RedOrchestra.pl
Serwis RedOrchestra.pl => Wiadomości i ogłoszenia => Topic started by: [ROSP]-Hyde(Pl.) on 17 October 2007, 14:48:57
-
Proponuję Zmiany podobne jak w American Army ;-].
Podstawowa sprawa Więcej rund np. gra do 5 wygranych tgz. setów wygrywamy 1 runde. Ale za to jak
nas ktoś zabije nie wracamy na pole gry od razu tylko w następnym secie zaczynają wszyscy razem ;-] Moim zdaniem było by bardziej ciekawiej i oczywiście Taktyczniej i krócej tak Mi się wydaje.
-
Co myślisz na temat tej zmiany?
-
Powrót do csa ? Bez jaj...
A co z sytuacją gdy ktoś sobie stoi na respie? 30 minut czekania aż zjawi się admin albo tamta osoba raczy zginąć?
-
Tzn. ?
-
buhehe, mnie czasami szlag trafia jak mam czekac 20 sek. na odrodzenie, a co dopiero czekać do końca rundy. Pomysł do bani, dobrze jest jak jest.
-
Kwestia gustu jak to sie pisze Mi też sie podoba system taki jaki jest ale mozna by bylo zaeksperymentowac np. na jakims serverku ten motyw
-
Błagam, tylko nie to :D. Po co psuć coś co dobrze działa ???? Mnie bardziej wkurza czekanie az skończy sie runda, bo ktoś jest na repie. I cały team biega po mapce w poszukiwaniu "tego jedynego".
-
Ale jak wypełnisz wszystkie wytyczne na mapie nie musisz nikogo szukać ;-]
-
Zwlaszcza w obronie gdzie atakujacy maja 0% reinfa a do kkonca rundy ok 10 min?
-
Wtedy wydaje Mi sie jak giną wszyscy np. niemcy wygrywają ruski ;-] albo odwrotnie. Wtedy przestają się liczyć wytyczne na mapie
-
Tak ale jezeli wsrod atakuajcych jest koles ktorego nie ma przy kompie i siedzi na respie idzie sie pociac zanim sie skonczy runda/pojawi sie admin/gracze zavotuja za jego kicknieciem etc
-
Jest możliwość limitowania czasu respa na severku?
-
a nie lepiej ro realism mode? z respawnem tak samo...
-
Kaszpir konkrety ;-]
-
Hehe, no właśnie jedno "życie" masz. Jak zginiesz to czekasz na koniec rundy, zwyciestwo, lub śmierć wszystkich graczy z twojej drużyny + brak HUD'a w grze. :D Większy "realizm" staje sie po prostu niestrawny.
-
Może i Racja ale chyba warto by bylo np. Aster1 przerobić i nazwać Full Realism (RO) dać do wyboru średnie może na drugim srverku wielkie mapki itg. oraz oczywiście długi czas bezczynności mapek w sumie za dlugim czasem bezczynności mapek jestem na wszystkich serverkach nawet za bardzo długim i jak czytam że demokratycznie są wybierane mapy to mnie śmiech ogarnia wchodzi na serw banda jelopow ktorzy glosuja jedne i tesame mapy i mysla ze sa dobrzy to jest poprostu zenada a tak bylo by ciekawiej raz my ich raz oni nas ;-] hehe i wlasnie na mniej znanych i niepopularnych mapach dopiero wychodzi kto umie myslec podczas gry wspulpracowac improwizowac itp. a nie tylko powielać schematy w kółko. Mi sie wydaje że kwintesencją gry w RO jest przede wszystkim dobra zabawa, taktyka, współpraca oraz dobre wykorzystanie umiejętności danego żołnierza oraz oczywiście pomysłowość i olej w głowie. Tego "pseudo wyjadaczą" będzie zawsze brakowało więc będą piszczeć ponieważ na innych mapkach dostają od Leszczy którzy umieją myśleć. ;-].
Wracając do pomysłu z tym realism'em to wydaje Mi sie ze to był by fajny pomysł ponieważ znam ludzi którzy lubią taką rozgrywkę bo grają w American Army moim zdaniem zwiekrzylo by to popularnośc RO ponieważ wszyscy byli by pogodzeni fani realistyki i dynamicznej choc też realistycznej rozgrywki ;-].
Ps. Fajnie by było jak po śmierci standrten w Full Realism RO (Jak coś takiego kiedyś oczywiście powstanie ;-]) było wędrowanie po całej mapie i oglądanie całej rozgrywki taki miły jak również edukacyjny wypełniacz ;-] .
