RedOrchestra.pl

Różności => Hyde Park => Topic started by: BartBear_[PL] on 23 May 2009, 11:44:37

Title: Nasz serwer KillingFloor
Post by: BartBear_[PL] on 23 May 2009, 11:44:37
Uruchomiliśmy serwer tej gry od TWI na silniku RO, jeżeli znajdą się chętni polscy gracze to zapraszamy:



(http://cache.www.gametracker.com/server_info/94.23.94.193:7757/b_560x95.png) (http://www.gametracker.com/server_info/94.23.94.193:7757/)

Folder z custom-mapkami do ściągania tutaj: http://pliki.red.orchestra.pl/maps/killingfloor/download/  
Title: Nasz serwer KillingFloor
Post by: Yab_PL on 23 May 2009, 13:07:47
jaki poziom trudnosci? Jak dluga gra (ile fal)
Title: Nasz serwer KillingFloor
Post by: ShariK PL on 23 May 2009, 15:43:33
Bart powiedz coś o tej grze.
Title: Nasz serwer KillingFloor
Post by: BartBear_[PL] on 23 May 2009, 16:12:36
Serwer ustawiony jest na poziom normalny a rozgrywka na długą (pod spełnienie warunków acziwów)


Gra - masz do 6-ciu ludzi w drużynie którzy przyjmują w zależności od już posiadanego wyszkolenia rózne funkcje, oczywiście nie ma ograniczenia klas jak w RO ale wiadomo że dobra drużyna to drużyna zbalansowana. Jest kilka rodzajów broni zarówno "białej" jak i palnej (w tym dosłownie palącej). Zombiaki nie zapieprzają tak jak w L4D ale "dostojnie" się poruszają, oczywiście są też skoczkowie, panowie z piłami spalinowymi jakieś syreny wrzeszczące i uszkadzające tym graczy itd. Po przejściu fali idziemy na zakupy ^^ o ile zdążymy bo czas jest krótki a niekiedy etap kończymy daleko od sklepu. Po przejściu ustalonej liczby fal mierzymy się z bossem - czyli klasyk. No i wiadomo w miłym gronie gra się gładko i przyjemnie ;)
A! też nie ma celowników (iron sight jest) ale broń aż tak nie odskakuje więc na bliskich i bliższo-średnich ;p dystansach łatwo opanować strzelanie. No to chyba tyle z luźnego przybliżenia gry. Dodam, że teraz oczywiście przeżywa swój "boom" więc zarówno serwerów jest mnóstwo jak i chętnych do gry, a nawet tworzenia customów.