Ja po prostu mimo chęci za classicem nie przepadam, ale masz rację, jeśli ktoś preferuje Ostfronta to z tego mutatora będzie zadowolony. Trzeba tylko poczekać na aktualną wersję ;)
-
Jeszcze miesiąc/dwa temu na 40-1 IOM można było pograć całkiem udane bitwy. Pamiętam nawet sierpniowy wieczór, gdzie grało blisko 60 osób.
Zapraszam wszystkich do gry na serwerze #3 40-1 IOM.
-
Siedzę w tym modzie praktycznie od jego początków, więc jest to dla mnie nie lada frajda. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że RO2 ma od groma różnych modów. Sam widziałem projekty shermana, tygrysa czy pantery. Problem w tym, że panowie z TWI nie chcą/nie potrafią zaimplementować ich do gry. Powstały również takie smaczki jak zakładanie/ściąganie bagnetu z broni czy nowe bronie np. MP41, PzB39, PTRD, saperka czy bazooka.
-
Mod cały czas się rozwija, oto filmy zapowiadające nową wersje 1.15 :)
A tutaj czołg T-34/85 i bronie w fazie pracy
T-34/85
(https://pp.vk.me/c624230/v624230184/2643e/EqHxkrJC5R0.jpg)
(http://cs621521.vk.me/v621521184/10bbb/sw_ooVDkGe0.jpg)
Temat na forum: http://iommod.ucoz.com/forum/16-61-1
Bronie
(http://cs624230.vk.me/v624230184/25c3c/BGN4QzV-1eg.jpg)
(http://cs624230.vk.me/v624230184/25c46/bL2U9ByfQcE.jpg)
(http://cs624230.vk.me/v624230184/25c50/-uRHu2gTI8E.jpg)
Temat na forum: http://iommod.ucoz.com/forum/16-60-1
-
IOM 1.15 Alpha 5 już dostępny! Nie ma instalatora. Wszystko należy skopiować do folderu z grą. Więcej informacji na TEJ (http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=1463899#post1463899) stronie.
POBIERZ (http://www.mediafire.com/download/1lfe116vi8st96l/IOM+1.15+Alpha+5.1+Manual+Install.7z)
P.S.
Wyszła aktualizacja 5.1
Dzisiaj o godzinie 21:00 odbędzie się wydarzenie na serwerze IOM!
IP SERWERA: 62.210.178.64:7797
Wszystkich chętnych zapraszam do wspólnej rozgrywki ;)
-
Zainteresowanym polecam dołączyć do grupy owego moda: http://steamcommunity.com/groups/IOMMODplayers
Panowie organizują przynajmniej jeden event tygodniowo, także zapraszam :)
-
Rozgrywka na mapie Rakowice z dodatkiem IOM oraz RO1 Chatter Mutator.