-
Demokratyczne wybieranie map JEST najlepsze, bo to większość decyduje w to co chce grać. Nie poradzisz, że Gdańsk, Odessa, Stalin czy Krasny są mistrzowsko zrobione i customy (często z bugami) sie przy nich chowają. Ostatnio jest w modzie Inea, a tam raczej customa nie spotkasz. Jeśli ktoś ma ochotę na mniej znane mapy może grać na Aster2. Ostatnimi czasy chyba mało jest takich osób. Nazywanie "bandą jełopów" ludzi, którzy głosują na popularną mapę - cóż, bez komentarza. Jeśli chcesz prawdziwego "tim pleja", to zgłoś się do jakiegoś klanu który gra w RO Ladder, a gwarantuje ci, że poznasz co znaczy taktyka i zgranie w RO. Ladder to jest max co można z tej gry wyciągnąć - grasz z najlepszymi składami ze świata i Europy. Full realism na publicznym serwie nie zda egzaminu, skoro nawet wśród klanów nie jest popularny.
-
Moim zdaniem z tymi dugami to przesada (Tłumaczenie psełdo wyjadaczy) chociaż możę się mylę moim zdaniem nawet nie grająca ze soabą non stop ekipa ale myśląca ekipa da sobie radę na każdej mapie nie mówiąc już o klanach które prezentują wysoki poziom. ;-].
Ps. Sorki za Jelopów ale wydaje Mi sie że więkrzość która oskarża że nowe mapy to bugi itp. nimi jest.
Ps.2 Poprostu chce pogodzić graczy którzy woleli by jakieś odmiany i może jeszcze więkrzego realizmu który i tak w RO jest głównym atutem. A nie powielania schematów i grania na jednych i tych samych mapach. ;-]
-
Jezeli na serwerze większość zagłosuje na Danzing, Odesse......itp. i te mapy nie odpowiadają Ci to nie trzeba zostawać na tym serwerze i grać - porostu można go opuścić. Mi osobiście bardziej odpowiada system głosów powiązany z ilością punktów - ale obecny tez nie jest zły - w końcu demokracja wygrywa.
"Ps.2 Poprostu chce pogodzić graczy którzy woleli by jakieś odmiany i może jeszcze więkrzego realizmu który i tak w RO jest głównym atutem. A nie powielania schematów i grania na jednych i tych samych mapach. ;-]"
Jeżeli ktos chce odmiany Aster stoi otworem - ale widać ze większość lubi "stare dobre standardy", co nie oznacza ze ci ostatni bronią komukolwiek grać customy. Sztuczny problem.
-
Sorki za Jelopów ale wydaje Mi sie że więkrzość która oskarża że nowe mapy to bugi itp. nimi jest
Jakby to powiedzieć... Są customy i customy. Jedne lepiej zrobione inne gorzej. To nie tylko chodzi o błędy w grafice (pamiętacie pierwsze wersje Goerlitz i trudności w szybkim przechodzeniu przez drzwi ? ), niektóre mniej popularne mapy są źle zbalansowane tzn. jedna ze stron ma przewagę z powodu takiej a nie innej konstrukcji mapy. Polecam przeczytać recenzje Kaszpira w mapowisku - od razu widać, czemu niektórzy mówią, że na niektórych customach są bugi. :wink
-
Ps.3 Poprostu Mnie by też bolało jak bym miał staż i należał do klanu i jeszcze z nim grał i na jakimś servku na customowej mapce dostał manto od pasjonatów amatorów którzy wykażą sie błyskotliwością i bedą mieli szczęscie i dokopią wyjadaczą itp. ;-]
Ale o to w tym chyba chodzi o zabawę koledzy a nie o udowadnianie czegos komukolwiek lub sobie.
Ja sobie lubię pograć najbardziej chodzi Mi o zabawe i uczciwą rywalizację zgranie i myslenie.
-
Hmm, ale problem w tym, że jedne mapy są popularniejsze od innych. Każdy wybiera takie jakie lubi, więc nie ma zmowy "wyjadaczy i klanowiczów". Nie ma sensu narzucać customowych map, na Asterze były chyba do wyboru i nie były grane, bo nie było takich chcęci wśród samych graczy. Nie rozumiem jak klan może dostać manto na publicu, no chyba, że zjawi się w liczbie równej innym graczom i wyzwie ich na pojedynek :D Innej możliwości nie ma bo jak mówi starożytne przysłowie "I Herkules dupa kiedy ludzi kupa". :)
-
Ano poczęści Racja ;-] Ile przeciętnie klan ma członków?
-
Minimalne minimum :) to 8 - jeśli myśli o RO ladderze. Czyli z reguły więcej niż 8. {Core} (zagraniczny klan) ma na przykład 31 graczy :)
-
Dzięki śliczne :)
-
[ROSP]-Hyde(Pl.) :
Ile przeciętnie klan ma członków?
Przeciętnie tyle ilu w klanie graczy xD :D :D :D :D :D
-
:) Jeszcze miał bym propowycję dla adminów którzy ustawiają servery żeby na asterze2 były tylko mapy kustomowe a na 1 pancerne i kombinowane ;-] (Jeśli jest oczywiście taka możliwość).
Szacuneczek i do zobaczenia na polu chwały i na ASTER@ ;-] AVE